Loucretia's

Δευτέρα, Απριλίου 27, 2009

au revoir comicdom athens 2009

Τους βλεπω μεσα στις αιθουσες, διπλα στα περιπτερα τους, αιωνια παιδια, με τα ξεχωριστα μπλουζακια τους, να αστειευονται, να πειραζονται μεταξυ τους, να χαιρονται οταν τους μιλας για τη δουλεια τους, να ζωγραφιζουν, να σκιτσαρουν, να υπογραφουν βιβλια τους. Οι κομιστες, αυτη η ιδιαιτερη κατηγορια "των-παιδιων-που-δεν-γερνουν-ποτε", σαν τους ηρωες τους.
Ειναι μια εικονα απο την εκθεση της comicdom Athens 2009, που εγινε στις 11 και 12 Απριλιου, οπως σας ειχαμε αναγγειλει και στο προηγουμενο post μας ακομα πιο κεφατη, πιο μαζικη, με αφθονο και ενδιαφερον υλικο για τους φανατικους φιλους των comics.

Φετος καταφερα να παω μονο τη πρωτη μερα- δεν ξερω αν ο Αλεξανδρος εφερε υλικο απο τη δευτερη μερα- οπου στο sketch event "Draw the World Together" σταθηκα και παλι τυχερη γιατι κληρωσα εναν απο τους αγαπημενους μου κομιστες, τον Σπυρο Δερβενιωτη, του οποιου την ηρωίδα "Μανα Ρεϊβερ" εχω κυριολεκτικα λατρεψει! Για του λογου το αληθες, ιδου και παλιοτερο σχετικο ποστ μου.

Φυσικα τι αλλο να ζητησω απο τον Σπυρο να μου φτιαξει, παρα την Μανα Ρεϊβερ...

την οποια σχεδιασε να ιπταται ως αλλος super-hero!


Οι κονκαρδες μου απο την εκθεση (σημ. τη φωτο τραβηξε μια απο τις πρωταγωνιστριες του comic του Ηλια Κυριαζη "ΜANIFESTO ΔΥΟ") ;-)


Ο Marv Wolfman απο τους επισημους προσκεκλημενους της εκθεσης



Ο Barry Kitson επισης απο τους προσκεκλημενους της εκθεσης....


οπου σχεδιαζει-τι αλλο- τον Superman...

Ευχαριστουμε τον Δημητρη Χειλακη που μας παραχωρησε τις παραπανω φωτογραφιες :-)

3 Comments:

Blogger Alexandros said...

Υλικό δεν μάζεψα. Μόνο 2 αυτόγραφα του Marv Wolfman πήρα. Ένα για ένα τεύχος των Teen Titans από το '85 και ένα για το Tomb of Dracula Book 2 της Epic έκδοση του '91. :-P

Στο Comicdom πάω πάντα για να κάνω το καθήκον μου ως longtime fan των comics. Ευλόγησον! :-P

28/4/09 7:59 π.μ.  
Blogger Τουρνέ στα νησιά said...

κάτι τέτοιες εκδηλώσεις μου λείπουν τόσα χρόνια μακριά από την Αθήνα.

9/5/09 7:41 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Οταν ζουσαμε επαρχια, ειχα το ιδιο μαραζι με σενα, οταν εγκατασταθηκα πια στην Αθηνα τις ειχα μεσα στα ποδια μου και ποτε δεν τις εκτιμουσα...

Εμενα απο την αλλη, μου λειπουν οι Κυκλαδες, κι ας τις εχω ζησει μονο καλοκαιρια.

11/5/09 1:02 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος