Loucretia's

Σάββατο, Μαΐου 24, 2008

Εγω κ η Μεδουσα...

...ναι, εγω κι η αλλοιθωρη αποσβολωμενη μεδουσα, εχουμε μεινει σ' αυτο το μπλογκ, να περιδιαβαινουμε τα ποστς, να αναβουμε και να σβυνουμε το καντηλερι, να κοιμιζουμε τη κομπρα, να γυαλιζουμε το μηλο και να τιναζουμε τα κρεπια απο τη σκονη της ληθης.

Δεν μου λετε μικρα μου, χαριτωμενα Βοργιακια, που εχετε διακτινιστει στα τεσσερα σημεια του οριζοντα, εχετε σκοπο να δηλωσετε το παρον ή να φερω καθρεφτακι να δω αν ανασαινετε;; (οχι εσυ hpstg, εσυ θα ξανακανεις ποστ τον Αυγουστο που θα ειναι σε διακοπες ολη η Ελλαδα :-Ρ)

Για περαστε και πειτε μια καλημερα, πειτε που ειστε αυτη τη στιγμη και τι κανετε (τον Νανακο δεν τον ρωτω, σε καμια κρεπερι θα ειναι εντοιχισμενος ως συνηθως), πειτε αυτο που σας προβληματιζει κι αυτο που σχεδιαζετε.


Εγω παντως αυτη τη στιγμη ειμαι σπιτι, πινω καφε, γραφω τη λιστα για το σουπερμαρκετ, σχεδιαζω τι θα φορεσω στον γαμο που ειμαι αποψε καλεσμενη και με προβληματιζει που θα χασω τον τελικο της Eurovision :-Ρ (καλα, και η παγκοσμιοποιηση με προβληματιζει, αλλα δε πιστευω να θελετε αναλυση...)
Επισης προσπαθω ματαια να αποσπασω τη 13η κατεστραμμενη παντοφλα απο τα δοντια του Sugar, να σκεφτω κατι γρηγορο κι ευκολο για μεσημεριανο φαγητο (οκ, σαντουϊτς) και να θυμηθω.....τι να πρωτοθυμηθω πια....ουτε που θυμαμαι!!

Σας φιλω :-)

11 Comments:

Blogger kovzevzo said...

Καλημέρα !Κι εγώ είμαι σπίτι, πίνω καφέ, κάνω τσιγαράκι, χαζολογάω στο ιντερνετ και προσπαθώ να με ψήσω να πάω super market (τη λίστα την έχω στο μυαλό μου) αλλά, δεν ψήνομαι... Όσο για τη Eurovision, δεν τη χάνω με τί-πο-τα ! Ανυπερθέτως...

24/5/08 3:16 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

kovzevzo, μη με πληγωνεις αλλο με τη Eurovision, pleaseeeeeee!

(αληθεια, ποια χωρα θα ψηφισεις;)

24/5/08 5:46 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν τα έχω δει όλα αλλά, μου άρεσαν τα κορίτσα της Τσεχίας... Δυστυχώς, δεν πέρασαν στα τελικά. Θα δω. Εσύ πους θα ψήφιζες ?

24/5/08 6:56 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Η Μέδουσα είναι εκεί απάνω ? Εγώ νόμιζα ότι είναι ο Ερμής, ο θεός της επικοινωνίας , λόγω φτερών στο κεφάλι ! Η Μέδουσα είχε φίδια για μαλλιά, δεν είχε φτερά στο κεφάλι... Όχι ?

24/5/08 7:11 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

"Για περαστε και πειτε μια καλημερα, πειτε που ειστε αυτη τη στιγμη και τι κανετε"

Καλησπέρα dearest,

Δεν κάνω κάτι το ιδιαίτερο...
Απλά ετοιμάζομαι να γίνω πιο rich & famous και από την J.K. Rowling και γι'αυτό το λόγο έχω κλειστεί στο studio και έχω αφοσιωθεί στη δουλειά μου!

Σε φιλώ βοργιαστικά.
:-P

Υ.Γ. Η Αλίνα γέννησε;

24/5/08 8:25 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ Αράπη
Για την ακρίβεια πρόκειται για Γοργόνειο, δηλαδή μάσκα που απεικονίζει το κεφάλι Μέδουσας της θάλασσας. Το πρωτότυπο είναι χάλκινο και προέρχεται από την εποχή της Ρωμαΐκής αυτοκρατορίας.

24/5/08 8:36 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλήσπερα Λουκρητία!
Η αλήθεια είναι και ότι εμείς οι αναγνωστές σου δεν πολυ μπαίνουμε στο μπλόγκ σου αν κρίνω ότι έχω να ανεβάσω και εγώ ο ίδιος πόστ κάτι μήνες στο μπλόγκ μου.
Ο Θεός να το κάνει μπλόγκ αυτό το μπλόγκ που έχω!! :-)))
Για την περίπτωση του Σούγκαρ έχω να σου προτείνω μιας και είναι καλοκαίρι να μην φοράς σαγιονάρες και να περιφέρεσαι ξυπόλητη σαν ασκήτρια ή να φοράς τσόκαρα scholl, αυτά τα ξύλινα, και έτσι να μην μπορεί ο σκύλος να τα δαγκώνεi.
Το πρόβλημα είναι πώς θα περπατάς με τα ξύλινα τσόκαρα!!!
Θα περπατάς και θα αναστώνεις τον κόσμο με το περασμά σου!
όσο να ναι κανουνε ένα θόρυβο!! :-))

25/5/08 11:46 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

φιλάκιααααααα

26/5/08 3:17 μ.μ.  
Blogger An-Lu said...

Πολλά βάζεις στο κεφαλάκι σου και θα τα ξεχάσεις ΟΛΑ!
Το μόνο σίγουρο ;-)

26/5/08 4:37 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Alexandre, σου ευχομαι να γινεις ακομα πιο πλουσιος γι αυτο προτεινω να βαλεις στη θεση του Γοργονειου κανενα τυχερο συμβολο (οχι πεταλα και τριφυλια, κατι πιο Φλωρεντιας, ξερεις εσυ) ;-)

-Seastavros, τα sholl τα φορω ανελλιπως απο παιδισκη, οποτε ξερω τι προκαλουν στο περασμα τους! (ειδικα τις ωρες κοινης ησυχιας....) :-Ρ

-Υοreekas, γυρισες νιοπαντρε;;;; Γρηγορα φερε τα κουφετα!!

-An-Lu, και μονο απο τη καθημερινοτητα φορτωνομαι πολλα, που να δεις και τα υπολοιπα!

28/5/08 10:09 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ευχαριστώ Alexandros ! :-)
Καλημέρα !

29/5/08 10:31 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος