Loucretia's

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007

ΤΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠ’ ΤΑ ΧΕΡΙΑ….


Ένα πρωινο, αρχες Γεναρη, χτυπα το τηλεφωνο μου.

Φιλεναδα περιχαρης μου ανακοινωνει ότι εχει μια καταπληκτικη προταση για Λονδινο στο τελος του μηνα, φοβερη προσφορα σε πολύ γνωστο ξενοδοχειο κλπ κλπ και δε πρεπει να τη χασουμε με τιποτα.
Μου ακουγεται καλη ευκαιρια (θα εκανα κι εκπληξη στo Ιdaki και στον i-blog) συναινω αμεσως και τρωμε ένα διωρο στο τηλεφωνο σχεδιαζοντας ολο ενθουσιασμο τις εξορμησεις μας στο Harrods (εχετε ακουσει φυσικα για τις Λονδρεζικες εκπτωσεις) καθως και στα μιουζικαλς που θελουμε να δουμε, μονο εισιτηρια που δεν κλεισαμε στα θεατρα την ιδια στιγμη.

Την ωρα που αποχαιρετιομαστε στο τηλεφωνο, θυμηθηκαμε μια πολύ μικρη κι ασημαντη λεπτομερεια….καμια από τις δυο δεν ειχε νέο διαβατηριο ουτε καν καινουργια ταυτοτητα!!! Επικρατει σχετικος πανικος δεδομενου ότι σε 2 βδομαδες πετουσαμε και ξεκιναμε εντρομες νέο γυρο συνομιλιων για τα χαρτια που επρεπε να μαζεψουμε, εχοντας σχετικη εμπειρια απο τα παθη φιλων κ΄γνωστων οταν εβγαζαν τα δικα τους διαβατηρια.

Ευτυχως μπηκα στο internet, ενημερωθηκα επαρκως για τα δικαιολογητικα, τα οποια μαζεψα σε χρονο ρεκορ (συμπεριλαμβανομενης και της 3ωρης λιποθυμιας μου όταν αντικρυσα τις φωτο που μου ειχαν τραβηξει για το διαβατηριο, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΗ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩΩΩ) και πανοπλη και πανετοιμη εφτασα στο τμημα της περιοχης μου για να τα καταθεσω.

-«Καντε πιο κει κυριε» λεω σε έναν μελαχροινο σκυμμενο πανω στο τραπεζακι «θελουμε κι εμεις να γραψουμε τη δηλωση μας»
Ο μελαχροινος σηκωνει το κεφαλι του και….
-«Αλεξανδρε, εσυ εδώ;;» «Λου, κι εσυ εδώ;»
Αναπαντεχη συναντηση Βοργιων κι ευκαιρια για οσους ταλαιπωρους περιμεναν, να διασκεδασουν την αναμονη τους στην ουρα ακουγοντας τις ατακες και τα γλαφυρα σχολια μας για την Αγγλια.
Καποια στιγμη φτανει η σειρα μας, μπαινουμε κι οι δυο στην αιθουσα και μοιραζομαστε στα διπλανα γραφεια ανταλασσοντας συνομωτικες ματιες και γελακια.

Με υποδεχεται νεαρος κι ευγενεστατος αστυνομικος, κοιταζει γρηγορα τα χαρτια μου και φτανει στην ερωτηση που ετρεμα:
-«Μου δινετε τις φωτογραφιες για το διαβατηριο;»
-«Ξερετε, εγω να σας τις δωσω, αλλα εσεις μη τις κοιταξετε, θα πετρωσετε…»
-«Μα σας παρακαλω, δωστε τις, μη φοβαστε»
-«Να σας δωσω καλυτερα μια φωτο της κορης μου να βαλετε που είναι και κουκλα…»
-«Μα ελατε τωρα" -κοιταει τις φωτο μου χαμογελωντας- «μια χαρα ειστε, εχω δει και χειροτερα» (ωραια παρηγορια, δε λεω..)

Κι αφου περασε επιτυχως το crash-photo-test, ο ευχαρης και προσηνης αστυνομικος με διαβεβαιει ότι όλα τα χαρτια είναι ενταξει και στρεφεται στον υπολογιστη του για να δει τη καρτελα μου με τα στοιχεια της ταυτοτητας μου. Και ξαφνικα το χαμογελο παγωνει στα χειλη του, τα ματια του γουρλωνουν….. (Παναγια μου σκεφτομαι πανικοβλητη, τι να βλεπει αραγε στη καρτελα μου, καμια φωτο από τη βαφτιση μου;)
Φωναζει γρηγορα μια συναδελφο του, βλεπει κι αυτή τη καρτελα μου, αρχιζουν και κοιταζονται μεταξυ τους, κουνανε τα κεφαλια τους κι η αγωνια μου κορυφωνεται…..

-«Πειτε μου κι εμενα σας παρακαλω» τους εκλιπαρω ξεψυχισμενα και ταυτοχρονα σκεφτομαι τι μπορει να περιεχει ο φακελλος μου, το πολύ πολύ τις παλαι ποτε κομματικες μου δραστηριοτητες, τιποτε αφισσοκολησεις, τα γνωστα….

-«Δειτε και μονη σας» μου λεει ο αστυνομικος και στρεφει την οθονη προς το μερος μου «το ονομα του πατερα σας, ενώ στην ταυτοτητα αναγραφεται το σωστο, εχει καταχωρηθει λαθος στον υπολογιστη»

(η αληθεια είναι ότι το ονομα του πατερα μου δεν είναι από τα πλεον ευκολοπροφερτα, αλλα αυτό δε σημαινει ότι επρεπε να γραφτει στον Η/Υ με γαλλικη προφορα!)

-«Μα δεν εχω Γαλλο πατερα!» αναφωνω.
-«Εγω το ξερω» μου απαντα «αλλα το λαθος πρεπει να διορθωθει»
-«Ε, ωραια, διορθωστε το τωρα, εχω όλα τα σχετικα πιστοποιητικα»
-«Δεν επιτρεπεται να το κανω εγω, η διορθωση πρεπει να γινει από το αρμοδιο γραφειο ταυτοτητων»
-«Ωραια τοτε παρτε τα υπολοιπα χαρτια κι εγω να παω τωρα για την διορθωση»
-«Τωρα είναι κλειστο το γραφειο, πρεπει να ερθετε αυριο πρωι»
-«Τουλαχιστον παρτε την αιτηση να τη πρωτοκολλησετε, ξερετε δεν εχω πολύ χρονο, πεταω σε 2 βδομαδες κι ισα ισα προλαβαινω»
-«Λυπαμαι, δε μπορω να σας πρωτοκολλησω την αιτηση γιατι θα απορριφθει αμεσως αν δεν γινει πρωτα η διορθωση»
-«ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΡΘΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΘΩ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ;;»
-«Ναι, πρεπει να ξαναρθετε, αλλα μην ανησυχειτε, δεν θα περιμενετε, θα σας εξυπηρετησω αμεσως επειδη γνωριζω τη περιπτωση σας»


Οφειλω να ομολογησω ότι η κατανοηση κι η ευγενεια του αστυνομικου με ηρεμισε καπως κι ο Αλεξανδρος που ειχε φυσικα προ πολλου τελειωσει χωρις κανενα προβλημα, ανελαβε να διασκεδασει την αγωνια μου πηγαινοντας με για καφε. Ολο το βραδυ αναλυαμε τα του Λονδινου, τις εκδρομες, τα ψωνια, τις γκαλερι κι εκανα σχεδια ανυποπτη για το τι με περιμενε.

Την άλλη μερα, Σαββατο πρωι πρωι καταφθανω παλι στο τμημα κι ανεβαινω τρεχοντας στο γραφειο ταυτοτητων. Εξηγω το προβλημα, πιστευοντας ότι θα λυθει επιτοπου, αλλα ο αρμοδιος υπαλληλος με ενημερωνει ότι αυτές οι διορθωσεις γινονται μονο από τα κεντρικα γραφεια κι αναλαμβανει να τους στειλει αμεσως ένα fax με τα στοιχεια μου για ν’ αλλαξουν το ονομα.
-«Ωραια» λεω «να ερθω τοτε αυριο να μαθω αν εγινε η διορθωση;»
-«Αυριο είναι Κυριακη, το fax θα το παραλαβουν Δευτερα κι διορθωση θελει μια εβδομαδα τουλαχιστον λογω φορτου εργασιας» μου απαντα.

Αρχιζει να με λουζει κρυος ιδρωτας, εξηγω εν περιληψει το επειγον του θεματος, με προτρεπει να παω παλι Δευτερα απογευμα μηπως εχει καποιο νεωτερο.

Τη Δευτερα λοιπον, παλι στα γνωστα στεκια, ευγενεστατος κι ο αρμοδιος των ταυτοτητων, ψαχνει στο κομπιουτερ, αλλα φευ ουδεν νεωτερο από το κεντρικον μετωπον.
Τις επομενες μερες, συνεχιζω το ιδιο δρομολογιο, με εχουν μαθει οι παντες στο τμημα, αλλα η διορθωση δεν ερχεται. Και κάθε βραδυ, δινω λεπτομερη αναφορα για τα συμβαντα της ημερας στην αγωνιουσα φιλεναδα, η οποια εξακολουθει να είναι αισιοδοξη ότι μπορουμε να εχουμε το διαβατηριο και μια μερα πριν το ταξιδι! (Κριος, τι περιμενεις, παντελης αγνοια κινδυνου).

Ολη αυτή η διαδικασια όμως με ειχε κουρασει και με ειχε νευριασει. Κυριως γιατι το λαθος δεν οφειλοταν σε μενα. Προφανως ο υπαλληλος που καταχωρουσε τοτε τα στοιχεια μου στον υπολογιστη ή ακουγε τον Jordy να τραγουδα ή παρακολουθουσε τον Μισελ Πλατινι να σκοραρει, δεν εξηγειται αλλιως.

Δεν ειχε πλεον νοημα να επιμενω, ουτως ή αλλως 2 βδομαδες ειχα περιθωριο για την εκδοση διαβατηριου κι η μια ειχε ηδη αναλωθει για τη διορθωση του ονοματος. Δεδομενου ότι ουτε εισιτηρια ειχα τολμησει να κλεισω με όλα αυτά τα απροβλεπτα γεγονοτα, εγκαταλειπω την ιδεα του ταξιδιου κι ανακοινωνω στη φιλεναδα ( η οποια ειχε ηδη βγαλει το δικο της διαβατηριο) να ψαξει για άλλη συνταξιδιωτισσα γιατι εγω εξακολουθουσα να ειχα Γαλλο πατερα!!

Μηπως να σχεδιασω το επομενο ταξιδι μου για Παρισι; Ποιος ξερει, μπορει και βρω κανεναν συγγενη του πατερα μου!!

29 Comments:

Blogger Gutenberg said...

Το Νοέμβριο πήγα στην Αγγλία με ταυτότητα παλαιού τύπου. Αυτές που είναι στα ελληνικά. Από την εταιρεία με διαβεβαίωσαν 10 φορές ότι δεν θα έχω πρόβλημα και όντως κανείς δεν μου είπε τίποτα. Πήγα-γύρισα, κύριος. Άλλαξε τίποτα από τότε;

1/2/07 11:09 π.μ.  
Blogger verbal said...

Άλλαξε χρόνος.

1/2/07 12:10 μ.μ.  
Blogger Zissis said...

Γιατί μου μυρίζει κάτι σάπιο εδώ; Και μία φίλη μου έπαθε τα ίδια με το δικό της διαβατήριο. Μήπως παίζει συνομωσία; Αυτοί ξέρουν ότι έτσι κ αλλιώς, διαβατήριο θα πας να βγάλεις όταν το έχεις ανάγκη. Δηλαδή, την τελευταία στιγμή. Οπότε μήπως παραποιούν τα στοιχεία επίτηδες για να κερδίζουν λαδώματα; Χμμμμ....

1/2/07 1:36 μ.μ.  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Πήγα για ταυτότητα στις 6:30 το πρωί. Ήταν κόσμος εκεί από τις 4 τα χαράματα!!

Μετά τον καφέ και τα τσιγάρα, άνοιξαν οι πόρτες και οι ασκοί του Αιόλου. Στο μεταξύ είχαμε καλιαρντέψει με όλους τους δόλιους που περίμεναν. Είδα τον Ντέρτι Χάρι κι εκείνον στο Ντράγκνετ να περνούν από μπροστά μου, είχα πει αστεία με αγνώστους και κόντευα να σκοτώσω άνθρωπο, όταν μετά από 4 περίπου ώρες πήρα την νέα ταυτότητα και κίνησα για τη δουλειά.
Υπάρχει κόσμος που πηγαίνει και στήνεται απο τα χαράματα, πηγαίνει 3 και 4 φορές για ταυτότητα!! είμαστε μπανανία. Δεν με πειράζει η αναμονή, όσο το υφάκι "ειμαι εξουσία και κάνε παραπέρα". Λες και παίρνουν έξτρα επίδομα για να σουλατσέρνουν με αυτή τη ξινίλα και την απαξίωση στα μούτρα.

Τα καλα νέα όμως είναι ότι την άλλη Παρασκευή φευγωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
(σουρχομαι Αγγλία ! )

Λου μου κουράγιο. Ο Γάλλος πατέρας σου σίγουρα σε δίδαξε ψυχραιμία ;-)

φιλιά πολλά
ΧΧ

1/2/07 2:23 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Λου, τελικά το έβγαλες το διαβατήριο ή μπα; Υπάρχουν κι άλλες ευκαιρίες για Αγγλία κι έχουμε κι εδώ εκπτώσεις ;)

Μαρκησία, φαντάζομαι πάτε Λονδίνο, ή μήπως θα έρθετε κι απ'τα μέρη μας στο Βορρά; (wishful thinking here...)

1/2/07 3:07 μ.μ.  
Blogger Klearchos said...

Το διαβατήριο δεν είναι για χώρες εκτός Ευρωπαϊκής ένωσης; Στην χειρότερη μπορείς να ταξιδέψεις με την νέα ταυτότητα όταν στην βγάλουν χωρίς το διαβατήριο

1/2/07 3:20 μ.μ.  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Idακι, Λονδίνο πάω και λιγάκι πιο νότια...δυστυχώς όχι βορρά :(

δεν κάθομαι και πολλές μέρες για να έχω χρόνο να ανέβω προς τα πάνω (τραστ μι, θα το έκανα με μεγάλη χαρά :)

ΧΧ

1/2/07 4:09 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Όπως λέει και ο Κλέαρχος και ξέχασα να πω νωρίτερα, αμφότεροι του γνωστού ζεύγους ταξιδέψαμε με ταυτότητες, μέσω Άμστερνταμ και Ζυρίχης, χωρίς καμία δυσκολία. Μάλιστα πλέον (μετά τα Χριστούγεννα) μπορούν να την περάσουν από το μηχάνημά τους και να αναγνωρίσουν αυτόματα το όνομα, ελέγχοντας αν είσαι καταζητούμενος , αν είναι πλαστή κτλ.

Δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα παρόλο που Αγγλία και Ελβετία είναι εκτός Σένγκεν!

1/2/07 8:34 μ.μ.  
Blogger un certain plume said...

Αφού στη φωτό το κρατάτε στα χέρια.

2/2/07 1:30 π.μ.  
Blogger Nobody said...

Λου την προηγούμενη Πέμπτη εμφανίστηκα στο Ελ Βενιζέλ με το διαβατήριο μου που είναι φυσικά παλιό. Όταν το έδειξα στο τσεκ-ιν μου είπαν "αυτό δεν περνάει, ταυτότητα έχεις όμπρε?" (προορισμός Κύπρος). Και με την ταυτότητα με άφησαν και πέρασα.

Πάρε τηλέφωνο στο αεροδρόμιο ή στην εταιρεία με την οποία θα πετάξεις και ρώτα αν δέχονται την παλιά αστυνομική ταυτότητα για Αγγλία. Μην το χάσεις το ταξίδι χωρίς λόγο.

2/2/07 8:23 π.μ.  
Blogger Κοκοβιός said...

Λου, darling (ίουκ), άσε με να συμμετάσχω στο δράμα σου.....

.
.
.

.
.
.

.
.
.

Μπουάαααααχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχχχχχαχαχαχαχχχχχ!!!! :-ΡΡΡΡ

ΥΓ: Αρχικά θέλησα να κάνω βουβό πόνο, αλλά τι να σου κάνω που η βούβα δεν είναι το δυνατό μου σημείο! :-ΡΡΡΡ

2/2/07 1:14 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Ti? De tha erthete telika??

Miso na vgalw to Union Jack apo panw mou kai na akyrwsw tin London Symphonic Orchestra. Mexri kai symfwnies gia tin katallili china (me anaparastaseis orgiwn) tou afternoon tea sto Windsor Castle eixa kanei...

Ki eseis den erxeste? GIATI ME PLHGWNETE ETSI?

P.S. To allo me to "mitriko" sxolio pou sas egine giati den to grapsate?

2/2/07 1:49 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

P.S.2:

Markisia, tha erthete ki apo ta dika mas counties na sas filepsoume katsikisio tyri kai augoulakia freska?

(LIVE YOUR VOUCOLIC MYTH IN FARNHAM.)

2/2/07 1:53 μ.μ.  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

I-blog, η τουρνέ μου μπορεί αν συμπεριλάβει και την επαρχία σας πιστεύω...;-)

2/2/07 2:16 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Προσπαθησα χθες ν΄απαντησω στα σχολια σας, αλλα ο blogger ειχε αλλες διαθεσεις,grrr!

-Gutenberg, μαλλον εχει δικιο ο Verbal, αλλαξε χρονος και προφανως η παλια ταυτοτητα ισχυε μεχρι 31/12, τωρα παλι τι να πω, απο αλλου μαθαινω αλλα, να τολμησω να υποθεσω οτι ειναι και θεμα αεροδρομιου;

-Egggod,οντως υπηρξαν παρομοια προβληματα και με αλλους, ξερω ομως απο Δημοσιο και τραγελαφικα λαθη στις καταχωρησεις, οποτε δε χρειαζεται καν συνομωσια ;-)

-Idaki, ηδη ετοιμαζω αλλο ταξιδι τωρα, δεν αποκαλυπτω ομως που γιατι δε ξερω τι αλλο θα μου συμβει, αμα γυρισω απο κει, μονο τοτε θα το ανακοινωσω!

-Μαρκησια, πηρες νεα ταυτοτητα σε 4 ΩΡΕΣ ΜΕΣΑ;; εμας μας ειπαν τουλαχιστον σε ενα μηνα!!

-Κλεαρχε, αυτο ακριβως εγινε με μενα, η νεα ταυτοτητα θα καθυστερουσε περισσοτερο απο το διαβατηριο, αλλα ετσι που εγιναν τα πραγματα θα τα αλλαξω ολα να ησυχασω πια!

-certain plume, αυτο ειναι το παλιο διαβατηριο :-ΡΡ

-feezix, το ταξιδι πια το εχασα, τωρα βαζω πλωρη για νεο, ελπιζω αυτη τη φορα να μη μου βγαλουν οτι εχω Πορτο-γαλλεζα μανα!!

-Κοκι, μη γελας ετσι, θα σπευσουν οι καλοι ανθρωποι με το μπλουζακι χωρις μανικια :-ΡΡΡ

-iblog, τι γκρινιαζεις, αφου τελικα ηρθες εσυ ;-))) Οσο για τα υπολοιπα σχολια, ε, δε τα γραψαμε και ολα, προστατευουμε τους ανθρωπους, Ιντερνετ ειναι αυτο κι εσυ ξερεις καλυτερα!

2/2/07 8:28 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Πάντως αγαπητοί αναγνώστες και λοιπό φιλοθεάμον κοινό του Οίκου μας δεν σας τα λέει όλα η Βόργια Μητέρα της Αμαρτίας (iblog γνωρίζω κι εγώ για το μητρικό σχόλιο που έγινε σε βάρος της και τα έχω πάρει στο κρανίο!) αλλά στο τμήμα ότι ένστολο κυκλοφορούσε και ήταν γένους αρσενικού το σαγήνευσε με τα βοργιώδη χαρίσματα που μόνο αυτή διαθέτει!

Βέβαια δεν μου επιτρέπει να σας πω περισσότερα γιατί με απείλησε με απαγχονισμό αν προβώ σε αποκαλύψεις!!

Αχαχαχαχαχαχαχα!

3/2/07 10:59 π.μ.  
Blogger luna said...

ellas to megalio sou!emeis na dite ti travame........edo sta xena.pame apo tis 4 ta xaramata sto proxenio tis perioxis mas to opoio mporei na apexi kai 100+ xlm isos kai perisoterokai stis 9 pm pou anoigoun oi portes kai metra kefalia o ipalilos leei a eiste 41os .50os h ...lipame alla mpenoun 40a h 49a oi alloi elate aurio pali....naii kai si exeis pari adeia apo doulia exeis kani tosa xlm exeis faei tosi talaiporia kai ......ena tipota me mpoliko katholou...kai otan kapote eisai apo tous tixerous kai mpis mesa prepei na perimenis 10 ebdomades les kai to stelnoume na kani ton giro tou kosmou me podilato....ante kai pernane oi 10 bdomades kai pas gia paralabi kai sou leei kiria mou irthe alla einai pali akiro giati tora prosexame oti to onoma sas to grapsane me x kai oxi ch kai fisika rota tothima pios to egrapse lathos ? kai me fisikotita sou apanta mallon o gramateas...!a!kai tora an to thelete akomi prepi alla 40euro na plirosete allios ...tipota..... auto paei gia katastrofi !kai skotonis trellous plironis tzeremedes.nai .gia na exei diavatirio enas ell.tou exoterikou prepei na dapanisi giro sta 200-250euro an meni 100xlm makria apo proxenio.to diavatirio oi foto to lathos i venzini e tha fas kiolas giati feugis ximeroma kai den xeris pote tha girisis ..den tha nistepsis kiolas.pas kai xanapas .til den sikonoun pote exoun poli doulia.mas koroideuoun oloi mas lene stis idisis tous kai mas grafoun stis efimerides tous xeftilistikameeeeeee distixos.

4/2/07 1:10 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

πωπω Luna μου, αγχωθηκαααα!!

4/2/07 10:51 μ.μ.  
Blogger o kairos said...

Ελα Κινα μαζυ μας.Δεν καταλαβαινουν γρι.Ουτε κι εμεις.

5/2/07 12:03 π.μ.  
Blogger discolata said...

λου, περαστικά.

πάντως έχω να προτείνω κόλπο.

βάλε την επόμενη φορά κολάρο στο λαιμό. απο αυτά που έχουν όσοι σαβουρντίστηκαν πρόσφατα με μηχανάκι, ξέρεις.

κάνει θαύματα.

έτσι έβγαλα την ταυτότητα μέσα σε -κρατήσου- μισή ώρα!

τώρα θα μου πεις, εσένα ρε κοπελιά δε σου διέγνωσαν γάλλο πατέρα. οκ.
βάλτο πάντως το κολάρο.
μόνο καλό κάνει.

5/2/07 12:53 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Στο δικό μου αστυνομικό τμήμα είμαστε προχώ ούτε ουρές ούτε ταλαιπωρία σου κλείνουν ραντεβού.
Βέβαια πήρα προχθές για να κλείσω ραντεβού και μου είπαν για αρχές Μαϊου....τόσο καλά....μια γνωστή μου έβγαλε καινούρια ταυτότητα σε 2 μέρες και διαβατήριο σε μια βδομάδα...ήξερε τον διοικητή...παντού μέσον χρειάζεται γμτ...

5/2/07 12:53 μ.μ.  
Blogger mouxlas21 said...

elladara re ...gia kati tetia mas goustaro :D

5/2/07 10:19 μ.μ.  
Blogger Maria said...

Όταν πας να βγάλεις νέα ταυτότητα λογικά θα πρέπει να δώσεις την παλιά πίσω;
Κάνω λάθος;
Ξέρει κανένας;

6/2/07 1:11 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κουρασμένη, ναι, σου παίρνουν την παλιά ταυτότητα μαζί με την αίτηση και δεν έχεις μέχρι να παραλάβεις καινούρια(απαράδεκτο!)

7/2/07 12:34 μ.μ.  
Blogger An-Lu said...

Ωχ-ωχ! Κουράγιο! Τουλάχιστον τελείωνε με το όνομα για να μην χάσει και άλλη ευκαιρία ταξιδίου....

7/2/07 2:56 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Σας ενημερωνω οτι μετα απο αοκνες προσπαθειες της Idaki,μολις περασαμε στη νεα εκδοση (#@$%!@!#$%!^%#@)του blogger,γι αυτο και καθυστερησα ν΄απαντησω στα σχολια σας:

-Kairos, οπως παντα, θεϊκη ατακα!!

-discolata, κολαρο;; αχαχαχα, εισαι απιστευτη, καλα μας λενε πολυμηχανους!

-Μαρακι, μηπως το δικο σου τμημα συστεγαζεται με το ΙΚΑ;; ακου ραντεβου, αν ειναι δυνατον!!

-mouxlas, κι εγω γι αυτο μας γουσταρω ρε γμτ ;-)

-Κourasmeni, σου απαντησε βεβαια η Idaki, αλλα το "λογικα" σ' αυτη τη χωρα μη το αναζητας και πολυ.

-An-lu, τρεμω κυριολεκτικα στην ιδεα του επομενου ταξιδιου, λεω να κανω κανενα ευχελαιο!

7/2/07 8:28 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

loucretia καλή μου this is Salonica speaking όλα εδώ γίνονται αργά και με προγραματισμό...

8/2/07 10:52 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Εμ, πεστο βρε Μαρακι!! ;-))

9/2/07 8:52 π.μ.  
Blogger Maria said...

Σήμερα μόλις έχασα την ταυτότητά μου....
Άντε να τρέχω τη Δευτέρα να βγάλω καινούρια!
Ελπίζω να μου βγάλουν σύντομα καινούρια.Φαντάζομαι θεωρείται έκτακτο(με τη φαντασία θα μείνω...)
Θενκ γιου ολ!

9/2/07 3:34 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος