Loucretia's

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 24, 2006

Για σενα τα λεω καφρε!


Αμα το επιανα στα χερια μου το χθεσινο καθικι, δεν θα εβγαινε ζωντανο. Ζητω συγγνωμη για τα «γαλλικα» μου αλλα ειπα να μη χρησιμοποιησω άλλη γλωσσα γιατι θα κοκκινιζαν μεχρι και τα links μου.

Κατεβαινω χθες βραδυ την Μεσογειων, ντυμενη, στολισμενη για να παω σε γιορτη φιλου. Οδηγω συγκρατημενα λογω καταιγιδας και περιορισμενης ορατοτητας και καπνιζω αμεριμνη εχοντας το παραθυρο μισανοιχτο.

Ξαφνικα περναει διπλα μου το προαναφερθεν καθικι, σπινιαροντας μεσα στα νερα (είναι γνωστο ότι η Μεσογειων σε κάθε βροχη μετατρεπεται σε λιμνη Πλαστηρα) και σηκωνει κυμα 3 μετρων το οποιο προσγειωνεται πανω στο παρπριζ μου αποκοβοντας με από τον εξω κοσμο. Το υπολοιπο κυμα περασε μεσα από το παραθυρο μετατρεποντας με σε συμπρωταγωνιστρια του Τζην Κελυ στο "Singing in the rain”

Δεν ουρλιαξα για το μαλλι που μου το εκανε σα γαρνιτουρα από νεροβραστα σπαραγγια.
Δεν ουρλιαξα για το ωραιο μου λινο σακκακι που εγινε σα τσουβαλι, μονο η Rey Kawakubo των Comme des Garçons θα το εκτιμουσε πλεον.

Ουρλιαξα γιατι προς στιγμην εχασα τον ελεγχο του αυτοκινητου και παρολιγο να πεσω σε κανεναν προπορευομενο ατυχη οδηγο. Ευτυχως που δεν ετρεχα πολυ κι επανεφερα αρον αρον το αμαξι.

Μες τα νευρα, παταω γκαζι για να τον προλαβω, με σκοπο να μας ακουσει ολη η υπερνομαρχια Αθηνων. Την ωρα που τον πλησιαζα, βλεπω εντρομη το ιδιο σκηνικο να επαναλαμβανεται. Το εν λογω καθικι –που δεν ειχε κοψει καν ταχυτητα- ξανασηκωνει το ιδιο κυμα από νερα το οποιο αυτή τη φορα περιλουζει έναν φουκαρα που ειχε την ατυχια να οδηγει μηχανη. Ο μηχανοβιος χανει την ισορροπια του κι αρχιζει να κανει οχταρια στην ασφαλτο. Εχει παγωσει το αιμα μου κι ειμαι ετοιμη να ουρλιαξω ότι παει, θα σωριαστει κατω!! Ευτυχως τη τελευταια στιγμη συγκρατει τη μηχανη και υψωνει το χερι του τραβωντας του μια μεγαλοπρεπη μουτζα την οποια συνοδευε με αναλογες βρισιες.

Παταω ξανα γκαζι, εξαλλη πια, για να φτασω τον εγκληματια με το ΙΧ αλλα με πιανει το φαναρι. Ο ιδιος ειχε ηδη χαθει στο βαθος της λεωφορου οδηγωντας με την ιδια αναλγησια και ψαχνοντας για το επομενο θυμα του.

Ειμαι σιγουρη ότι στους περισσοτερους εχει συμβει το ιδιο, ειτε είναι πεζοι ειτε οδηγοι. Οποτε θα καταλαβετε γιατι τον καταραστηκα να του καει το αμαξι και να μη ξαναπιασει ποτε τιμονι στα χερια του. Και να ξερετε οτι ειμαι και Σαββατογεννημενη.
Αει σιχτιρ πια με τους καφρους!

19 Comments:

Blogger nosyparker said...

Και λίγα του είπες! Έχω πάθει το ίδιο ως πεζή και ως οδηγός ΜΕ ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ!!!

24/9/06 9:46 μ.μ.  
Blogger raffinata said...

ξέρω κάποιον που σπινιάρει όταν είναι βρεγμένοι οι δρόμοι, αλλά ονόματα δεν λέω, υπολήψεις δεν θίγω, ας το πει μόνος του πόσες γριές έχει καταβρέξει ;)

υ.γ. το σακάκι το λινό τι απέγινε;

24/9/06 9:46 μ.μ.  
Blogger dimitris said...

το τσιγαρο μονο προβληματα δημιουργει

24/9/06 9:47 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Nosyparker, ως πεζη το εχω παθει κι εγω απειρες φορες γι αυτο οδηγω σιγα οταν πεφτω σε νερα, αλλα ως οδηγος ομολογω οτι σοκαριστηκα απο το μπουγελωμα!

-Raffinata, δωσε αριθμο κυκλοφοριας και τα υπολοιπα τ΄αναλαμβανουμε εμεις! Οσο για το σακκακι, το χαρισα στον Κωστετσο να εμπνευστει την επομενη κολεξιον του.

-Dimitris, εσυ καταβρεχεις τους οδηγους που καπνιζουν;; :-Ρ

24/9/06 10:04 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Είναι τα καινούρια μέτρα εναντίον του καπνίσματος.
Οργανώνουν περιπολίες με αυτοκίνητα τα οποία πέφτουν σε λακούβες με νερό και καταβρέχουν τους καπνιστές οδηγούς ώστε να σβήσουν τα τσιγάρα τους.

24/9/06 11:33 μ.μ.  
Blogger Rodia said...

Αυτά έχει η ζωή.. Πάντως, πριν πολλά χρόνια, ένας που μου κατάβρεξε την ωραία καπαρντίνα μου (καταλάβατε πόσο πολλά χρόνια, ε) με πήγε να αλλάξω και μετά με συνόδεψε στο καθαριστήριο.
Κατόπιν, τον εκδικήθηκα: με ένα γάμο!

~~~Eman Ε-ΓΡΑ-ΨΕΣ!!!!!

25/9/06 12:39 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Dearest, γιατί τον καταριέσαι τον άνθρωπο;;; Αφού σου πάει το wet look!!!
:PPP

25/9/06 2:39 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

-eman, ευγε παιδι μου, βαζε τετοιες ιδεες στους αντικαπνιστες!:-ΡΡ

-Rodia, απιστευτη ιστορια!! την εχεις γραψει ποτε στα blogs σου;;;

-Alex darling, το wet look φυσικα μου παει,το dead look ειναι που δε μου παει καθολου:-ΡΡ

25/9/06 12:09 μ.μ.  
Blogger alienlover said...

και νόμιζα ότι μόνο εγώ δεν μπορώ να συγκαρατίσω τα νεύρα και συχτηρίζω τους οδηγούς όταν μου καταβρέχουν τα καλοσιδερωμένα και καθαρά μου ρούχα (γιατί μόνη μου τα πλένω ΚΑΙ τα σιδερώνω εδώ στη μαύρη ξενητιά :ρ). Νιώθω ήδη καλύτερα. Να του καεί το dvd player!

25/9/06 4:07 μ.μ.  
Blogger dimitris said...

loucretia =>
οχι καπνιζω τους οδηγους που καταβρεχουν
===
rodia =>
φανταζομαι οτι ο συζηγος σου οταν βρεχει κλεινεται στο σπιτι ΑΝ στην βροχη βγαινει εξω βρες ενα καλο δικηγορο (χιουμορ ειναι )
===
nosyparker =>
μια συμβουλη απο εναν οδηγο (Πωλητης παντος καιρου γαρ ) και μανιωδη αντικαπνιστη ( με ενοχλει ο καπνος μετα τα 3πακετα) ΑΝΟΙΓΕ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ

25/9/06 4:55 μ.μ.  
Blogger Κοκοβιός said...

Προς στιγμήν ανησύχησα. Είδα τον τίτλο του ποστ και σκέφτηκα "τι της έκανα πάλι της παράξενης?" :-ΡΡ

Αλλά ένα δίκιο θα στο δώσω, α, όλα κι όλα!
Κάποια δικαιολογία έπρεπε να βρεις που πήγες σε κοτζάμ γιορτή αχτένιστη και ασιδέρωτη, οπότε η Σαββατιάτικη βροχή σου έδωσε φοβερό άλλοθι για να γίνει πειστική η περιγραφή σου!
:-ΡΡΡ
Χοχοχο!

25/9/06 7:50 μ.μ.  
Blogger ημίφως said...

Το ωραίο είναι ότι αυτός σίγουρα νομίζει ότι κάνει και μαγκιές με τα καμώματα αυτά... Δε βαριέσαι, πόσο ακόμα θα χαίρεται να ζει στον πλανήτη της Βλακείας χωρίς να πληρώνει ενοίκιο;; Αργά ή γρήγορα θα βρεθεί στο δρόμο του κάποιος περισσότερο κάφρος απ'τον ίδιο και τότε...

25/9/06 9:32 μ.μ.  
Blogger marl(t) said...

ορθώς! Καθώς η καφροσύνη είναι σαν βαρέλι χωρίς πάτο. Για άλλα σχετικά παραδείγματα καφρικουλέων σε παραπέμπω στο σχετικό post μου της 28/8 τιτλοφορούμενο "το ζήσαμε κι αυτό..." - απόδειξη πως μπορείς να συναντήσεις πέραν του ενός καθ' εκάστην

25/9/06 10:53 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Alienlover, αυτα να τα λες να τ΄ακουν κατι ανεπροκοπα πλασματα εδω που τα βρισκουν ολα στο χερι απο τη μανα τους !

-Κοκοσαλεσι, προς στιγμην ανησυχησα κι εγω, τετοια κριση ειλικρινειας δε τη περιμενα απο σενα. Και μη σχολιαζεις το look μου, γιατι δεν εχω μιλησει για το παντελονι που φορας απο τα δωδεκα σου, σουχει φτασει μεχρι το γονατο πια και μας το αποκαλεις βερμουδα :-ΡΡΡ

-Ημιφως, αν η ζημια ηταν μονο το βρεξιμο θα το σχολιαζα ελαχιστα, οταν ομως θετει σε κινδυνο ζωες εκει γινομαι εξαλλη!

-Maroulita, αυτο ειναι που τρεμω, το " πέραν του ενός καθ' εκάστην" !!

-

26/9/06 1:19 π.μ.  
Blogger Λύσιππος said...

Ανεξάρτητα από το ότι ο άλλος ήταν κάφρος, δεν πρέπει να γίνεις κι εσύ. Το road rage είναι επικίνδυνο σπορ και μπορεί να στοιχίσει ζωές.

26/9/06 9:48 π.μ.  
Blogger . said...

Μου έχει συμβεί και μένα,στον ίδιο δρόμο και πήγα για δουλειά μούσκεμα.
Αχ αυτά τα τσουνάμι της Μεσογείων!

26/9/06 5:08 μ.μ.  
Blogger verbal said...

δε λες καλά που δεν τον πρόλαβες, να σου ξανακανε το ιδιο...

27/9/06 2:29 π.μ.  
Blogger Unknown said...

Προσωπικα δεν ανησυχω...ξερω οτι ολοι αυτοι οι καφροι θα πανε στην κολαση καποια μερα

27/9/06 5:54 π.μ.  
Blogger An-Lu said...

Γκρρρρρρρρρρρρρρρρρ! Εγώ πάλι νευρίασα και μόνο που το διάβασα...
Αν μαζεύεις κόσμο για να τον δείρεις, εδώ ειμαι κι εγώ!!!!!

28/9/06 1:07 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος