Loucretia's

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 30, 2007

Βαριές κουβέντες

Έργο του Νίκου Αλεξίου. Από τη σειρά με τα ψηφιδωτά
του Αγίου Μάρκου της Βενετίας.

Απόψε είχα πάει να δω την T. στη γκαλερί, που διατηρεί στο κέντρο της Αθήνας.

Έπειτα από δύο
Malibu-Ανανά και έχοντας ακούσει τα μισά άπαντα της Ami Winehouse, ήρθε στο τραπέζι μας ένας αρχιτέκτονας και μας έπιασε την κουβέντα.

Λίγο μετά τις συστάσεις η
T. έφυγε για να χαιρετήσει κάποιο άλλο γνωστό της, οπότε και ο αρχιτέκτονας συνέχισε να μου μιλάει ή για την ακρίβεια έβγαλε λόγο, το αποκορύφωμα του οποίου ήταν το εξής:

-Δηλαδή εσύ είσαι καλλιτέχνης;


-E...ναι... συμμετέχω στην έκθεση.

-Α... και τι κάνεις; Zωγραφίζεις;

-Χρησιμοποιώ διάφορα μέσα... ένα είναι και αυτό.

-Και δηλαδή αυτά που ζωγραφίζεις τι τα κάνεις;!

-Τα κρατάς σπίτι σου;!
(Ακολούθησαν γέλια από την πλευρά του)

-Εε... για να είμαι ειλικρινής την περασμένη Κυριακή μια εικονογράφηση μου δημοσιεύτηκε στην Καθημερινή....

[Ακολούθησε σιωπή τριάντα δευτερολέπτων και επανέρχεται δριμύτερος]

-Κι εμένα μου έχουν δημοσιεύσει τόσες αρχιτεκτονικές μελέτες, αλλά @@.... δεν μου ήρθε ποτέ δουλειά απ' αυτές! Όλοι παίρνουν τον φίλο, της φίλης, της γκόμενας, του μπατζανάκη, της θειάς τους!

-Εεεεεε... ναι... συνηθίζεται αυτό....μέσα από τις διαπροσωπικές σχέσεις κλείνονται οι δουλειές. (καλά τι λέω πάλι απόψε ο ποιητής!)

-Και δηλαδή τι είναι η τέχνη;

[-Ωχχχχχχχ! Την βάψαμε......]

-Εσύ δηλαδή όταν κάνεις τέχνη τι σκέφτεσαι;

-Το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι;

-Τον πελάτη που θα αγοράσει το έργο σου;

-Την κοινωνία και τα προβλήματά της;

-Τον τρόπο που μπορείς να λύσεις τα προβλήματα της κοινωνίας;

[-Ήμαρτον Κύριε! Σε όλα αυτά θ' απαντήσω απόψε; Ποιός με μούντζωσε σήμερα;]

-Και τι κάνεις δηλαδή εσύ;

[-Επιμένει.... ας απαντήσω μ' ένα τσιτάτο να τελειώνουμε!]

-Κοίταξε να δεις τα θέματα αυτά, έτσι όπως τα θέτεις μου θυμίζουν τις αρχές της στρατευμένης τέχνης της γενιάς του '70... Την είδαμε αυτή τη γενιά καλά και εξάλλου έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε.

-Ξέρεις γιατί έχουμε αυτή τη συζήτηση;

-...σιωπή... [Πού να ξέρω Χριστιανέ μου ο Βοργίας, Σαββατόβραδο στις 2 και μισή το πρωΐ γιατί έχω αυτή τη συζήτηση μαζί σου;!]

- Ε; Θες να σου πω;

- Γιατί; (Από το λύκειο είχα να κάνω τέτοια ερώτηση, τόσο απρόθυμα...)

-Γιατί και τους δύο μας ενδιαφέρει... η ΠΟΛΙΤΙΚΗ!

[......]

Μέσα σε δύο λεπτά, μετά από αυτή την ατάκα, αφού του είπα ότι θίγει πολλά θέματα μαζί και δεν μπορούσα να τα συζητήσω μαζί του αυτή τη στιγμή, έγινα "Λούης" στην κυριολεξία!

Υστερόγραφο: Παρακαλώ να σημειωθεί στα πρακτικά, ότι όση ώρα μίλαγε μου έκανε τράκα γύρω στα 3-4 τσιγάρα... και κάθε φορα που έπαιρνε κι από ένα έλεγε "τι ωραία τσιγάρα έχεις"!

Τα σχόλια δικά σας.

22 Comments:

Blogger oni said...

Μην τον παρεξηγείς βρε, είναι καλλιτέχνης κι αυτός! LOL! (Καημενούλη τι τράβηξες!)

Ως πολιτικός μηχανικός, τάσσομαι ενάντια στους αρχιτέκτονες στην αιώνια διαμάχη των μηχανικών (και των καλλιτεχνών! :Ρ)

30/9/07 10:52 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Ααα,ωστε σ' ενδιαφερει η πολιτικη Αλεξανδρε, εεε;; :-ΡΡΡ

Εγω παντα μοιραζα τη συμπαθεια μου αναμεσα στους αρχιτεκτονες και τους καλλιτεχνες (μη θυμωσεις Oni),ωσπου στο τελος τα συνδυασα και τα δυο (χωροταξικα) :-ΡΡΡΡ

30/9/07 11:06 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ Oni
Έπρεπε να είχα ηχογραφήσει τον διάλογο και να σας τον ανέβαζα σε mp3, γιατί αυτό που σας έγραψα δεν είναι τίποτα...

Ο τύπος ήταν εναντίον των καλλιτεχνών γενικότερα... Αν και δεν το είπε ευθέως, ούτε λίγο ότι πολύ τους θεωρεί παράσιτα.

@ Loucretia
Μα φυσικά! Τι κάνεις απόψε; Είσαι να πάμε για αφισοκόλληση τα δυό μας;
:-PPPP

30/9/07 2:48 μ.μ.  
Blogger piece de resistance said...

ego psifizo emmonika arxitektones giati maresei pos koitazoun Anasxolountai kai me tin politiki tote boum!!!!!!

30/9/07 4:27 μ.μ.  
Blogger MoSeS said...

Κάνε βουντού για να απαλλαγείς από τον παπαρομαγνήτη Αλεξ Βόργιέ μου! Κενές συζητήσεις κάνουμε συχνά αλλά όχι με κενούς! :PPP

30/9/07 10:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

1/10/07 8:41 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όταν βλέπουμε τέτοιους ανθρώπους γινόμαστε "Λούης" όπως έκανες και εσύ.
Αποφεύγουμε τους χαζούς ανθρώπους στην ζωή μας.
Αν κα δεν καπνίζω μου τι δίνει να κάνουνε τράκα τσιγάρα και οτιδήποτε άλλο.
Απο εκεί μπορείς να καταλάβεις τι έιναι ο άλλος ώς άνθρωπος.
Μακριά απο τoυς χαζούς!:-)

1/10/07 8:45 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ Piece de resistance
Άβυσσος η ψυχή της γυναίκας! :-P

@ Moses
LOL! Πάντως είχε αρκετά χρόνια να μου τύχει τέτοια συζήτηση. Γι' αυτό και την κατέγραψα εδώ, ως αξιοπερίεργο!

@ Seastavros
Έφυγα με την πρώτη ευκαιρία που είχα! Γενικά είμαι γενναιόδωρος με τα τσιγάρα μου... στους φίλους μου, όχι όμως και στους αγνώστους.

1/10/07 12:02 μ.μ.  
Blogger Stefanos said...

Το οτι άντεξες να μιλήσεις τόση ώρα με ΤΕΤΟΙΟ μαλάκα χωρίς να προσπαθήσεις ούτε μία φορά να τον αρπάξεις απο το λαρύγγι δείχνει οτι είσαι βαθύτατα ήρεμος,πράος και φιλειρηνικός άνθρωπας. Εύγε νέε μου!

1/10/07 12:57 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

"Χαρούλα μου να σου πάρω ένα από αυτά τα αμερικάνικα τα τσιγάρα;"

1/10/07 1:24 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ Estarian
Ναι... δυστυχώς είμαι που να μην ήμουνα... ο μαλάκας!

@ iblog team
Αχαχαχαχαχαχαχαχα!
Να 'σαι καλά ρε μικρέ!
Μ' έκανες και γέλασα και το χρειαζόμουνα σήμερα...

1/10/07 1:38 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

βόργιε, να δείχνεις κατανόηση στο φιλοθεάμον κοινό κι ας μην ξέριε από τέχνη :) :) :)

1/10/07 4:18 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

estarian, εδώ αντέχει ολόκληρο το Βοργιοσόι, στον κολλημένο θα κολλήσει ο Αλέξανδρός μας;;
(πώς άντεξες; λέγε!!!!!)

ibt, φρούμαξα!!!

1/10/07 7:34 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ Yo!
Η πολύ κατανόηση μ' έχει φάει φίλε... :-P

@ Idάκι
Άστο... θα έπρεπε να του είχα ρίξει κανά δυό μπουκέτα να τον συνεφέρω.

2/10/07 12:43 π.μ.  
Blogger o kairos said...

Μηπως σου βρισκεται κανενα τσιγαρο;

2/10/07 1:23 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Ορίστε!
:-PPP

2/10/07 1:30 π.μ.  
Blogger Sousou Delatroba said...

Αγαπητέ κύριε Αλέξανδρε,

Κέλ ντεκαντάνς! Είμαι βεβαία πως σας ζάλισε μετά της πολυλογίας του για να σας κάμει τράκα. Καλύτερα να του είχατε προσφέρει τυρογαριδάκια. Αυτή είναι μια λύσις που πάντα βοηθάει.

Παρεμπιπτόντως, βρίσκω τη δουλειά σας αναφορικά με τον Ποτς ιδιαιτέρως καλαίσθητη και ενδιαφέρουσα,
Σουσού

2/10/07 1:33 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Αξίοτιμη κυρία Υπουργέ,

Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Ας αφήσουμε όμως τον πτωχό πολιτικάντη-τρακαδόρο κατά μέρος.

Θέλω να σας συγχαρώ για την πρόσφατη υπουργοποίηση σας από τον σεβαστό Δρ. Φλάντζα!

Εύγε! Και εις άλλους θριάμβους με υγεία!

Τα σέβη μου (και πάλι)
Αλέξανδρος

2/10/07 1:51 π.μ.  
Blogger Sousou Delatroba said...

Αγαπητέ κύριε Αλέξανδρε,

Μίλ μερσί! Περιμένω αυτές τις μέρες από την ιερά σύνοδο την επίσημη θεοποίησή μου καθώς όσο δεν διαχωρίζεται η Εκκλησία από το Κράτος μπορώ να διατηρώ τόσο την ιδιότητα της Υπουργού όσο και της θεάς αφ' υψηλού ταυτοχρόνως.

Αν σας περισσεύει κανένα σιγαρέττο μπορώ να κάτσω να πούμε κι άλλα, :-)
Σουσού

2/10/07 2:06 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Αγαπητή Μανδάμ,
Σιγαρέττα διαθέτω άφθονα!
Voila!
Παρακαλώ ξαπλώστε στο ανάκλιντρο και μιλήστε για ότι τραβάει η καρδιά σας!
Σε λίγο θα έρθουν και τα φοντάν!
Αλέξανδρος

2/10/07 2:27 π.μ.  
Blogger Suspect said...

Δεν βελτιωνεις τη φωνη σου με τη σιωπη

5/10/07 2:05 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Η σιωπή πολλές φορές είναι χρυσός.

5/10/07 11:19 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος