Loucretia's

Σάββατο, Ιουνίου 07, 2008

Εκστρατεία για να σωθεί από την εκτέλεση ο Αφγανός φοιτητής

Ελαβα το παρακατω μεηλ και το ανεβαζω εδω, ας ενωσουμε τις φωνες μας για ν' αποτραπει η θανατικη καταδικη στον 23ΧΡΟΝΟ ΦΟΙΤΗΤΗ.

23χρονος φοιτητής καταδικάστηκε από το ισλαμικό δικαστήριο σε θάνατο.


Ο κ.Sayed Pervez Kambaksh είναι 23χρονος φοιτητής δημοσιογραφίας στο Αφγανιστάν που καταδικάστηκε απο το ισλαμικό δικαστήριο σε θάνατο. Ποιό ήταν το έγκλημα του; Κατέβασε από το διαδίκτυο ένα άρθρο για τα δικαιώματα των γυναικών!

Το άρθρο, που προερχόταν από περσική ιστοσελίδα, υποστήριζε ότι οι μουσουλμάνοι φονταμελιστές, που διατείνονται ότι το ίδιο το κοράνι καταχυρώνει την καταπίεση των γυναικών στις ισλαμικές κοινωνίες, έχουν παρερμηνεύσει τα λόγια του Πρόφητη Μωάμεθ... Ο 23χρονος μοίρασε το άρθρο σε συμφοιτητές και καθηγητές του με σκοπό, όπως ισχυρίστηκε, να γίνει δημόσια συζήτηση για το θέμα. Το αποτέλεσμα ήταν να συζητηθεί, να δικαστεί με συνοπτικές διαδικασίες - χωρίς παρουσία συνηγόρου όπως ισχυρίζονται οι γονείς και οι φίλοι του - και να καταδικαστεί σε θάνατο.

Η βρετανική εφημερίδα Independent ξεκίνησε στις 31/1/2008 εκστρατεία για τη διάσωση του φοιτητή με βασικό αίτημα την ανστολή της εκτέλεσής του και την επανάληψη της δίκης με δικαιότερους όρους.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΤΟΝ PERVEZ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΕΔΩ:
independent

Για περισσότερες πληροφορίες για την υπόθεση διαβάστε αυτό:
save-pervez

Και αυτό:
to-death-afghan

10 Comments:

Blogger DimitrisAlopoudis said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

11/6/08 3:22 π.μ.  
Blogger DimitrisAlopoudis said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

11/6/08 3:28 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Υπέγραψα...πρώτη φορά στο μπλογκ σου, αρκετά καλαίσθητο...

Μια ματιά έριξα αλλά θα επανέλθω.
Σε βάζω σύνδεσμο :)

13/6/08 2:16 π.μ.  
Blogger Τρία Πουλάκια Κάθονταν... said...

Πρέπει να πάς πρώτα στο : http://www.independent.co.uk/news/world/asia/save-pervez-global-protests-to-save-afghan-student-from-death-sentence-776783.html

και μετά στο Sign Petition...

Δέν ξέρω γιατί δέν δούλεψε κατευθείαν, άν και το Link είναι το ίδιο...

13/6/08 2:47 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

-samael, ευχαριστουμε πολυ και για την υπογραφη και για τα καλα σου λογια :-)

-Δημητρη, ευχαριστουμε για τη βοηθεια :-)

16/6/08 6:45 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κυριε Αλεπουδη,τι θα πει sign petition;

17/6/08 12:10 π.μ.  
Blogger Τρία Πουλάκια Κάθονταν... said...

Αγαπητέ-ή Ανώνυμε, άν και η μαμά μου μου έχει μάθει να μήν μιλάω σε αγνώστους, ειλικρινά δέν ξέρω!!! Και εγώ γιαυτό πήγα στην σελίδα αυτή, για να μάθω τί θα πεί: Sign Petition...
Αλλά γιατί ντρέπεσαι να μας πείς το όνομά σου? : Κακό δέν είναι να μήν ξέρεις κάτι, αλλά να μήν ρωτάς ή να μήν ψάχνεις να το βρείς...

Η Αλεπού 100 χρονών, το Αλεπουδάκι 101

17/6/08 6:07 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κύρια Αλεπούδη, δεν ντρέπομαι να πω το όνομά μου απλά δεν έχω μπλογκερική ταυτότητα όπως εσείς.
Επειδή δεν ξέρω αγγλικά ρώτησα τι θα πει sign petition.Γιατι η μαμά μου,μου έχει πει καθε φορά που δεν ξέρω κάτι να ρωτάω να μαθαίνω.
Εχω ρωτήσει και άλλες φορές σε αυτό το μπλογκ.
Πάντα μου εξηγούν τα παιδιά ότι δεν ξέρω.
Την προηγούμενη φορά που ρώτησα,ήταν μια καλή κυρία και ανταλλάσσαμε γνώσεις.
Δυστυχώς δεν ξέρω αγγλικά και οι γραμματικές μου γνώσεις δεν είναι αρκετές.
Γι'αυτό πάντα ρωτάω και ευχαριστώ όλους εκείνους που μου απαντάνε.

18/6/08 3:35 μ.μ.  
Blogger Τρία Πουλάκια Κάθονταν... said...

Ok!, εντάξει, τότε είσαι συγχωρεμένη ... (άν και δέν χρειάζεται να έχεις "μπλογκερική ταυτότητα" για να μου απαντήσεις πώς σε λένε... Μπορείς να το γράψεις απλά μέσα στο σχόλιο και να το δημοσιοποιήσεις πάλι ανώνυμα...

19/6/08 7:55 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Να έχει ίσκιο και δροσερό menu όμως το μέρος που θα πάμε γιατί δε μπορώ τη ζέστη. Λυώνουν και τα παγάκια.

21/6/08 4:11 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος