Loucretia's

Τετάρτη, Νοεμβρίου 08, 2006

Άσπρο Μαύρο Όνειρα Κάνωωωω! ♫


Τελικά έχει πολύ πλάκα να γνωρίζεις από κοντά κάποιο από τα πρόσωπα που η μουσική τους ήταν κομμάτι του soundtrack των εφηβικών σου χρόνων!

Ειδικά όταν αυτό που έχεις απεναντί σου είναι ένα πραγματικά ζεστό χαμόγελο και μια πανέξυπνη κοπέλα!

Για όλους εσάς τους fans που έχετε πάθει σύνδρομο στέρησης και αναρωτιέστε που έχει εξαφανιστεί τα τελευταία χρόνια η απόλυτη Pop Star των late 80s, το Δαιμόνιο και Bοργιώδες (βεβαίως βεβαίως) ιστολόγιο μας, μπορεί να σας πληροφορήσει αποκλειστικά, ότι είναι μια χαρά και περισσότερη λαμπερή από ποτέ!

Ετοιμάζει αθόρυβα το comeback της, ενώ παράλληλα προωθεί νέους καλλιτέχνες όπως το συγκρότημα Έλευσις μέσα από τη δική της δισκογραφική εταιρεία.

Άπαντες οι Βοργίες ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ και ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ την Αλέξια!

(hpstg είπες κάτι καλό μου; Πίσω στο δωμάτιο σου γρήγορααα γιατί θα σε ταΐσω στα λιοντάρια!)

Γι' αυτό λοιπόν αγαπητοί μου αναγνώστες δηλώστε την λατρεία σας προς το προσωπό της Αλέξιας εδώ και τώρα!

Ποιός ξέρει ίσως σας διαβάσει και επισπεύσει το comeback της!

(Κοκοβιέ χρυσέ μου είπες κάτι για τα contacts του Οίκου μας; Άσε τα σάπια και έλα έδω να δηλώσεις τον θαυμάσμο σου στο πρόσωπο της Μεγάλης Καλλιτέχνιδος ΤΩΡΑ! Μην σε περιλάβω πάλι, ειδικά τώρα που έχω στα χέρια μου την αλληλογραφία σου με την Λουκρητία!)

Αχ Αλέξια darling μας ακούς; Δεν μπορούμε άλλο Καλομοίρα πια! Μπουχτίσαμε οι Βοργίες με όλα αυτά τα pop-wannabes! Θέλουμε νέο δίσκο τώρα! Pretty please with sugar on top!

Φανατικά δικός σου ο Αιώνιος Οίκος της Αμαρτίας (σύσσωμος)!

Υ.Γ. Δεν πιστεύω να τολμήσει κανείς σας να δεί το παραπάνω video και να μην βάλει τα ηχεία στο τέρμα!

24 Comments:

Blogger e-Lawyer said...

Τέλειο! Θυμάμαι στην κατασκήνωση της Εθνικής Τράπεζας στο Διόνυσο (ΤΥΠΕΤ) κάποια παιδιά είχαν διασκευάσει το Άσπρο-Μαύρο για την βραδιά της Διονυσοβίζιον και είχαν πάρει το βραβείο!
Την επόμενη χρονιά εμείς κατεβήκαμε με το "Καταπληκτικοί" των Πασχάλη και Ζήνα και ήρθαμε πρώτοι και την μεθεπόμενη με "Δαίμονες" Βισση-Καρβέλα (με φοβερό χορευτικό όπου οι δαίμονες ήταν παιδιά μεταμφιεσμένα στα κουνούπια που μας κατέτρεχαν εκεί πάνω) αλλά ήρθαμε τρίτοι κι αυτό μόνο λόγω σκηνικής παρουσίας - ο ήχος ήταν χάλια, (αλλά οι στίχοι μου έσκιζαν, θυμάμαι και την αρχή του πρώτου κουπλέ: "Φρικτά κουνούπια τρισκατάρατα με κυνηγούν/στιγμή δε λέω να ησυχάααασω").

Αλλά θέλω κι άλλη Αλέξιαααα! Υπάρχει σε βίντεο το "τα κορίτσια ξενυχτάνε;"

8/11/06 10:48 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

Δεν σε πιστεύω ρε, πού το βρήκες;;;;;;;;

8/11/06 11:33 μ.μ.  
Blogger un certain plume said...

Σε έναν δίκαιο κόσμο, αυτό το τραγούδι θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον ο εθνικός μας ύμνος.

9/11/06 12:24 π.μ.  
Blogger Αταίριαστος said...

Συμπτώσεις: προχθές άκουγα στο ράδιο "Τα κορίτσια ξενυχτάνε μ' ένα μυστικό, οοο-οοο, έτσι είμαι κι εγώ" και αναρωτήθηκα τι ν' απέγινε εκείνο το κορίτσι.

Ψιλοάσχετο: τι βάτες φορούσαν στα 80's! Σαν παίκτες του ράγκμπι είναι!

9/11/06 12:41 π.μ.  
Blogger kukuzelis said...

We are not worthy.

9/11/06 9:58 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Οσο σκεπτομαι οτι οι παιδικες αναμνησεις των contributors φτανουν μεχρι Αλεξια, μου 'ρχεται ν' ανεβω πανω σε αυτους τους φτερωτους δρακους και να πεταξω σ' αλλη γη, σ' αλλα μερηηηηηηηηηηηηη!!!:-ΡΡΡΡ

Υ.Γ. Προζακη, δε προκειται να σου κατσω στον καναπε που να χτυπιεσαιιιι! :-ΡΡΡ

9/11/06 2:20 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

@ E-lawyer
Δυστυχώς δεν υπάρχει το video...

@ Gelial
Πίστεψέ το! Χοχοχοχο!

@ Un Certain Plume
Αχ, μόνο εσείς μας καταλαβαίνετε!

@ Prozakis
Πάλι σας τελείωσαν τα χάπια;;

@ Αταίριαστος
Τίποτα δεν είναι τυχαίο!

@ Kukuzelis
Αχαχαχαχαχα!

@ Loucretia
Χεχε! Τι να κάνουμε dearest όταν η Ρένα Βλαχοπούλου τραγουδούσε το «Θα σε πάρω να φύγουμε, σ' άλλη γη, σ' άλλα μέρη...» το 1951 στις «Ανατολίτικες νύχτες», (την πρώτη κινηματογραφική της εμφάνιση) ήμουν αγέννητος! :-PPPP

9/11/06 4:34 μ.μ.  
Blogger Provato said...

τα προβατάκια ξενυχτάνε με έεεεενα μυστικό

ωωωωωω


έτσι κάνω κι εγώωωωωω


την Αλέξι' αγαπώωωωωωωω!

Αλέξια γύρνα πίσω!!!!

9/11/06 5:14 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Αλεξανδρε, αυθαδιαζεις Βοργιωδως και θα αρχισω να πεταω κανενα ανακλιντρο εδω μεσα :-ΡΡΡΡ

Καιρος να συγκαλεσω καμια συσκεψη του Οικου γιατι οι Βοργιο-contri εχουν περασει σε φαση "αλλος για Χιο τραβηξε κι αλλος για Μυτιληνη" και να θεσω το καιριο ερωτημα "που στο καλο εχει εξαφανιστει η Id, που βοργιαζει παλι" :-ΡΡΡΡ

9/11/06 9:20 μ.μ.  
Blogger amvro said...

λατρεύω άλεξ μου το ξέρεις [ο non private life είχε προαναγγείλει alexia's comeback ]

10/11/06 1:30 π.μ.  
Blogger Κοκοβιός said...

Ποια είναι η Αλέξια?
Συγγνώμη δεν είναι θέμα ηλικίας (η Λου είναι του βωβού, όχι εγώ), είναι θέμα κουλτούρας, καταλάβατε? :-ΡΡΡΡ
Εγώ γεννήθηκα με τη Φλέρυ στα αυτιά μου (όχι ΜΕΣΑ στα αυτιά μου Αλέξανδρε, συγκεντρώσου), ως εκ τούτου, οι άλλες μου φαίνονται όλες ένα μάτσο βιόλες! :-ΡΡΡ

Ούτως ειπείν, σιγά μην της δηλώσω τη λατρεία μου. Να της δηλώσω ένα κοτέτσι στα Άνω Δριμύκλανα που δεν ξέρω τι να το κάνω?? :-ΡΡΡΡΡ

Χοχοχοχο!!!!

10/11/06 1:57 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Κοκοβιέ αυτή η "βαριά" κουλτούρα είναι που σ' έχει φάει και με κάνει ν' ανησυχώ! :-PPP

Dearest τι να σε κάνω που σου έχω αδυναμία! Όσο για την Id, άστην επιτέλους ήσυχη να ζήσει τον ερωτά της! Σιγά μην έχει καιρό για blogging! :-PPP

Ευτυχώς που υπάρχουν και φωνές όπως του Αμβρόσιου και του Πρόβατου εδώ μέσα, που είναι γνήσιοι fans και λένε τα πράγματα με το ονομά τους!

10/11/06 2:44 π.μ.  
Blogger sikia said...

Αλέξια come back!!!! Οι θαυμαστές σου απαιτούμε να βγάλεις CD το συντομότερο δυνατό και να στηθεί άγαλμα σου στο Σύνταγμα! Όπως και ο Πρόβατος και τα κορίτσια που ξενυχτάνε μόνα ή δυο δυο (απαιτώντας το comeback), έτσι κάνω και εγώ!

10/11/06 2:27 μ.μ.  
Blogger MoSeS said...

Ασχετο-σχετικό: Το "Μια Ελλάδα φως" της ομοΚύπριας Κωνσταντίνας το έχετε?? (αυτό που έλεγε κάτι σε δυόσμους που μυρίζουν τα βουνά, οι ήλιοι και ουρανοί)
Και είναι φτωχά τα λόγια για την Αλέξια (έχει πει και Θεοδωράκη αμέ-με τη μεταλλική υβριδική φωνή σαν μεταβιομηχανικός Μπιθικώτσης ένα πράμα).

10/11/06 2:51 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Απο οτι εχω ακούσει, η Αλέξια εξαφανίστηκε απο το προσκήνιο της Ελληνικής μουσικής και ασχολείται με Jazz στο εξωτερικό - αν θυμάμαι καλά.
Ο Ξάδερφός μου είχε πραγματικά κόλλημα με την Αλέξια και μέσω αυτού είχα ακούσει ολα τα κομμάτια της. Πολύ συμπαθητική παρουσία και με ωραία φωνή.
Να, τώρα που είδα το video, ένιωσα πως Ξυπνάει Ο Άλλος Μου Εαυτός..

10/11/06 3:15 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Κοκο-ακατανομαστε, βωβα και κασιδα, που θα με πεις του βωβου! Μιλας κι εσυ που οι φωτογραφιες της βαφτισης σου ειναι αποτυπωμενες σε δαγκεροτυπια :-ΡΡΡ

Οσο για το κοτετσι, μη ξεσπιτωνεσαι darling χειμωνιατικα, αμαρτια ειναι! Ασε να πιασει ανοιξη και μετακομιζεις :-ΡΡΡ

-Eman, πολυ θα ηθελα να δω πως ειναι ο αλλος σου εαυτος! :-ΡΡΡ

10/11/06 10:07 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Εγώ το μόνο που θυμάμαι από Αλέξια είναι η διαφήμιση της Ήβη. Τίποτα άλλο.

Α και το "Fever" που τραγούδησε για το Soundtrack του Safe Sex.

11/11/06 1:40 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Είναι πολύχρωμος, εντοιχισμένος και δουλεύεις ΚΑΙ με γκάζι!

11/11/06 5:28 π.μ.  
Blogger alienlover said...

οι βάτες με έκαναν να... ανατριχιάσω..

11/11/06 4:32 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Η Ιd ΠΗΖΕΙ ΑΣΧΗΜΑ και μόνο τον έρωτά της δεν μπορεί να ζήσει...

Είχα σκοπό να γράψω ένα γερό ποστ για να εξηγήσω κ την πρόσφατη αλλαγή του νικ μου, αλλά ειλικρινά δεν προλαβαίνωωωωωωωωω (τρεις μέρες έχω αρχίσει να γράφω σχόλιο σε αυτό το ποστ)

Ζητώ απεγνωσμένα τη βοήθεια της Μεγίστης για κανά διακριτικό δηλητηριάκι, και του Εξαδέλφου για τη διοχέτευση στην ανώτερη διοικητική βαθμίδα των τυράννων που με ταλαιπωρούν!

13/11/06 8:46 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

(αφήστε που στη δουλειά δεν έχουμε πια πρόσβαση στο photobucket και ο Οίκος μας εμφανίζεται απεχθής χωρίς το decoration και μου ματώνει η καρδιά όποτε μπαίνω... και να χα χρόνο, πώς να γράψω ποστ με τέτοια ψυχολογία;)

13/11/06 8:49 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Οι ζωντανοί με τους ζωντανούς κι οι πεθαμένοι με τους πεθαμένους !

(νο οφένς)

15/11/06 11:38 π.μ.  
Blogger An-Lu said...

Καλά...μας ξαπέστειλες!!! Στα 80'ς φυσικά....άντε να δούμε και τίποτα της προκοπής!

15/11/06 3:59 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

www.alexiavideos.tk

12/12/07 2:22 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος