Loucretia's

Δευτέρα, Αυγούστου 20, 2007

Ποτε μη λες τις επιθυμιες σου μεγαλοφωνα…

Γιατι καποιο μικρο μικρο διαβολακι εκει εξω μπορει να τις ακουσει, να κουνησει το ραβδακι του χαμογελωντας σαρδονια και να στις κανει ολες σαλατα.

Ετσι την επαθα κι εγω. Ειχα ένα μηνα αδεια φετος (wow) κι αφου θυσιασα τις 20 μερες σε εξοντωτικες –που δεν επαιρναν αναβολη- δουλειες, υπολογιζα να αξιοποιησω τις υπολοιπες 10 μερες, οποτε:


• Δηλωνα σε ολους ότι μετα τον Δεκαπενταυγουστο, επιτελους θα κααααθομαι!
• Δηλωνα σε ολους ότι μετα τον Δεκαπενταυγουστο, επιτελους θα παω θαλασσααααα!
• Δηλωνα σε ολους ότι μετα τον Δεκαπενταυγουστο, επιτελους θα κοιμαμαιιιιιιι!
• Δηλωνα σε ολους ότι μετα τον Δεκαπενταυγουστο, επιτελους θα ξεκουραστωωωωω!

Φυσικα, τιποτε από όλα αυτά δεν εγινε. Δεν εχει σημασια ν’ αναλυσω και να εξηγησω γιατι και πως. Και για να ειμαι ειλικρινης, εχω κουραστε να με ακουω να διηγουμαι όλα τα κουλα κι αναποδα που μου συμβαινουν απανωτα.


Γι αυτό κι αποψε, ξημερωματα Δευτερας και με υπολοιπο αδειας μολις 7 ημερων, το πηρα αποφαση και παρεδωσα τα οπλα. Que sera sera, εγραφα στο πρωτο ποστ του 2007… que sera, sera, επανελαβα αποψε, ανοιξα το ψυγειο, πηρα το κουτι με τη σοκολατενια τουρτα που ειχε μεινει από τον Δεκαπενταυγουστο και χαμογελωντας εφαγα το τελευταιο κομματι. Γεμισα κι ένα ποτηρι με δεκαδες παγακια και κοκακολα (zero παντα) και το ηπια στην υγεια οσων με θυμηθηκαν κι οσων δεν με θυμηθηκαν στη γιορτη μου:-ΡΡ

Υστερα αφεθηκα κι αραξα στον ένα και μοναδικο μου καναπε που βλεπετε στη φωτογραφια (ο δευτερος καναπες, αν και πληρωμενος, δεν μου παραδοθηκε ποτε, αναζητειται μεταξυ αποθηκων, υποκαταστηματος και κεντρικων γραφειων γνωστης εταιρειας επιπλων, «εγινε λογιστικο λαθος, μας συγχωρειτε» μου απολογηθηκε ο υπαλληλος μετα από χιλιαδες εξοργισμενα τηλεφωνηματα «τουλαχιστον μπορειτε να μου πειτε αν θα τον παραλαβω σ’ αυτόν τον αιωνα;» σιγη ιχθυος από την άλλη γραμμη….)



Δεν εχει νοημα, σας το ξαναλεω, ουτε σχεδια να κανεις ουτε καν να τα ανακοινωνεις γιατι….whatever will be, will be….οπως λεει και το τραγουδι.

Τωρα, αν τυχον περνατε παρομοιες καταστασεις και δεν εχετε ουτε τουρτα, τι να σας πω, ανοιξτε ένα blog για να ξεθυμανετε, γλυτωνετε και τις παραπανισιες θερμιδες ;-)

31 Comments:

Blogger oni said...

Επειδή δυστυχώς πάσχω από αυτογκαντεμίαση, μία μη ιάσιμη ασθένεια, πολύ σοβαρή, προτιμώ και γω να μη μιλάω για τα σχέδιά μου, μην τα καταστρέψω, όπως και έχει συμβέι ουκ ολίγες φορές.

Ευτυχώς! Για τους άλλους είμαι γουρλής! Βέβαια όπως καταλαβαίνω δε γίνεται κάτι στη δική σου περίπτωση για να αλλάξει, αλλά έχεις ακόμη λίγες μέρες, σωστά; Να περάσεις όσο πιο καλά μπορείς για να επιστρέψεις με γεμάτες μπαταρίες στη δουλειά!

Όσο για τον καναπέ, επιβάλλονται απανωτά τηλεφωνήματα μπας και ξυπνήσουν. Ωραία πάντως η φωτό και με τον ένα καναπέ :)

Καλημέρα!

20/8/07 8:06 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια πολλά για την γιορτή σου! Πολύχρονη!
Οσο για το ότι τα πράγματα δεν σου πήγαν όπως τα ήθελες αυτό συμβαίνει σε όλους τους ανθρώπους.Δεν είσαι η μόνη.Αλλιώς τα υπολογίζουμε και αλλιώς μας έρχονται.
Ωραίο το σαλόνι σου και με τον έναν καναπέ αλλά καλό είναι να έρθει και ο άλλος.
Να σαι καλά!

20/8/07 10:25 π.μ.  
Blogger Provato said...

και να πω ότι δεν το ήξερες: όταν ο Θεός κάνει σχέδια, ο θεός γελάει!


χρόνια πολλά και καλά μπάηδεγουέη! σορη που το ξέχασα. μπορείς να μου κάνεις σπανκ!

:-))

20/8/07 12:35 μ.μ.  
Blogger Provato said...

σόρη. όταν ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ κάνει σχέδια ο θεός γελάει.

σπανκ μη αγκέην!

20/8/07 12:35 μ.μ.  
Blogger verbal said...

Ρε γμτ, για να σ' έχω περασμένη Λουκρητία στο κινητό, ξέχασα το Μαρία... Χρόνια πολλά καθυστερημένα, αμα τη επιστροφη μου, ετοίμασε τον καναπέ που δείχνει πολύ θελκτικός, να'ρθω να σου δείξω φωτογραφίες απ' τους κήπους του οίκου σας στη Ρώμη.

20/8/07 12:44 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Χα!! Μπορώ να περπατώ με το κεφάλι ψηλά λοιπόν!! ΣΕ ΘΥΜΗΘΗΚΑ! Ξέχασα την ξαδέλφη μου βέβαια αλλά ήταν στη Σουηδία και δεν παραπονέθηκε πολύ :))

Για τα σχέδια, τι να σου πω. Έκλεισα διακοπές σε ένα μήνα και σκέφτομαι όοοολα όσα μπορούν να πάνε στραβά στο μεταξύ!!

Έχω λύση για τον καναπέ:
Βάλε βόμβα στο επιπλάδικο - ο δικός σου θα γλιτώσει μιας και αγνοείται - , και στη συνέχεια πάρε τους τηλέφωνο, ζήτα συγνώμη και εξήγησε πως μπερδεύτηκε το παιδί για τα θελήματα - εν ολίγοις, λογιστικό λάθος.

Verbal, Λώρα δεν την έχεις; Και τι εννοείς πήγες στον Οίκο μας; Σε καλέσαμε εμείς και δεν το θυμάμαι; :Ρ

20/8/07 1:07 μ.μ.  
Blogger verbal said...

εννοώ αυτά που λέω, με τη μνήμη σου ουδεμία σχέση έχω.

20/8/07 1:29 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Αρχικα να διευκρινησω οτι η φραση σχετικα με το ποσοι με θυμηθηκαν στη γιορτη μου, δεν απευθυνεται σε bloggers γιατι λογικο ειναι να μπερδευονται με τα nicks. Αλλωστε εγω σπανιως θυμαμαι γιορτες κ' γενεθλια, γι αυτο με εχουν επικηρυξει ολοι οι γνωστοι κι οι φιλοι.

-Oni, μιας κι εισαι γουρλης για τους αλλους, ελπιζω τοτε ν' ανακαλυψω τον χαμενο μου καναπε συντομα!

-Seastavros, νασαι καλα για τις ευχες σου, το ξερω οτι δεν ειμαι η μονη και σιγουρα οι δικες μου αναποδιες ειναι απλα αστειες μπροστα σε αλλα!

-provate, αυτο ακριβως σκεπτομουν κι εγω γι αυτο προτιμησα να γελασω μονη μου (πως το θελεις σερβιρισμενο το σπανκ;; :-ΡΡ)

-Verbal, τι εννοεις "αμα τη επιστροφη σου";;; ΑΚΟΜΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΘΛΙΟ ΠΛΑΣΜΑ;;; (κριμα κι εγω νομιζα οτι με εχεις περασει στο κινητο σου ως Μονικα Μπελουτσι :-ΡΡΡ)

-Idaki, σκεφτομαι να στειλω μια κινητη βομβα, τον elawyer αυτοπροσωπως, το σιγουρο ειναι οτι μετα την αφιξη του θα μου στειλουν και τριτο καναπε ως δωρο! ;-))

20/8/07 1:52 μ.μ.  
Blogger An-Lu said...

Estw kai me ka8ysterisi, polles euxes kai kali 3ekourasi!!!!!

20/8/07 3:20 μ.μ.  
Blogger koulpa said...

Xρόνια μας πολλάααα!!!!
Κι εγώ έφυγα για 10ήμερο αλλά άντεξα 4ημερο καί τώρα ξεκουράζομαι απο τίς διακοπές..
Καλό υπόλοιπο.. και ο καναπές μια χαρά φαίνεται:):)

20/8/07 10:54 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-An-Lu, ποτε δεν ειναι αργα για να δωσεις ευχες, τις χρειαζομαστε ολοι, νασαι καλα και σ' ευχαριστω :-))

-Koulpa, να μας χαιρομαστε, τελικα την καλυτερη δουλεια εκανες, ξεκουραση μετα απο διακοπες, ζηλευωωω!

20/8/07 11:47 μ.μ.  
Blogger maria said...

Τελικά κανείς δεν μπορεί να προγραμματίσει κάτι και να είναι σίγουρος. Εγώ μάλλον ήμουν από τους αρκετά τυχερούς φέτος, δηλαδή οι διακοπές που προγραμμάτισα, πραγματοποιήθηκαν κιόλας. Κατά τα άλλα, το καλοκαίρι μου, σε γενικές γραμμές, ήταν μέτριο. Στη γιορτή μου χάρηκα, γιατί με θυμήθηκαν όλοι, σχετικοί και άσχετοι, εκτός από μία φίλη μου η οποία ενώ μου τηλεφωνεί κάθε χρόνο τον 15αύγουστο που ξέρει ότι γιορτάζω, φέτος με πήρε 2 μέρες μετά και μου 'πε ότι νόμιζε πως γιορτάζω τον Νοέμβρη. Αν είναι να παίρνουμε διπλό δωράκι, να γιορτάζουμε και τότε!χεχε! Όσο για τον καναπέ που είδα στην φωτογραφία και γενικά το όλο σκηνικό πιο πάνω, είναι πολύ ωραίο, πολύ "cooozy" που λένε και οι Άγγλοι...εγώ, από τότε που μένω μόνη μου, προσπαθώ να κάνω το σπίτι μου σύμφωνα με μία φενγκ σούι κατάσταση, στο τέλος θα πάθω δισκοπάθεια από τις πολλές μετακινήσεις επίπλων.

21/8/07 12:51 μ.μ.  
Blogger αμμος said...

Αγαπητή Λουκρητία, χρόνια πολλά, πολύ καθυστερημένα, όπως και τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς (εμένα αγνοείται ακόμα μια κούτα από τη μετακόμιση μου στην Αθήνα. Δε θέλω να περιγράψω τι είχε μέσα, θα συγχυστώ και δε το θέλω).

Επειδή πάσχω από την ίδια επέλαση κακοτυχίας, αναρωτιέμαι μήπως υπάρχει πλανητική αιτιολογία. Ρώτησα την Isis Unveiled τι παίζει με τους Ταύρους αλλά τρέχει πολύ αυτόν τον καιρό και δεν προλαβαίνει να ανοίξει τους χάρτες της. Ξέρετε μήπως κανέναν άλλο αστρολόγο εντός μπλογκόσφαιρας; Και τώρα που το ξανασκέφτομαι, μήπως να τα αφήσω όλα αυτά που είναι του Σατανά και να κάνω κανένα ευχέλαιο;

Χρόνια πολλά και πάλι.

21/8/07 8:27 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Maria, να μας χαιρομαστε και να μας χαιρονται ;-) Μηπως εισαι Διδυμος κι εχεις αυτη τη ταση με την αλλαγη των επιπλων; Γιατι ειχα μια φιλη Διδυμο η οποια καθε Σαββατο, μα καθε Σαββατο, λες και το ειχε ταμα, μετακινουσε τα 4 ολα κι ολα επιπλα που ειχε στο σαλονι της για να βρει την επιθυμητη θεση, με την οποια φυσικα ποτε δεν ηταν ευχαριστημενη. Να προσεχεις τη μεση σου ομως.

-Aμμος dear, ευχαριστω για τις ευχες και θαθελα διακαως να μας πεις τι ειχε μεσα η κουτα. Και για να σου δωσω κουραγιο, θα σου πω μονο οτι η ιστορια με τον απωλεσθεντα καναπε ειναι η πλεον ελαφροτερη των οσων μου εχουν συμβει στα πλαισια της ανακαινισης και της μετακομισης.
Οσο για τους Ταυρους, ενα θα σου πω, μια φορα τολμησα να δω τον αστρολογικο μου χαρτη και διαπιστωσα οτι τα 2/3 των πλανητων μου ηταν αναδρομοι την ημερα της γεννησης μου (ν' ανησυχησω τωρα ή μετα;). Αλλον αστρολογο blogger δεν ξερω, πλην του Provatou που κατα καιρους φιλοξενει τις προβλεψεις της φιλης του της Λωρας. Νομιζω οτι και προσφατα ειχε ενα αφιερωμα παλι.
Παντως, πριν κανεις το ευχελαιο, πεταξου και μεχρι το www.stardome.gr, το σαϊτ του φιλτατου Γιωργου Πανοπουλου, ισως κι εκει βρεις μια απαντηση ;-)

Υ.Γ. βασιλικο ή δυοσμο χρησιμοποιουν στο ευχελαιο;

21/8/07 8:52 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΣΧΕΔΙΑ! ΧΑΑΑ

Τα σχέδια και οι προθεσμίες είναι για πολύ τολμηρούς πλέον.

Όσο για την πρασινάδα του ευχελαίου, παίζει ανάλογα με το πόσο spicy είναι ο παπάς!

Κατά κανόνα πάντως βασιλικό.

Χρόνια πολλά και καλά

22/8/07 4:10 μ.μ.  
Blogger maria said...

Πάντως τώρα που το σκέφτομαι, εδώ και ένα χρόνο που μένω μόνη μου, ένα ευχέλαιο δεν έκανα...

@loucretia είμαι ζυγός με ωροσκόπο σκορπιό. Ξέρεις από ζώδια; Για πες για πες! Το δικό μου ζώδιο βγάζει είτε καταπληκτικά άτομα (σαν εμένα) είτε το ακριβώς αντίθετο (βλέπε hpstg), κι επειδή μερικοί έχουν τη μύγα, να πω εκ των προτέρων ότι αστειέυομαι ως προς το θέμα του ζωδίου αλλά όχι ως προς το θέμα των βιβλίων μου. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

22/8/07 4:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

αν σε βοηθά λιγουλάκι, και μένα κατα διαβόλου πήγαν τα σχεδια! αλλα πολύ κατα διαβόλου !! ΑΣΤΑΔΓΙΑΛΑ!! (που λεει και ΠΡΟΒΑΤΟΣ!!:))

ομως έτσι για την κόντρα συνέχισε να χαμογελάς -όπως προσπαθώ και γω να κάνω - και που θα πάει ... θα χιονίσει !!! λολ καυσωνιάτικα τι θυμήθηκα...ααααααχ [αναπνοούλα βαθειά]

22/8/07 6:42 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

α παρεπιπτωντος γιατι το ξέχασα!!
Εχω μια φίλη που ασχολειται ολίγον με τα μεταφυσικά!!

Αυτοι λοιπόν εκει λένε: (ΑΚΟΥΣΟΝ)

ζήτα δυνατά και ευκρινώς τι θέλεις απο το συμπαν και αυτό θα στο δώσει!!

Το point ομως είναι στο 'ευκρινώς'. Αν ζητήσεις πχ "να ησυχάσω απο την γκρινια της γυναίκας μου" οκ..μπορεί το συμπαν να την πεθάνει... αυτό δεν σημαίνει όμως ότι αυτό ζήταγες. Δεν ξέρω αν με πιάνετε...χαχα και γω δυσκολευτικά αρκετά στην κατανόηση... Τι να πω? βοήθειά μας!!

22/8/07 6:46 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Loucretia, δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να βουτάς από τα πόδια ως το ζελέ της κεφαλής σου σε μια αμαρτία (όπως η σοκολάτα) και χωρίς καμία ενοχή να λες "ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ" μετά από όλα αυτά που πέρασες.

Γιατί σου αξίζει :p

22/8/07 9:23 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Έχω καλύτερη φωτό σπιτιού, να σας τη στείλω ή φοβάστε την Εφορία;

22/8/07 9:24 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Ανωνυμε (αληθεια, γιατι ανωνυμος;) εαν ειναι spicy ο παπας, τοτε θα μας ραντισει με mohjito ;-))

-Maria, οτι ξερω απο ζωδια, ειναι μονο απο χιουμοριστικης πλευρας, μεχρι που φτανω στους Ζυγους οπου με βγαζουν εκτος εαυτου (εσυ εξαιρεισαι) :-ΡΡ Το γιατι, θα το μαθετε στα posts του προηγουμενου Οκτωβριου, στο σχετικο αφιερωμα (ξεφωνημα) που τους εκανα.

-Αναπνοη, ζητησα πριν μηνες απο το συμπαν να μου στειλει εναν μελαχροινο αρχιτεκτονα και τον πρωτο λαχνο του Πρωτοχρονιατικου λαχειου. Ακομη περιμενω, μηπως φταιει το οτι δεν διευκρινισα οτι τα θελω φετος;;

-The ibt, κι εγω εχω μια φωτο σου που καθεσαι μουτρωμενος σ΄αυτο το σαλονι, να σου τη στειλω ή φοβασαι τις θαυμαστριες σου;; :-ΡΡΡ

23/8/07 3:06 π.μ.  
Blogger nanakos said...

Δε λέω, μια χαρά το έκανες το σαλονάκι - αν και υποψιάζομαι πως από εκεί που τελειώνει η φωτογραφία και πέρα γίνεται της μουρλοκακομοίρας!

υ.γ. Δεν θυμόμουν να σε λένε Μπαναγιώτα! Κούλα δεν μου είχες πει?

23/8/07 9:46 π.μ.  
Blogger v(l)aki said...

Εκ παραδρομής η ανωνυμία μου!

Ξέχασα να κάνω login.

Τέλειο, αγιασμός mohjito!

Όταν γυρίσει με το καλό ο σεβασμιότατος Χριστόδουλος, να του ρίξουμε πρόταση.

23/8/07 1:44 μ.μ.  
Blogger maria said...

γιατί καλέ; τί έχει το Κούλα; την νύφη του μπατζανάκη μου λένε Κούλα (από το Κυριακή). Πάντως παιδιά, παρόλο που το όνομά μου (Μάρια) είναι εκνευριστικά συνηθισμένο, αη λαηκ ιτ!

23/8/07 3:45 μ.μ.  
Blogger fevis said...

Χρόνια πολλά έστω και ετεροχρονισμένα... Σαράντα μέρες δνε κρατάνε άλλωστε οι γιορτές?

23/8/07 6:08 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Νανακο, η αληθεια ειναι οτι η φωτο τραβηχτηκε τη μερα που παρελαβα τον ενα κ' μοναδικο καναπε μου, ετσι για να τον θυμομαστε τι ωραιος που ηταν (γιατι σ' ενα μηνα, θα τον σκεπαζουν εφημεριδες, περιοδικα, πουκαμισα, σωβρακα και κουτια απο πιτσες, εκτος αν γινω Χελγκα, το κοριτσι της Γκεσταπο για να επιβαλω ταξη)

-v(l)aki, θυμηθηκα και το σφηνακι-θεια κοινωνια, προταση του Λαζοπουλου!

-Maria, εγω παλι κοντευω να το ξεχασω το ονομα μου, τα τελευταια χρονια ολοι με αποκαλουν με το nick μου!

-Fevis, νασαι καλα, εγω τις ευχες τις κραταω 2 χρονια γιατι ειμαι τερας αφηρημαδας :-(

23/8/07 8:53 μ.μ.  
Blogger ds said...

Τούρτα με κόκα-κόλα;;;

Μου θυμίζει παιδικό πάρτυ γενεθλίων.

κοκα-κολα: 97 θερμίδες το ποτήρι
κεικ σοκολατα: 340 θερμίδες το κομμάτι

Συνολο: 437 θερμίδες

Ελπίζω να μη σου χάλασα τη διάθεση... (μαλάκας ε;)

Χρόνια πολλά by the way!

24/8/07 1:22 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Dynx, ευχαριστω για τις ευχες σου :-)
Να υποθεσω οτι κοιμασαι με τον θερμιδομετρητη στο προσκεφαλο;; Τοση ακριβεια στις θερμιδες!
Μην ανησυχεις για τη διαθεση μου, δε χαλαει με τιποτα (μονο οταν μου τελειωνουν τα τσιγαρα) ;-)

24/8/07 11:34 π.μ.  
Blogger maria said...

μιας και μιλάτε για γλυκά και κατ' επέκταση φαγητά... επειδή νιώθω πολύ περήφανη για τον εαυτό μου που έμαθα να μαγειρεύω, θέλω μέσα από αυτό το blog (για να μην τρέχω στη Χατζηβασιλείου) να ζητήσω συγνώμη στον φίλο μου τον Σταύρο που τον δηλητηρίασα όταν μαγειρεύαμε στην Αγγλία και ότι δεν το έκανα σκόπιμα (εννοείται).

24/8/07 3:15 μ.μ.  
Blogger If...ιγένεια said...

χαχαχ.. τι γκαντεμιά ήταν αυτή ρε παιδί μου?!..

24/8/07 3:29 μ.μ.  
Blogger alienlover said...

σεβασμιοτάτη, αφήστε τα σχέδια..
την τελευταία φορά που σχεδίασα το άμεσο μέλλον έφαγα μια διπλή μούτζα, όχι αδερφίστικη, και αφού χαλάσαν ΟΛΑ , ΟΛΑ ομως.. ησύχασα...

25/8/07 2:52 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος