Loucretia's

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 11, 2008

Αυτά είναι!


H Gina Gershon η εκκολαπτόμενη femme fatale των nineties ιδιαίτερα γνωστή από το "ποιητικό αριστούργημα" του Paul Verhoeven "Show Girls", υποδύεται την υποψήφια Αντιπρόεδρο των ΗΠΑ Sarah Palin... και είναι Όλα Τα Λεφτά!

Μόνο Gina μου, κρίμα κορίτσι μου, που δεν χρησιμοποίησες και την κλασική σου ατάκα από την ταινία που σε έκανε γνωστή: "You are a whore, darlin'. We all are. We take the cash, we cash the check, we show them what they want to see!" Νομίζω ότι θα ήταν ιδιαίτερα ταιριαστή για τη περίσταση! :-P

Ετικέτες , , ,

7 Comments:

Blogger Loucretia said...

Απορω πως στεκονται ακομα τα igloo στη θεση τους!

11/9/08 7:59 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

egw aporw, den exeis vare8ei na antigrafeis to Dlisted?

grapse k tpt diko sou..

http://dlisted.com/node/28201
blogger k koloky8ia toumpana

15/9/08 9:56 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Anonymo

Tha meineis me tin aporia.

16/9/08 12:36 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

leksi gia tin tampakiera e?

e re bloggers, creative commons k koloky8ia toumpana...

16/9/08 5:37 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Anonymo

An den sou aresoume, to koubadaki sou kai se alli paralia.

16/9/08 5:47 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

ΙΕΕΕΠ! τι γίνεται εδώ?

17/9/08 2:17 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Αυτό που έγινε E-lawyer είναι ότι ΒΑΡΕΘΗΚΑ την αμάθεια, την μικρότητα και την κακοήθεια που επικρατεί σε αυτό που λέγεται "Ελληνική Μπλογκόσφαιρα".

Ούτε ένα ποστ για την πλάκα μας δεν μπορούμε να κανούμε πλεον.

Έχω πιο σοβαρά πράγματα να κάνω με το χρόνο μου από το να απολογηθώ γιατί δεν έβαλά λινκ στο D-listed!

Εγώ εδώ ολοκληρώνω τη σχέση μου με το "blogging"!

Γεια σας και χαρά σας!

Και επειδή αυτό το πόστ είναι δικό μου και η τελευταία λέξη θα είναι δικιά μου είτε σας αρέσει είτε όχι, κλείνω τα σχόλια γιατί δεν μπορώ να ασχοληθώ άλλο με το θέμα!

ΒΡΕ ΟΥΣΤ! :-P

17/9/08 12:24 μ.μ.  

<< Κύρια Είσοδος