Loucretia's

Σάββατο, Νοεμβρίου 24, 2007

Ετσι, χωρις προγραμμα...



Νομιζω πως αρκετα εμεινε πρωτοσελιδο το θανατηφορο αναδυομενο κορμι του σεξυ blogger από το προηγουμενο post, οποτε καιρος είναι να παμε γι αλλα (όχι, δεν εννοω αλλα κορμια) :-ΡΡ

Καποιος ψεκασε με «εξαφανιζολ» τους υπολοιπους Βοργιες και παλι σε μενα πεφτει ο κληρος να γραψω. Το να «γραψω» βεβαια, είναι σχετικο. Αφ ενός γιατι ο εγκεφαλος μου εχει παγιδευτει στο αρωμα του καφε που αχνιζει διπλα μου, αφ ετερου το πληκτρολογιο πνεει τα λοισθια. Ιδανικος συνδυασμος για λευκες κολλες. Η μαλλον καλυτερα, για μπλε οθονη.

Οποιος διαβαζει καιρο αυτό το blog (λεμε τωρα) θα εχει παρατηρησει ότι σπανιως -εως καθολου- γραφω σκεψεις δικες μου ή εσωτερικους μονολογους. Συνηθως «μεταφερω» εικονες, περιστατικα, γεγονοτα, ατακες τριτων, σχολια, πειραγματα. Οι «ζωες των αλλων» θα πειτε. Ε, πειτε το, δεν πειραζει. Επιλογη μου είναι αλλωστε. Κι όπως μου αρεσει να λεω συχνα «τα εν οικω, μη εν ιντερνετ(ι)».

Ας συνεχισω λοιπον αυτό το post, ετσι, «χωρις προγραμμα», όπως ελεγε κι η δημοσιογραφος Μαρια Ρεζαν. Κι εσεις αν θελετε μπορειτε να συνεχισετε τη περιηγηση σας σε αλλα blogs. Νo offence.
Θεματα υπαρχουν πολλα, διαχρονικα και της επικαιροτητας. Όμως εγω εχω διαθεση για κουβεντουλα, ετσι όπως μιλαμε με τους φιλους μας και χαλαρωνουμε ένα απογευμα Σαββατου, κουλουριασμενοι στον καναπε, παρεα με καφε και σοκολατακια, διπλα στ’ αναμμενο τζακι. Ναι, αυτές τις μικρες πολυτελειες που ντρεπομαστε πολλες φορες ν΄ομολογησουμε ότι τις εχουμε αναγκη.

-Λοιπον, τι κανατε σημερα;
-Που θα πατε αποψε;
-Ειδατε καμια ταινια;
-Θυμωσατε με κανεναν;
-Ξεκινησατε κατι καινουργιο;
-Σας λειπει κανεις;

Σας ακουω…


(η φωτο του κειμενου απο το www.mycupocoffee.com)

23 Comments:

Blogger ΠΑΥΛΟΣ said...

Μ'αρέσει βράδυ Σαββάτου, αραχτός σπίτι με φίλους, κρασάκι και μπιρίμπα. Το καλύτερό μου.

24/11/07 11:50 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Δεν έχω χρόνο για blogging πλέον dearest.

Θα επανέλθω μόλις τακτοποιήσω κάποια θέματα...

Μέχρι τότε ΔΙΚΟ ΣΟΥ! Χεχε! :-P

25/11/07 1:05 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Κι εμενα μου αρεσει Παυλε, με μια μικρη παραλλαγη, στη θεση του κρασιου βαλε cocacola και στη θεση της μπιριμπας το trivial ;-))

-Αλεξανδρε, οπως γνωριζεις εχω απεριοριστη υπομονη, αλλα αν αργησεις πολυ θα κανω το πουλερικο του template κοτοσουπα! :-ΡΡ

25/11/07 1:32 π.μ.  
Blogger alienlover said...

υποθέτω ότι οι ερωτήσεις πήγαιναν για το Σαββατόβραδο. Λοιπόν...

εχθές όλη μέρα έφτιαχνα σημειώσεις, και το βράδυ σάπισα στο λαπτοπ.
είδα την ταινία The school of rock, ελαφρύ και εύπεπτο, καμία σχέση με στιφάδο δηλαδή.
σήμερα έλαβα πακέτο από τον μπαμπά μου, με το λεωφορείο της γραμμής Ελλάδα-Ουγγαρία, αλλά δεν είχε μέσα πουράκια caprice,ούτε crunch λευκή, ούτε καν lacta.
είχε όμως βιολογικά φρούτα από τον κήπο, πορτοκάλια, μανταρίνια (που μύρισε όλο το σπίτι μόλι ξεφλούδισα το πρώτο) γκρέιπ φρουτ και ρόδια, φύλλα μέντας και λουίζας για ρόφημα, και κρέπες! (ναι ναι!!)

Τώρα πάω να μάθω τις σημειώσεις που έφτιαχνα την Παρασκευή και το Σάββατο, παρέα με μια κούπα απο το προαναφερθέν ρόφημα, να περάσει και λίγο η ώρα :ρ
Δεν μπορείτε να πείτε, πλήρης ενημέρωση :))))
Φιλιά και καλό απόγευμα Κυριακής!

25/11/07 5:27 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Alienlover, τι ωραιο πακετο ηταν αυτο!και με δυσευρετο περιεχομενο οσον αφορα τη ποιοτητα του! Καλοφαγωτο ;-)
Κι οσο για τις ερωτησεις, μη σκας, εχουν αντικρυσμα τη μερα που τις διαβαζει κανεις, οποτε απαντα και αναλογως.

25/11/07 6:40 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

πάει το διαλύσαμε το μαγαζί!

26/11/07 12:28 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λουκρητία, σταμάτα παιδί μου να είσαι ανθρώπινη, με αποσυντονίζεις, λέμε! :-ΡΡΡ

Ο ακατανόμαστος, ξέρεις εσύ! :-ΡΡΡ

26/11/07 1:03 π.μ.  
Blogger Idάκι said...

Προσωπικά εψεκάσθην με Λονδινιαζόλ και ψήνω ποστάκιον διότι το περασμένο Σάββατο δεν περιγράφεται με ένα ψωροσχόλιο :D

Και όντως, χαλάς την πιάτσα Λου!!χαχααχ

26/11/07 1:30 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Το πρωί πήγα στο ταχυδρομείο να παραλάβω ένα δέμα. Έδωσα το χαρτάκι και, υπάλληλος το έφερε διαβάζοντας ΣΩΣΤΑ το όνομά μου ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ από το πακέτο και συνέχισε λέγοντας, oriste, kalimera ke efcharisto με ένα τεράστιο χαμόγελο. Μέχρι να καταλάβω ότι εξυπηρετήθηκα στα Ελληνικά είχα φτάσει στο Πανεπιστήμιο.

Το δέμα τελικά περιείχε... ΠΟΥΡΑΚΙΑ!!!

Alienlover, συγνώμη!

26/11/07 2:56 μ.μ.  
Blogger MoSeS said...

Πήγα στο Tiki υπό τη σκια του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης και μπεκροήπια. Η ατμόσφαιρα ήταν ..μεθυστικά χαλαρή και ήρθαν και τα σφηνάκια με κάτι με καραμέλλα και έδεσαν... Πήγα σινεμά στον liberal διδακτικό Redford και μετά στο αδιάφορο Appleby's δίπλα, που πάντως κάνουν καλά μαρτίνι... Στο All Family Sunday Lunch η ανηψιά μου εδήλωσε ευθαρσώς ότι στο γράμμα στον Αι Βασίλη θα ζητήσει ΤΡΙΑ δώρα με προεξάρχον το μωρό που κάνει αληθινά κακά ...Στο Μικρό θέλουν να πάω στην ομάδα θεατρικής γραφής οπότε ο διακαής πόθος μου να εκδοθώ την άνοιξη είναι πιο κοντά (ποιοί θα έλθουν να δουν το έργο μου είναι σε χαμηλή προτεραιότητα προς το παρόν)...Μου λείπεις Δουκέσσα μου...Δεν μ'αρέσουν τα τζάκια όμως...Ζεσταίνουν μονόπατα.

26/11/07 3:43 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Yoreekas, τω οντι, μονο η φραγκοκοτα του template εμεινε να το φυλαει!

-Προς "ακατανομαστο":
1) Εισαι βλαμμενο! stop. :-Ρ
2) Μας λειπεις! stop. :-Ρ
3) Φιλια!!! stop. :-ΡΡ

-Idaki, σα πολλοι δε μαζευτηκατε εκει στο Λοντον;; αντε να αραιωνετε να κανουμε και κανενα ποστ! Ειδες τι παθαινω απο τη βαρεμαρα, μεχρι και "ανθρωπινη" γινομαι :-ΡΡΡ

-Ibt, εχει παραγινει το κακο σου, θα εισηγηθω να σταματησει πλεον το "Καραβανι Αλληλεγγυης" που σου στελνει σοκολατοειδη :-ΡΡΡ

-Moses, κι εσυ μου λειπεις, αλλα αμα ειναι για τη Τεχνη, θα υπομενω. Μη σκας για το τζακι, απο την αλλη πλευρα θα ζεσταινω εγω :-ΡΡΡ

Ωραια η απογευματινη μας κουβεντουλα, θελει κανεις καφε; κουλουρακια; σοκολατακια; (ibt, οχι εσυ, εχεις αρκετα).
Συνεχιστε εσεις τη κουβεντα, παω να βαλω κανενα κουτσουρο (δλδ τον ακατανομαστο) στο τζακι....

Αποψε εχω να παω σ' ενα εικαστικο event, θα σας εχω λεπτομερειες στην επιστροφη, προς το παρον σερβιριστειτε αφοβα ;-)

26/11/07 5:05 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Εικαστικό event? WOW! :-P
Αναμένω την ανταπόκριση.

Εγώ είμαι με φριχτό πονόδοντο και παίρνω το ένα παυσίπονο πίσω από το άλλο! Μια ομορφιά! Δεν με έφτανε ο χαμός με τη δουλειά μου, ο πονόδοντος μου έλειπε! Ούτε που θυμάμαι πόσα χρόνια είχε να μου συμβεί...
Αααααααααααχχχχ! :-(((

26/11/07 11:02 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Αλεξανδρε, περαστικα! Κι αν δεν περασει ο πονοδοντος, θα σου στειλω ταναλια :-ΡΡΡ

Λοιπον το event ηταν αψογο (κι ο μπουφες του ακομη καλυτερος) καποια απο τα εργα μπορω να πω οτι μου αρεσαν (ενα εργο μαλιστα ηθελα να το παρω επιτοπου και να φυγω), στο τελος δε της βραδιας, μας περιμεναν και μικρες ευχαριστες εκπληξεις (περισσοτερες λεπτομερειες απο κοντα).
Βεβαια, αυτο που θυμαμαι περισσοτερο ηταν ο μελαχροινος επιγειος θεος που ακουραστα κ' χαμογελαστα μου σερβιριζε ολη τη βραδια, cocacola :-ΡΡΡΡ

27/11/07 12:20 π.μ.  
Blogger Suspect said...

ειδα το καυτος παγος στο θεατρο εξαρχειων.

ψιλομαπα.

27/11/07 9:04 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

εγω απλα διαβαζω τις ζωες των αλλων γιατι η δικη μου δεν ειναι σιγουρη που ειναι αυτον τον καιρο (ευχαριστω, ναι, θα παρω σοκολατακι, πειραζει να παρω και δευτερο? αχ, τι καλη που ειστε!). Και ναι, καποιος μου λειπει πολυ, αλλα σιγα μη σας το πω..

27/11/07 9:21 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Donnabella, respect! εισαι η μονη που απαντησες σ' αυτη την ερωτηση...ολοι οι αλλοι τη νησσα, εεεε;; :-Ρ
Αντε, χαλαλι σου και το δευτερο σοκολατακι και ευχομαι να μπει τελος σ' αυτη την απουσια ;-)

-Suspect, εισαι τολμηρος, δε λεω, μα που πας και τα βρισκεις;; Θελουμε περισσοτερες λεπτομερειες για τη παρασταση.

27/11/07 10:58 μ.μ.  
Blogger x-ray said...

:) καλημέρα

28/11/07 11:28 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εγω ολο το Σαββατοκυριακο εκανα γενικη στο σπίτι, εστρωνα τα χαλιά και ξεθαψα δεντρο & στολίδια μπας κι στολίσω μες τη βδομάδα .... απαπα σαν τη μανα μου εχω καταντήσει.....

28/11/07 1:52 μ.μ.  
Blogger Kwlogria said...

-Λοιπον, τι κανατε σημερα;
-Που θα πατε αποψε;
-Ειδατε καμια ταινια;
-Θυμωσατε με κανεναν;
-Ξεκινησατε κατι καινουργιο;
-Σας λειπει κανεις;

Κάτσε, έκανα κόπι-πέιστ γιατί γριά είμαι, σιγά μη θυμάμαι τι ρώτησες!

Λοιπόν:
1. Σήμερα έκανα κάτι δουλειές και πήγα για ένα καφέ. Τώρα λέω να την πέσω να δω καμιά σαβούρα στην τηλεόραση ή να διαβάσω; Μπα, θα διαβάσω καλύτερα..
2. Πουθενά, βαριέμαι σαν τρελλή!
3. Στο σινεμά εννοείς; Είδα το Control που είναι η ζωή του Ίαν Κέρτις και μου άρεσε πάρα πολύ. Στο dvd είδα τη ζωή της Εντίθ Πιαφ (λύσσαξα στις βιογραφίες) που επίσης μου άρεσε πολύ και είδα επίσης όλη τη σειρά Γραφείο Κηδειών Φίσερ που είναι αριστούργημα. Όλα αυτά τα είδα μέσα σε ένα μήνα, μη νομίζεις ότι δεν έχω ζωή. Γριά, γριά, αλλά έξω βγαίνω. Σε παρακαλώ!
4. Ντάξει τώρα. Συνέχεια θυμώνω με όλους! Άκου ερώτηση!
5. Ναι αμέ, αλλά δεν μπορώ να πω τι γιατί θα με κοροϊδεύετε:)
6. Ναι αμέ, η κουμπάρα μου, αλλά θα πάω να τη δω τη σκασμένη.

Αυτά! Γεια σου φιλενάδα!! :)))))

28/11/07 4:03 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-x-ray, την καλησπερα μου :-)

-costademon, "γενικη στο σπιτι" κι η μανα μου αυτη τη φραση ελεγε κι εμενα με ελουζε παντα κρυος ιδρωτας, αααχαχα! Καλο στολισμα ;-)

-kwlogria, απορω πραγματικα πως περασε απο το μυαλο σου οτι εμεις οι αγνοι,αδολοι κι ανιδιοτελεις Βοργιες θα σε κοροϊδεψουμε! Ελα, μη μας κρυβεις τα καλυτερα!!

28/11/07 5:56 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μαράκι μου,λείπουν τα καστανά σου μάτια...Καλή αντάμωση, στη γλυκιά πατρίδα..

28/11/07 6:10 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Οσονουπω, αγγελε μου ;-)

Υ.Γ. (πρασινα ειναι)

28/11/07 7:43 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

(σκάσε,καστανά λέει το τραγούδι)

30/11/07 12:07 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος