Loucretia's

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 10, 2006

I 've got mail?


Καϋμο το ‘χω. Να λαβω ενα μεηλ. Και δεν εννοω τα μεηλς με τις αστειες φωτογραφιες ή τα ανεκδοτα που εχουν δεκαδες παραληπτες. Εννοω ένα μεηλ προσωπικο, με 2-3 αραδες ή μια κουβεντα εστω, τυπου «καλημερα, τι κανεις», «σε διαβασα» ή απλως «σε διαβαζω»

Ρωτουσα και ρωτω τους αλλους bloggers, «παιδια, τι γινεται;; σας γραφουν; επικοινωνειτε με bloggers ή σχολιαστες; τι μεηλ σας στελνουν;;» Αλλοι μου απαντουσαν ότι δεχονταν δεκαδες, αλλοι μου ελεγαν ότι παιρνουν υβριστικα μεηλς, αλλοι κατι λιγα, αλλοι το αφηναν να αιωρειται γενικα κι αοριστα (να δειτε που οι τελευταιοι θα ειχαν αναπτυξει καποια «ερωτικη» αλληλογραφια και το κρατουσαν επτασφραγιστο μυστικο, όχι που θα το αφηνα ασχολιαστο η Βοργια)

Με εξαιρεση 2-3 bloggers φιλους που μου εχουν κατά καιρους γραψει κ’ συνεχιζουμε να επικοινωνουμε και δια ζωσης, μια δημοσιογραφο από εφημεριδα που εκανε ερευνα για τα blogs, τρεις-τεσσερεις που διαφημιζαν τα blogs τους, δυο μεηλ-καταγγελιες κι ένα μεηλ με συνταγες του Αθηναιου (ιχχχ, τωρα συνειδητοποιησα ότι ξεχασα να τον ευχαριστησω), η ηλεκτρονικη μου αλληλογραφια εξακολουθει να καταρρεει μονο από τον ογκο των δεκαδων spam-emails που δεχομαι καθημερινα.

Η αληθεια βεβαια είναι ότι ουτε κι εγω στελνω συχνα μεηλς, προτιμω ν’ αφηνω σχολια στους bloggers όταν καποιο κειμενο τους μου κεντριζει τη προσοχη ή θελω απλως να τους πειραξω. Από την άλλη, νοιωθω και καπως αμηχανα, οκ να τους γραψω, αλλα μηπως τους ενοχλω; Μηπως γινω φορτικη; Μηπως, μηπως, μηπως;; (αυτά δεν τα λεω για να παρετε ετοιμες δικαιολογιες για να μη μου γραφετε, νταξει;;;)

Όμως, αυτό που τελικα θελω να πω, είναι ότι χαιρομαι πολυ όταν βλεπω την ενδειξη «Inbox 1, 2, 3... αδιαβαστα μηνυματα". Είναι οι μικρες αυτές εκπληξεις που παντα μου φτιαχνουν το κεφι. Κι ας είναι μια φωτογραφια. ‘Η ένα τραγουδι. Ή μια φραση απλη. Χωρις να είναι απαραιτητα κολακευτικη, αυτό κι αν μου δημιουργει αμηχανια. Κι όλα αυτά γιατι ειμαι αθεραπευτα fun της γραπτης επικοινωνιας (και μη τολμησει κανεις να υπαινιχθει ότι ειμαι της εποχης του φτερου κ΄του μελανοδοχειου γιατι μαυρο φιδι που τον εφαγε). Το τηλεφωνο, ουτε που να το σηκωσω, μου προκαλει αλλεργια, μονο σε απολυτη αναγκη το χρησιμοποιω.
Ετσι μουρμουραω διαρκως στους φιλους μου, ειδικα σε οσους μενουν στο εξωτερικο, γραψτε μου τα νεα σας, γραψτε μου πως περνατε, γραψτε μου, γραψτε μου…αλλα οι περισσοτεροι μαλλον με γραφουν και προτιμουν το τηλεφωνο ή το MSN. Θα φωναζα «καταραμενη τεχνολογια», αλλα περιλαμβανεται και το email, οποτε δε βγαζω αχνα.

Y.Γ. Αυτό το κειμενο το εγραφα χθες το βραδυ με προοπτικη να το ανεβασω καποτε, στο απωτερο μελλον. Σημερα το απογευμα περασα από συνηθεια να τσεκαρω τα μεηλς μου, η γνωστη ερημια. Μην εχοντας τι άλλο να κανω, αποφασισα να σβησω τουλαχιστον τα spams γιατι ειχαν μαζευτει πολλα. Συνηθως τα διαγραφω χωρις να τα κοιταξω ομως αυτή τη φορα, τους εριξα μια ματια. Κι αναμεσα τους διεκρινα ένα μεηλ που δεν εμοιαζε με διαφημιστικο. Το ανοιξα και διαπιστωσα ότι ειχε σταλει πριν 10 μερες από μια αγνωστη φιλη που τυχαια ειχε διαβασει το blog μου και μου εγραφε τις εντυπωσεις της.

Μετα από τετοια συμπτωση, δε μπορω παρα να της αφιερωσω το κειμενο αυτό.

28 Comments:

Blogger Μαύρος Γάτος said...

Κυρία Βοργία μου μάλλον δεν σάς χωνευουν γι αυτό δεν ΄λσας γράφουν. Εμένα μούγράφουν καθημερινά εκατοντάδες θαυνμαστές και θαυμάστριες. ¨Αλλο μού προτείνουν αφιλοκερδώς ποιές μετοιχές να αγοράσω για να γίνω Καίσαρ. Άλλες θέλουν να με γνωρίσουν όταν θα έρθουν στην Ελλάδα. Άλλες θέλουν (χωρίς πλάκα) να τους γλείψω την κλειτορίδα επειγόντως. ¨Αλλοι νοιάζονται για το μέγεθος του Ανδρισμού μου και την ερωτική μου ζωή. Χήρες που με εκτιμούν τόσο πολύ που μού χαρίζουν την μισή κληρονομιά του μακρίτη του άντρα τους. Κοριτσάκια στην εφηβεία που θέλουν οπωσδήποτε να ρίξω μια ματιά στα απόκρυφά τους...

Δεν ξέρετε τι χάνετε Τσεζαρίνα που δεν διαβάζετε κάπου κάπου τα spam...

Σ:)))

10/9/06 6:51 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Nα σου γράφω εγώ πώς περνάω κάθε μέρα; Μετά από μια βδομάδα, δε θα θες να ξαναλάβεις mail! :-D

10/9/06 7:27 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Αχαχαχαχχαχα Μαυρε Γατε, με κολαζετε! (να ενδωσω στο διαβασμα των spam εννοω) :-ΡΡ

-Nosy, καλα, καλα, με επεισες, μηπως να τα εγραφες καλυτερα στο blog σου; :-))

10/9/06 7:38 μ.μ.  
Blogger raffinata said...

Και ξέρεις, το χειρότερο είναι να περιμένεις ΤΟ μέηλ και να μην έρχεται ποτέ, αντ' αυτού να βομβαρδίζεσαι με "επιμηκυντές πέους" και "βγάλε λεφτά από το σπίτι"... Πάντως όσες φορές μου έστειλαν μέηλ άγνωστοι, που διάβασαν το μπλογκ μου και κάτι τους άγγιξε, ένοιωσα τρομερή αμηχανία και δεν ήξερα τι να απαντήσω...
Από θαυμαστές, nada :(

10/9/06 8:59 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Η αλήθεια είναι πως ούτε κι εγώ τολμώ να στείλω.
Για πολλούς λόγους.
Ο ένας δικός μου είναι γιατί παρεξηγούμαι εύκολα.

Έτσι προτιμώ μόνο να σχολιάζω.

Αν όμως βρεις τον τρόπο, θα ήθελα να τον ξέρω να λαμβάνω κι εγώ τέτοια μηνύματα.

10/9/06 10:15 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Raffinata, εχω τη φριχτη υποψια οτι το email εφευρεθηκε για να επιμηκυνθουν τα τα προβληματικα πεη της υφηλιου, δεν εξηγειται αλλιως!!

-Natalia, αν κι αυτη η δημοσια τοποθετηση μου αποτυχει, θα το ριξω στο i-pod, νασαι σιγουρη.

10/9/06 11:26 μ.μ.  
Blogger Βαγγέλης Μπέκας said...

Γεια και χαρά! Άλλο ένα κείμενο που ήθελα να διαβάσω αλλά ο συνδυασμός γαλάζιο σε κόκκινο σκοτώνει... Sorry...

11/9/06 2:39 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Louk... αυτό κάνω! Τα γράφω στο blog για να μη σας πρήζω :p

11/9/06 3:24 μ.μ.  
Blogger mauvais garçon said...

γκρινιάρα!

11/9/06 5:13 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Αγαπητε vita mi barouak, γεια κ' χαρα σου κι εσενα! μια απορια μονο: το γαλαζιο που το ειδες;;;

-Nosy, keep on!

-Αδερφε, με αδικεις, εγω που ειμαι τοσο καλο παιδι, που στομα εχω κ' μιλια δεν εχω, που ολα αγογγυστα τα υπομενω... που... που... :-ΡΡΡ

11/9/06 5:58 μ.μ.  
Blogger mauvais garçon said...

Άσε τα σάπια Λουκρητία και συνόδεψε με στο dancefloor για μια ξέφρενη καντρίλια!

11/9/06 8:13 μ.μ.  
Blogger Klearchos said...

Spam spam spam spam... spam spam spam egg and spam; spam spam spam spam spam spam baked beans spam spam spam... Spam! Lovely spam! Lovely spam!

11/9/06 10:58 μ.μ.  
Blogger Klearchos said...

Έχω ένα τεράστιο πρόβλημα... Με τρομάζουν τα e-mail των φίλων... Όχι τα spam... Στο εργοτάξιο που δουλεύω έχουμε μία γραμμή ISDN 128 για τέσσερα άτομα... Το δίκτυο σέρνεται προφανώς... Σε πέρνει λοιπόν κάποιος από τα κεντρικά και σου λέει "στείλε μου με e-mail το τάδε"... Ανοίγεις λοιπόν το outlook... Βλέπεις έλεγχος αλληλογραφίας... Και αρχίζει να κατεβάζει... Και περιμένεις... και περιμένεις... γιατί όλοι οι γνωστοί σου που δεν έχουν τι να κάνουνε αποφασίσανε να σου στείλουν το 15 forward του Α χιουμοριστικού e-mail που τους στείλανε ή το Β e-mail που δεν πρέπει να κάνεις delete γιατί ο Γ που το έκανε delete όταν έπινε τον πρωινό του καφέ στον διακοσιοστό όροφο του Διεθνούς Κέντρου Εμπορίου στις 9/11 του 2001... Τουλάχιστον τα spam κατεβαίνουν ευκολότερα και σβήνουν ακόμα πιο εύκολα... Αν θέλεις να μου στείλεις κάτι στείλε μου μια Καλημέρα... Έτσι και αλλιώς όλα αυτά τα e-mail που μου έρχονται σπανίως τα διαβάζω...

11/9/06 11:15 μ.μ.  
Blogger Klearchos said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

11/9/06 11:20 μ.μ.  
Blogger Klearchos said...

Φυσικά αν εγώ στείλω ένα χιουμοριστικό e-mail όχι μόνο περιμένω να το διαβάσει ο άλλος αλλά τον παίρνω και τηλέφωνω να τον ρωτήσω "το είδες; το είδες΄"... Όχι τίποτα άλλο , μην τα σβήνει και αυτός πριν τα δει όπως κάνω και εγώ!!

11/9/06 11:20 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

διακρίνω μια διάθεση για γκρίνια, την οποία αποδίδω στην έλευση του φθινοπώρου.
φιλιά και δη πολλά

12/9/06 12:45 π.μ.  
Blogger eparxiakosaloni said...

τοσος κοσμος σου γραφει , να πει ενα γεια , μια καλημερα

με αφορμη τα κειμενα σου

δεν πιστευω να χεις και παραπονα για τα τηλεφωνα (απο γνωστους-φιλους)

12/9/06 1:04 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Κλεαρχε, ακομα γελαω με τους λογους που δεν πρεπει να κανεις delete τα μεηλ που σου στελνουν, ααααααχαχχαχα!

-Gelial τι εγινε; αποκτησαμε και κληρονομικο χαρισμα τωρα;;;

-Επαρχιακο Σαλονι, κανενα παραπονο και για κανεναν! Εχω ξεπερασει εδω και πολλα χρονια το συνδρομο του "γιατι δεν μου τηλεφωνουν" γιατι απλουστατα ανακαλυψα οτι ηταν δικο μου προβλημα κι απο τοτε δεν εχει περασει μερα που να μη μιλησω με φιλους ή γνωστους, παντα το τηλεφωνο χτυπαει και παντα υπαρχει μια προσκληση για οπουδηποτε :-)

12/9/06 7:30 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γειά σου ρε Τάκο Αλάνι©

15/9/06 3:36 π.μ.  
Blogger Crucilla said...

Ως άπειρη, να ρωτήσω: Δεν είναι και το σχόλιο επικοινωνία; Ποια η διαφορά με το mail; Το ιδιωτικό είναι αυτό που κάνει τη διαφορά;
Δεν μέμφομαι, απλά ρωτάω ως νιάτο που δεν έχει γράψει και πολλά ( αλλά έλαβα και mail και σχόλια- εστω και από ένα, lol!)

15/9/06 11:43 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Υποθέτω πως είναι θέμα προτίμησης.
Προτιμάς να μιλάς σε κοινό, ή να επικεντρώνεσαι σε ενα ή δυο άτομα;
Εξαρτάται απο το τι επίπεδο επικοινωνίας ζητάς. Και το πόσο μπορεί να αισθάνεται κάποιος άνετα να μιλά μαζί με άλλους 5-6.

Ενα γρήγορο σχόλιο στο σχόλιο..
(μόλις έλαβες άλλο ενα σχόλιο λοιπόν, προτείνω να το γιορτάσεις. Η Luke-ρητή-α είναι για παράδειγμα διαρκώς εξω και αλωνίζει, κάπου θα βρεί να πάτε για ξεφάντωμα)

15/9/06 1:58 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Crusilla, καλως ηρθες. Και βεβαια το σχολιο ειναι επικοινωνια, δηλωνει παρουσια κ' αποψη, το μεηλ ειναι πιο προσωπικο κι ως εκ τουτου επιτρεπει στον αποστολεα να εκφραστει (αν θελει) χωρις την απαραιτητη εκθεση στα ματια πολλων.
Btw, διαβασα το blog σου και μου αρεσει ο τροπος που γραφεις :-)

-eman, με σενα μελαχροινο αγορι (κοριτσια ειναι κουκλος, ακουω προσφορες για το κινητο του) θα λογαριαστουμε αργοτερα :-ΡΡΡ

15/9/06 9:21 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Επίσης εχω και 8 κουτάβια.
Όσοι πιστοί...
Και ποιό κινητό..
Καφεδάκι, γλυκό του κουταλιού, σύκα, σκυλοτροφή για τη πρώτη βδομάδα και ό,τι θέλετε εδω είμαστε

17/9/06 3:57 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Δηλαδη, για να καταλαβω... τα mail με τις διαφημησεις για επιμηκυνση πεους κτλ, δεν μου τα στελνουν φιλοι μου?

22/9/06 5:34 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

χμ φιλτατε qwerty, μηπως σας τα στελνουν οι φιλες σας;;
:-ΡΡΡ

22/9/06 11:12 μ.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez said...

agapiti kira-loucretia,

entaf8a

emena to provlima mou einai oti opote stelnw proswpika mail akoma kai se aproswpous bloggers den mou apandane pote eite apandane variestimena to opoio einai xeirotero.
An pandws to 8ete pragmatika kai den grapsate afto to ποστ aplws gia na grapsete kati mporw na sas apef8in8w kai proswpika.
Fainomenika den exoume ti na poume alla afto den exei sta8ei empodio gia ekatomiria zevgaria na ftasoun mexri ton gamo,giati na einai gia mas pou aplws 8a andilatoume e-mails(andilatoume: dwriki dialektos,stis 2 i triti dialektos dwro).
Pandws san proeidopoiw, eimai sovari apeili gia ka8e mailbox,dioti koritsia san emena SPAMizoun stis meres mas.

Sincirlou yours

23/9/06 10:13 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Misirlou, εμεινες στα μεηλ και δεν ειδες πιο πανω στα σχολια οτι διαφημιζω εναν μελαχροινο παιδαρο, αντε κοριτσια τρεξτε!!

24/9/06 6:02 μ.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez said...

We have a deal. My mails for your hunk.

24/9/06 8:41 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος