Loucretia's

Τετάρτη, Ιουλίου 11, 2007

Β-Όργιο Πάρτυ Αποφοίτησης Κουλεμανσόν 2007


Αγαπητά μου Β-Όργια,

Τα αποτελέσματα των Πανελληνίων Εξετάσεων Κουλεμανσόν 2007 ανακοινώθηκαν από το μεγάλο διδάσκαλο σανσόν Νανάκο.

Για να γιορτάσουμε λοιπόν έναν ακόμα θρίαμβο του Οίκου μας την Τετάρτη 18 Ιουλίου 2007 και ώρα 21:00 θα λάβει χώρα στο διαδικτυακό ανακτορό μας το Β-Όργιο Πάρτυ Αποφοίτησης Κουλεμανσόν 2007.

Έχετε μόνο μια εβδομάδα διορία να βγάλετε από την ντουλάπα σας τις πούλιες, τα μποά, τα τουπέ και τα ποστίς, τις ποντιακές βράκες, τις κρητικές μανδήλες και τα λοιπά αξεσουάρ σας για να ετοιμαστείτε.

Κυρίες και κύριοι είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι πρόκειται να καεί το πελεκούδι!!

Κατά την διάρκεια του Β-Όργιου Πάρτυ Αποφοίτησης πρόκειται να αποδοθεί το Β-Όργιο Αριστείο Τιμής για τη συνολική προσφορά στη μπλογκόσφαιρα σε έναν από τους συμμαθητές μας στη Νανάκειο Σχολή, που μεταξύ άλλων έχει διακριθεί για την αδυναμία του στη σύγχρονη ελληνική μουσική σκηνή της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας!

Με άλλα λόγια ετοιμαστείτε για ένα ακόμα από τα διάσημα αφιερώματα της One Drawing Per Day productions!

Περισσότερες λεπτομέρειες προσεχώς!

15 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

ειμαι βαθύτατα συγκινημένος!
υθγ δεν πάμε για κανένα ποτάκι την τετάρτη λέω γω;!

11/7/07 9:01 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Γιωρίκα προχτές μας έγραψες... Τώρα τέρμα, δεν έχει άλλα ποτά. :p

Για κανονίστε...

11/7/07 10:01 μ.μ.  
Blogger fevis said...

Εγώ μπορώ να ντυθώ φλαμίνγκο?

12/7/07 9:38 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δε μπορώ να έρθω!
Δεν έχω ούτε πούλιες, ούτε μποά, ούτε τουπέ και ποστίς, ούτε ποντιακές βράκες, ούτε κρητικές μανδήλες.
Δεν έχω τίποτα να βάλω!
Μπουχουχουχου

12/7/07 11:04 π.μ.  
Blogger oni said...

Wraia ta kanonizete eseis oi gklamouratoi symma8htes mou eks A8hnwn. Egw pou kai postis exw, kai krhtikh braka kai thn poulia kai ton Aygerino, kai spoudazw sth Nanakeio sxolh dia mesou allhlografias apo th 8essalonikh, ti 8a kanw??? Alla etsi einai, oi aristeysantes de mas kanoun parea emas me ba8mous katw tou 75% (ma phra 74%!!!) :( *o mikros oni ka8etai k klaiei giati den ton paizoune oi filenades tou*

12/7/07 12:44 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ Yo!reeka's
Χοχο! Φυσικά και μπορούμε να πάμε για ποτό, αλλά μετά το show! :-P

@ Iblog
Θα κανονίσουμε... stag night στα στριπτηζάδικα της Συγγρού!

Αλλά εσένα δεν θα σου πούμε!
:-P

@ Fevis
Μα φυσικά και μπορείς... εξάλλου έχουμε αδυναμία στα εξωτικά πτηνά!
:-P

@ Τανίλα
Έλα όπως είσαι στη σελίδα μας την επόμενη Τετάρτη στις 21:00 και άσε τα υπόλοιπα πάνω μας! Χοχο!

Για να είμαι ειλικρινής έχει πάρει το αυτί μου κάποιες φήμες ότι δεν διαθέτεις ούτε σουτιέν να βάλεις και εμείς οι Β-οργίες κάτι τέτοια τα εκτιμούμε ιδιαιτέρως πτωχή πλην σκανδαλιάρα Τανίλα! :-P

@Oni
Μικρό μου Oni (κατά το μικρό μου Πόνυ) το πάρτυ θα είναι διαδικτυακό και θα λάβει χώρα εδώ την επόμενη Τετάρτη!

Οπότε φυσικά και μπορείς να προσέλθεις, παρά το ότι δεν είσαι αριστούχος της Νανακείου Σχολής όπως εμείς! :-P

12/7/07 2:29 μ.μ.  
Blogger An-Lu said...

Κι εγώ θέλω ποτάκι!!!!!!
;-)

12/7/07 3:58 μ.μ.  
Blogger λολιτα said...

να ερθω και εγω σαν party animal και anima που ειμαι?

με θετε?

12/7/07 5:23 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Φυσικα και σας θεμε ολουνους!!!

Ντυθειτε, γδυθειτε κι ελατε! Απαγορευονται δια ροπαλου τα ενδυματα περιπατου, τα ενδυματα "προσκυνημα στον Οσιο Λουκα, "περιφορα Επιταφιου", "παω να κοινωνησω κι ερχομαι". Επισης μη το παρακανετε με το Ποντιακο look, διοτι ο συνδυασμος "Ποντιος-συμμαθητης-της Νανακειου Σχολης" σκοτωνει!! :-ΡΡ

-Oni καλο μου, εισαι υπο τη προστασια μου πλεον, τωρα που θα κληρονομησω τη Σχολή aka Νανακενειο Ιδρυμα, θα σε διορισω καθηγητη απευθειας!! Μονο εγω μου φαινεται αναγνωριζω το ταλεντο σου!

12/7/07 6:38 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Καλά ρε σεις, βρήκατε να διαλέξετε τη νύχτα ΠΡΙΝ φύγει το αγόρι μου για μια ολόκληρη εβδομάδα; 7 ολόκληρες νύχτες μετά δεν σας κάνανε που θάμουν και μόνη και θα ήθελα ένα Β-όργιο πάρτυ να με ζεστάνει στην παγωνιά;;

Φτου σας.

Ως εκ τούτου, θα λείπω, πρέπει να αποχαιρετήσω, με αντιλαμβάνεστε. ΕΚΤΟΣ κι αν το μεταφέρετε στην Πέμπτη 19/07 ;)

12/7/07 7:47 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Φίλτατη Εξαδέλφη Idάκι,

Κράτα τους πτύελους σου για το πτυελοδοχείον, γιατί έτσι και πέσουν πάνω στην παλέτα μου θα σε βάλω να τους γλύψεις!

Και δεν θα το ήθελα αυτό, μιας και τα χρώματα που χρησιμοποιώ είναι δηλητηριώδη! :-P

Σας είχα ειδοποιήσει προ καιρού ότι η χοροεσπερίδα θα διοργανωθεί μια εβδομάδα μετά τα αποτελέσματα των Πανελληνίων Εξετάσεων Κουλεμανσόν 2007.

Τα λένε αυτά τα πράγματα πριν βγούν στον αέρα τα δελτία τύπου!

Anyway επειδή καταλαβαίνω ότι ο έρωτας είναι πάνω απ' όλα και μιας και επιθυμώ απαρτία των μελών του Οίκου μας κατά το Β-όργιο Πάρτυ Κουλεμανσόν, εγώ είμαι πρόθυμος να το μεταφέρω στις 19/7, εφόσον συμφωνεί και η Λουκρητία.

Α, και τώρα που το θυμήθηκα περιμένω ακόμα από εσάς τις δύο να μου στείλετε με e-mail αυτά που είπαμε σχετικά με την απονομή του Β-Όργιου Αριστείου! :-PPP

12/7/07 8:27 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Μωρα μου, ειμαι στην δυσαρεστον θεσιν να σας ανακοινωσω οτι οσονουπω η dsl μου πνεει τα λισθια ενεκα μεταφορας του τηλεφωνου μου (το οποιο ηδη εκοψε ο ΟΤΕ μχσ, μχσ)

Κι επειδη σ' αυτη τη χωρα η φραση "μεταφορα τηλεφωνικης γραμμης" ισοδυναμει ακομα με το Κινεζικο μαρτυριο της σταγονας, σας ενημερωνω οτι πριν τις 23/7 δεν θα εχω ιντερνετ (Αλεξανδρουκο, σου θυμιζει κατι αυτο;;) Τωρα θα μου πεις, πως εισαι τοσο σιγουρη οτι θα εχεις μετα; Δεν ειμαι, υποθεσεις κανω, επιθυμιες εκφραζω, διοτι ναι μεν μου εδωσε ημερομηνια ο ΟΤΕ αλλα δεν μου διευκρινησε ετος.
Και για να μην μακρυγορω, θα μπαινω ελαχιστα στο blog αν βρισκω χρονο, απο την δουλεια μου και μονο τα πρωϊνα. Οποτε εσεις αποφασιζετε για το παρτυ γιατι εγω θα ειμαι "ωσει παρουσα"

13/7/07 1:11 π.μ.  
Blogger Idάκι said...

Ωραία ρε σεις, είπαμε να τιμήσουμε τον άνθρωπο και τσακωνόμαστε για τις ημερομηνίες!! Τι να πω!

Μεγίστη, δεν θα μπορούσατε να φιλοξενηθείτε σε έναν από τους μύριους θαυμαστές σας κάποιο βράδυ για την τελετή;

Εξάδελφε, ευχαριστώ για την παραχώρηση, φοβάμαι πως εγώ το παρεξήγησα... δεν σκέφτηκα "μία βδομάδα ΑΚΡΙΒΩΣ μετά την ανακοίνωση", απλά επτά μέρες με την ευρεία έννοια του όρου :PP

13/7/07 12:28 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Dearest,
Μπορούμε να κανονίσουμε να είσαι μαζί μου στο backstage του show! ;-)

Έχω δύο υπολογιστές οπότε θα μπορείς να βοργιάσεις ασύστολα! Χεχε!

Τι λές;

Όσο για τον ΟΤΕ...αχ... καλό κουράγιο! Εμένα μου πήρε μόνο 2 μήνες να ξεμπερδέψω μαζί τους...

13/7/07 1:36 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ Idάκι
Μα είναι γνωστό ότι εμείς οι Παρθένοι διακρινόμαστε για το punctuality μας! :-PP

13/7/07 1:41 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος