Loucretia's

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 25, 2007

Ο Βραζιλιανος τουριστας


Σταθμος Μετρο Πλακεντιας, ωρα 1 τη νυχτα. Καθομαι στο αυτοκινητο μου περιμενοντας να παραλαβω καποιους φιλους που αποφασισαν σαν τις νυχτεριδες να μου κανουν επισκεψη μες τη μαυρη νυχτα. Γυρω μου απολυτη ερημια, εγω, τα φωτα του σταθμου και δυο-τρεις επιβατες που χανονται στο σκοταδι. Ξαφνικα, εμφανιζεται από το πουθενα ενας νεαρος, γυρω στα 25, με πυκνα κατσαρα μαλλια και σακιδιο στη πλατη, να σκυβει στο παραθυρο μου. Για λιγα δευτερολεπτα –και μη με μουτζωσετε – νομιζα πως ηθελε να μου πουλησει χαρτομαντηλα!

Εγειρα στην ακρη και τον κοιταξα καχυποπτα. Ο νεαρος με δειλο χαμογελο με ρωτησε αν μιλαω Αγγλικα. Μουγκρισα κατι καταφατικα οποτε σχεδον ανακουφισμενος αρχισε να μου μιλα γρηγορα:

-«Μηπως ξερετε που μπορω να βρω ταξι; Δυστυχως αυτό το μετρο που πηρα ηταν το τελευταιο κι εκανε τερμα εδώ, δεν πηγαινε στο αεροδρομιο κι εγω πρεπει να προλαβω το αεροπλανο μου που φευγει στις 3»
Με επιασαν αυθορμητα γελια:
-«Ταξι εδώ;; σ’ αυτή την ερημια;; αχαχαχαχα»

Με κοιταξε απογοητευμενος. Toτε ξυπνησε μεσα μου ο Ξενιος Διας (:-ΡΡΡ) και του λεω σε αποφασιστικο τονο:
«Λοιπον ακου τι θα κανουμε. Εγω περιμενω τους φιλους μου να βγουν από το μετρο (αντε να του εξηγησω τωρα ότι επι ένα τεταρτο ανεβοκατεβαιναν τις σκαλες ψαχνοντας τη σωστη εξοδο). Σκοπευουμε να παμε για φαγητο στη πλατεια (Αγιας Παρασκευης). Αν θελεις, μπορεις να ερθεις μαζι μας για να σε αφησουμε εκει, θα βρεις πιο ευκολα ταξι γιατι υπαρχει και πιατσα. Άλλη λυση δε βλεπω»


Δε προλαβα ν’ αποσωσω τη φραση μου και τους βλεπω να ερχονται «Α, να και η παρεα μου» του λεω.
Γυριζει ο νεαρος και μενει αποσβολωμενος, που να φανταστει ότι μια σοβαρη «κιουρια» σα κι εμενα εκανε παρεα μ’ αυτά τα εξωτικα πλασματα που ερχοντουσαν χοροπηδωντας προς το μερος μας.

-«Λουκρητιααααααα,» αρχισαν να ουρλιαζουν μολις μας ειδαν «πεντε λεπτα σ’ αφησαμε μονη και το εριξες το τεκνοοοο!» (η διακριτικοτητα δεν ηταν ποτε το προσον τους)

-"Σκαστε βλαμμενα και μπειτε μεσα γρηγορα, ο νεαρος πρεπει να προλαβει τη πτηση του»

-«Ναι καλααα, που τα πουλας αυτά, δε λες ότι σε πιασαμε στα πρασα!»

-«Πρασα και σπανακια στα μουτρα σας, σταματειστε να με κανετε ρεζιλι στον ξενο ανθρωπο, ευτυχως που δε μιλαει ελληνικα!»

Προς στιγμην ο νεαρος διστασε, ειδα την εκφραση στο προσωπο του «αραγε-ποσο-ασφαλης-θα-ειμαι-με -αυτό-εδώ-το-τσιρκο» αλλα στο τελος εκανε την αναγκη φιλοτιμο και δεχτηκε να ερθει μαζι μας.


Αφου φορτωσαμε το σακκο του στο πορτμπαγκαζ, στριμωχτηκαμε όπως όπως και ξεκινησε μια απιστευτη διαδρομη με τις πιο σουρεαλ ατακες στα Αγγλοελληνικα.
Γιατι φυσικα μεσα στ’ αυτοκινητο, αρχισε η ανακριση του νεαρου από την ιεροεξεταστικη επιτροπη. Ετσι μαθαμε ότι ηταν από τη Βραζιλια αλλα εμενε μονιμα στην Ισπανια, τον ελεγαν Lucas, κι ειχε ερθει για διακοπες στην Ελλαδα (και δη στην Ικαρια). Μας εξεπληξε και με τα απταιστα ελληνικα του, ολες κι ολες 3 λεξεις, «tzatziki” “mouzaka” “souvlaki” (οποια πρωτοτυπια). Ευκαιρια βρηκαν και τα τερατα και βαλθηκαν να του κανουν ταχυρρυθμα σεμιναρια σε ολες τις ελληνικες βωμολοχιες (μην επιστρεψει κι αμορφωτος). Αποτελεσμα; Όταν φτασαμε στη πλατεια να κοιτανε ολοι το αυτοκινητο μας που εκανε οχταρια από τα γελια κι απο μεσα ακουγοταν δυνατα : «Ma-la-kas” “Say Ma-la-kas!” (κι αυτή ηταν η πιο ανωδυνη λεξη…)

Αρον-αρον τον ξεφορτωσα στη πιατσα των ταξι κι εφυγα με το κεφαλι κατω από το τιμονι, κατακοκκινη από ντροπη..
Και δε μου εφτανε μονο αυτό, κατακλυστηκα κι από τα σχολια και τις αποριες της Ιερας Εξετασης:

-«Λουκρητια, τι σουξε ηταν κι αυτό αποψε» (ναι, εγω κι ο «Ταξιτζης» του Scorsese)

-«Λουκρητια, ετσι που σου μιλουσε στο παραθυρο, νομιζαμε ότι σου εκανε ερωτικη εξομολογηση» (γι αυτό σπευσατε να μας διακοψετε;;;)

-«Λουκρητια, πως αφησες τετοιο κουκλο να φυγει, γιατι δεν ανταλλαξατε τηλεφωνα;» (ποτε να προλαβω που τον τρελανατε στο Λιγκουαφον)

-«Λουκρητια, γιατι δεν τον πηγαμε κατευθειαν στο αεροδρομιο, να γνωριστειτε και καλυτερα;» (με σας κατσικωμενους στο πισω καθισμα, τι προκοπη να εχω)

-«Λουκρητια, που θα παμε για σουβλακια;" (το αιωνιο φαρμακο της λησμονιας)

28 Comments:

Blogger Suspect said...

η τυχη σου χτυπα την πορτα μια φορα αλλα η ατυχια επιμενει περισσοτερο

26/9/07 12:34 π.μ.  
Blogger oni said...

Λουκρητία μου το τσίρκο σε εμπόδισε από το να μιλήσεις και συ άπταιστα Πορτογαλικά (αυτά δε μιλάνε στη Βραζιλία;) διότι ο Λούκας θα σε έπερνε μαζί του. Αλλά πού να δεις προκοπή με τα χαζοβιόλικα που χάνονταν ακόμη κ στο σταθμό του μετρό!

Υ.Γ. Φυσικά θα ερχόμουν και γω ως υιοθετημένος!

26/9/07 12:41 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Για αυτο Λουκρητία έπρεπε να πάρεις τον νεαρό και να φύγεις και να τους αφήσεις να ψάχνουν την σωστή έξοδο! :-)
Kαλά έκανες και τον πήγες στην πιάτσα των ταξί.Μην μας λένε και αφιλόξενους εμάς τους Ελληνες.
Live your myth in Greece with Lucretia! :-)

26/9/07 1:06 π.μ.  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Πολύ ευγενικό εκ μέρους σου! :)
ακόμα πιο ευγενικό θα ήταν να τον πας εσυ στο αεροδρόμιο και να του κάνεις παρέα μεχρι να φύγει η πτήση του, παρατώντας τους άλλους σύξυλους να ψάχνουν σουβλατζίδικο μέσα στη νύχτα. Χα!

;-)

φιλιά πολλα Λου
ΧΧ

26/9/07 2:25 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

η πετραλιά σε έχει επηρεάσει βαθιά, βλέπω :)

26/9/07 3:29 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-suspect,με τρομαζεις, δλδ να κλεισω το κεφαλαιο "τουριστες" μια για παντα; :-Ρ

-Oni, για την ακριβεια, αυτα τα "χαζοβιολικα" ειναι εξαιρετικης ευφυίας πλασματα, απλως ηταν η πρωτη φορα που κατεβαιναν στο συγκεκριμενο σταθμο κι εναν αποπροσανατολισμο τον επαθαν. ;-)

-seastavros, εκτος απο φιλοξενος, ειμαστε και ψυχοπονιαρικος λαος ;-)

-Μαρκησια, ετοιμαζομουν να το κανω, αλλα με προλαβαν στο τσακ! ατιμο timing! ;-)

-Υoreekas, μα ειμαστε fun της Φανη! :-Ρ

26/9/07 6:28 μ.μ.  
Blogger mouxlas21 said...

kane filous na deis kalo sou lene meta :P

26/9/07 8:12 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟ!

Και έχω να δηλώσω πως:

1) Τη Λουκρητία όπου και να την αφήσουμε σε 5' έχει χτυπήσει τεκνό, fact.

2) Εγώ ήμουν αυτός που χοροπηδούσε και ούρλιαζε από μακριά.

3) Είχαμε ένα θέμα να βρούμε τη σωστή έξοδο αφού η Λουκρητία μας την προσδιόρισε ως "αυτή με το περίπτερο".

4) Η ιστορία είναι πέρα για πέρα αληθινή.

27/9/07 4:14 π.μ.  
Blogger fevis said...

Έπρεπε να το χτυπήσεις το μωρό... Όχι κάτω... Πάνω....:-)

27/9/07 10:49 π.μ.  
Blogger wahia said...

Αφού ήταν το γκαντεμόσκυλο(βλ.ibt) στο αυτοκίνητο είμαι σίγουρη ότι θα την έχασε την πτήση το παιδί.

:pppp

27/9/07 12:59 μ.μ.  
Blogger xryc agripnia said...

Καλα βρε....κανενα κονε στη Βραζιλια δεν κρατησες;
Θελεις μαθηματα,κυρια μου!

(Φιλια πολλα!)

27/9/07 1:58 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Μουαχαχαχα! :-PP
Τουλάχιστον τα σουβλάκια ήταν καλά;

27/9/07 2:31 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ibt είμαι σίγουρος ότι είναι αληθινή η ιστορία!
Καλά κάνεις Λουκρητία! Σε επαινώ!!

27/9/07 2:54 μ.μ.  
Blogger *C* said...

Ερώτηση κρίσεως για τα σουβλακια: Γύρο Γύρω ή Πίτα Παν :P

Και πόσο χρονών ήταν το τεκνό;

27/9/07 4:08 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-mouxlas21, μου φαινεται οτι θ' αλλαξω τη παροιμια σε "σφαξε φιλους να δεις καλο" :-ΡΡ

-the ibt, οπως βλεπεις, ολοι μα ολοι συμφωνουν οτι ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ ΣΥΞΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΦΥΓΕΙ ΑΓΚΑΖΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΚΛΟ! Και κοψε τις αθλιες συκοφαντιες περι τεκνων γιατι επιβαρυνεις ΚΙ ΑΛΛΟ τη θεση σου :-ΡΡΡ

-fevis, βασικα ΑΛΛΟΥΣ επρεπε να ειχα χτυπησει, αλλα ας οψεται....

-wahia, ωχ, λες να το βρηκε τον ερμο κι αλλη ατυχια;;;

-archive, και μαθηματα θελω και πολλες μουτζες επισης! φιλιαα!

-alexandre, εγω δεν εφαγα σουβλακια (απο τη στεναχωρια μου) :-ΡΡΡ

-seastavros, ετσι, ετσι, να τους τα λες!

-crystalin, Πιτα του Παππου :-ΡΡ κι ο νεαρος ειπαμε οτι ηταν γυρω στα 25! (κι επαναλαμβανω, κουκλος!):-ΡΡ

27/9/07 4:33 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και εγώ μιλάω με μια κοπέλα απο Τουρκία μέσο διαδικτύου!! :-)
Της αρέσει η Ελλάδα απο τις φωτογραφίες που βγάζω!
Θα συμβάλλω και εγώ στην ανάπτυξη της Ελληνοτουρκικής φιλίας!
Καλά κάνεις! Σε επικροτώ και άστους να λένε!

27/9/07 4:51 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Πρέπει να τοποθετηθείς επίσημα για τα εσωτερικά του ΠΑΣΟΚ. Σκανδαλίδης ή Μιλένα;

28/9/07 5:16 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Κατσιφαρας.

28/9/07 6:25 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Θα ασχοληθώ με την εξωτερική μας πολιτική! Πόσα Υπουργεία να αναλάβω!Είμαι καλός διπλωμάτης!:-)
Για το ΠΑΣΟΚ δεν μπορώ να πώ κάτι.Μια Σαρρή του λείπει να τα σάρωσει!

28/9/07 7:18 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

είδα την σελίδα σου τυχαία εντελώς και είναι Ε Κ Π Λ ΗΚ Τ Ι κ Η !

28/9/07 11:52 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-seastavros, γι αρχη ν' αναλαβεις το Υπουργειο Αιγαιου, λογω ροπης στη θαλασσα, μετα παιρνεις κι ενα Υπουργειο Πολιτισμου λογω Εφης Σαρρη :-ΡΡ

-ανωνυμε, η σελιδα ή το περιεχομενο;
(ξερω, ξερω, και τα δυο) :-ΡΡ

29/9/07 12:26 μ.μ.  
Blogger un certain plume said...

Εγώ πάντως, όπως σας είπα και τότε, πιστεύω ότι πέσαμε πάνω σε έλληνα σίριαλ κίλερ που παρίστανε τον βραζιλιάνο τουρίστα. Κρίμα, χάσαμε ίσως τη μοναδική μας ευκαιρία να γίνουμε ήρωες σε ταινία του Fincher.

29/9/07 5:23 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

un certain plume, υπαρχει ακομα ο Ομηρος Ευστρατιαδης :-ΡΡΡ

30/9/07 1:24 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Θα ζητήσω συγχώνευση και των 2 υπουργείων.Θα γίνω υπερυπουργός!:-)

1/10/07 1:03 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Mα καλά, φωτογραφία είναι αυτή που βάλατε για να δείξετε τί ωραίο τεκνό ήταν ο Βραζιλιάνος???
ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ και ενίσταμαι!
Αυτός στη φώτο έιναι σαν αμερικανάκι που πουλάει πτυσσόμενη τέντα παραλίας (κατά το γνωστό και αγαπημένο πτυσσόμενο πιανάκι)στο telemarketing!!!
Ενώ το τεκνό είχε μια άλλη αύρα, πιο alternative, πιο world traveller, πιοοοο...
Έχω άδικο???

2/10/07 11:09 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά πόσοι ήτανε μέσα στο αυτοκίνητο?
Λουκρητία φορτηγό οδηγείς? :-)

3/10/07 9:16 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Κατια, εχεις απολυτο δικιο, η φωτο τον αδικει λιγο, εφαγα ολο το νετ για να βρω κατι παρομοιο, αλλα που... επρεπε να τον ειχατε φωτογραφησει, τι στο καλο τα εχετε τα κινητα;;;; :-ΡΡ

-seastavros, αχαχαχαχα, με το δικιο σου απορεις, αλλα θυμησου τη παροιμια "ολοι οι καλοι χωρανε"! ;-))

3/10/07 10:55 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σίγουρα οι καλοί παντού χωράνε!:-)
Τα στραβάδια πιάνουνε χώρο!

3/10/07 5:13 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος