Loucretia's

Δευτέρα, Οκτωβρίου 08, 2007

Oh tempora, oh Borgies!

Αρχες Σεπτεμβριου το Idάκι μας, εκανε ένα περασμα cameo από την Αθηνα (οπερ μεθερμηνευομενον, για περιορισμενο αριθμο εμφανισεων). Μιας κι οι ημερες που θα εμενε ηταν λιγες αλλα οι φιλοι που ηθελαν να τη δουν πολλοι, αποφασισαμε να μαζευτουμε μια Παρασκευη βραδυ σπιτι μου, για να εχουμε κι ένα Σ/Κ μπροστα μας να συνελθουμε από το hangover (της Zero cola)

• Η βραδια κυλησε, όπως αναμενοταν, πολύ ησυχα (σε αλλα προάστια)

• Οι γειτονες καταφεραν να κοιμηθουν σε μια νορμαλ ωρα (6 το πρωι)

• Οι καλεσμενοι επιναν ηρεμα και γουλια-γουλια το ποτο τους (το τριαξονικο που εθεαθη να μεταφερει κοκακολες και ο σωρος των αδειων μπουκαλιων κρασιου και βοτκας που εφραζε την εισοδο, ηταν απλες συμπτωσεις)

• Οι καλεσμενοι επεμεναν ότι θα αρκεστουν στο ποτο τους (η ιαχη «που είναι επιτελους αυτά τα σουβλακια» ηταν επισης καθαρη συμπτωση)

• Οσοι καλεσμενοι δεν μπορεσαν να παρευρεθουν, αντιμετωπισαν ψυχραιμα και στωϊκα την απουσια τους («κακουργα, να το ξαναδιοργανωσεις τη Κυριακη για να ειμαι κι εγω», «αθλια, τιποτενια, όταν λειπω εγω βρισκεστε εσεις» κλπ,κλπ)

Όμως το highlight της βραδιας ηταν οι ιδιοι οι Βοργιες. Η ιστορικη συναντηση συσσωμου του team των Βοργιων καταγραφηκε σε ολες τις δυνατες και μη ποζες. Για να διαλυσουμε τις φημες ότι δεν ειμαστε γνησιοι απογονοι της εναρετης και φιλησυχης αυτης οικογενειας, σας παραθετουμε τα παρακατω ντοκουμεντα για να διαπιστωσετε ιδιοις ομμασι την ανατριχιαστικη ομοιοτητα με τους προγονους μας :-ΡΡΡ


Εξ αριστερων προς τα δεξια (οχι απαραιτητα πολιτικα):Alexandros, Idακι, Loucretia, Hpstg


Και δεν ειναι τυχαιο βεβαια, οτι στα ποδια μας σφαζονται κοπελιες και παλληκαρια!



Υ.Γ.1. οι φωτογραφιες ειναι του -να μην επαναλαμβανομαστε, ξερετε ποιου - και η καλλιτεχνικη επιμελεια των φωτογραφιων του Βοργι-art-ζοντος Alexandrou

Υ.Γ.2 το γεγονος οτι αργησαμε ν' ανεβασουμε αυτο το ποστ, οφειλεται στον homeless φωτογραφο που δεν μας εστειλε εγκαιρως το υλικο :-ΡΡ

36 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά πολύ έξυπνο το concept!:-)

8/10/07 1:24 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και κάτι άλλο! Η κοπέλα που ξαπλώνει στα πόδια σας έχει πολύ ωραίο σώμα!
Δεν άντεξα το πά! Δεν μπορώ να κρατάω τέτοια πράγματα!
Πιστεύω να μην διαγραφεί το σχολιό μου!:-)

8/10/07 1:36 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Παρατήρηση προς το φιλοθεάμον κοινό του Οίκου μας:
Αν θέλετε να μας απολαύσετε σε όλο το Β-Οργιώδες μεγαλείο μας (λέμε τώρα) να κάνετε "κλικ" πάνω στις φωτό για να τις θαυμάσετε σε μεγάλο μέγεθος!
:-PPP

8/10/07 1:58 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ Seastavros
Και που να την δείς να χορεύει κιόλας! Χοχοχο! :-PP

8/10/07 1:59 π.μ.  
Blogger the ibt said...

Όλοι μαζί:

Κά-τια!
Κά-τια!
Κά-τια!
Κά-τια!

Το πόδι της Ελληνικής Blogόσφαιρας.

8/10/07 6:24 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Alexandros εννοείται έκανα κλίκ πάνω στην φωτογραφία!

8/10/07 8:12 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

πω πωωωω.καταλαβα τι εγινε. αλλα φαινεται εγω έμενα στο προάστιο που ηταν ήσυχο εκεινη τη βραδιά.
lol!

8/10/07 11:09 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Ακολουθώντας το δρόμο που χάραξε ο i-blog! Όλοι μαζί!

Κά-τια!
Κά-τια!
Κά-τια!
Κά-τια!

Αχαχαχαχαχαχαχαχα!

Υ.Γ. Sorry dearest! Αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ! :-PP

8/10/07 12:09 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Θα διαμαρτυρηθώ εντόνως διότι δεν υπάρχει ούτε μία εκ των ορθίων φωτογραφιών και ως εκ τούτου σκιαζόμεθα άπαντες από το Πόδι της Blogόσφαιρας - ΟΚ δεν το έχω και σκάω, τι θέλετε; :PP

Ήταν ανεπανάληπτη βραδιά, για πολύ-πολύ καιρό ακόμη...

Το διά ταύτα σύντομα και εκ της cameo.

8/10/07 1:36 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κά-τια!
Κά-τια!
Κά-τια!
Κά-τια!

Υ.Γ. Μωρό μου, τώρα που ξεμπέρδεψα
απ' την άλλη, τι κάνεις απόψε;

8/10/07 1:56 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ka-tia!
Ka-tia!
Ka-tia!
Ka-tia!

Voule vouz couché avec mói,cé soir???

8/10/07 2:01 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κά-τια!
Κά-τια!
Κά-τια!
Κά-τια!

Tου color τα εννιάμερα...

8/10/07 2:15 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κά-τια!
Κά-τια!
Κά-τια!
Κά-τια!

Να σας πω ένα τραγουδάκι;

8/10/07 2:17 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ka-tia!
Ka-tia!
Ka-tia!
Ka-tia!

Divine!

8/10/07 2:22 μ.μ.  
Blogger cheaptalk said...

Τι θα γίνει με τις φωτογραφίες της κρεβατοκάμαρας? Ακόμα? Δεν άντεξα το πά!

8/10/07 2:23 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κά-τια!
Κά-τια!
Κά-τια!
Κά-τια!

Χρυσό μου πότε θα πάμε γι' αποτρίχωση;

8/10/07 2:27 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κοπελιά ψάχνω για χορεύτριες. Θες;

8/10/07 2:33 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ωραία μπούτια... Δικά σου είναι;

8/10/07 2:34 μ.μ.  
Blogger fevis said...

Εμας καλέ γιατί δεν μας καλέσατε? Στο πηγάδι κατουρήσαμε, με το συμπάθειο?

8/10/07 3:51 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Δε μου λετε boys, τι γινεται εδω μεσα;; εε;; μη δειτε μια καλλιτεχνικη φωτογραφιση, αμεσως να κατεβειτε σε διαδηλωση!

-seastavros, εσυ που αρχισες πρωτος, για τιμωρια θα παρεις 20 καμψεις και με το ενα χερι :-ΡΡΡ

-the ibt, ασε κατω τη ντουντουκα γιατι θα σου ριξω μανον στο macbook σου :-ΡΡΡ

-Alexandre, τωρα τι να πω;; αντι ως contributor να βαλεις μια ταξη εδω μεσα, συνδαυλιζεις χειροτερα τα πληθη! :-ΡΡΡ

-lifewhispers, αγιο ειχες ;-))

-Idaki, υπαρχουν φωτογραφιες με το ντεκολτε σου που κολαζουν αγιο, αμα θετε εγω τις ανεβαζω :-ΡΡ

-cheaplog, λυσσαξες πια με τη κρεβατοκαμαρα μου, ουτε η Jennifer Lopez να ησουν :-ΡΡΡ

-Fevis, αν μετα απο ολα οσα διαβασες κι ειδες, επιμενεις να ερθεις, η ευθυνη δικη σου, εγω παντως σε προειδοποιησα!

-Οσο για σας τους "επωνυμους" που μας τιμησατε με τη παρουσια σας, ενα εχω να πω: το νου σας, ρεμαλια, ετσι και σας πιασω στα χερια μου, τη βαψατε! :-ΡΡΡ

Υ.Γ. Κατια, βγες και πες παιδι μου στο φιλοθεαμον κοινο οτι σου δανεισα τις γαμπες μου για τις αναγκες της φωτογραφισης! :-ΡΡΡΡ

8/10/07 4:32 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Loucretia το ξέρω ότι το ξεκίνησα και το επικροτώ! Δεν μπορώ να μην κάνω καλό σχόλιο σε ωραία γυναίκα! Το ίδιο κάνω και έξω. Σε μια πολύ επώνυμη τραγουδίστρια που έτυχε να την γνωρίσω μέσω μια φίλης μου της είχα πεί ανάλογα σχόλιο και είχε μείνει!Της άρεσαν αυτά που της είχα πεί!
Μπάβο στους συναγωνιστές!!!!!
Ολοι μαζί !! Κάτια!!!!!! Κάτια!!!
Χέρια Ψηλά και όλα τα φτάνω!! :-)
Δεν έχω πρόβλημα τις κάμψεις! Είμαι αθλητικός τύπος! :-)

8/10/07 4:42 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Αυτό είναι entertainment!
Όχι παίζουμε!
Αχαχαχαχαχαχα!

Μαλλιά κουβάρια γίναμε πάλι εδώ μέσα!

Dearest η δουλειά μου είναι να μυρίζομαι τι ζητούν τα πλήθη και να τους το δίνω!

Και τα πλήθη τώρα θέλουν ντεκολτέ Idακίου εδώ και τώρα!

Για στείλε φωτό!
:-PP

8/10/07 4:52 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Eγώ πάλι Alexandros νομίζω ότι το θέμα είναι πάρα πολύ καλό!
Καλύτερο δεν υπάρχει!
Βέβαια οι γυναίκες του blog μένουν παραπονεμένες! :-)
Λές να ζητήσουν κάτι αντίστιχο απο του άνδρες του blog? xaxaχαχα!
Ετοιμάσου να πάρεις πόζα Αlexandros!:-)

8/10/07 5:23 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ Seastavros
Η Λουκρητία έχει στη διάθεση της μια εχμ... ας το πούμε καλλιτεχνική μου φωτό... Αφού όταν την είχε πρωτοδεί πριν ενάμιση χρόνο στις ανηλίαγες στοές του msn κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό και την είχαμε με τα υπογλώσσια! Χοχοχο!

Αν θέλει να τη βγάλει στη φόρα δεν έχει παρά να κοιτάξει στα received files της...

8/10/07 5:48 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Μα και σ'αυτή που βάλατε, Duchessa, μια χαρά φαίνεται απλώς επισκιάζει η κεφαλή :PP (ντράπηκα ντοματί με το "κολάζει κι άγιο", το ομολογώ!)

ΥΓ. Εμένα θα μου στείλετε ποτέ τις φωτό ή αδίκως περιμένω;;;

8/10/07 6:47 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Idάκι τώρα θα σου στείλω ότι μου έστειλε η Lou!

Ετοιμάζουμε και part 2! Χοχοχο!

8/10/07 6:59 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

8/10/07 7:10 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ πάλι φαίνομαι σαν αβατάρ όταν αφήνω σχόλιο σε blog!
Το κεφάλι αυτό μέσα στην θάλλασα που είναι στο blog μου είναι δικό μου!
Είναι απο τις φετινές μου διακοπές στην Κύπρο.
Τις άλλες μου φωτογραφίες τις έχω στην σελίδα μου στο flick r αλλά τις έχω να εμφανίζονται μόνο στους αγαπημένους μου χρήστες!Private!:-)
Βλέπω να γίνεσαι πόστ απο την Λουκρητία! :-)

8/10/07 7:10 μμ

8/10/07 7:13 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Ναι... σε είδα.

Θα ακολουθήσει και νέο ποστ με photo από τη σύναξη Β-Οργίων αύριο! ;-)

8/10/07 7:34 μ.μ.  
Blogger MoSeS said...

Αχαχαχαχα!
Διορθώστε με εάν κάνω λάθος Αλεξανδρε Βόργιε (ξέρετε τι περιμενω...), αλλά πρέπει να υπήρχε μια ΑΚΟΜΗ πιο πρατουζιάρικη (συγνώμη Βοργιομαδική ήθελα να πω)....

9/10/07 9:02 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Alexandros αναμένουμε νέο πόστ!
Κάτια θα έχει μέσα? :-)
θα δώσει άλλη χάρη στο πόστ!

9/10/07 9:08 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ρεζίλι με κάνατε ρε βλαμμένα! Αυτά που ξέρατε να τα ξεχάσετε, χειμώνιασε τώρα! Τέρμα τα σορτσάκια! :ΡΡΡ

9/10/07 11:05 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Acid-Katia! Καθόλου δεν έγινες ρεζίλι.Απεναντίας! Εχω γίνει εγώ ρεζίλι:-) Τι να σου λέω.
Μπορείς να φοράς σορτσάκι και τον χειμώνα ή καλύτερα βερμούδα με καλσόν!:-)

9/10/07 11:42 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Moses αγαπη, υπηρχε οντως μια ακομη πιο...Βοργιαστικη φωτο...με καποιους προκλητικους κοιλιακους... ;-)))

10/10/07 12:05 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Κάτια darling για σένα δουλεύουμε!
Αχαχαχαχαχα! ;-)))

10/10/07 12:58 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ Moses
Θα σου κάνω τα "μαλλιά" σύντομα!
:-P

10/10/07 1:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος