Loucretia's

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 16, 2006

I 've got mail!!! Η επομενη μερα



Παντα ειχα την υποψια ότι οι αναγνωστες αυτου του blog διεθεταν γενναια αποθεματα χιουμορ (για ν’αντεχουν τα κειμενα μου) κι υπομονης (για να τα τελειωνουν).
Η υποψια αυτή εγινε βεβαιοτητα μετα την ανταποκριση που ειχε το τελευταιο ποστ μου περι μεηλ οπου παροτρυνα φιλους κι αναγνωστες να μου γραφουν. Και φυσικα μου εγραψαν.

Ελαβα μεηλ με τραγουδια, με φωτο, με ποιηματα, με ενδιαφερουσες επισημανσεις για το μπλογκ μου, μεηλ από το εξωτερικο (!), μεηλ που απλως ελεγαν μια καλημερα, μεηλ εθελοντισμου (ξερεις εσυ).
ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΜΕΗΛ ΜΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΑΜΟΥ, αν αυτό καιγεστε να μαθετε :-ΡΡΡ

Όλα ειχαν κοινο παρανομαστη το χιουμορ και τη καλη διαθεση. Τελικα δεν ηταν δυσκολο να εκφραστει η «σιωπηρη πλειοψηφια». Το μονο που χρειαζοταν ηταν να το ζητησω. Όπως κι εκανα. Δε ξερω τι εικονα εδωσα προς τα εξω και πως εξελαβε ο καθενας τα οσα εγραψα.

Αν κρινω παντως από το ξεκαρδιστικο μεηλ που μου εστειλε ο Νανάκος, μαλλον εδωσα την εικονα της γιαγιουλας που τυλιγμενη στο τσεμπερι της καθεται διπλα στο τζακι κι ανακατευει τις σταχτες περιμενοντας γραμμα από τη ξενητεια, ξερω, εικονα από ταινιες του ’60 αλλα αυτή μου ερχεται προχειρη ή ακομα την εικονα της γκρινιαρας όπως πολύ ευστοχα σχολιασε στο ποστ μου η Αδερφή, αμφοτερους θα σας σφαξω μολις βρω χρονο αχαχαχαχαχαχα! Και σειρα μετα εχει η Id, που παρολα οσα εγραψα, εξακολουθει να μου στελνει χιουμορο-spamικα μεηλς!!!

Αλλα σημασια δεν εχει η εικονα μας, σημασια εχει να τολμαμε να ζηταμε (όπως πολύ σωστα παρατηρησε κι η ξαδερφη). Κι όταν ζηταμε, παντα κατι παιρνουμε, στη περιπτωση μου πολύ ευχαριστο και με το στοιχειο της εκπληξης, ειλικρινα το καταδιασκεδασα!

Αυτό το ποστ εγινε για να ευχαριστησω και δημοσιως οσους φιλους και φιλες ανταποκριθηκαν ειτε με σχολια ειτε με μεηλ και κλεινω παραθετοντας ενα ποιημα που μου εστειλε ο φιλος με το διολου τυχαιο nick Virgilius:

Lucrezia, Lucrezia, έφυγα απ΄ τη Venezia
κι έφτασα ώς τη La Spezia ψάχνοντας να σε βρω
Μα εσύ είχες πάει στη Grecia κι εγώ σε καρτερώ.

Αχ όμορφη Lucrezia, στολίδι των Βοργία
εγώ για το χατήρι σου θα κάνω απεργία
θα κατεβώ στο Σύνταγμα με κόκκινα πανό
κι εσένα θα ζητώ.

Lucrezia της μπλογκόσφαιρας υπέρλαμπρο αστέρι
που όλοι σε διαβάζουνε χειμώνα-καλοκαίρι
στείλε μου ένα μήνυμα, έστω με τον Castrato
τον παχουλό σου γάτο
Lucrezia σ΄αγαπώ.


(ετσι για να βλογαμε τα γενεια μας και να εμπνεονται κι οι υπολοιποι :-ΡΡ)

10 Comments:

Blogger Alexandros said...

Θοῦ, Κύριε, φυλακὴν τῷ στόµατί µου καὶ θύραν περιοχῆς περὶ τὰ χείλη µου!

:PPPPPP

16/9/06 3:51 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Θελετε να πειτε κατι, καλλιτεχνα μου;;;
:-ΡΡΡ

16/9/06 4:52 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Τίποτα-α-α-α-!!!

Κάνω τουμπεκί ψιλoκομμένο Τρισμέγιστη!

(Και αναρωτιέμαι αυτός ο Virgilius τι παίρνει και δεν μας δίνει;;;;) :-PP

16/9/06 9:22 μ.μ.  
Blogger NinaC said...

"Αχ όμορφη Lucrezia, στολίδι των Βοργία"

Ε άει σιχτίρ, νυχτιάτικα!

17/9/06 3:33 π.μ.  
Blogger Provato said...

"Αλλα σημασια δεν εχει η εικονα μας, σημασια εχει να τολμαμε να ζηταμε"

καραπροσκυνώ αυτήν την ατάκα!

μπεεεεε εντελώς όμως. δηλαδή μπεεεεεντελώς!

:-))

17/9/06 12:14 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Ντολυ, δε καταλαβα, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΛΔ ΣΤΟΛΙΔΙ ΤΩΝ ΒΟΡΓΙΑ,ΕΕΕΕ;;; :-ΡΡΡ

-Αεναε, εγω να τυλιχτω με κοκκινο σατεν σεντονι κ' να τραγουδω, αποκλειεται, προτιμω εναν γραμμωμενο, χωρις απαραιτητα με σεντονι γυρω του, χοχοχο, να μου το τραγουδα!! :-ΡΡΡ (καλα, οτι δε παμε καλα αμφοτεροι, δε τιθεται θεμα)

-Προβατε, μπεεντελως θα συμφωνησω κι εγω μαζι σας!

17/9/06 1:12 μ.μ.  
Blogger Κοκοβιός said...

Lucrezia, στο γάμο σου βάλε τριπλή δαντέλα,
Για να κρυφτεί ο άντρας σου απ’ την πολλή την τρέλλα!

Lucrezia, άστρο της αυγής κι ολόγιομο φεγγάρι,
Πάρε μια κούτα με Ζανάξ,
Να, ένα εικοσάρι!

Lucrezia, μην βαρυγκομάς, μην γίνεσαι αγγούρι
Και θα σε πάω εγώ ταχιά, στην πόρτα του Σινούρη!

ΥΓ1: Όσο πας χειροτερεύεις!

ΥΓ2: Ψωνάρα!

ΥΓ3: Ε ψωνάρα!!!

:-ΡΡΡΡΡΡ

17/9/06 9:53 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Dear Kok,
μετα απο τετοιο ποιητικο καταιγισμο, δε μπορω παρα να σου αφιερωσω, τρεμοντας απο συγκινηση, λιγους στιχους απο το all time classic jazz κομματι,"Take five":

Wouldn’t it be better not to be so polite, you could offer a light;
Start a little conversation now, it’s alright, just take five, JUST TAKE FIVE!!!

(η τελευταια φραση ερμηνευεται οχι μονο τραγουδιστικα αλλα και παραστατικα) :-ΡΡΡΡΡΡ

17/9/06 10:28 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Έεεεεεεετσι dearest! Χοχοχο!

17/9/06 11:41 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Καλά, το χάχανο που έριξα με τους στίχους του Βιργιλίου δεν συγκρίνεται με το χάχανο που μου ξέφυγε ΕΝ ΜΕΣΩ ΓΡΑΦΕΙΟΥ μόλις ανέγνωσα η δύστυχη τους στίχους του Κόκι!!!

Ένα έχω να πω: έλεος στους πτωχούς (στμ. δίχως κλειστό γραφείο) εργαζομένους, παρακαλώ..

Όσο για εσάς, Σεπτή, έχω σοβαρό λόγο που δεν σας έγραψα όπως ώφειλα, πάλευα μια κατάθεση όλη την εβδομάδα για μια φίλη μου που σέρνει στα δικαστήρια η οικογένειά της... Μιλάμε για φρικαλέα ιστορία (θέλω να γράψω σχετικά κι εδώ μόλις μάθω τι θα γίνει) και προσπάθησα να της σταθώ όσο γίνεται :((

Και άντε, ένας ένας με τις απαιτήσεις στο χρόνο μου, έχουμε κ έναν έρωτα να κοιτάξουμε :ΡΡΡΡΡ

18/9/06 5:08 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος