Loucretia's

Δευτέρα, Απριλίου 13, 2009

au revoir, Manuel

Με μια τελετη ληξης που περισσοτερο θυμιζε σκηνες απο ταινιες των αδελφων Marx παρα γαλλικο τελετουργικο, αποχαιρετισαμε το βραδυ του Σαββατου το Δεκατο Φεστιβαλ Γαλλοφωνου Κινηματογραφου που "μας αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις" (επισης μας αφησε και χωρις καρδια μιας και την εκλεψε ενας Γαλλοφωνος σκηνοθετης στο παρτυ που ακολουθησε....)

Ολα οσα συνεβησαν μεσα σ' αυτο το επεισοδιακο 10ημερο που κρατησε το Φεστιβαλ, θα τα δειτε στο απολαυστικο βιντεακι που μας παραχωρησε για μια ακομη φορα ο φιλος μας ο Ιωσηφ. Αξιζει ομως να διαβασετε και τη γλαφυρη περιγραφη του για την τελετη ληξης και την απονομη των βραβειων στο μπλογκ του Movies for the Masses, το οποιο ηταν και χορηγος επικοινωνιας του Φεστιβαλ.

Πριν ομως δειτε το βιντεο, εχω να καταγγειλω οτι αορατες δυναμεις εξαφανισαν τις δηλωσεις που ειχα κανει στ(η)ις καμερες, σε αντιθεση με τις δηλωσεις του e-lawyer που μπηκαν αυτουσιες!!!! ενταξει, μπορει η Ευελπιδων να περιοριστει στο αντικειμενο της και να μην εισβαλει και στην τεχνη;;;; :-ΡΡΡ


Υ.Γ. Λεπτομερειες απο το παρτυ που εγινε σε γνωστο ξενοδοχειο της Αθηνας, δεν θα αναφερω.... θα πω μονο οτι ειχε φοβερο κεφι και χορο και οτι το ξημερωμα βρηκε τη "γνωστη συμμορια των σινεφιλ" στο μπαλκονι του ξενοδοχειου να αντικρυζει την ωραιοτερη θεα της Αθηνας ever, ανανεωνοντας το ραντεβου της για του χρονου! (Καννες δεν ειπαμε;; :-Ρ)



4 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Εμένα απο αυτό το βίντεο μου άρεσαν τα μάτια που μαγνητίζουν και το μαγευτικό χαμόγελο.
Είχα στα μάτια μου τα μάτια σου,τώρα έχω και το χαμόγελό σου(θενκς για αυτό)
Εκείνο που δε μου άρεσε, είναι ότι κάποιος έκλεψε την καρδιά σου. Θα'θελα να 'μουν εγώ αυτός.
Δυστυχώς δεν ξέρω γαλλικά... :P

Γιάννης ;)

13/4/09 4:47 μ.μ.  
Blogger MoSeS said...

Καλά ρε Λουκ, η άνοιξη μας έπιασε για καλά εεε? Τι λέει ο από πάνω μου? Μιμίκος είναι και είσαι η Μαίρη του??

Πάντως να υπογραμμίσω την εναρκτήρια σεκάνς του video με το σινεφιλ που μιλάει στο κινητό (προφανώς σε άλλο σινεφιλ).
:PPP

13/4/09 5:15 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Γιαννη, ποτε δεν ειναι αργα για μαθηση :-Ρ

-Moses, εδω μεσα ειμαστε 12 μηνες ανοιξη, οπως καταλαβες ;-)
Οσο για την υπογραμμιση του σινεφιλ δεν χρειαζοταν, ηταν πολυ ευδιακριτος αφου περνουσε τους αλλους 2 κεφαλια :-ΡΡ

13/4/09 6:51 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χμ... δηλαδή πρέπει οπωσδηποτε να μάθω γαλλικά;Μόνο αυτή η γλώσσα σε συγκινεί;
Τόσες άλλες γλώσσες που ξέρω δε κάνουν;

Γιάννης

13/4/09 7:15 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος