Loucretia's

Σάββατο, Οκτωβρίου 14, 2006

Τους Ζυγους λυσατε!!


Εγω να πω καλη κουβεντα για Ζυγους;;

Δεν καταπινω ένα μαγκαλι καρβουνα καλυτερα;

Και πιστεψτε με, μονο προκατειλημμενη δεν ειμαι. Γιατι οι περισσοτεροι φιλοι μου είναι Ζυγοι. Δικαιως θα αναρωτηθει κάθε σωφρων ανθρωπος, τι δουλεια εχω εγω με τα πλεον ψωνισμενα και ναρκισσευομενα ατομα του ζωδιακου κυκλου.

Κι όμως, ένα περιεργο πραγμα. Αλληλομαγνητιζομαστε με το πρωτο. Βαλτε με σ’ ένα σταδιο με χιλιαδες αγνωστους, οι πρωτοι που θα μου μιλησουν θα είναι οι Ζυγοι. Αντρες και γυναικες. Θα με πλησιασουν με το γνωστο αυταρεσκο χαμογελο τους, πανκομψοι και φροντισμενοι στην εντελεια, κουβαλωντας χιλιων μεγατονων αυτοπεποιθηση στο βλεμμα τους. Αψογοι συζητητες, θα κουβεντιασουν για τα παντα (σημ. μτφ. θα φλερταρουν ασυστολως). Γιατι φυσικα, τους είναι αδιανοητο να μην εχουν αποψη για τα παντα και κυριως να μην την υπερασπιζονται με παθος (για δικαιοσυνη, βεβαιως, βεβαιως).

Δεν ξερω ποιος με τιμωρει ετσι και γιατι ενας γνησιος Ταυρος σαν κι εμενα πρεπει ν’ αντεχει τον ρομαντισμο τους, τον ιδεαλισμο τους και τη μονιμη ταση τους να στρογγυλοκαθονται σε ένα ροζ συννεφακι και ν’ ατενιζουν τον κοσμο από κει ψηλα.

Οσο κι αν με βουρλιζουν ολα αυτα, δε μπορω να μη παραδεχτω ότι γινονται καλοι φιλοι και ποτε δεν πληττω μαζι τους. Αντιθετα, βρισκομαι στη δυσαρεστη θεση ν' αναφερθω στη καλαισθησια τους, το χιουμορ τους, τη φροντιδα τους και την ανεξαντλητη εμπνευση τους. Επισης, διασκεδαζω με την -εκνευριστικη πολλες φορες- αισθηση δικαιου που τους διακατεχει. Δεν παρκαρουν ποτε παρανομα, δε πανε ποτε αντιθετα σε μονοδρομο, φορανε παντα τη ζωνη τους οταν οδηγουν και ειναι οι μονοι που θα δειτε στις παραλιες να μαζευουν τα σκουπιδια!

Όλα τα παραπανω ηταν μια «μικρη» εισαγωγη για να πω ότι ενας Βοργιας εχει σημερα γενεθλια. Ο πλεον αθορυβος από τους τεσσερις μας, ο επoνομαζομενος και «σκιωδης» hpstg -που στη πραγματικη του ζωη μονο σκια δεν είναι- κλεινει ένα ακομη χρονο στον κοσμο των ενηλικων. Βεβαια, οσα χρονια κι αν κλεισει, παντα θα παραμενει ο μικροτερος της παρεας (αυτό το γραφω για να τον δαιμονισω, χοχοχο) αλλα πιστεψτε με ότι το μυαλο του θα το ζηλευαν πολλοι πολλοι «ενηλικες».
Δεν θα επεκταθω στα ταλεντα του και στις ικανοτητες του, όοοοχι, νεροκουβαλητης στον Ζυγο-μυλο του ναρκισσισμου δεν προκειται να γινω, ας τ’ ανακαλυψετε μονοι σας. Οσο για τον ιδιο, τα ξερει κι από μονος του :-ΡΡ

Ας του ευχηθουμε λοιπον χρονια πολλα, δημιουργικα και να πραγματοποιησει ολους τους στοχους και τα ονειρα του που είναι δεν ειναι και λιγα!

Και μη ξεχνατε ότι ενας γνησιος Βοργιας και Ζυγος δεν περνα ποτε απαρατηρητος ;-)

Αλλα οι Ζυγοι δεν τελειωνουν εδώ. Χθες ειχε γενεθλια κι ο φιλος μας ο Moses και μαζι με τις ευχες μας που τον συνοδευουν, δηλωνουμε ότι περιμενουμε με ανυπομονησια το παρτυ του για να θαυμασουμε τη χορευτικη του δεινοτητα και το τελευταιο του αποκτημα δια χειρος Cavalli.

22 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Για τους Σκορπιούς ποια είναι η γνώμη σας;

14/10/06 10:38 μ.μ.  
Blogger Annabooklover said...

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια Λουκρητία, με καλύψατε απόλυτα. Κι έγω μόνο καλά έχω για τους Ταύρους!

14/10/06 10:57 μ.μ.  
Blogger Αθήναιος said...

Η καλύτερή μου φίλη είναι Ζυγός. Έχω Σελήνη στο Ζυγό γιαυτό είμαι ένας γλύκας με ψυχή δανδή και ωραιοπαθής και του φτιασιδώματος και κυρίως μετριόφρων. Και εμείς οι Ταύροι, αγαπητή μου, είμαστε σνομπ και εστέτ και ας ποζάρουμε για απλά παιδιά: "Φύση, χασίσι και ξέρετε τί άλλο" γιαυτό και μας αρέσουν οι Ζυγοί εξάλλου κι ας μην ξυπνούν μέσα μας το ζώο όπως κάτι άλλοι...

Χρόνια πολλά και καλά στο σιωπηλό Βοργία.

14/10/06 11:17 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-november, η ερωτηση σας αφορα αντρες ή γυναικες Σκορπιους;; :-ΡΡΡ

-anna, παντα τα καλυτερα για τους Ζυγους, αναμενουμε και τα δικα σας καλα λογια ;-))

-Αθηναιε, στη λεξη "μετριοφρων" εφυγα απο τα γελια, αναποδογυρισε η καρεκλα μου και βρεθηκα να κανω ακροβατικα ως αλλος Μπαστερ Κητον. Οσο για το συνθημα, θα το πιστεψεις οτι το αναφερω εδω και χρονια οταν μιλαω για Ταυρους;; (δευτερη τουμπα απο τα γελια)

14/10/06 11:30 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Να τα χαιρόμαστε τα παιδιά dearest!

Πολύχρονοι και ότι επιθυμούν να το πάθουν! :-)

16/10/06 12:44 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Χρόνια πολλά Σκιώδη Αδελφέ εν Βοργίαις, να σας χαίρονται όσοι σας αγαπούν κ να σκάσουν οι οχτροί σας [sic] με τις αμέτρητες επιτυχίες σας ;))

Το Μωυσή θα τον αναλάβω ιδιαιτέρως, αλλά εύχομαι χρόνια καλά εκ των προτέρων κ ένα τεράστιο φιλί.

16/10/06 12:58 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

ΥΓ. Οι Ζυγοί είναι τα καλύτερα παιδιά - αντέχουν εμένα :ΡΡΡΡΡ

16/10/06 1:00 μ.μ.  
Blogger ralou said...

Πολύ προβληματίζομαι όταν βάζουμε το ένα δωδέκατο -πάνω κάτω - του παγκόσμιου πληθυσμού σε κουτάκια!
Είναι δυνατόν σοβαροί άνθρωποι να το κάνουμε αυτό!
Και ιδιαίτερα εσύ loucretia!
Χάνω πάσα ιδέα.
Και στο λέω με τόλμη εγώ, μια γυναίκα γεννημένη στον Καρκίνο με ωροσκόπο Ταύρο και Αφροδίτη στον Λέοντα και Αρη στον Ζυγό και ... ανάδρομο Ερμή σήμερα βρε αδελφέ!

16/10/06 4:15 μ.μ.  
Blogger MoSeS said...

Αχ τέτοια γράφεις και με κάνεις μπουχάρα της Μιραράκη! :PPP
Λοιπόν ετοιμάσου για κάτι που θα το θυμάσαι σε γενέθλιο πάρτυ με άποψη γκουρμέ και αισθητική κυνηγετικού περιπτέρου των Φλαμανδών Masters.
Μονο έτσι ικανοποιείς μια Βοργία και μόνο ένας Ζυγός μπορεί χοχοχοχοχο!

16/10/06 5:26 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

--Jazzy, ξερω πολυ καλα ποσο ταιριαζω με Τοξοτες, απο καθολου εως φευγω τρεχοντας σε αλλη γη, αλλα μερη :-ΡΡ

--Id, οι Ζυγοι ειναι τα καλυτερα παιδια γιατι πανω απ ολα αντεχουν τον εαυτο τους :-ΡΡΡ

--Ralou, εγω σοβαρη;;; εγω σοβαρη;;;

--Moses ελπιζω το κυνηγετικο περιπτερο να ειναι γεματο κι απο κυνηγους!! :-ΡΡΡ

16/10/06 7:53 μ.μ.  
Blogger MoSeS said...

Oλοι οι φασιανοί (και δεν εννοώ του..ζωγράφου) στα πόδια της κυρίας παρακαλώ.

16/10/06 9:58 μ.μ.  
Blogger christina said...

"Δεν παρκαρουν ποτε παρανομα, δε πανε ποτε αντιθετα σε μονοδρομο, φορανε παντα τη ζωνη τους οταν οδηγουν και ειναι οι μονοι που θα δειτε στις παραλιες να μαζευουν τα σκουπιδια!"

Σορυ, αλλα αυτη ειμαι εγω και ειμαι Ταυρος.
Αρα τα ζωδια με βαση τους μηνες ειναι μυθος...

...και πρεπει να ακολουθουμε το κινεζικο ωροσκοπιο με βαση τα ετη. :Ρ

17/10/06 3:31 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Eυχαριστώ γιά τά καλά σου λόγια!

17/10/06 9:04 μ.μ.  
Blogger Michael Tsopeis said...

!!!

Μετά μεγάλης εκπλήξεως και ευχαριστήσεως έχω να πω ότι παρατηρούμε τη δημοσίευσή σας για το πρόσωπό μας αγαπητή Λουκρητία. Παρόλο που έταιρες υποχρεώσεις μας κράτησαν μακριά από την τηλεφωνική και διαδυκτιακή επικοινωνία με το υπέροχο πρόσωπό σας, πρέπει να εκφράσω την απεριόριστη τέρψη μας για το αφιέρωμά σας, και να ευχηθώ τα ίδια και καλύτερα στο ταπεινό σας σημάδι στον έναστρο ουρανό (μα-τι-λέω-πάλι).

Υ.Γ.: Οι Ζυγοί δεν είναι στον κόσμο τους, απλώς σας αφήνουν στο δικό σας.

17/10/06 11:17 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

ετερες ή εταιρες;;

Προσεχετε τι και πως το γραφετε, my dear "σκιωδη" :-ΡΡΡΡΡ

18/10/06 3:55 μ.μ.  
Blogger An-Lu said...

Έστω και πολύ καθυστερημένα, αποστέλλω πιτσιλιστές ευχές στο Βενιαμίν των Βοργιών!!!
Άλλη μια
του κλαμπ των Ζυγών
ακα Γοργονοζυγίνα!

19/10/06 1:59 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

http://www.norfolkesinet.org.uk/FileSystem/upfile/j00009/Resource%20-%20Picture%20of%20reed%20cutter.jpg

http://www.athena.agrino.org/images/links/TO_KALAMI.jpg

19/10/06 3:55 μ.μ.  
Blogger ellinida said...

Χρόνια του πολλά ! Ζυγός ε ... γμ τα παιδιά ! Λολλ αν δεν παινέψεις το σπίτι σου ...

"Δεν παρκαρουν ποτε παρανομα, δε πανε ποτε αντιθετα σε μονοδρομο, φορανε παντα τη ζωνη τους οταν οδηγουν και ειναι οι μονοι που θα δειτε στις παραλιες να μαζευουν τα σκουπιδια!"

Και παράνομα παρκάρω , και πάω αντίθετα σε μονόδρομο και γενικά μιά ροπή προς την παρανομία την έχω . Ζυγός με ωροσκόπο ζυγό παρακαλώ , τι πιό καθαρόαιμο ;
Οκ σκουπίδια από παραλίες μαζεύω , αλλά μόνο από την δικιά μου συνήθως .
Εχουμε μανία με την δικαιοσύνη όχι την νομιμότητα .
την καλησπέρα μου κυρία μου

20/10/06 3:06 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια πολλά και καλά στους Ζυγούς σας ! Να τους χαίρεστε και να χαιρόσαστε γενικώς !...

Ως δυστυχής Καρκίνος με Ωροσκόπο Ζυγό, ας προσθέσω κι εγώ το "πετραδάκι" μου στο προφιλ του Ζυγού... Η τεράστια ανασφάλειά τους τροφοδοτεί την -επίσης τεράστια- εγωπάθεια και το ναρκισσισμό τους ! Ευτυχώς, έχουν προσόντα (αναφέρθηκαν εκτενώς προηγουμένως), που εξισορροπούν αυτά τα μειονεκτήματα.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ο ήλιος γύρισε στους καυλιάρηδες Σκορπιούς κι ευνοούμαστε κι εμείς οι ταλαίπωροι Καρκίνοι !

Χρόνια πολλά και καλά ΚΑΙ στους Σκορπιούς μας, λοιπόν !

23/10/06 8:59 π.μ.  
Blogger An-Lu said...

...το "Τα κορίτσια φιλήσατε" δεν το είδα πουθενά, γιατίιιιι;;;;;;

23/10/06 1:25 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δεν εντοπίσαμε κορίτσια τριγύρω.

24/10/06 2:32 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά είναι απίστευτο το πόσο μέσα
έπεσες σε όλα!!
Είμαι ζυγός και έχω φίλους
πολλούς ζυγούς και είμαστε ακριβώς
όπως μας περιγράφεις!!
Και θα συμφωνήσω δεόντος ότι
είμαστε ΨΩΝΑΡΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ!!!
Τι να κάνουμε?
Γι'αυτό μας αγαπάτε άλλωστε........

20/11/06 7:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος