Loucretia's

Πέμπτη, Μαρτίου 13, 2008

Ιστορία μου, αμαρτία μου


H Raffinata μας κάλεσε στο δρόμο του Θεού αλλά όσο κι αν έψαξα στο ιδιόκτητο καζάνι μας, δεν βρήκα χάρτη. Νομίζω ότι θα μείνουμε εδώ που είναι και ζεστά, γιατί δεν βλέπω πώς ο Παράδεισος γλυτώνει τις θύελλες εκεί ψηλά...

Ως επίσημη εκπρόσωπος του Οίκου στα περί Λαγνείας, είπα να κάνω τον κόπο μιας και όλα τα παρακάτω την πιάνουν από το μαλλί.

Μαλακία: Κάτσε, μισό. Νομίζω την ξέρω με άλλο όνομα. Αυτοεξερεύνηση μήπως; Δηλαδή εννοούν ότι θα έπρεπε να μάθω το κορμί μου και τι μου αρέσει μέσα από τον εγωισμό των εκάστοτε εραστών που ήξερα πως επιλέγω με φτωχότατα κριτήρια; Δεν σφάξανε! Άσε που μου άρεσε πολύ όταν ο πρώτος επιλαχών δυσκολεύτηκε να πιστέψει πως η «τίγρις» ήταν παρθένα μέχρι την αδιάσειστη απόδειξη....

Αρσενοκοιτία: Μέσα στην άγνοια είμαι τόσα χρόνια!! Νόμιζα ότι η ομοφυλοφιλία είναι το αμάρτημα κατά τους βαρβάτους παπάδες μας. Σίγουρα δεν την απέφυγα για το λόγο αυτό, απλά θέμα γούστου. 100% αμαρτωλή so far.

Αιμομιξία: Το Βόργιο σόι και η διεφθαρμένη φύση του πρέπει να διαφυλαχθεί πάση θυσία, αλλά αντίθετα με τους Φαραώ, κάτι σκαμπάζουμε από γενετική. Νομίζω πως η εισροή νέου υλικού είναι εμφανής, και μπορώ να πω χρυσόβουλα επικυρωμένη!

Μοιχεία: Αυτό δεν είναι αμάρτημα, είναι βλακεία. Εδώ δεν τον θέλει η γυναίκα του – γιατί αν τον ήθελε δεν θα έπαιζε το μάτι του - και θα του κάτσω εγώ; Αντίστοιχα, προτιμώ να χωρίσω παρά να του τα φορέσω, για να γλυτώσουν και τα καλώδια της ΔΕΗ. Αρκετές διακοπές έχετε....

Πορνεία: Δεν καταλαβαίνω πού βρίσκεται η αμαρτία. Διαθέτω το κορμί μου με αντάλλαγμα τη σύντομη ηδονή και τη μακροπρόθεσμη ευεξία, η κοπελιά στο δρόμο με αντάλλαγμα το ψωμί της ή/και την κόκα της, ο παπάς στο εξομολογητήριο με αντάλλαγμα την αιώνια ευγνωμοσύνη για την εκπαίδευση των νεαρών Χριστιανών. Κανείς δεν είναι αλτρουιστής στον κόσμο αυτό.

Άντε, να κάνω και πάσα... Στο Νανάκο, το Yo!reeka, το Μπαμπάκη και την Κωλόγρια (γιατί θα βρίσει και θα γουστάρω χεχε).

6 Comments:

Blogger Alexandros said...

Τι κρίμα... με πρόλαβες! Αχαχαχαχα!
Για κοίτα στα draft να δεις και τα δικά μου αμαρτήματα!
Θα το ανεβάσω αύριο το σεντόνι για να μη σου χαλάσω τη μόστρα! :-PP

13/3/08 4:21 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τα είδα βρε Αλεξανδρέ μου αλλά είναι για το προηγούμενο παιχνίδι!! Είπα να γράψω κάτι σύντομο για της Raffinata για να σε αναδείξω καλύτερα όταν ανεβάσεις το masterpiece ;)

13/3/08 4:34 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Μπλεξαν οι αμαρτιες μας, κατα το "μπλεξαν οι γραμμες μας" :-ΡΡ

Idακι, εισαι μαεστρος ;-)

13/3/08 4:55 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Χαχαχα! Δεν το πρόσεξα ότι άλλαξε η λίστα με τις αμαρτίες σύμφωνα με την Ελληνορθόδοξη παράδοση!

Τέλοσπάντων Βοργίας είμαι ότι θέλω θα κάνω! Αύριο θα σας διδάξω την Τέχνη του ἁμαρτάνειν καλλιτεχνικώς!
:-P

13/3/08 6:58 μ.μ.  
Blogger guslee said...

katarhas na dwsw ta sugharitiria mou stin idaki gia tin tekmiriwsi guro apo ti moihia.
katadeuteron de mporw na perigrapsw poso anipomonw na dw ton kosmo tis amartias mesa apo ta (kalitehnika) matia tou alexandrou. tha kanw oikonomia sto gelio mehri aurio .. :P

13/3/08 10:42 μ.μ.  
Blogger Stiliano said...

Καλημέρα
δεν μπορώ να φανταστώ πως θα ήταν η ζωή μας χωρίς τις αμαρτίες. Μια ατέλειωτη αναμονή μέχρι να πάμε στον παράδεισο, όπου εκεί θα τα παίζαμε εντελώς;

14/3/08 10:38 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος