Loucretia's

Δευτέρα, Απριλίου 02, 2007

Σα γλυκο απο νερατζι



Εχω τα νευρα μου.
Εδώ και ωρα γυρνω σα την αδικη καταρα, ψαχνοντας να παρκαρω σε μια γειτονια στη Νεα Σμυρνη.
Γυρω μου αυτοκινητα στιβαγμενα, σε πεζοδρομια, σε γωνιες, μονο από τα δεντρα δε κρεμονται.
Δρομοι μονοδρομοι, δρομοι τραμπολινο, απαγορευτικα παντου, καδοι ξεχειλοι, σπασμενα πεζοδρομια.
Βριζω και ορκιζομαι να μη ξαναπατησω εδώ κατω, ας οψεται η φιλεναδα που προσφατα μετακομισε και με καλεσε στο νεο της σπιτι.

Κι επεμενε στο τηλεφωνο:
- «είναι πανευκολο να το βρεις, στη γωνια που υπαρχει η ταδε Τραπεζα, στριβεις κι εφτασες»
(το στριβεις είναι σχετικο, ο δρομος είναι μονοδρομος και ναι, σωστα μαντεψατε, δεν επιτρεπεται η καθοδος παρα μονο μετα από 5-6 στενα)

(τη παιρνω στο κινητο)
-«εστριψα αλλα τελευταια στιγμη ειδα το απαγορευτικο, λιγα δευτερολεπτα πριν τρακαρω με έναν παπου που οδηγουσε ένα Lada εποχης Μπρεζνιεφ"

-«αχ ναι;; ουτε που ειχα προσεξει ότι είναι μονοδρομος»(!!!)

(μετα από μιση ωρα, νεος διαλογος στο κινητο)
-«μα που εισαι, δεν σε βρισκω»

-«σου ειπα, ειμαι στην ταδε οδο, αριθμο 6»

-«κι εγω εφτασα στην ιδια οδο, στο ιδιο νουμερο, αλλα δεν ειδα το ονομα σου στο κουδουνι κι εχω ψαξει ολες τις πολυκατοικιες που το νουμερο τους τελειωνει σε 6, εχεις καμια καλυτερη ιδεα πριν επικαλεστω το 666 ή πριν επιβιβαστω στο 166; »

-«αχ ναι μωρε, ξεχασα να σου πω ότι δεν εχω αλλαξει το ονομα του προηγουμενου ιδιοκτητη» (!!!)

Ετοιμαζω τον δεκαλογο που θα της απαγγειλω, δεκα λογοι, δεκα οροι, δεκα αφορμες για να μη ξαναοδηγησω στο σπιτι της, από δω και περα μονο ραντεβου στο κεντρο και απαραιτητως διπλα σε σταση μετρο. Διοτι η φιλεναδα, καθοτι δεν οδηγει, αγνοει παντελως όλα τα μαρτυρια που υφισταται ενας νομοταγης (με την ευρεια εννοια του ορου φυσικα) οδηγος ΙΧ στην αθλια τουτη πολη.



Κι αφου ρημαδοπαρκαρισα σε ένα ρημαδοπεζοδρομιο, δεκα ρημαδοστενα πιο κατω, θρηνωντας το ρημαδοσασι του αυτοκινητου, ανεβηκα με υφος Μωυση που κρατα τις 10 εντολες, ετοιμη να τη κατακεραυνωσω για οσα τραβηξα για χαρη της.

Αλλα οσο εκανα ζικ-ζακ αναμεσα σε αυτοκινητα και καδους, ψαχνοντας μια υποψια ελευθερου πεζοδρομιου για να περπατησω, μια γνωριμη μυρωδια αρχισε να με τυλιγει. Κι όχι, δεν ηταν τα σκουπιδια. Ουτε το καυσαεριο. Μια μυρωδια απ τα παλια ηρθε να μου θυμισει ότι σ’ αυτή τη πολη ακομη οι νερατζιες ανθιζουν. Αντιστεκονται κι επιμενουν να μοσχοβολουν μεσα απ τα μικρα λευκα τους πεταλα, αυτά που μαζευαμε όταν ειμαστε πιτσιρικια κι ονειρευομαστε μια ζωη με το δικο τους αρωμα.

Α, ρε φιλεναδα, γλυτωσες το κατσαδιασμα μονο και μονο γιατι ο δρομος σου ηταν γεματος νερατζιες που ξεχυλιζαν από μπουμπουκια κι ανθη. Κι αν δε σου φορεσα καπελο τις 10 μου εντολες, ηταν γιατι για λιγα λεπτα ξεχαστηκα και νομιζα ότι περπατουσα στο κηπο των παιδικων μου χρονων, περιμενοντας τη μανα μου να βγει από τη πορτα με το γλυκο νερατζι στο χερι. Κι ας μη το εφαγα ποτε.

14 Comments:

Blogger Idάκι said...

:D

Κι εγώ δεν το έτρωγα, αλλά παθαίνω κάτι όταν μυρίζω νερατζιά...

2/4/07 1:49 μ.μ.  
Blogger Queerdom said...

Εγώ έχω πάρκινγκ, οπότε χαίρομαι μόνο τις μυρωδιές της Ν.Σμύρνης :Ρ
Πάντως ναι, απαράδεκτο, δεν βρίσκεις να παρκάρεις με τίποτα τα τελευταία χρόνια.Αλλά πού βρίσκεις;

2/4/07 7:07 μ.μ.  
Blogger ONOMATODOSIA said...

τοσο χαλια;

καλα που εγραψες για τις νεραντζιες.ψυχοπλακωθηκα...

2/4/07 7:50 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Idaki, και νερατζια και λεμονια και πορτοκαλια, αυτες οι μυρωδιες ειναι συνυφασμενες με την ανοιξη (ασχετο αν η ανοιξη φετος εχει ξεκινησει απο τον Οκτωβρη)

-queerdom, που βρισκεις να παρκαρεις; μονο στα ονειρα σου ;-))

-onomatodosia, οταν εχεις χαλια διαθεση, ολα γυρω σου μοιαζουν ακομη πιο χαλια!

3/4/07 12:02 π.μ.  
Blogger isiodos said...

Τρομερή εναλλαγή συναισθημάτων και ρεαλιστική περιγραφή των γεγονότων.
Εντυπωσιακό.....
Πάντως λύγισες εύκολα. Την κατσάδα τη χρειαζόταν!!!!

3/4/07 12:21 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Νομοταγής με την ευρεία έννοια του όρου, ε; Κάτι μου θυμίζει αυτό... Να μαζευτούμε να συνδυκαλιστούμε βρε! χεχεχε ;^)

3/4/07 4:14 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-theophrastos, καλα, μια γκρινια την εκανα, μη νομιζεις, αλλα αμα ο αλλος δεν οδηγει, ειναι σαν ν' ακουει σουαχιλι!

-mpampakis, ατιμο παιδι, το 'πιασες! ;-)))

3/4/07 4:36 μ.μ.  
Blogger ralou said...

Mια τέτοια νερατζιά ανθεί στο 10Χ0,60 πεζοδρόμιο μου, και τωρα εχω ανοίξει το παράθυρο και η μυρωδιά μπαίνει στο σπίτι.
Μαζευω από τα πεσμένα λουλουδάκια και φέρνω χούφτες ολόκληρες μέσα. Εξακολουθούν να μυρίζουν μέχρι το πρωί.
Α! οι νερατζιές!
Το αντισταθμιστικό όφελος για μας που μένουνε σε υποβαθμισμένες συνοικίες.
Καλή Ανοιξη και καλό Πάσχα loucretia!

3/4/07 10:09 μ.μ.  
Blogger o kairos said...

Ανθη νερατζιας μεσα σε ενα ποτηρι νερο.Μυρισε τα.Και καλο Πασχα

4/4/07 12:47 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

εγώ πάλι όταν είπες ότι σου μύρισε κάτι, αφού είχες πάθει τόσα, λέω σκάτά θα πάτησε χα χα χα
καλό πάσχα βρε

4/4/07 7:20 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εγώ από όλα αυτά συγκράτησα το εξής: Η φίλη σου ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙ. Εχετε παρατηρήσει πόσο έξυπνα βρίσκουν λύσεις σε όλα όσοι ΔΕΝ κάνουν κάτι; Αν ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙΣ δεν καταλαβαίνεις τι περνάει ο οδηγός. Αν ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙΣ είναι εύκολο (φυσικά) να κόψουν όλοι οι γνωστοί σου το κάπνισμα. Αν ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ τότε δεν μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει κούραση. Αν τώρα επίσης ΔΕΝ (μπιιιιπ), τότε δεν εχεις να ανησυχείς για τίποτα σε αυτό τον κόσμο! :)

4/4/07 7:54 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Ralu, θα διαφωνησω με τον ορο "υποβαθμισμενες συνοικιες", προκειται για υποβαθμισμενες πρωτοβουλιες και υποβαθμισμενα κονδυλια για να μη πω και υποβαθμισμενα κινητρα ;-)

-Kairos, αυτο κανω ηδη, ασε που εχω ρημαξει τις αμυγδαλιες και τις πασχαλιες ;-))

-Yoreekas, Καλο Πασχα και σε σενα!

-Ζαχαρια, καποτε ημουν μονο συνοδηγος και ολο οδηγιες και υποδειξεις ημουν, απο τοτε που επιασα τιμονι δεν ξαναμιλησα!!

5/4/07 4:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ναι και μενα τα ανθη της νερατζιας ή της λεμονιας με μαγεύουν..μα πιο πολυ απ'όλα μ'αρέσει το αρωμα του αγιοκλήματος και του νυχτολούλουδου..υπεροχα..! παντως μην μας κατσαδιαζετε εμας που δεν οδηγουμε..!!! πιστεψτε μας θα το θελαμε..!!!

11/4/07 2:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κι εγώ τρελαίνομαι με αυτή τη μυρωδιά... ευτυχία :)

20/4/11 8:25 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος