Loucretia's

Κυριακή, Φεβρουαρίου 25, 2007

I'm BACK baby!!!


Πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω ότι έφτασε η στιγμή να κάνω αυτό το ποστ!

Λοιπόν έπειτα από δύο μήνες απίστευτης ταλαιπωρίας με το σουρεαλιστικά απαράδεκτο ΟΤΕ και το γελοίο λογισμικό συστημά του, που δεν δεχόταν την αίτηση μου για ADSL, επιτέλους άφησα πίσω μου τη dial-up σύνδεση και επέστρεψα στον πολιτισμό!!!

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά το φίλο μου Παναγιώτη που δουλεύοντας χθες μέχρι αργά το βράδυ, διόρθωσε τις ρυθμίσεις "της πυρκαϊάς", που είχε κάνει ο προηγούμενος provider στο modem μου και το συγχρόνισε!!

Όπως καταλαβαίνετε πλέον θα με βλέπετε εδώ, αλλά και στο άλλο μου blog πιο συχνά!

Χεχε! I' m back indeed! Κι αυτό είναι απειλή! :-P

Και για να το γιορτάσω για πρώτη φορά στον Οίκο των Β-Οργίων θα κάνω διαδικτυακό πάρτυ! ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ! Λεπτομέρειες σύντομα!

Εξάλλου έχω ήδη πεί σε μια ψυχή ότι θα του κάνω αφιέρωμα και ξέρετε τι γίνεται στα αφιερώματα μου! Χοχοχο! Απλά να κοιτάτε το email σας σε τακτά χρονικά διαστήματα τις επόμενες μέρες! Μόνο αυτό έχω να σας πω!

Υ.Γ. Dearest και Idάκι για αρχίστε να μαζεύετε γαρύφαλα!!! ;-)

14 Comments:

Blogger Heliotypon said...

Εγώ έστειλα δήλωση υποταγής ήδη...

25/2/07 11:31 π.μ.  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Welcome back!!!!

25/2/07 2:37 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Αλεξανδρουκο μου, λευτερωθηκες πια απο την dialup??? Και θα κανεις παρτυ;; wowwww!
(γαρυφαλλα;;; δε πιστευω να θες να φερεις τη Κελεκιδου εδω μεσα!!!) :-ΡΡΡ

25/2/07 5:20 μ.μ.  
Blogger MoSeS said...

Remember the promise u made! :PPP
Αντε και γρηγορότερα με ola ta Giga στο διάβα σου!

25/2/07 7:44 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

@Heliotypon
Αχαχαχαχαχαχα!

@Πρέζα Tv
Ευχαριστώ!

@Loucretia
Dearest ναι είναι αλήθεια! Έχω και πάλι DSL!
Χεχεχε! Επιφυλάσσομαι να απάντησω για τους guests και το playlist της βραδιάς! ;-)))

25/2/07 7:47 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Αχαχαχαχα! Μην ανησυχείς Μωϋσή θα σε τακτοποιήσω και σένα όταν έρθει η ώρα! :-PPP

25/2/07 7:54 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Γαρύφαλα;!;!;!;!;!

Καλωσήρθατε πίσω, εξάδελφε. Οι πολλοί ενθουσιασμοί που επέδειξε η Duchessa με ξένισαν, ελαφρώς.

25/2/07 10:13 μ.μ.  
Blogger Urfurslaag said...

Oh so you're back! From outer space?

26/2/07 1:08 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

γουέλκαμ μπακ φέρελπι νέε μου!

26/2/07 1:33 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ Idάκι
Χαίρε Β-Όργια Εξαδέλφη! ;-)

@ Urfurslaag
No. I' m back from dial-up limbo!

@ Yo!Reeka's
Γειά σου και σένα! Χοχοχο!

26/2/07 11:57 μ.μ.  
Blogger o kairos said...

Με γεια το MG.

28/2/07 12:51 π.μ.  
Blogger Urfurslaag said...

Σας έχω πεί πόσο όμορφο βρίσκω τον οίκο σας;

:)

3/3/07 2:53 μ.μ.  
Blogger orlando is back said...

VVVVVVVV
Μα να γυρίσω και να θαμπωθώ τόσο, ούτε που το φανταζόμουν κυρία μου!
Αν το γνώριζα θα είχα επιστρέψει νωρίτερα!!!

4/3/07 8:15 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-urfu, μολις το ειπες ;-)

-Orlando dear, τι εκπληξη ειν' αυτη!!
Μου ξυπνατε τη Μαρινελλα μεσα μου "και να που γυρισες..." (ξερω, το εν λογω song δεν ταιριαζει με τον Οικο, αλλα αυτο ειχα προχειρο) :-Ρ

4/3/07 10:25 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος