Loucretia's

Τρίτη, Οκτωβρίου 09, 2007

Oh tempora, oh Borgies! (part II)

Και συνεχιζουμε το αφιερωμα στο Βοργιαστικο παρτυ που εγινε προς τιμην της Idακι (οπως ηδη ενημερωθηκατε απο το προηγουμενο ποστ) με μερικα ακομη highlights της ιστορικης αυτης βραδιας:



1) το τιμωμενο προσωπο της βραδιας (για την ακριβεια, το σεμνα προκλητικο της μπουστο... και μετα σου λενε οτι η ξενητια μαραινει τζιβαερι μου! :-Ρ)


2) Ο Alexandros σε φαση "θα πιω αποψε το φεγγαρι και θα μεθυσω και θα πω, αφου πονας για καποιον αλλο, ριξε μαχαιρι να κοπω"!!


3) Hpstg "αυτα τα χερια ειναι δικα σου και τα ΄χεις στειλει για να μας δικασουν.." :-ΡΡ


4) Loucretia-Νικος: "....γιατι η αγαπη μας ειναι κα-τα-πλη-κτι-κη!" οπως λεει κι ο Πασχαλης :-Ρ


5)Ποιος ειναι αυτος ο αψηλος, ποιος ειν' αυτος ο τυπος, φιλος σου ειναι ή γνωστος ή το προσωπικο δεδομενο σου μηπως;


6) Κατια "μου φαγες ολα τα σκουλαρικια, μ' εχεις και κοιμαμαι, κοιμαμαι στα χαλικια.."


7) Moses: "μιλα μου...ναι, μιλα μου... αν καταλαβαινες τα λογια που σου ελεγα..."


8)Μιχαλης "δεν μπορω μανουλα μ' δε μπορω, αει συρε να φερεις το γιατρο.."


9)Cheaplog "...βαλε μου να πιω και ξαναβαλε μου, αυτη η γυναικα θαναι το φιναλε μου..."

22 Comments:

Blogger nanakos said...

Μαλακία ποστ!

Κι έκανες και δέκα ώρες να το ανεβάσεις!

9/10/07 11:12 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Χαχαχαχα!

9/10/07 11:13 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Γιατί ρε Νανάκο; Πλιηγωθήκαμε :PPP

Τον IBT δεν τον βάλατε βρε Duchessa...

9/10/07 11:15 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

(kokkinizw)

9/10/07 11:16 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Εμ δε φταις εσυ, αυτη η σουπια ο i-blog φταιει, που με διαβαλει επειδη δεν του ανεβασα τη φωτο του :-ΡΡΡΡ

9/10/07 11:22 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Το παραπανω σχολιο ηταν για τον Νανακο, οχι για σενα Idaki!

9/10/07 11:23 μ.μ.  
Blogger nanakos said...

Ούτε τη δική μου αλά Τζέημς Μπόντ φωτό έβαλες!

9/10/07 11:25 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Nanako, μη καρφωνεις το project, κρυβε λογιααααααααααα!

9/10/07 11:28 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Χαίρομαι που λάμπω δια της απουσίας μου, αφού ο φωτογράφος δεν πρέπει εμφανίζεται ποτέ μπροστά από το φακό.

0. Λουκρητία δε μου δώσατε credits.
1. Id, τα έχει δει αυτά ο boyfriend?
2. Αλέξανδρε, τι υπερέκθεση είναι αυτή;
3.
4. Λουκρητία σε αυτή τη φωτογραφία έχετε λαγοχειλάκι πετροκέρασο και μάγουλο ακτινίδιο
5. Don't throw that face on me, mister
6. Το ξέρει η (love) Κάτια (love) ότι τη διαπομπεύετε ή θα αρχίσει της μηνύσεις;
7.
8. Αυτός να δείτε μηνύσεις που θα σας χώσει.
9. Η φωτογραφία με το σουβλάκι είναι καταπληκτική όταν φαίνεται τι κάνετε ταυτόχρονα με το άλλο σας χέρι!

9/10/07 11:29 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

the ibt,
0- αυτη τη δουλεια θα κανω συνεχεια;;

4- παλι σκηνες ζηλειας μου κανεις;;

6- η Κατια ξερει τα παντα και μαθε να γραφεις σωστα (ακου ΤΗΣ μηνυσεις)

9- ευχαριστως θα σου εχωνα καμια μπουφλα με το αλλο μου χερι, αλλα κρατουσα τα κερια και τα λυπηθηκα :-ΡΡΡ (για του λογου το αληθες, τσεκαρε και τη φωτο που την εχεις)

9/10/07 11:47 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλό είναι το πόστ!
Αλέξανδρε που κοιτάς?
Λουκρητία καλό το σουβλάκι?
Κάτια έχεις ωραία πλάτη!:-)

9/10/07 11:51 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Seastavros, το σουβλακι ηταν αψογο, δια χειρος ξαδελφης κι ουχι delivery!

10/10/07 12:20 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ iblog
Ε, δεν βγήκα και γυμνός! :-PPPPP

Και δεν κατάλαβα ζηλεύεις Λουκρητία και Νίκο;;; :-PPPPP

@ Ιdάκι
Γιατί κοκκινίζεις γλυκιά μου;;;
Αφού είσαι ΘΕΑ! ;-)))

@ Seastavros
Τώρα έτσι και σου πω ότι δεν θυμάμαι, θα με παρεξηγήσεις; Αχαχαχαχα!

10/10/07 1:03 π.μ.  
Blogger MoSeS said...

Μanchester Valley
Η κοιλάδα του Mαντσεστέρου και άλλα βοργιώδη παραμύθια θερινής νύχτας (που θα μας ζεσταίνει τους χειμώνες)

Κάτια μ, αφού στις Νύχτες πάλι με σορτσάκι εμφανίστηκες :PPP

Αλεξ μ, το μαλλί έφαγε βροχή στην Πάτρα και κατσάρωσε. Σου κάνει?

Λουκ μ, τώρα όλη αυτή η υπερέκθεση κάνει καλό? Το bedtime reading το τελείωσες να μου τα πεις και μένα? :PPP

10/10/07 11:04 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Μόσες μ, μην ανησυχείς είτε σγουρό είτε ίσιο θα στο φτιάξω εγώ το μαλλί!
Σου υπόσχομαι ότι θα σου τηλεφωνήσω για τα περαιτέρω, μόλις τακτοποιήσω κάποια άλλα έκτακτα περιστατικά αποτυχημένων περμανάντ! :-P

Υ.Γ. Αμάν πια με αυτή την "υπερέκθεση" λυσσάξατε πια! :-P

10/10/07 12:18 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Είδατε τι κάνει η υπερέκθεση; Βγήκαν τα σουβλάκ...εεε τα μαχαίρια :PPP

Αυτά τα περί κοιλάδος κτλ που νομίζεΤΕ ότι θα κολλήσουν τον b/f... ξεχνάτε κάτι γλυκά μου. Είναι Ζυγός και λατρεύει τη δημοσιότητα. Τζάμπα οι κουρτίνες στο σπίτι ένα πράγμα ;)

Όσο για όλο το Βοργιοσόι και τους παρατρεχάμενους (*γκουχ*), φτου μας βρε να μη μας ματιάσουν.

ΥΓ. Ας γνωρίσει κάποιος την Acid στον Seastavros, έχουν γανιάσει οι υπηρέτες να τρίβουν τα πατώματα από τα σιρόπια... μετά τουλάχιστον θα μπορούμε τουλάχιστον να ανακράξουμε get a room!

10/10/07 12:21 μ.μ.  
Blogger cheaptalk said...

Βασικά τώρα θυμήθηκα ότι έχω φωτογραφήσει την φωτογράφηση...

10/10/07 12:25 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Βεβαίως γιατί όχι να μου την γνωρίσετε!:-)
Γεία σου Ιdakι με τα προξενιά σου! Πάντως δεν φταίω εγώ για τα σχολιά μου.
Το πόστ ήτανε τέτοιο!:-)
Κομμάτι κομμάτι σας είδα!

Καλή δύναμη σε όλους σε ότι κάνετε!

10/10/07 12:29 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ Seastavros
Δέχομαι προσφορές για να σου δώσω το λινκ με το MySpace της Κάτιας!
Αχαχαχαχαχα!
:-P

Υ.Γ. Μόνο βιάσου γιατί προβλέπω ότι σύντομα θα με περιλάβει ο e-lawyer με τίποτα ασφαλιστικά μέτρα και πενηντασέλιδες αγωγές για παραβίαση των προσωπικών δεδομένων! Αχαχαχαχαχα! :-P

10/10/07 12:49 μ.μ.  
Blogger An-Lu said...

To σουβλάκι να μην το φοβάστε αγαπητή Λουκρ! Τηνν πίτα του όμως, ναι!

10/10/07 1:46 μ.μ.  
Blogger Ζυγίνα said...

Παρακαλείται το μέλος των Βοργίων που έχει γεννηθεί στον αστερισμό του Ζυγού, να στείλει μέλι στο zygina@gmail.com για προσωπική του υπόθεση ;-)

10/10/07 2:19 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

χχοχοχοχοχοχο
μια χαρά σας βρίσκω, αγαπητοί

10/10/07 3:46 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος