Loucretia's

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 05, 2008

Μη σβησεις


Εκεινο το φωτακι, το τοσο δα μικρο φωτακι, που φωτιζε τα παιδικα μας βραδια, όταν ξαπλωμενοι στα χορτα γεμιζαμε τα ονειρα μας με τα αστερια του ουρανου, εκεινο το φωτακι σβηνει.

Τα φωτα των πυγολαμπιδων σβηνουν, προειδοποιουν οι εντομολογοι, «Οι πληθυσμοί των πυγολαμπίδων έχουν μειωθεί κατά 70% τα τελευταία τρία χρόνια» κι «οι υποψίες στρέφονται στην επέκταση των πόλεων, τη βιομηχανική ρύπανση αλλά και τον τεχνητό φωτισμό που δυσκολεύει την επικοινωνία των εντόμων με παλμούς φωτός»

Και μενεις να κοιτας την ειδηση,

Όταν γυρω σου κι εντος σου, γινεται του Καυκασου,
Όταν η βια, η καταρρευση, η παρακμη, ξεχυλιζουν από παντου,
Όταν ζαλιζεσαι από κυμβαλα αλαλαζοντα,
Όταν κλεινεις το κουμπι του εσωτερικου σου διαλογου και σιωπας

Ερχεται αυτή η ειδηση – αδιαφορη για τον πολυ κοσμο, αγνωστες λεξεις για τους νεοτερους- και προσπαθεις να συγκρατησεις από τις λιγες αραδες τις θυμησες που αναβλυζουν. Εστω και ξεθωριασμενες, σαν το φωτακι των πυγολαμπιδων.



(η φωτο απο το getty)

12 Comments:

Blogger ΠΑΥΛΟΣ said...

Φέτος μετά από πολλά χρόνια ξαναείδα πυγολαμπίδες. Ήταν απλά μαγεία!!!

5/9/08 10:26 π.μ.  
Blogger Τσουχτρα said...

Πολλά φωτάκια έσβησαν ...κι άλλα επιμένουν ευτυχώς...για όσο ακόμα !

Τις καλημέρες μου !

5/9/08 11:53 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ααααααααχ καλή μου Λου... Εδώ σβήνουν Αρχές, Αξίες, Νόμοι, συνειδήσεις... Σβήνει η ίδια η μάνα Γη εξαιτίας μας και στο Ελλαδιστάν λες "ανακύκλωση" κι ακόμα σε κοιτούν με μισό μάτι. Κάνε μια βόλτα στις παραλίες των νησιών να δείς τι άφησαν πίσω οι "Ούνοι", εκτός από τις ά-πει-ρες γόπες (τσιγάρων), τις οποίες μάλλον περιμένουν να μαζέψει κάποιος φανταστικός φίλος από το Υπερπέραν και να τις πετάξει στον αστρικό σκουπιδοντενεκέ... Σπίτι μας είναι πια ΜΟΝΟ ότι έχουμε πληρώσει κι όχι εκεί που είναι η καρδιά. Μόνο που κανείς δε βλέπει -λες κι έχουμε πάθει ομαδική αποβλάκωση- πως τα πάντα -αλλά τα ΠΑΝΤΑ όμως- είναι ένα ενιαίο και κλειστό σύστημα, που λέγεται πλανήτης Γη και σβήνει σιγά- σιγά εξαιτίας μας. Και θα'ρθει η στιγμή -ας μη ζούμε να τη δούμε- που η μάνα θα "τρώει" τα παιδιά της. Τα εξωφρενικά ματαιόδοξα, ανώριμα παιδιά της, που νομίζουν ότι η Γη είναι ανεξάντλητη και τους ανήκει αποκλειστικά. Το σίγουρο είναι ότι η ανθρωπότητα θα εξαφανιστεί -μάλλον μαρτυρικά- πολύ πριν το χαμό του πλανήτη. Οπότε... δε γαμιέται ! Σάμπως θα'μαι εδώ ΕΓΩ ? ΕΓΩ_ΕΓΩ_ΕΓΩ, ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΜΟΥ...

5/9/08 2:41 μ.μ.  
Blogger Michael Tsopeis said...

Εγώ θα είμαι εδώ, γιατί ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ.

6/9/08 11:40 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Pavlos, εισαι πολυ τυχερος! εγω εχω χρονια να δω... :-(

-Tsouxtra, αυτο το "για οσο ακομα..." ειναι που με ζεματαει

-Αραπη, λαυρος και μαχητικος! σπιτι μας ειναι αυτο που φτιαχνει η καρδια μας, κι οχι κατ'αναγκη τα μπετα κι οι κολωνες

-Hpstg, ευτυχως, για να κλεισει και καποιος τα φωτα :-ΡΡΡ

6/9/08 4:10 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Loucretia:"σπιτι μας ειναι αυτο που φτιαχνει η καρδια μας, κι οχι κατ'αναγκη τα μπετα κι οι κολωνες"

Αυτό μου αρέσει σε εσένα...έστω και αν συμβαίνει σπάνια...

6/9/08 5:28 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ε, που και που λέει και κανένα καλό. Αμα τα έλεγε συνέχεια θα συνηθίζαμε

6/9/08 9:37 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

"σπιτι μας ειναι αυτο που φτιαχνει η καρδια μας, κι οχι κατ'αναγκη τα μπετα κι οι κολωνες"

κι όμως οι καρδιές των περισσότερων μοιάζουν να ανήκουν εκεί που βάζουν τα λεφτά τους : στα μπετά και στις κολώνες δηλαδή, λησμονώντας ΠΟΥ εδράζονται όλα αυτά...

8/9/08 4:05 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Απαπαπαααα!!!! Τι ταύτισις κι αυτή με τα ζωύφια! Όπου να΄ναι θα ξεκινήσεις καμπάνια και για τα μονοκύτταρα, αγάπη μου! :-PPPPPPPPP

Ο ακατανόμαστος
χχχχχχχ

10/9/08 6:45 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Μωρο μου ακατανομαστο, ξεκιναω ηδη απο σενα: "ΣΩΣΤΕ ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΑΔΕΣ"!!!!

:-ΡΡΡΡ

10/9/08 9:59 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αφιερωμένο

http://www.youtube.com/watch?v=u7QIb_0E2j0&feature=related

Επιτρέπεται και επιτρέπετε δουκέσσα;

18/9/08 1:21 π.μ.  
Blogger Me:Moir said...

Με πήγες πολλά χρόνια πίσω. Στα παιδικά μου χρόνια. Και συνειδητοποίησα επίσης, ότι απο τότε έχω να δώ πυγολαμπίδες :(

2/10/08 11:07 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος