Loucretia's

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 16, 2006

Λαζάνια κανείς;

7 Comments:

Blogger Alexandros said...

Αφιερωμένο σε όλους τους gourmet της blogoσφαιρας και ιδιαίτερα στον Δικηγόρο που κάνει δίαιτα! :P

16/9/06 1:15 μ.μ.  
Blogger enteka said...

teleio!!!

16/9/06 2:35 μ.μ.  
Blogger I.I said...

Γ-Α-Μ-Α-Τ-Ο!!!!!!!

16/9/06 2:51 μ.μ.  
Blogger nosyparker said...

Αγαπητή Λουκρητία, δεν ξέρω αν είσαι εσύ που άφησες σχόλιο στο άλλο μου blog, αλλά εκείνο το blog μπορείς να το ξεχάσεις. Είναι όντως δυσλειτουργικό. Από δω και στο εξής θα με βρίσκεις μόνο εδώ. :-)

16/9/06 3:13 μ.μ.  
Blogger Αθήναιος said...

Μιλάμε ότι έχω κάνει τρελά γέλια

16/9/06 3:21 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Αλεξανδρε, ετοιμασου για αγωγη απο τον δικηγορο!

(εγω εξαφανιζομαι για να μη με καλεσει μαρτυρα) :-ΡΡΡΡΡ


Nosyparker, εγω αφησα σχολιο στο μπλογκ σου, θα επισκεφτω και το νεο σου (ελπιζω πιο λειτουργικο)

16/9/06 3:36 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Σιγά που θα μου κάνει αγωγή! Χοχοχο! Αφού ξέρει τι πειραχτήρι είμαι! :PPP

Αλλά κι αν μου κάνει, ευκαιρία να γράψει κάτι καινούργιο στη σελίδα του! Αράχνες έχει πιάσει πια!

Δικηγόρε θέλουμε νέο νομικό σύγγραμμα-τέντα στη σελίδα σου Τ-Ω-Ρ-Α!!!

16/9/06 3:47 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος