Loucretia's

Τρίτη, Φεβρουαρίου 20, 2007

ΠΕΝΤΕ BLOGGERS ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

Αντι να γραψω πεντε πραγματα για μενα, καλεσα πεντε ομορφους, ταλαντουχους και ξεχωριστους bloggers για five o’clock tea και την ωρα που ετρωγαν ανυποπτοι τα cookies τους, τους εθεσα (με το πιστολι στο κροταφο) το εξης ερωτημα:

-«Τι ημουνα για σε-να-νε; τι ησουνα για με-να-νε; καιρος λοιπον για να λογαριαστουμε!»

-«Λουκρητια, παλι τα υπαρξιακα σου σ’ επιασαν;»
-«Κυριοι, εχετε 5 λεπτα να γραψετε τον πενταλογο μου»
-«Δε πας καλυτερα να χορεψεις πεντοζαλη;»
-«Ή γραφετε ή πυροβολω!»

Και μετα απ’ αυτο τον πολιτισμενο κι ακρως πειστικο διαλογο, ιδου τι εγραψαν οι Πεντε συμφωνα με την ειδικευση τους:

1)-Nonsense Madrigals (music):” Αν η Λουκρητία ήταν μουσικό έργο θα ήταν το "Allegro Barbaro" του Bartok, τόσο για το allegro, όσο -κυρίως- για το barbaro."

2)-E-Lawyer (law) : «Aν η Λουκρητία ήταν νόμος θα ήταν το άρθρο 353 του Ποινικού Κώδικα: "Πρόκληση σκανδάλου με ακόλαστες πράξεις" διότι πλέον τραβάει τόσο έντονα τα φώτα της δημοσιότητας που καταντάει σκάνδαλο.»

3)-Movies For The Masses (cinema) : "Αν ήταν ταινία, θα ήταν στο φουαγιε."

4)-One Drawing per Day (arts) : «Αν η Λουκρητία ήταν πίνακας αυτός θα ήταν η «Μικρή Φόνισσα» της Paula Rego!


Η πρωταγωνίστρια του έργου πλησιάζει χαμογελώντας ένα -αθέατο σε εμάς- θύμα το οποίο σκοπεύει να στραγγαλίσει με μια κορδέλα! Το κλαδάκι γκυ στα μαλλιά της πρωταγωνίστριας είναι ένα σύμβολο της γονιμότητας και της μητρότητας. Ο πελεκάνος πάνω στην κόκκινη διακοσμημένη με λουλούδια καρέκλα συμβολίζει την προσφορά και την αυτοθυσία ενός γονιού προς τα παιδιά του. Ενώ το καρότσι με το βόδι υποδηλώνει τα δεσμά και τα βάρη της ζωής. Η «Μικρή Φόνισσα» της Paula Rego θέλει να απολαύσει μια νέα ζωή φέρνοντας το θάνατο (μεταφορικά εννοείται) σε όποιον την εμποδίζει!"

5)-i-Blog (advertising) : « Αν η Λουκρητία ήταν slogan, αυτό θα ήταν "Loucretia: Fun Fatale" γιατί πραγματικά, το χιούμορ της και ο πληθωρικός της χαρακτήρας σκοτώνουν. Αν πάλι θα θέλατε κάτι πιο ελληνικό, θα επέλεγα το "Loucretia's: Δουκίσσης Αμαρτίας" γιατί συνδυάζει το μύθο που σέρνει το όνομά της με ένα αστικό λογοπαίγνιο.


Αυτό είναι το brand template της Λουκρητίας (καντε κλικ στην εικονα για να το διαβασετε αναλυτικα). Στις τέσσερις γωνίες του βλέπετε τις αξίες που συνθέτουν το brand κι από κάτω τα χαρακτηριστικά που στηρίζουν τις αξίες αυτές. Για κάθε αξία, υπάρχει κι ένα συσχετιζόμενο brand."

Ευχαριστω τους πεντε φιλους μου για την "αυθορμητη" κι "αμεση" ανταποκριση τους στο καλεσμα μου, ευχαριστω την Αδερφήκαι τον certain plume για την προσκληση που μου εστειλαν και καλω να συνεχισουν τη πεντοζαλη o Moses, η Λεσπριτια, o EggGod, ο Behemoth και η Ελενη απο τη Mermaid's Tavern ;-)

14 Comments:

Blogger mauvais garçon said...

Καλά εσύ -- είσαι "κιουρία" κι έστω και μέσω βαστάζων το ΄παιξες το "αν ήταν τι θα 'τανε" x 5 (αν ήσουν κόσμημα μωρό μου, θα ήσουν μπρελόκ αμύθητης αξίας), η άλλη όμως η ξωτικιά πούθε είναι; Έχω αρχίσει ν' ανησυχώ...

20/2/07 3:26 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Μην ανησυχεις για τα ερωτευμενα ξωτικα μας, εμφανιζονται αστραπιαια κι εξαφανιζονται το ιδιο, αλλα παντα τηρουν τις υποχρεωσεις τους ;-)

Γιατι αλλωστε τα εχουν τα ραβδακια;

20/2/07 3:41 π.μ.  
Blogger ΒΕΕΜΩΘ said...

Αν ήσουν λινκ θα ήσουν το error 404.
Για το μπλογκ που δίνεις δεν έχω καν το password για να το σβήσω :) Είμαι τυχερός που όποιος το 'χει δεν κάνει αφιερώματα στη Βανδή ή τον Ολυμπιακό...
Thanx για την πρόσκληση πάντως

20/2/07 9:34 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Αχαχαχαχα Βεεμωθ, ευτυχως που το εγραψες γιατι ακομη πιστευα οτι εκανες διακοπες μιας και το παλιο σου μπλογκ ειχε σταματησει στον Αυγουστο!

20/2/07 12:44 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

χεχεχε τους την έφερες!

20/2/07 12:50 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

mauvais garçon εδώ είμαι καλέ γιατί ανησυχείτε; Η Madama Loucretia (κατά το "αν ήσουν όπερα θα ήσουν η Madama Butterfly" που θα απαντούσα ΑΝ ΜΕ ΕΙΧΕ ΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΣΑΙ - έσκασα λέμε -) το έχει πάρει απόφαση ότι κάνω ένα μπραφ, πλημμυρίζω το blog στα σορόπια και εξαφανίζομαι μέχρι να το πιει και να γίνει παπάρα :P

Μην μου ανησυχείτε γιατί έχω τύψεις μετά και δεν κάνει...

20/2/07 12:51 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Idaki, εννοειται πως δεν σε καλεσα στο "τσάι" γιατι ο σκοπος του ηταν ξεκαθαρα "αποπλανητικος" κι "εκμαυλιστικος" (εξ ου και η ανδρικη συνθεση) ;-))

Ανοιξε τα κιουπια με το μελι και στρωσου για το δικο σου Πενταρι! :-ΡΡ

20/2/07 1:09 μ.μ.  
Blogger Κοκοβιός said...

Αν ήσουν Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, θα ήσουν το Ίδρυμα Σινούρη! Προς το παρόν, είσαι το περιεχόμενό του!
:-ΡΡΡΡ

20/2/07 3:05 μ.μ.  
Blogger sadosadist said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Σε βρήκα τελικά εσένα που είσαι από την Ζαχάρω!!!

:-)))

και είσαι και ανένταχτη...δεν σου κάνει ούτε η τρικούπη ούτε η ρηγίλλης ούτε κι ο περισσός.

μμμ

υγ:

το ''μμμ'' σημαίνει ''εις υγείαν'' στα αφρικάνικα!

:-)))



:-)))

20/2/07 4:01 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Δεν κατάλαβα, γιατί η εξαίσια μελέτη μου πάνω στο brand σας μπήκε τελευταία;

Άλλα μου είχατε υποσχεθεί για τη μαρκίζα...

20/2/07 4:15 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Yoreeka, μ' αρεσει να παιζω με τους κανονες, χωρις να χαλαω το παιχνιδι ;-)

-Κοκο-ακατανομαστε, κι εσυ αν ησουν αγιος, θα ησουν ο Αγιος Παντελεημονας (για ευνοητους λογους) :-ΡΡΡ

-Ihadafarminafrica, καλως τον! Ειμαι ανενταχτη στα κομματα γιατι ειμαι εντοιχισμενη στη τεχνη (λεμε τωρα)!
Μμμμμμμμμμμμμμμερσι για το μμμμμ!

-i-blog darling, αν ειχες δει τη ταινια "Το Αρωμα" δεν θα εκανες καν αυτη την ερωτηση :-ΡΡ

20/2/07 5:04 μ.μ.  
Blogger Zissis said...

Hey! Wazaaaaaaa!! :)

Ευχαριστώ για την πρόσκληση.

21/2/07 1:30 π.μ.  
Blogger Aphrodite said...

ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΣΤΕΙΑ 5 ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ!!!

Και το ποστ και τα σχόλια, Λουκρητία και παιδιά είστε φοβεροί!

Και ολόκληρη corporate αφίσα, ποιός τη χάρη σου!!!

Αντε τώρα να γράψω εγώ τα δικά μου... Πφφφφ... Φλατ εντελώς θα μου φαίνονται!

(Μαρκήσιε εδώ μου γυρνοβολάς και με έχεις εμένα να σου βγάζω όλη τη μπλογκική σου συν-εργασία? Γιααα επέστρεψε, θα σε καταγγείλω εδώ που ξέρουν οι Βοργίες πώς να επαναφέρουν τα πράγματα στην τάξη!)

22/2/07 3:38 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Ασε Αφροδιτη, μου την εσκασαν τα παιδια, συνηθως λενε τα χειροτερα για μενα, αλλα αυτη τη φορα ειπαν να ειναι πιο συμμαζεμενοι (οχι, οχι, δεν εχει καμια σχεση το περιστροφο) :-Ρ

22/2/07 4:07 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος