Loucretia's

Πέμπτη, Ιουλίου 01, 2010

Στιγμές καλοκαιριού



Έχει ενδιαφέρον αυτό το καλοκαίρι. Κάτι διαλύεται, κάτι έρχεται. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η πλήξη αλλοτινών χρόνων μας έχει εγκαταλείψει για τα καλά.

Βρισκόμουν χθες με μια παρέα εικονογράφων.
Δύο από αυτούς συνεργάζονταν με το μοναδικό εβδομαδιαίο περιοδικό κόμιξ που κυκλοφορούσε στην Ελλάδα... μέχρι και το Σάββατο που μας πέρασε.
Ένας άλλος έλαμπε από χαρά γιατί έγινε πατέρας.
Ένας τρίτος είχε απηυδήσει με το "σύστημα" των Ελληνικών γκαλερί.

Τυχαία πέρασα και από την έκθεση του Μεταπτυχιακού στο Εργοστάσιο της ΑΣΚΤ στην Πειραιώς. Μια εκκωφαντική σιωπή δονούσε το χώρο.

Και μετά στα απομεινάρια της πλατείας Ομονοίας, ένα φιλικό ζευγάρι με αποχαιρετά γιατί φεύγει διακοπές. "Θα τα πούμε αν βρίσκεσαι εδώ και όχι σε άλλη χώρα".

Κοντοστέκομαι σαστισμένος.

Ομολογώ ότι κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια των τελευταίων δέκα χρόνων, που έχω επιστρέψει στην Αθήνα, ήθελα με κάποιο τρόπο να δραπετεύσω.

Όμως δεν είμαι σίγουρος ότι θέλω κάτι τέτοιο πια.

Οι φίλοι μου και η οικογένεια μου ειναι εδώ.
Έχω την τύχη να συνεργάζομαι με πολύ αξιόλογους ανθρώπους. Τη δουλεία μου αυτή τη στιγμή τη βλέπει όλη η Ελλάδα. Μπορεί τα χρήματα να είναι από ελάχιστα έως ανύπαρκτα και το μέλλον αβέβαιο...
Όμως για μένα αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο.

Είχα πεί θα φύγω.
Όμως είμαι ακόμα εδώ.
Κι αυτό το καλοκαίρι.

Και να σας πω και κάτι άλλο...
Τώρα πια θέλω να μείνω.
Με πείσμα.

6 Comments:

Anonymous Noilly Prat said...

welcome back (for the goods) and have a nice summer

1/7/10 3:19 μ.μ.  
Anonymous Εύη said...

Ναι βρε Άλεξ!! Αμάν πια με τις τάσεις φυγής που έχουν πιάσει όλο τον κόσμο!! Που θα βρουν χειρότερα;; Δε τους καταλαβαίνω!! :-P

1/7/10 3:38 μ.μ.  
Blogger DonnaBella said...

χαρηκα τοσο πολυ με αυτα που διαβασα, να σε φιλησω καλε μου ανθρωπε! (καλα, μην τρομαζεις, δεν σε φιλαω). επιτελους, καποιος που βλεπει και τα καλα σε αυτη τη χωρα!

1/7/10 8:48 μ.μ.  
Blogger koulpa said...

αχ είναι υπέροχη χώρα.. οι κατοικοί της με ενοχλούν μόνο.. η ανυποληψία σχεδόν σε κάθε επαφή.. αλλά φαντάζομαι κι εξω άνθρωποι θα ζούν.. τουλάχιστον τους εδώ τους ξέρουμε.. :):)
καληνύχτα και καλο μήνα :):)

2/7/10 1:15 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ Nolly Prat
Ευχαριστώ και ανταποδίδω τις ευχές.

@ Εύη
Όποιος θέλει να φύγει ας φύγει..

@ DonnaBella
Δεν τρομάζω έτσι εύκολα. :-)

@ Koulpa
Εγώ πάλι τον τελευταίο καιρό όταν είμαι στο μετρό χαίρομαι να βλέπω τον κόσμο, ειδικά τα νέα παιδιά.

2/7/10 11:58 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

ουφ.

10/7/10 12:28 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος