Loucretia's

Πέμπτη, Οκτωβρίου 25, 2007

Μπουρλότοοοοοοο!


Bloggoσυντρόφισσες και blogoσύντροφοι,

Η δικτατορία της Λουκρητίας δεν θα περάσει!

Αφού μας τράβηξε τα μαλλιά τρίχα- τρίχα και μας έβγαλε τα νύχια ένα-ένα! Μας έδωσε από ένα λίτρο νέφτι, μια σφουγγαρίστρα, ένα κουβά και κάμποσα ξεσκονόπανα και μας διέταξε να τρίψουμε τα μάρμαρα του template του Οίκου μας, για να σβήσουμε τα ίχνη της χθεσινής μου εικαστικής παρέμβασης που ήταν αφιερωμένη στην Sikia!

Μάλιστα επιχείρησε να μου φορέσει και φακιόλι!

Κατόπιν όλων αυτών, άνοιξα το σεντούκι όπου ο hpstg φυλάει τη συλλογή με τις molotov του και ως άλλος Νέρων, πυρπόλησα το template του Οίκου B-Οργίων, που με τόσο κόπο φιλοτέχνησα, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την προσπάθεια φίμωσης της καλλιτεχνικής μου έκφρασης!

Ο αγών συνεχίζεται!

13 Comments:

Blogger An-Lu said...

Εκρηκτικό το αποτέλεσμα!!!!!
;-)

25/10/07 9:48 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

και γαμω!!!

25/10/07 4:25 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Και που να δείτε τα επόμενα!!

Ήδη έχω ετοιμάσει "το τοπίο μετά την καταστροφή"! Χεχε!

Όχι παίζουμε!

:-P

25/10/07 4:36 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Δεν μου λες Αλεξανδρε φον Καναρη, θα παει μακρια η Συκιαδα;;;

Εχουμε και κατι ποστ ν' ανεβασουμε και δεν μπορουμε με το template γιαπι!!!

25/10/07 4:58 μ.μ.  
Blogger sikia said...

Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο να πυρποληθώ....

25/10/07 5:12 μ.μ.  
Blogger fevis said...

Γουστάρω...Να κάνουμε την συκιά παντιέρα να ανεμίζει ολούθε...

25/10/07 5:18 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Η Συκιάδα μας τελείωσε από τα χτες dearest, όπως και το παλιό template που το ανατίναξα πανηγυρικά σε παγκόσμια πρώτη!

Ακόμα υπάρχουν δύο ενδιάμεσα στάδια μέχρι να φτάσουμε στα αποκαλυπτήρια του νέου Β-Όργιου αριστουργήματος!

Οπότε κάνε υπομονή γιατί είμαι σίγουρος ότι θα το λατρέψεις! ;-)

Τώρα όσον αφορά το ποστ που θέλεις να δημοσιεύσεις...τι περιμένεις... ανεβασέ το!

Το γεγονός ότι το template είναι γιαπί δεν θα έπρεπε να σε πτοεί καθόλου, εξάλλου εσύ είσαι συνηθισμένη με τα γιαπιά και τους οικοδόμουυυυυυυυυυςςςς!!!

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

25/10/07 5:29 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ Sikia
...αυτή η αγάπη στ’ άστρα μ’ ανεβάζει
Κι άσε να καώ πως θέλω και να χρεωθώ
αυτό το λάθος μόνο μου ταιριάζει!!!

Αχαχαχαχαχαχαχα! ;-)))

@ Fevis
Χοχοχο! Σωστό κι αυτό!

25/10/07 5:34 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Ναι κι εγώ τα ίδια προβλήματα έχω!! Με τον Οίκο σμπαράλια πώς να πω τον πόνο μου ε; Ε;;;

A propos, ποιος έδωσε άδεια για αναδιακόσμηση του Οίκου;!!

25/10/07 7:24 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ Idάκι
Μα εσύ χρυσή μου έχεις να μας γράψεις τον πόνο σου εδώ και έξι μήνες τουλάχιστον! Τώρα σου ήρθε;! :-PP

Κανείς δεν μου έδωσε άδεια για αναδιακόσμηση! Έκανα πραξικόπημα! Τι σόϊ Art Dictator είμαι!

Βαρέθηκα να βλέπω το ίδιο template εδώ και 1,5 χρόνο! Άσε που είχαν πιάσει και αράχνες τα λιοντάρια και βαριόμουν να τα καθαρίσω!

Τέσπα! Έχε πίστη Eξαδέλφη! Το αποτέλεσμα θα σε αποζημιώσει! ;-)

25/10/07 7:50 μ.μ.  
Blogger StarDust said...

Φτου σου καμάρι μου έχεις ταλέντο!!

25/10/07 8:05 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

Αλεξανδρε, η εκθεση ελεγε "Destroy Athens" οχι "Destroy Loucretia's"!!

Πανω που τρομαξα να συνηθισω το κοκκινο μπορντελ χρωμα, εχμ σορρυ,μπορντω ηθελα να πω, τωρα μου σκας αποφαση για νεο template χωρις να εχουμε δει κανενα σχεδιο!

Να κανεις ενα δοκιμαστικο ανεβασμα στο δικο σου blog κι αμα το εγκρινουμε εγω και η Ιd, το μεταφερεις εδω, αλλιως....ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ!!:-ΡΡ

25/10/07 9:18 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Χοχοχο!

Μ' αρέσει που σας έχουν ζώσει τα φίδια! Για ηρεμήστεεεεεε!

Σιγά μην αλλάξω όλο το template... λες και δεν έχω άλλες δουλειές να κάνω...

Απλά θα κάνω πιο avant garde και πιο αντιπροσωπευτικό για τους contributors το πάνω μέρος της κορνίζας!

Και μην ανησυχείς θα παραμείνουν και το "μπορντέλ κόκκινο" και τουλάχιστον το ένα λιοντάρι ( γιατί το άλλο αποδήμησε εις Κύριον!) Χεχε!

Όμως τα λόγια είναι περιττά ήρθε η ώρα να δείτε την καταστροφή μετά την έκρηξη! Αχαχαχαχαχα!

Υ.Γ.1. Μετά θα ακολουθήσει το ενδιάμεσο στάδιο της... εχμ.. "ανοικοδόμησης"... από πολλούς μπρατσωμένους εργάτες που ξέρω πόσο σου αρέσουν και μετά τα αποκαλυπτήρια που πρέπει να είναι έκπληξη! :-PP

Υ.Γ. Αν δεν σας ικανοποιεί το τελικό αποτέλεσμα μπορώ πάντα να βγάλω το παλιό και αραχνιασμένο template από την αποθήκη!

25/10/07 9:41 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος