Loucretia's

Πέμπτη, Μαΐου 08, 2008

Ένα casual post



Είναι νωρίς ακόμη μες στον κόσμο αυτόν, μ' ακούς

Δεν έχουν εξημερωθεί τα τέρατα, μ' ακούς

Το χαμένο μου αίμα και το μυτερό, μ' ακούς
Μαχαίρι

Σαν κριάρι που τρέχει μες στους ουρανούς

Και των άστρων τους κλώνους τσακίζει, μ' ακούς

Είμ' εγώ, μ' ακούς

Σ' αγαπώ, μ'ακούς


Σε κρατώ και σε πάω και σου φορώ

Το λευκό νυφικό της Οφηλίας, μ' ακούς

Που μ' αφήνεις, που πας και ποιος, μ' ακούς


Σου κρατεί το χέρι πάνω απ' τους κατακλυσμούς


Οι πελώριες λιάνες και των ηφαιστείων οι λάβες
Θα 'ρθει μέρα, μ' ακούς
Να μας θάψουν, κι οι χιλιάδες ύστερα χρόνοι
Λαμπερά θα μας κάνουν πετρώματα, μ' ακούς

Να γυαλίσει επάνω τους η απονιά, μ' ακούς

Των ανθρώπων

Και χιλιάδες κομμάτια να μας ρίξει


Στα νερά ένα ένα, μ' ακούς

Τα πικρά μου βότσαλα μετρώ, μ' ακούς

Κι είναι ο χρόνος μια μεγάλη εκκλησία, μ' ακούς
Όπου κάποτε οι φιγούρες

Των Αγίων

Βγάζουν δάκρυ αληθινό, μ' ακούς


Οι καμπάνες ανοίγουν αψηλά, μ' ακούς
Ένα πέρασμα βαθύ να περάσω

Περιμένουν οι άγγελοι με κεριά και νεκρώσιμους ψαλμούς

Πουθενά δεν πάω, μ' ακούς
Ή κανείς ή κι οι δύο μαζί, μ' ακούς


Το λουλούδι αυτό της καταιγίδας και, μ' ακούς

Της αγάπης

Μια για πάντα το κόψαμε

Και δε γίνεται ν' ανθίσει αλλιώς, μ' ακούς

Σ' άλλη γη, σ' άλλο αστέρι, μ' ακούς

Δεν υπάρχει το χώμα, δεν υπάρχει ο αέρας

Που αγγίξαμε, ο ίδιος, μ' ακούς

Και κανείς κηπουρός δεν ευτύχησε σ' άλλους καιρούς

Από τόσον χειμώνα κι από τόσους βοριάδες, μ' ακούς
Να τινάξει λουλούδι, μόνο εμείς, μ' ακούς
Μες στη μέση της θάλασσας
Από μόνο το θέλημα της αγάπης, μ' ακούς
Ανεβάσαμε ολόκληρο νησί, μ' ακούς
Με σπηλιές και με κάβους κι ανθισμένους γκρεμούς
Άκου, άκου


Ποιος μιλεί στα νερά και ποιος κλαίει -ακούς;

Ποιος γυρεύει τον άλλο, ποιος φωνάζει -ακούς;
Είμ' εγώ που φωνάζω κι είμ' εγώ που κλαίω, μ' ακ


Για να το φχαριστηθεί όλος ο κόσμος που δε μπορεί τις embedded ταινίες που του πηδάνε την κοσμοθεωρία.

82 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Δε γνωρίζω ποιανού την κοσμοθεωρία πηδανε οι embedded ταινίες αλλά, όταν ποστάρεις απόσπασμα από ένα τέτοιο αριστούργημα, δε δικαιούσαι να το πηδάς, τσεκουρώνοντας το τέλος του...

"Ποιος μιλεί στα νερά και ποιος κλαίει -ακούς;

Ποιος γυρεύει τον άλλο, ποιος φωνάζει -ακούς;
Είμ' εγώ που φωνάζω κι είμ' εγώ που κλαίω, μ' ακούς
Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, μ' ακούς."

8/5/08 12:31 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Για εμάς που δε ξέρουμε αγγλικά τι θα πει casual;

8/5/08 9:14 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καθημερινό, πρόχειρο... Με την πιο ελεύθερη έννοια Γ.Τ.Π., το αντίθετο του special...

Ας φτιάξει κάποιος το τελείωμα του αποσπάσματος, που αιωρείται ακρωτηριασμένο από τη λέξη "Είμ' εγώ που φωνάζω κι είμ' εγώ που κλαίω, μ' ακ".

8/5/08 10:06 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ευχαριστώ
Το Γ.Τ.Π. τι θα πει;

8/5/08 10:33 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Θα πει κάτι ιερό που κάποτε μοιραζόσουν μόνο με έναν άνθρωπο και μετά το χρησιμοποιείς σαν "τσίχλα", δημόσια, για να τραβήξεις την προσοχή, ως ΓΝΗΣΙΟ ατένσιον χορ.

8/5/08 10:40 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Άντε πάλι...
ατενσιον χορ τι είναι;
Μπορείτε να μιλάτε ελληνικά ,πλιζ;

8/5/08 10:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ατένσιον χορ είναι το τσουλάκι, που "ξεπουλάει" ακόμα και ό,τι πιο προσωπικό για να τραβήξει την προσοχή.

8/5/08 10:57 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ευχαριστώ
Κάτι έμαθα και σήμερα...

8/5/08 11:05 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Μου αρεσει το αποψινο Λιγκουαφον.... :-P

για συνεχιστε, για συνεχιστε....εχω κι εγω απορια...

Τι ειναι οι embedded ταινίες ;;;;

8/5/08 11:12 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λουκρητία, το ταινίες ξέρω τι είναι.
Το embedded δεν έχω ιδέα.
Δεν ξέρω αγγλικά :(

8/5/08 11:13 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

σορρυ που ρωτάω πάλι, αλλά Λιγκουαφον τι είναι;

8/5/08 11:14 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Αγαπητε/η ανωνυμε/η, το "Λιγκουαφον" ειναι αυτο που πρεπει να κανετε επειγοντως για να μπορειτε να διαβαζετε τα posts (κειμενα, αρθρα, whatever)του φιλτατου hpstg :-ΡΡ

8/5/08 11:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λουκρητία, μήπως μπορείτε να με διδάξετε;
Δεν υπάρχει μία!
:(

8/5/08 11:21 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Βρες μια πλούσια δασκάλα !...

8/5/08 11:24 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Κατ' οικον;

8/5/08 11:26 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Που να την βρω;
Οι πλούσιες εμένα τον φτωχό θα κοιτάξουν;

8/5/08 11:27 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λουκρητία....σπίτι μου, σπίτι σου ή και κάπου αλλού (όπως λέει και το τραγούδι)
Δε με πειράζει!

8/5/08 11:28 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εεε... Ποτέ δεν ξέρεις ! Υπάρχουν και πλούσιες που παρακολουθούν embedded ταινίες, που συγκινούνται από την ποίηση, τη μουσική, τις τρυφερές ψυχές. Εξάλλου η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Όχι ?

8/5/08 11:30 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μπορεί να έχεις και δίκιο.
Απο που να αρχίσω να ψάχνω για να βρω πλούσια;


Τελικά embedded τι θα πει;

8/5/08 11:32 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τελικά το ποίημα σας φταίει κάτι και το αφήνετε κουτσουρεμένο ?

8/5/08 11:34 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μου φαίνεται δεν πρόκειται να μάθω τι είναι embedded
έχει κάποια σχέση με το bed?

8/5/08 11:38 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Προς "ανωνυμο/η γλωσσομαθη": για το κουτσουρεμενο ποιημα, μαλλον θα φταινε ή το κουτσουρεμενο μυαλο ή η κουτσουρεμενη διαθεση... :-Ρ

-Προς "ανωνυμο μη γλωσσομαθη": δεν ρωτατε τον παραπανω ανωνυμο, αν ειναι γυναικα, να σας αναλαβει; διακρινω οτι εχει υπομονη στην εκμαθηση και γνωση της ποιησης, μια χαρα θα τα πατε!!

8/5/08 11:42 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

οκ θα ρωτήσω
Ανώνυμε είσαι γυναίκα;
Μπορείς να μου μάθεις αγγλικά;

8/5/08 11:45 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λουκρητία ,εσύ δεν μπορείς να μου μάθεις;

8/5/08 11:47 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Μα εγω δεν ξερω καν τις embedded ταινίες.... θα εχει κενα η διδασκαλια μου :-Ρ

8/5/08 11:49 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λουκρητία...
δε με πειράζει ...
ας μάθω όλα τα άλλα και ας μη μάθω ποτέ τι σημαίνει embedded!
δεν ειναι τοσο σημαντικό νομίζω.
ή είναι;;

8/5/08 11:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Η υπομονή εξαντλήθηκε προ πολού και γυναίκα είμαι πλέον, κατ'επιλογή, με πολύ λίγους κι εκλεκτούς ανθρώπους. Χώρια που δεν είμαι ούτε δασκάλα, ούτε πλούσια...

8/5/08 11:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αν έχεις πλούσια αισθήματα μου κάνεις!
Εγώ τα βασικά θέλω να μάθω στα αγγλικά.
Να μπορέσω να κάνω εξάσκηση το καλοκαίρι;
Ανώνυμη,μήπως θα μπορούσες να μου μάθεις μόνο αυτά;

8/5/08 11:56 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εσύ τι θα μου μάθεις ?

8/5/08 11:59 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αν θέλεις μπορώ να σε μάθω να χορεύεις λάτιν (αν δεν ξέρεις)
Είναι το μόνο που ξέρω δυστυχώς
:(

9/5/08 12:02 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ξέρω κι εγώ κάτι ψιλά... Μπορείς να γίνεις ο κουβαλιέρος μου δηλαδή και να με πηγαίνεις σε χορούς ?

9/5/08 12:09 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Παντως εμενα η "ανωνυμη γλωσσομαθης" μου ακουγεται σαν "λουλουδι της καταιγιδας" (για να χρησιμοποιησουμε και παλι τον Ελυτη), ισως ενας χορος να φωτιζε τον οριζοντα ;-)

9/5/08 12:10 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όποτε θέλεις
http://www.youtube.com/watch?v=zeB1bIr8fUg

9/5/08 12:17 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

και αυτό
http://www.youtube.com/watch?v=pkuLh4u0H8E
και άλλα...

9/5/08 12:30 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τόσο καλά ξέρεις να χορεύεις σάλσα ?
Μπας και χορεύεις και tango ?
(ούτε τα αγγλικά μου, ούτε οι γνώσεις μου πάνω στο χορό είναι αυτού του επιπέδου)

9/5/08 12:33 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και Tango
http://www.youtube.com/watch?v=kgDIwusOfec
Ξέρω όλους τους χορούς...
Rumba
Samba
Salsa
Mambo
κτλ

Τα βασικά θέλω να μάθω στα αγγλικά.

9/5/08 1:10 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όπου ακούς πολλά κεράσια...

Παρολαυτά να σε βοηθήσω.
Em-bed σημαίνει ενθέτω, εμπήγω, στερεώνω
bed σα ρήμα στα οικοδομικά σημαίνει τοποθετώ σε οριζόντιο πλαίσιο, εδράζω, στερεώνω.
Το πρόθεμα em- στη συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμοποιείται σαν το ελληνικό εν-.
Em-bed-ed είναι η παθητική μετοχή του ρήματος em-bed και σημαίνει εν-τιθέμενο.

9/5/08 8:36 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

http://www.youtube.com/watch?v=jdKr9noUM44

9/5/08 1:32 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

http://www.youtube.com/watch?v=XxBO_yeHdmY&feature=related

9/5/08 1:36 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

http://www.youtube.com/watch?v=hE26-JQe0D8&feature=related

9/5/08 1:59 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά κάνεις και κρατάς μικρό καλάθι.

Παρολαυτα αν θέλεις να μάθεις πες μου.
http://www.youtube.com/watch?v=c_qFpB8gFjE

Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια
:)

9/5/08 3:36 μ.μ.  
Blogger kovzevzo said...

Παρακαλώ. :)
Κι εσύ αν δεις πως έχεις κάτι να μας πεις (ξέρεις, καμμιά μετάφραση, καμμιά άγνωστη λέξη, καμμιά γραμματική...), μη διστάσεις.

9/5/08 4:20 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σε ευχαριστώ.
Είσαι πολύ καλή.
Θα σε ρωτήσω όταν έχω κάποια απορια

9/5/08 4:36 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Ενα πρωινο,
το Μονογραμμα του Ελυτη συναντησε τη παθητικη μετοχη embedded,
κι αρχισαν να χορευουν salsa
κατω απο τις οδηγιες του Λιγκουαφον,
και στη στροφη ενος tango,
μια "πλουσια δασκαλα" με καβαλιερο εναν "πτωχο πλην τιμιο" νεο,
αντικρυσαν τον Σιδηροπουλο να παιζει κιθαρα,
κι υστερα κανεις δεν ειχε καμια απορια....

(πρεπει να σταματησω το blogging, αρχιζω να εχω παραισθησεις) :-ΡΡΡ

9/5/08 5:33 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

είμαι πολύ καλή, όντως... μέχρι μαλακίας δηλαδή σε κάτι φάσεις. Κι όπως είχε πει για μένα ένας Λονδρέζος φίλος "you are susceptible to abuse"... ;-)

9/5/08 5:35 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ε, τώρα να μη ρωτήσω;
Τι θα πει "you are susceptible to abuse" ?

9/5/08 5:38 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λουκρητία, τι παραισθήσεις έχεις;

9/5/08 5:38 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

αααχαχαχαααχααα ρε Λουκρέσια... Ευτυχώς που υπάρχεις κι εσύ εδώ μέσα ! :D

9/5/08 5:38 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

επιδεκτική εκμετάλευσης
κοινώς : θύμα
αλλά είναι Άγγλος και μου το είπε ευγενικά.

9/5/08 5:40 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κατάλαβα.
Σε ευχαριστώ για τη μετάφραση.
Αλλά πραγματικά μπορεί να σε εκμεταλευτεί κάποιος τόσο εύκολα;

9/5/08 5:45 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μπααααααααα... Μεγαλώνοντας σκληραίνει ο άνθρωπος... "Ότι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό" και άλλα τέτοια.

9/5/08 5:48 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ίσως και να 'χεις δίκιο.
Δυστυχώς όμως δε μπορούμε πάντα να γίνουμε σκληροί όσο κι αν προσπαθήσουμε.
Είναι και θέμα χαρακτήρα.

9/5/08 5:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τον χαρακτήρα (σου) τον φτιάχνουν οι εμπειρίες κι οι δοκιμασίες...

9/5/08 5:54 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Συμφωνώ σε αυτό.
Ο δικός μου χαρακτήρας, δυστυχώς ή ευτυχώς,έχει πλέον διαμορφωθεί και δύσκολα θα αλλάξει.

9/5/08 5:58 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

χαααχαχαχααχααα... Τι μας λες ? Θα κλειστείς σε γυάλα δηλαδή ? Αχ η απόλυτη θεώρηση της νιότης...

9/5/08 6:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δε θα κλειστώ.
Έχω κλειστεί εδώ και χρόνια.

9/5/08 6:03 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά...Και τάνγκο πως έμαθες ? Σάλσα ? Και μόνο για να μάθεις αυτούς τους 2 χορούς είναι μια δοκιμασία αρκετή για να σου αλλάξει ελάχιστα το χαρακτήρα.

9/5/08 6:05 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τους έμαθα πριν.
Τεσπα δεν έχει τόση σημασία ο χαρακτήρας μου.

9/5/08 6:09 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

και δε μου λες χρυσό μου, αμα είσαι σε γυάλα, πως θα μου μάθεις τάνγκο και σάλσα ? Ρε, φίδια μου πουλάς ?

9/5/08 6:25 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πρώτον, δεν είμαι χρυσό σου.
Δεύτερον, ο χαρακτήρας μου δεν παίζει ρόλο στην εκμάθηση των πιο πάνω χορών.
Και τρίτον, φίδια εννοείς ή φύκια;

9/5/08 6:32 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

τι είπαμε πιο πριν ? Για να διδαχτείς αλλά και να διδάξεις (κυρίως αυτό !) αυτούς τους χορούς δε γίνεται να είσαι σε γυάλα !
Όσο για το "χρυσό μου", ανακαλώ αφού σε ενόχλησε τόσο ...

9/5/08 6:36 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

φίδια εννοώ αλλά, αν σε ενοχλεί κι αυτό, πάρτο σα "φύκια" !

9/5/08 6:37 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Νομίζω ξέρω καλύτερα πως διδασκονται αυτοι οι χοροί.
Τα φιδια αλλά και τα φύκια, δεν τα σχολιάζω.

9/5/08 6:41 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ωραία ! Χάρηκα που τά' παμε. Ας φτιάξει κάποιος (που δεν έχει κουτσουρεμένο μυαλό ή διαθεση) το τέλος του ποιήματος, γιατί είναι και κρίμα να το πετσοκόβουμε.

9/5/08 6:44 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και εγώ.
Να'σαι καλά.

9/5/08 6:54 μ.μ.  
Blogger oi tempelides tis aporis elladas said...

Σσσσσσς...Σαν να ακουσα ενα θροισμα!....Μπα!εκρηξη ηταν!αλλα ολοι κουφοι και απραγοι!

9/5/08 8:31 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σσσσσσς...Σαν να ακουσα ενα θροισμα!....Μπαφο-εκρηξη ηταν!αλλα ολοι κουφοι και απραγοι!

10/5/08 12:19 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Ωραια, εκτος απο παραισθησεις, τωρα επαθα και Deja vu...

10/5/08 1:28 π.μ.  
Blogger Michael Tsopeis said...

Δε χαίρομαι που κλείνουν το Κανάλι 67, αλλά που κανείς δεν έπιασε τίποτα. Σε λίγο θα κλείσουν και τον ΟΤΕ.

10/5/08 8:21 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Deja vu τι είναι πάλι;

12/5/08 4:27 π.μ.  
Blogger Michael Tsopeis said...

Είναι κάτι που νομίζεις ότι έχεις ξαναδεί γιατί δεν έχεις καταλάβει πως ότι βλέπεις είναι καινούργιο :-Ρ

12/5/08 11:45 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Για αυτό δε μαθαίνεις ποτέ εσυ;

[ http://el.wikipedia.org/wiki/Deja_vu ]

12/5/08 7:20 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σας ευχαριστώ για τη μετάφραση

12/5/08 9:41 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

"Η επανάληψη είναι η μητέρα της μάθησης."

"Same shit, different day."

13/5/08 9:10 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και για να προλάβω την περίπτωση που το "μη γλωσσομαθές" άτομο θα ρωτήσει τι είναι "shit", να πω ότι είναι το εκφυλισμένο υλικό, που κάποτε ήταν πολύτιμο (για 2). Μια πολύτιμη ανάμνηση (ένα τραγούδι, ένα ποίημα), που εκφυλίζεται, εξευτελίζεται (από 1) σε ένα "casual post" για εντυπωσιασμό...
Σε περίπτωση ύλης σημαίνει "σκατά".
Η πλήρης έκφραση μεταφράζεται ως
"ίδια σκατά, διαφορετική μέρα"

13/5/08 7:32 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σου έκατσε τελικά το γκομενάκι hpstg ή τσάμπα η ξεφτύλα ?

13/5/08 8:21 μ.μ.  
Blogger Michael Tsopeis said...

Από πότε πέφτουν γκομενάκια με post τιτλοφορούμενα "Ένα Casual Post";
Κρίμα Αράπη, σε είχα για πιο προσεκτικό αναγνώστη. Τις ρίζες αυτού του post θα τις βρεις στα σχόλια του αμέσως προηγούμενου. Τουλάχιστον ο άγνωστος και το kovzevzo βρεθήκανε, οπότε βγαίνουνε καλά από όλες τις μαλακίες.

Γιατί το στάξιμο της μαλακίας είναι πηγή κάθε σοφίας -Δάσκαλος Σοφ

13/5/08 9:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αφου κάνετε που κάνετε τη μετάφραση,γιατι δεν το μεταφράζετε ολόκληρο;
Same ,different και day τι είναι;
Ευχαριστω εκ των προτέρων

13/5/08 10:31 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

same=ίδια
shit=σκατά
different=διαφορετική
day=μέρα

13/5/08 11:06 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ναι 'σαι καλα.
Ευχαριστώ.

13/5/08 11:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μ'όποιο δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις...

14/5/08 12:05 π.μ.  
Blogger guslee said...

Kopse ta lugmena μ'ακους!

Pantws tha sumfwnisw me to prwto sholio pou egine, an kai na tonisw pws oi sugekrimenoi stoihoi de me ebneoun katholou, kai as thewritai pagosmios umnos ston erwta.

16/5/08 12:48 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος