Loucretia's

Σάββατο, Απριλίου 11, 2009

Η γιορτη των comics- COMICDOM CON Athens 2009

Αυτο το Σαββατοκυριακο, 11 και 12 Απριλιου, που θα σεργιαναμε; Μα που αλλου, στην Ελληνοαμερικανικη Ενωση οπου για τεταρτη συνεχη χρονια διοργανωνεται το "Comicdom con Athens", γνωστο ηδη σε οσους αγαπουν τα comics.
Εκθεσεις, προβολες, μπαζαρ βιβλιων, εργαστηρια, ομιλιες, παρουσιασεις και φυσικα η απονομη των βραβειων comics για Ελληνες δημιουργους.
Αναλυτικα για τις εκδηλωσεις, το προγραμμα και τους διεθνεις προσκεκλημενους κομιστες μπορειτε να διαβασετε στο επισημο σαιτ της διοργανωσης http://www.comicdom-con.gr/
(Αλεξανδρε φτιαξε το λινκ γιατι εχει μουλαρωσει)

Βεβαια το αγαπημενο μου μερος απο αυτη την διοργανωση ειναι το φιλανθρωπικο Scetch Event "Draw the World Together" (Αλεξανδρε επισης φτιαξε κι αυτο το λινκ, ο blogger τα εχει παιξει)

Η διαδικασια ειναι απλη, οσοι ενδιαφερονται να συμμετεχουν, πληρωνουν ενα μικρο αντιτιμο, τραβουν ενα κλειστο φακελο απο τα χερια του Βασιλη (Βασιλη, θα εισαι φετος;), τον ανοιγουν και διαβαζουν το ονομα του καλλιτεχνη που γραφει μεσα. Οι καλλιτεχνες ειναι ηδη στην αιθουσα και περιμενουν τον "τυχερο" με τα μολυβια και τα μπλοκς τους ανα χειρας. Πλησιαζεις λοιπον τον καλλιτεχνη που "κερδισες", του δινεις τον φακελο και σου σκιτσαρει αναλογα.

Ετσι στο περσινο Scetch event, μου δοθηκε η ευκαιρια να γνωρισω τον κομιστα Helm, κατα κοσμον Τηλεμαχο Σταυροπουλο ο οποιος με ανεχτηκε με αξιοθαυμαστη στωϊκοτητα (-"Τι θελετε να σας ζωγραφισω;" -"Μιλα μου στον ενικο Τηλεμαχε" -"Αποκλειεται, αν το μαθει η μαμα μου θα με μαλωσει, με εχει μεγαλωσει με αρχες" -"Καλα Τηλεμαχε, αν ειναι ετσι, ας μη στεναχωρησουμε τη μαμα σου" -"Δεν μου ειπατε τι θελετε να σας ζωγραφισω" -"Ο,τι θελεις εσυ Τηλεμαχε, δεν επεμβαινω ποτε στο εργο του καλλιτεχνη...κοιταξε με κι οτι θελεις σκιτσαρισε")

Και ιδου το αποτελεσμα του Τηλεμαχου, που εμπνευστηκε απο τη παρουσια μου, οσο κι αν η αδιακοπη φλυαρια μου δεν τον αφηνε να συγκεντρωθει και πολυ...:-Ρ (κλικ στην εικονα για περισσοτερες λεπτομερειες)

Περιττο να πω οτι το σκιτσο αυτο με ενθουσιασε, με μια ματια ο Τηλεμαχος ειχε καταφερει να με "ακτινογραφησει", δεν νομιζω οτι κανεις αλλος θα τα καταφερνε τοσο καλα. Σκιτσαρισε κι εγραψε ολα οσα ηθελα να δω και να ακουσω χωρις να του εχω πει τιποτα σχετικο!

Ελπιζω και φετος να σταθω τυχερη :-)

Παρακατω, μερικα στιγμιοτυπα απο τη περσινη διοργανωση και απο την βραδια της απονομης βραβειων, που ολο ηθελα να ανεβασω στο blog κι ολο το ανεβαλα, μεχρι που χαθηκε η επικαιροτητα τους. Ευκαιρια λοιπον να τα ξαναθυμηθουμε:

Μασκοφορος επι σκηνης


Ο Ηλιας Κυριαζης με το βραβειο του


Η ομαδα του Τηλεμαχου παραλαμβανει το βραβειο της (η φωτο ειναι κουνημενη γιατι εσπρωχνα απο ενθουσιασμο τον φωτογραφο μας)


O Δημητρης Χειλακης σκιτσαρει...


τον Superman!


Ραντεβου λοιπον αυριο στην Μασσαλιας και θα επανελθουμε με οσο υλικο καταφερουμε να μαζεψουμε (φανταζομαι αυτη τη φορα να το ανεβασουμε εγκαιρως, εχμ)

φωτο Δημητρης Π. (αν και ο ιδιος τις εχει αποκηρυξει κατα δηλωση του) :-Ρ

UPDATE
Μεσα στη προχθεσινη φουρια μου, ξεχασα να ανεβασω ενα αντιπροσωπευτικο δειγμα της δουλειας του Helm (του Τηλεμαχου Σταυροπουλου δλδ) που ειχα στο αρχειο μου απο περυσι κι αξιζει να το δειτε (κλικ στην εικονα για να διαβασετε την ιστορια)



Επισης κυκλοφορησε το πρωτο του αλμπουμ με τιτλο "ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ" με ολοσελιδες ιστοριες, αλλοτε μελαγχολικες, αλλοτε ευθυμες, κυνικες με το δικο του ιδιαιτερο στυλ αλλα παντοτε ευρηματικες! Να το αναζητησετε οπωσδηποτε και να τον επισκεφθειτε και στο δικο του blog (καλως ηρθες στη μπλογκο-κοινοτητα Τηλεμαχε) στο asides-bsides.blogspot -εγω παντως ειμαι ηδη δηλωμενη fun του!- :-))

11 Comments:

Blogger Helm said...

Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

11/4/09 11:48 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Χεχε! Τα links αποκαταστάθηκαν. Θα είμαι εκεί κατά τις 5. Θα τα πούμε κι από κοντά dearest!

12/4/09 11:25 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Helm, ακομα στον πληθυντικο μου μου μιλας;; αχαχαχα!
Καλως ηρθες στο μπλογκ και συγγνωμη για την μικρη εχμ...(τι μικρη δλδ ετησια ηταν) καθυστερηση του post...ξεχασα να σημειωσω επισης οτι το σκιτσο σου αυτο, εκτος του οτι ενθουσιασε εμενα, απεσπασε πολυ κολακευτικα σχολια κι απο οσους το ειδαν (και δεν ηταν και λιγοι) ;-)

12/4/09 12:38 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Αλεξανδρε, ευχαριστω για τη βοηθεια, δεν ξερω τι τον επιασε τον blogger και δεν επαιρνε με τιποτα τα λινκς.

Ημουν χθες στην εκθεση, για σημερα θα προσπαθησω να κατεβω, δεν ειμαι ακομα σιγουρη, φροντισε ομως καλου κακου να μαζεψεις υλικο, φωτο, κλπ, εχουμε πολλα να γραψουμε!!

12/4/09 12:41 μ.μ.  
Blogger georgethebeast said...

ego piga sta vraveia kai epiasa tin anthodesmi!!!!!

13/4/09 2:14 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

αχαχαχαχαχα, μπραβο George, να περιμενουμε και τα κουφετα;;;

:-ΡΡ

13/4/09 6:52 μ.μ.  
Blogger Dimitris Cheilakis said...

Γεια σας παιδια!!
Στη φωτογραφια με τον Superman που ζωγραφίζεται live εγω ειμαι που το φτιαχνω!Που τη βρηκατε τη φωτο?? :D Loucretia ωραιο το blog σου!Ησασταν φετος στο conference?Ηταν πολυ ωραια και φετος!Παιδια το mail μου για επικοινωνια (ειναι και msn) ειναι jimhilakis@windowslive.com!

13/4/09 9:23 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Καλησπερα Δημητρη! χαιρομαι που σου αρεσε το μπλογκ μας :-))

Τη φωτο τη τραβηξε ο συνωνοματος σου, οπως γραφω και στο τελος του ποστ, του αρεσε σαν στιγμιοτυπο. Υπαρχει ομως ακομη μια φωτο, που φαινεται ποιος ζωγραφιζει τον Superman, δεν την ανεβασαμε ομως γιατι δεν γνωριζαμε αν ηθελε να αναρτηθει στο Ιντερνετ.
Τωρα που μας ειπες οτι εισαι εσυ, θα σου στειλω και τις 2 φωτο στο μεηλ σου να τις εχεις :-)
Αν θελεις, μπορω να ανεβασω και τη φωτο που σε δειχνει να ζωγραφιζεις, μεσα στο ποστ.

Α, και το σκιτσο σου, αρεσε πολυ ;-)

14/4/09 1:13 π.μ.  
Blogger Dimitris Cheilakis said...

Με τιμα που σας άρεσε το σκιτσο! ;)
Μπορεις επισης να ανεβάσεις και την αλλη φωτο που με δειχνει,αν θες!
Οσον αφορα το φετεινο φεστιβαλ εχω καποιες φωτογραφιες με δουλειες που εκανε ο Barry Kitson για τους φανς,καθως και απο τον χώρο γενικοτερα!Στειλε μου mail για να στειλω καποιες! :)

14/4/09 2:42 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Δημητρη,ανεβασα και την αλλη φωτο σου και σου τις εστειλα ηδη απο χθες στο μεηλ σου, επιβεβαιωσε αν τις εχεις λαβει.
Φυσικα και μπορεις να στειλεις ο,τι υλικο θελεις!

14/4/09 12:26 μ.μ.  
Blogger Dimitris Cheilakis said...

Ναι,τις ελαβα τις φωτο στο mail μου!!Εν καιρω θα σου στειλω στο δικο σου καποιες να τις αναρτησεις!!

15/4/09 12:05 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος