Loucretia's

Τετάρτη, Απριλίου 30, 2008

Οι τριανταφυλλιες ανθισαν και φετος...


Οταν το καλοκαιρι που μας περασε, ο κηπουρος κλαδεψε συριζα την τεραστια τριανταφυλλια με τα κατακοκκινα τριανταφυλλα που σκεπαζε ολο το φραχτη του σπιτιου, κοντεψα να τον λυντσαρω. Πρωτον γιατι το εκανε εν απουσια μου και δευτερον γιατι δεν ηταν η εποχη για κλαδεμα. Και επιπλεον, γιατι δεν ηξερα αν αυτος ο σκετος γυμνος κορμος που αφησε, θα μπορουσε παλι να φτασει ως τον ουρανο τα τριανταφυλλα του. "Μην ανησυχεις" μου ειπε "συντομα θα πεταξει κλαδια και θα γινει οπως πριν¨..." "ΣΕ ΠΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ;;;;" ουρλιαξα απελπισμενη και του βροντηξα τη πορτα!

Σημερα κοιτουσα παλι το φραχτη που τον σκεπαζαν δεκαδες πορφυρα τριανταφυλλα. Ειχε δικιο τελικα ο κηπουρος. Η τριανταφυλλια ξανανιωμενη, απλωσε παντου τα καινουργια της κλαδια και σε λιγους μηνες κατελαβε τον παλιο της χωρο, ακομα πιο λαμπερη.

Αναρωτιομουν, ποσο κουραγιο χρειαζεται, να "κλαδεψουμε" μεχρι τη ριζα οτι παλιο κουβαλαμε μεσα μας απο συνηθεια. Ποσο πονο προκαλει ο αποχωρισμος των "ξερών κλαδιων" που μας εκρυβαν τη θέα απο τη πραγματικοτητα. Ποση δυναμη θελει για να ξεριζωσουμε τα αγριοχορτα του φοβου, της αμφιβολιας, της μιζεριας, της ατολμιας. Και ποση υπομονη, φροντιδα κι αισιοδοξια χρειαζεται για να καλλιεργησουμε αυτο που εμεινε, ωστε να πεταξουν τα "νεα μας βλασταρια", πιο γερα και πιο δυναμωμενα, αυτα που στο τελος θα μας αποζημιωσουν με την ομορφια και τη δροσια του καινουργιου.

Και δε χρειαζεται παντα καμια τεραστια ψαλιδα για να κλαδεψεις...καμια φορα αρκουν λιγα πεταλα απο τριανταφυλλα που λουζονται στον ηλιο, απλα για να θυμηθεις...

Καλη Πρωτομαγια :-)

(αφιερωμενο)

10 Comments:

Blogger fevis said...

Καλό μήνα!!!!!!

1/5/08 11:11 π.μ.  
Blogger An-Lu said...

Καλό μήνα...το κλάδεμα κάνει καλό και εντός και εκτός...

1/5/08 11:14 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Fevis & An-Lu, καλο μηνα να εχετε και πολυ πολυ ανθισμενο!! :-)

2/5/08 5:39 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Να συμπληρωσω επισης,το εξης καταπληκτικο, σ' ενα σχολιο μου στο ακριβως προηγουμενο post, ειχα ευχηθει να μας φερει ο Μαης εμπνευση και πολλα πολλα τριανταφυλλα.

Χθες, το μεηλ μου γεμισε απο λουλουδια που μου εστειλαν και σημερα το πρωι, επιστρεφοντας στη δουλεια μου, αντικρυσα το βαζο του γραφειου μου γεματο ολοφρεσκα ροζ τριανταφυλλα!!!

Τι να πω, καλυτερη υποδοχη για τον Μαιο, δεν περιμενα!!! ;-)

2/5/08 5:52 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

E άμα πια! ΜΠΡΑΒΟ! Επιτέλους!

Μα κάθε δύο χρόνια θα διαβάζουμε τέτοια ποστ από εσένα γλυκιά μου???

Φίλα μου το κουτάβι, φίλα μου και τα υπόλοιπα τα κοπρόσκυλα και τσακιστείτε να έρθετε εδώ γιατί μου λείπετε.

Φιλάκι στο Λουκριτάκι.
Κ.

3/5/08 8:06 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Θα μαζεψουμε παιδια, σκυλια και κοπροσκυλα και θα καταπλευσουμε, το τσιρκο Μεντρανο σε νεα περιοδεια! Οχι που θα γλυτωνες, αχαχαχα!
(ελπιζω το νησι να ειναι στη θεση του και να μην εχει εκραγει-εκ νεου- απο την εκει παρουσια σου)
Λειπεις και σε μας, φιλια!!

4/5/08 11:11 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Με αρκετές μέρες καθυστέρηση...
αφιερωμένο για ένα αστέρι!
http://www.youtube.com/watch?v=TC1CyCuGCjM

8/5/08 9:11 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

χορεύουμε; ;)
http://www.youtube.com/watch?v=j3XfwWOjLvE

12/5/08 8:51 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μπορει να εχουν περασει 2 χρονια και απο τοτε που εγραψες για τις τριανταφυλλιες Λουκρητια, εγω ομως το διαβασα σημερα... και ηταν ακριβως αυτο που εψαχνα σημερα(χωρις να ξερω ακριβως τι ψαχνω για να ειμαι ειλικρινης)! Ελπιζω να μην σε πειραζει που το αφιερωσα σε μια φιλη...

27/6/10 10:07 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Καθολου δεν με πειραζει, αντιθετα χαιρομαι που καποια posts μου "ταξιδευουν" ως αφιερωσεις και εξακολουθουν να "μιλανε" ακομα ;-)
Νασαι καλα.

28/6/10 12:47 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος