Loucretia's

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 22, 2007

Δειξε μου τα δωρα των φιλων σου, να σου πω ποιος εισαι!

Με αφορμη τη γιορτη μου και τη προσφατη μετακομιση στο νεο μας σπιτι (οπως ηδη γνωριζετε απο τα τελευταια μου ποστ) οι φιλοι μου κατεφθασαν περιχαρεις με τα δωρα τους, καποια απο τα οποια ενδεικτικα ανεβαζω εδω, αφ' ενος γιατι βαρεθηκα να μιλαω για τη διαμαχη Παπανδρεου-Βενιζελου, αφετερου για ν' αποφανθει η επιστημη σχετικα (δλδ εσεις οι αναγνωστες)


"I Kiss Better than I Cook" εγραφε η πινακιδα που μου εφερε δωρο ο iBlog και την οποια εσπευσε να κρεμασει στη κουζινα μου, για να προλαβει με αυτον τον διακριτικο τροπο τους ανυποπτους καλεσμενους λιγο πριν σερβιριστουν (αφου δεν του πεταξα κανενα τραπεζομαχαιρο στη πλατη, παλι καλα)


Η πορτοκαλι πιατελα με τα πανεμορφα κερια ειναι δωρο της Idάκι, σε μια υστατη προσπαθεια της να μου αναμοχλευσει λιγα ψηγματα ρομαντισμου και να μου δημιουργησει μια ιδιαιτερη ατμοσφαιρα στο σπιτι (παντως αν το πετρελαιο συνεχισει να ειναι στα 82 δολαρια το βαρελι, δηλωνω οτι δε θα το γλυτωσουν το αναμμα)


Στο ιδιο μηκος κυματος και το δωρο του φιλου μου του Γιαννη, ενα ακομη πλατω με πολυχρωμα κερια, ειδικα κατασκευασμενα για ν' απορροφουν τον καπνο (νομιζω οτι για φετος το χειμωνα, εχω λυσει το προβλημα της θερμανσης και του εξαερισμου)


Γνωριζοντας την αγαπη μου για τη θαλασσα, oE-Lawyer εριξε πετονια στα Ματογιαννια της Μυκονου και ψαρεψε αυτη τη φρεσκοτατη και λαχταριστη τσιπουρα που μοσχοβολαει μπλε του Αιγαιου, Καισαρη και Lakis Gavalas.


"Τσαμπα καιει η λαμπα" θα σκεφτηκε ο Moses κι αποφασισε να μου φερει το παραπανω ιριδιζον καντηλι απο τo προσφατο ταξιδι του στην Κωνσταντινουπολη μπας και κατεβει λιγο ο λογαριασμος της ΔΕΗ κι ανεβει ο λογαριασμος μου στη τραπεζα.


Την ιδια σκεψη εκανε κι η ξαδελφη μου, που μου εφερε ενα τσαχπινικο καντηλι απο τη Κρητη, και για ενα λογο ακομα, μαλλον επειδη βαρεθηκε να με ακουει να κατεβαζω καντηλια ολο το καλοκαιρι λογω μαστορων κι επισκευων στο σπιτι.


Ο λογοτεχνης-συγγραφεας-ποιητης Nonsense Madrigals, εψαξε αναμεσα στους χιλιαδες τομους της βιβλιοθηκης του κι ανεσυρε το (προβοκατορικο) βιβλιο που βλεπετε να φιγουραρει στη φωτο, για να μου το κανει δωρο, τιτλος του:"Ανακαλυψτε ξανα το σεξ!" (μα..."κοβεται το σεξ;;")


Το οτι το ιδιο βιβλιο κοβει βολτες αναμεσα στα μαξιλαρια μου, ειναι εντελως συμπτωματικο κι αποκλειστικα και μονο για τις αναγκες της φωτογραφησης (και δε θελω αντιρρησεις!)

Τα συμπερασματα δικα σας...

Υ.Γ. Οι φωτογραφιες οπως παντα δια χειρος iBlog

18 Comments:

Blogger oni said...

Δείξε μου επίσης τους φίλους σου, να σου πω ποιος είσαι! Χεχεχε.

Λουκρητία μου, σκέφτομαι πολύ σοβαρά να σου ζητήσω να με υιοθετήσεις. Το σπίτι όσο φαίνεται απ' τις φωτό είναι τέλειο! Φτου φτου!

Η φωτό με τα κουζινικά είναι καλλιτεχνική. Σε κόβω να γίνεσαι σούπερ στην κουζίνα (γιατί ο έρωτας περνάει απ' το στομάχι), αλλά και στο κρεβάτι! (χάρη και στο βιβλίο!)

22/9/07 10:06 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Οντως πολύ ωραίο το σπίτι σου! Και τα δώρα πολύ ωραία.

22/9/07 11:36 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Oni, θα προσπερασω τη τελευταια φραση του σχολιου σου :-ΡΡΡ και θα συμφωνησω κι εγω μαζι σου οτι η φωτο με τα κουζινικα ειναι πραγματι καλλιτεχνικη, ο iblog ξεπερασε τον εαυτο του.
Εννοειται οτι θα σε υιοθετησουμε παραυτα, στο εχω ξαναπει αλλωστε, οσο για το σπιτι ηταν απλως λογω της ημερας συμμαζεμενο ;-))

-seastavros, ευχαριστω για τα καλα σου λογια, οι φιλοι μου σιγουρα θα σε συμπαθησουν!

22/9/07 11:54 π.μ.  
Blogger Idάκι said...

Kala ma den paizomaste..alla kai h psyxikh diasyndesh eggyatai petyxhmena dwra!

8a sygxwrhsete ta Greeklish epeidh grafw apo thn e3wtikh Catalunya,kai ena glykytato café opou katafygame sthn 3afnikh kataigida!wireless mobile browsing rules ;)) xx se olous

22/9/07 1:54 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Ευχαριστώ για τα εγκώμια και τα links! Το δώρο μου ήταν σαρκαστικό αφού η Δούκισσα μαγείρεψε τέλεια τόσο το 15Αύγουστο όσο και των 39+1 Παρθένων, από όπου και το ρεπορτάζ. Τώρα για το kissing, δεν ξέρω. Όταν τελειώσω την ανάγνωση (και πρακτική εξάσκιση) του δικού μου δώρου από τον Plume (Το σεξ σε 5 απλά βήματα) θα αποφανθώ.

22/9/07 4:05 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Ιdακι τι διαβαζω?? Εξωτικη Catalunya?? ααααα, ξερνα τα ολα!!! :-ΡΡ

-the ibt, μικρε τελειωνε με το σπιτι πια γιατι σε περιμενουν και δουλειες με φουριες (στο MSN) :-ΡΡΡΡ

22/9/07 5:45 μ.μ.  
Blogger An-Lu said...

Ένα είναι το μήνυμα των δώρων σου! Όλοι σε θέλουν πεφωτισμένη εξωτερικώς και εσωτερικώς!

22/9/07 8:07 μ.μ.  
Blogger fevis said...

Ωραιότατα τα δώρα και καλορίζικο το σπίτι...

23/9/07 10:53 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

-An-Lu, πολυ ευστοχη η παρατηρηση σου, θα την υιοθετησω! :-))
(ετσι για να μαθουν καποιοι κακεντρεχεις φιλοι που ειπαν οτι με τοσα κερια και καντηλια, μαλλον μου ετοιμαζουν τη κηδεια μου) :-ΡΡΡ

-Fevis, να 'σαι καλα :-))

23/9/07 9:56 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λουκρητία για τους φίλους που σε πειράζουν για τα δώρα που έλαβες να τους αφιερώνεις το άσμα του Τερζή ΄Δέν θέλω τέτοιους φίλους¨.:-)

23/9/07 10:19 μ.μ.  
Blogger cheaptalk said...

Το παρόν ποστ αναμένεται να εξελιχτεί σε κάτι σα το τελευταίο της Αμαλίας. Θα περνάνε όλοι δηλαδή και θα εκφράζουν τη θλίψη τους για τη νεκρή και την αγανάκτησή τους για τον plume που η asexual εκλιπούσα έκανε ένα μικρό λαθάκι να τον βαφτίσει nonsense.

23/9/07 11:53 μ.μ.  
Blogger ele said...

Αγαπητέ εορτάζουσα, μια χαρά είναι τα δώρα σου! Σκέψου αυτό που είχε πάθει ο Μπέζος στους Απαράδεκτους. "Ο καλύτερος μου φίλος μου έκανε δώρο στη γιορτή μου μια παντόφλα". Αυτά!

24/9/07 4:36 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το λιγοτερο τελειο ειναι το σπιτακι σου θα έλεγα εγω! Αν δεν θελεις κανενα κερι δωσε μου εμενα, λατρευω τα κερια!

24/9/07 8:13 μ.μ.  
Blogger Suspect said...

Και ζούμε όλοι καλά και κάποιοι καλύτερα

Roi Mat

25/9/07 12:43 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πάλι καλά που είσαι στην κατηγορία "I Kiss Better than I Cook", γιατί άντε αν δεν μαγειρεύεις καλά παίρνεις κανένα ταπεράκι από τη μαμά (στη δική μου περίπτωση μπαμπά) και ξεμπερδεύεις με το σπιτικό φαγητό.
Αν ήσουν στην κατηγορία "I Cook Better than I Kiss", τι θα έκανες?
Θα έλεγες φίλα τη μαμά μου καλύτερα!? (στην δική μου περίπτωση τον μπαμπά μου!).
Δε λέει!

25/9/07 6:30 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-seastavros, κι αυτα ειναι τα λιγοτερα που μου κανουν, θα διαβασεις σε επομενα ποστ και θα καταλαβεις!

-cheaplog, μαζεψε τη τεστοστερονη σου, θα γλυστρισουμε :-ΡΡ

-ele, το θυμαμαι αυτο το επεισοδιο στους "Απαραδεκτους", κορυφαιο!!

-lifewhispers, αφου σου αρεσουν τοσο πολυ τα κερια, θα σου κανουμε ειδικη παραγγελια, "ψιθυριστα" κερια :-)

-suspect, αν ξερεις κανενα που ζει ακομα καλυτερα, θελουμε να μας τον γνωρισεις ;-)

-v-l-aki, ταπερακι απο τον μπαμπα;; Βρε πως αλλαζουν οι καιροι! :-)

25/9/07 8:28 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλέ ναι
Από τότε που βγήκε στην σύνταξη, την είδε Μαμαλάκης!

Η αλήθεια είναι ότι τέτοιο στρώσιμο στα μακαρόνια στο παστίτσιο, δεν το χω δει από γυναίκα.

26/9/07 1:24 μ.μ.  
Blogger kovzevzo said...

εγώ πάλι γούσταρα πολύ το κρεμαστο φαναράκι από φυσητό γυαλί ...

2/10/07 3:21 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος