Loucretia's

Σάββατο, Νοεμβρίου 03, 2007

Μικρες Ιστοριες Φλερτ (μερος 2ο: στη Λεωφορο)


Αν με ρωτησετε ποια κατηγορια γυναικων ζηλευω, θα σας απαντησω χωρις δευτερη σκεψη: τις κοκκετες γυναικες. Γιατι ανεξαρτητως ηλικιας, υψους, βαρους, μορφωσης, καταγωγης, διαμονης κλπ.κλπ. είναι 24 ωρες το 24ωρο παντα στην εντελεια. Να φανταστειτε ότι μια ξαδελφη μου, επιτομη της γυναικας κοκκεταριας, θεωρει αδιανοητο να κατεβασει τα σκουπιδια ακομα και στις 3 το πρωι, αν τα νυχια της δεν είναι βαμμενα, τα μαλλια της αψογα χτενισμενα και τα ρουχα της απολυτα ταιριασμενα.

Σε αντιδιαστολη με μενα, που 9 στις 10 φορες η εμφανιση μου παραπεμπει σε εθελοντρια συγκομιδης ζαχαροκαλαμου στη Κουβα, όχι γιατι εμφορουμαι από καμια πανανθρωπινη ιδεα βεβαιως αλλα από απιστευτη βαρεμαρα.

Μια μερα του καλοκαιριου που η βαρεμαρα μου λογω καυσωνα εχει φτασει στο ζενιθ, κυκλοφορω με το γνωστο μου στυλ αλλα σε χειροτερη εκδοση. Εχω ηδη τελειωσει τις δουλειες μου και δεν βλεπω την ωρα να γυρισω σπιτι. Αντι λοιπον να παω στο φαναρι, στεκομαι μονη μου (επαναλαμβανω, μονη μου) στη νησιδα μιας κεντρικης λεωφορου, περιμενοντας να κοπασει η κινηση και να περασω γρηγορα απεναντι.

Ξαφνικα, βλεπω από μακρια στη μεσαια λωριδα, έναν νεαρο πανω σε μηχανακι να κατεβαινει με ταχυτητα. Καθως πλησιαζει, κανει έναν ξαφνικο ελιγμο, φτανει διπλα μου, αφηνει το τιμονι, ανοιγει τα χερια του διαπλατα, με κοιταει κι ουρλιαζει με ενθουσιασμο:

-«ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΣΥ, ΑΤΕΛΕΙΩΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!»

… και χανεται στο βαθος της λεωφορου….

Μενω εμβροντητη ενώ το πορφυρουν χρωμα της ντροπης εχει φτασει μεχρι τα κορδονια των αθλητικων μου. Δεν τολμω να σηκωσω το βλεμμα από το κρασπεδο. Ενοιωθα ότι με κοιτουσαν ολοι περιεργα από τα απεναντι πεζοδρομια μιας κι η κραυγη του ακουστηκε μεχρι τη Θηβα.

Προσπαθωντας να καταλαγιασω την αμηχανια μου, μονολογω:

«Μα τι τρελοπαιδο θεε μου.... πως εγινε και του αρεσα; τι διαολο ειδε πανω μου; Τωρα βεβαια…από την άλλη…ποτε δε ξερεις…αχ αυτος ο νεανικος ενθουσιασμος….καλα λενε ότι οι νεοι είναι πιο αισιοδοξοι….εχουν άλλη ματια…αλλα βρε παιδι μου, να διακινδυνεψει και τη ζωη του για χαρη μου; Τελικα μηπως κι εσυ βρε Λουκρητια αδικεις τον εαυτο σου; Παντως σιγουρα πλακα δεν μου εκανε….ο αυθορμητισμος του κι ο θαυμασμος του ηταν γνησιος….το ειδα στο βλεμμα του….αφου περασε ξυστα διπλα μου…ειδες όμως το ατιμο; Με εντοπισε από μακρια κι αλλαξε λουριδα σαν τρελος για ερθει διπλα μου…μωρε μπραβο Λουκρητια, ακομη και με το μαυρο χαλι που εχεις σημερα, μετρας….α, όχι, όχι, πρεπει να το παρεις αποφαση, μ ε τ ρ α ς

Και με αυτές τις σκεψεις, η αυτοπεποιθηση μου αρχισε να φουσκωνει σαν ζυμη από κεϊκ κι ενοιωθα 30 ποντους ψηλοτερη από περηφανεια. Οποτε σηκωνω επιτελους το κεφαλι να δω αν αδειασε η λεωφορος και ριχνω αφηρημενα ένα βλεμμα προς τα δεξια μου.

Και ξαναμενω εμβροντητη.

Ελαχιστα εκατοστα πισω μου στεκοταν αταραχη μια πανυψηλη ξανθη καλλονη με ιλιγγιωδες μινι, περιμενοντας κι αυτή να περασει απεναντι.
Μες στη φασαρια των αυτοκινητων, δεν ειχα παρει χαμπαρι ότι ειχε φτασει στη νησιδα λιγα δευτερολεπτα μετα από μενα.

«Ορσε οργιο» λεω στον εαυτο μου «που νομιζες ότι η εκδηλωση θαυμασμου ηταν για σενα! Ειπα κι εγω….Εμ ετσι εξηγειται τετοιο ουρλιαχτο! Ακου νεανικος ενθουσιασμος κι αηδιες…τρομαρα σου… το πηρες και πανω σου, ανοητο πλασμα! Ώστε σε προσεξε κι από μακρια, εεε; Σκασε και προχωρα τωρα, να μαθεις άλλη φορα να εισαι πιο προσεκτικη!»

Και ριχνοντας νοητες μουντζες στον εαυτο μου, περασα αρον αρον απεναντι για να περισωσω ότι ειχε απομεινει από τη θρυψαλιασμενη μου αυτοπεποιθηση. Χωρις όμως να μπορω να συγκρατησω και τα γελια μου από τη τρελη αυτή γκαφα, ααααχαχαχαχα!

Εκτοτε, οποτε ακουω καποιο κοπλιμεντο ή πειραγμα, φροντιζω πρωτα να σκαναρω το χωρο γυρω μου σε αποσταση τουλαχιστον ενός μιλιου για να ειμαι απολυτα σιγουρη. Εξ ου και για το φλερτ που εγραφα στο προηγουμενο ποστ εδειχνα τοσο καχυποπτη.

Α, όχι, δε τη ξαναπαθαινω με τιποτα! :-ΡΡ

22 Comments:

Blogger η Λίτσα said...

Τραυματική εμπειρία δεν λέω… αλλά εσυ το παρακάνεις...

4/11/07 1:13 π.μ.  
Blogger Suspect said...

η ξανθια ηταν photoshop

4/11/07 1:14 π.μ.  
Blogger Idάκι said...

Suspect μήπως παρακολουθείτε xkcd??

Λου, καλά το λέει ο πτωχός πλην τίμιος λαός, αν καεί η γριά στο κουρκούτι μετά φυσάει και το γιαούρτι :PPPP (οι αναφερόμενες ηλικίες δεν συμπίπτουν με το άτομό σας, βεβαίως)

4/11/07 3:54 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Λολα,καθολου τραυματικη εμπειρια γιατι οποτε τη θυμαμαι ξεκαρδιζομαι στα γελια!

-Suspect, ααααααχαχαχαχαχα, ωραια ατακα!

-Idaki, αφου ξερεις οτι δεν μου αρεσει το γιαουρτι :-ΡΡΡΡ

4/11/07 10:12 π.μ.  
Blogger An-Lu said...

Εγώ πάντως επιμένω!
Μήπως τελικά το προσκύνημα ήτο δι υμάς και ουχί διά την παρακείμενη ξανθιά;!!!
;-)

4/11/07 10:26 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

χαχαχαχχαχα! εισαι οργιο, λουκρητια! και να ξερεις υπάρχουν γυναικες που φορουν οτι φορας κι εσυ,κανουν οτι κανιε ςκι εσυ και ο κοσμος τις θεωρει πανεμορφες περισσοτερο απο οποια κοκετα. και ξερεις γιατι; γιατι ΕΙΝΑΙ πανεμορφες ρε, χωρις νακανουν τιποτα! ε τετοια εισαι κι εσυ ;)

4/11/07 1:19 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Ωραία οδική συμπεριφορά!
:-PPP

4/11/07 6:38 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Προς An-Lu και Lifewhispers:

Κοριτσια, μπορειτε να μου αφηνετε απο ενα τετοιο σχολιο καθε μερα; Μου φτιαξατε οχι τη μερα μου, αλλα και τις επομενες 364!! Θερμα σας ευχαριστω :-)))

-Αλεξανδρε, ε οχι και να του παρουμε το διπλωμα του παιδιου.
Ζήτω το Μεσογειακο ταπεραμεντο! :-ΡΡΡ

5/11/07 1:16 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

διορθωση: ταμπεραμενο!

5/11/07 1:18 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

παλι λαθος: ταμπεραμεντο! (ουφ)

(πρεπει να κοψω τη zero τελικα):-ΡΡ

5/11/07 1:20 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

χαχαχαχαχα πόσοι άνδρες άραγε το έχουν πάθει αυτό αντί για μένα, αναωτιέμαι... ¨)

5/11/07 1:38 π.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Αν συνεχίσεις τις ελεγείες στο φλερτ θα μιλήσω για το καλοκαιρινό ψωνιστήρι στην Σόλωνος, με το αυτοκίνητο του plume.

5/11/07 1:49 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

-elawyer, να μη συγκρινεις τα δικα μου αθωα φλερτ με τις δικες σας ασωτειες!! btw, εχασες αποψε Μεγαρο Μουσικης με μπριοζ-ικο μπουφε :-ΡΡΡ

-Yoreeka's, εισαι κι εσυ ατελειωτος;;; :-ΡΡΡ

5/11/07 2:24 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα λατσή και αγαπημένη "φίλη".
και επειδί με κάθε flirt αποτυχημένο εγώ θα σου αφιερώνω ένα cd, για αυτή την φορά σου στέλνω με πολύ αγάπη το νέο cd τησ Mina. και μην νομίζεις. στραβοί υπάρχουν πολλοί.....
ΒΑ-ΣΙ-ΛΗ-σ

5/11/07 11:16 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

...αλλα Βασιλησ, μονο ενας, θα συμπληρωνα εγω ;-)
Αχ κυριε πρεσβη, μας κακομαθαινετε!

5/11/07 7:49 μ.μ.  
Blogger koulpa said...

χαχαχα.. οργιώδες.. κι άλλοι θα το έχουν πάθει αλλά ντρέπονται να το ομολογίσουν..:):)
Την καλησπέρα μου:):)

5/11/07 9:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλημέρα, Λουκ! Πόσο σωστά το είπαν οι Lifewhispers! Συμφωνώ και επαυξάνω! Και γέλασα και πάρα πολύ πρωινιάτικα!

6/11/07 10:47 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

-koulpa, πολυ θα ηθελα ν' ακουσω παρομοια περιστατικα, που ξερεις, μπορει στο τελος να ιδρυσουμε και συλλογο, αχαχαχαχα!

-Irina, καλως την! Ετσι ειναι, οι ιστοριες αυτες ειναι για να γελαμε κ' να διασκεδαζουμε την "ατυχια" μας!

6/11/07 7:37 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Χαχαχαχαχα! Τέλειο post! Χαχαχαχα! Ακόμη καλύτερο όμως ήταν το σχόλιο του eLaw.

Ρησπέκτ.

7/11/07 12:29 π.μ.  
Blogger Provato said...

Εγώ που έχω περάσει ιδιαίτερες στιγμές μαζί σου έχω να καταγγείλω ότι είμαι σίγουρος ότι σε σένα απευθυνόταν το τεκνάκι και όχι στην κοκκάλω την ψηλή.

7/11/07 12:22 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Κύριε Πρόβατο, υπονοείτε πως η Duchessa μας επιδίδεται εις κτηνοβασία;

Ωραία, συμπληρώσαμε τα βίτσια στον Οίκο :ΡΡ

7/11/07 12:29 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-the ibt, ωστε ακομα καλυτερο το σχολιο του elaw??? Βρουτε, ε Βρουτε :-ΡΡΡ

-provate, ναι, ναι, ναι!! (κατι ξερω και δεν τρωω αρνι, ουτε το Πασχα)

-Idaki, θα σε μαλωσω! τα βιτσια στον Οικο μας, δεν εχουν τελειωμο! :-ΡΡΡ

7/11/07 6:14 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος