Loucretia's

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 01, 2006

Το κραγιον που πληγωναμε



Με τα καλλυντικα ιδιαιτερο κολλημα δεν ειχα ποτε.
Θες ότι μεγαλωσα σαν αγοροκοριτσο, αναμεσα σε δυο αδερφους, θες το αριστερο (my ass) παρελθον μου, θες οι σταλινομουρλοβαρεμενοι που εκανα παρεα, εγω με ολο αυτό το θηλυκο οπλοστασιο που κάθε γυναικα που φροντιζει τον εαυτο της, αραδιαζει στα ραφακια του μπανιου της, δεν ειχα καμια σχεση. Που να ταιριαξει αλλωστε το lipstick με το αμπεχωνο και το μανικιουρ με τα αρβυλα που φορουσα; Ασε που ετσι και τολμουσες να βαλεις υποψια σκιας στα ματια σε κοιτουσαν με υφος «τωρα-εσυ-ή-εισαι-μια-πουλημενη-αστη ή ετοιμαζεσαι-να-κανεις-πιατσα»

Αποτελεσμα ηταν οι περισσοτερες από μας τις οργανωμενες σε κομματα, να μοιαζουμε με υβριδια μπαμπουίνου λιγο μετα αφου ειχε τελειωσει πανω μας τα πειραματα του ο Δαρβινος. Φρυδι καγκελοπεριφραξη, μαλλι Αστερω η φεγγαρολουσμενη κ΄ μουστακι Θεκλας. Για χαλαουα, ουτε συζητηση, που να τη μαθουμε κιολας, στα περιοδικα των κομματικων νεολαιων, στα αρθρα του ΑΝΤΙ και του Πολιτη ή στις μπροσουρες με τα τσιτατα που ξεχυλιζαν από τα ταγαρια μας; Ναι, ολα αυτα συνεβαιναν την εποχη μετα τη μεταπολιτευση.
Παλι καλα που από τα 13 μου ειχα ανακαλυψει το ξυραφι κ’ τουλαχιστον δεν εφερνα σε Γερμανιδα τουριστρια, κινητη διαφημιση φλοκατης.

Κι ειχες και τους «συντροφους» να σου λενε από πανω «εσυ εισαι νεα κοπελα, εχεις φυσικη ομορφια, δεν χρειαζεσαι βαψιματα κι άλλες αηδιες» «αυτά είναι αποπροσανατολιστικα, εδώ εχουμε αγωνα», ναι ρε φιλε, οκ, αμα εισαι 18 χρονων σιγουρα δε χρειαζεται να φτιασιδωνεσαι σαν τον κομπερ στο Καμπαρε, αλλα θα παθαινε τιποτα «ο αγωνας» αν εγω αραιωνα λιγο τα φρυδια μου για να μη θυμιζω τον Σουγκλακο;

Για να μη πω για τις επεμβασεις και τις κριτικες που γινονταν στον ενδυματολογικο τομεα, ό,τι κομπλεξ κι απωθημενο ειχε ο κάθε «καθοδηγητης» με το γυναικειο φυλο, το εβγαζε πανω μας, καλυμμενο με αριστερη φρασεολογια (και μπολικη παπαρολογια). Αυτοι οι δηθεν αριστεροι, ηταν ότι οι πιο φανατικοι μισογυνηδες που ειχα συναντησει.
Ενταξει, δε λεω, όταν εβγαινες νυχτα για αφισσοκολληση να βαλεις τη 12ποντη γοβα γιατι ετσι και σ’ επαιρναν στο κυνηγι οι μπατσοι, αντε να τρεξεις με τον τακο, αλλα γιατι η παραμικρη αποκλιση στο βαθος του ντεκολτε μας και στο υψος της φουστας μας, ταυτιζοταν με ιδεολογικη αποκλιση; (το πολύ πολύ να παρεξεκλινε το ματι του διπλανου μας «συντροφου», που καλο θα του εκανε, κακο δεν θα του εκανε, οπως και σε μας αλλωστε :-Ρ).
Αλλα το χειροτερο απ όλα ηταν οι επεμβασεις στις σχεσεις και τους ερωτικους συντροφους μας, μεγαλο κεφαλαιο με πολύ γελιο που θα το αναλυσω άλλη φορα.

Μπορει ν’ ακουγονται γραφικα όλα αυτά, αλλα τοτε ουτε καν ως υποψια μας περνουσε από το μυαλο ότι μπορει να φαινομαστε γραφικοι στους αλλους (ετσι κι αλλιως για μας τους επιδοξους επαναστατες ολοι οι «αλλοι» ηταν μικροαστοι, βολεμενοι, πουλημενοι κι ότι άλλο βαζει ο νους σας)

Αυτές οι ακροτητες και οι εμμονες ξεπεραστηκαν με τα χρονια, αλλαξαν οι εποχες, μεγαλωσαμε κιολας. Δεν μετανοιωσα για οσες εμπειριες εζησα. Τον κοσμο δεν καταφερα να τον αλλαξω, όπως πιστευα τοτε, καταφερα μονο ν΄αλλαξω τον εαυτο μου.
Αποδεχτηκα το ποσο υπεροχο είναι να εισαι γυναικα, να νοιωθεις γυναικα και κυριως να μην εχεις ενοχες γι αυτό. Ενοχες που μου φορτωνε και κυριως αφηνα να μου φορτωνει το περιβαλλον που ζουσα. Ευτυχως απαλλαχτηκα γρηγορα από τον κομματικο ρατσισμο και τωρα διασκεδαζω οσο τα θυμαμαι.

Για αρκετο καιρο όμως, οποτε ο δρομος μου με εφερνε σε καταστημα καλλυντικων, παθαινα συγχιση από τα χιλιαδες προϊοντα με τις αγνωστες λεξεις, κονσιλερ, σερουμ, ενυδατωση, απολεπιση (εγω μονο τα ψαρια ηξερα ότι ειχαν λεπια). Με εβλεπαν και τελειως ανιδεη οι καπατσες πωλητριες και με φορτωναν με διαφορα αχρηστα μπουκαλακια – αχρηστα γιατι μονιμως ξεχναγα να τα χρησιμοποιησω κι οποτε, σε κρισεις φιλαρεσκειας, τα θυμομουν, διαπιστωνα ότι ειχαν ληξει κατι αιωνες πριν.

Τωρα πια αγοραζω καλλυντικα πιο πολύ σαν παιχνιδι. Σαν ένα παιχνιδι που οφειλει κάθε γυναικα να παιξει με τον εαυτο της, για να νοιωθει αρεστη κι επιθυμητη πανω απ όλα στην ιδια. Δεν παραμυθιαζομαι από τις υποσχεσεις και τα δηθεν θαυματα της κοσμετολογιας, ουτε παρασυρομαι σε ανεξελεγκτες αγορες. Παιζω με τα πολυχρωμα μπουκαλακια, τις κομψες συσκευασιες τους, τα ελκυστικα τους αρωματα, δοκιμαζω το περιεχομενο τους, όπως θα επαιζε ένα παιδι με τα Lego του.

Και κάθε φορα που βγαινω, φοραω το κραγιον μου, χαμογελαω και κλεινω πονηρα το ματι στον καθρεφτη. Φορος τιμης στο 6χρονο κοριτσακι που φορουσε τις γοβες και τα ρουχα της μαμας του κι εκανε προβα Γυναικας.

20 Comments:

Blogger greekgaylolita said...

Η θεωρια της εξελιξης
επιβεβαιωθηκε.Αναμενομενο.
Και καθησυχαστικο.Τωρα δε
μενουν παρα οι Φθινοπωρινες
Συναξεις των Λουκρητιοφυλακων
για να δοκιμαστει το καινουριο
κοκκινο.Που παραμενει εντονο.
Και ανεξιτηλο.Σαν το παλιο.
Της καρδιας..

1/9/06 3:10 π.μ.  
Blogger Κοκοβιός said...

Α ωραία! Καλά που το διευκρίνισες για να μη σου φέρω κονσίλερ στα γενέθλιά σου.
Μπορεί να το περάσεις για πολυβιταμίνες και να το καταβροχθίσεις, και μετά να δούμε στις ειδήσεις ένα κονβόϊ από ασθενοφόρα να μεταφέρουν όλο το προσωπικό του Ντιόρ στον Σινούρη των Παρισίων! :-ΡΡΡΡΡ

ΥΓ: Χοχοχο!

1/9/06 10:47 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

ωραία ιστορία! αν και γεννήθηκα στα mid-70's, οπότε δεν έχω ζήσει την εποχή που λες, πάντα απορούσα γιατί οι αριστερές γκόμενες στη σχολή έπρεπε να κυκλοφορούν με μαύρα, ίσια μακριά μαλλιά και allstarάκι ή αρβύλα, ήτοι σαν goth εφιάλτης. Μια γκόμενα που είχα κάποτε δε έκρυβε στην ευαίσθητη περιοχή (συγχωρήστε με δια την άσεμνη περιγραφή) τον εθνικό δρυμό, γεγονός λίαν ξενερωτικό, ανεξαρτήτου πολιτικής άποψης

1/9/06 3:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τί μου θύμισες, Λούκρη μου... Σε χειρότερη κατάσταση εγώ στην εφηβεία μου, Κνίτης γαρ, οπότε ακόμη και το Αντί και ο Πολίτης ανήκαν στην αστική παρακμή, ενσάρκωνα το τρίδυμο πούστης+κνίτης+φιλάρεσκος, ενώ η καθοδήγηση φρόντιζε να μου συστήνει ωραίες συντρόφισσες με μουστάκι και ινδικές φούστες ώς τον αστράγαλο για να ανανήψω...

Καλά που πέρασα και από το ρήγα εν συνεχεία, και βρέθηκαν και μερικά ωραία τεκνά...

1/9/06 5:56 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Κάτι μου λέει ότι κάνεις πρόβα το μακιγιάζ σου για αύριο! Χοχοχο!

;-)))

1/9/06 5:58 μ.μ.  
Blogger raffinata said...

χαχαχα, το πρωϊ αμπέχωνο και μαλλί αφάνα (βαμμένη-άβαφη γιατί ήξερα μυστικά) και το βράδυ με ολόσωμη φόρμα στράπλες, και φούξια κραγιόν, όταν διαγράφτηκα αποκαθήλωσα τον Φλωράκη κι άρχισα να λιβανίζω τον... Χόντο :Ρ

1/9/06 8:09 μ.μ.  
Blogger Klearchos said...

Και καλά εσυ... Ακολούθησες την συνηθισμένη πορεία των πραγμάτων... Εγώ όμως, με το δεξιό παρελθόν - και κομματικό - πως έχω καταντήσει να αισθάνομαι ότι καταπιέζω τον αριστερό που κρύβω μέσα μου; Βλέπω μπλουζάκι του Τσε και μου έρχεται να φωνάξω "σύντροφε"... Αγωνιώ για την πορεία της υγείας του Κάστρο... Ενδιαφέρομαι για τις εκλογές στην Λατινική Αμερική... Παρακολουθώ τις δηλώσεις του Τσάβες... Υπάρχει και "αντίστροφη εξέλιξη";

1/9/06 9:53 μ.μ.  
Blogger christina said...

Αυτες που βαφονται και χτενιζονται γενικα εκτος απ' οταν πανε στο γραφειο, σε ποια κατηγορια ανηκουν?

2/9/06 3:29 μ.μ.  
Blogger Rayuela said...

Αγαπητή Λουκρητία, γιατί εγώ τόσο καιρό νόμιζα πως ήσασταν ένα τρελοκόριτσο ίσως και κάτω των τριάντα; Μετά την απολαυστική περιγραφή του παρελθόντος σας, αντιλαμβάνομαι το λάθος μου... Και το κραγιόν πάντα με το πινελάκι, μην το ξεχνάτε...

2/9/06 4:35 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Lolitaki, τι να πω, πανται καιριος κι ευστοχος ;-)

-Κοκο-ακατανομαστε, κοιτα να μου φερεις ενα jean της Jil Sander γιατι μου κατεστρεψες το παλιο με τους φραπεδες σου κι ασε τα κονσιλερ :-ΡΡΡ

-Gelial, μη με ρωτας γιατι οι αριστερες γκομενες ντυνονται ετσι, φαινεται οτι η -κακως εννοουμενη- αριστερα δεν εχει απενοχοποιησει ακομα τη θηλυκοτητα ;-)

-Αλεξανδρε, επισης κανω προβα και για τα καναπεδακια που ελπιζω να προλαβω :-ΡΡ

-Raffinata, αχαχαχχα, τετοια μυστικα πρεπει να τα μοιραστεις οπωσδηποτε μαζι μας!

-Κλεαρχε, το οτι εγραψα οσα εγραψα, δε σημαινει οτι εγκατελειψα κι αυτο τον χωρο, παραμενω παντα φιλικα διακειμενη αλλα με μονιμη κριτικη διαθεση. Οσο για τη δικη σου εξελιξη, πραγματικα δεν μου κανει εντυπωση, συναντησα αρκετους με αυτη τη πορεια, αλλωστε ποτε δεν ειναι αργα για να βαλουμε εναν Τσε στη ζωη μας ;-)

-cp, αυτες τις κοβω για οπαδους του ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ (μη με ρωτας τι ειναι αυτο, ρωτα κανεναν πιο αρχαιο απο μενα, π.χ. τον Κοκοβιο) :-ΡΡΡ

-Rayuela, ειμαι οτι ακριβως νομιζετε πως ειμαι κι οτι βγαινει απο τα γραπτα μου ;-) Παντως κατω των τριαντα σ' αυτο το blog ειναι οι υπολοιποι contributors (με εξαιρεση εναν που μολις τα πατησε, χοχοχοχο)

2/9/06 4:55 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-George dear, ειχε ο Ρηγας ωραια τεκνα;;
Μονο για την ΚΝΕ ηξερα, γιατι ο Ρηγας φημιζοταν για τις τυπισσες με τα ινδικα και τα μαλλια-μπουκλα-ανεμιζει-στον-αερα, αφου ολοι μου οι φιλοι πηγαιναν να γραφτουν εκει για να τις γνωρισουν!!

2/9/06 5:09 μ.μ.  
Blogger Αταίριαστος said...

Εχει καταστρέψει όμορφο κόσμο και κοσμάκη αυτή η Αριστερά. Κορίτσια σαν τα κρύα τα νερά "έθαβαν" την ομορφιά τους σαν να ήταν το χειρότερο ελάττωμά τους. Ε, μετά πώς να μην αποτύχει η επανάσταση. Αφού δεν σήμαινε επανάσταση και στον έρωτα.
Σε επόμενο να αναφερθείς στην οδηγία Φαράκου προς τους συντρόφους να μην "κοροϊδεύουν" τις συντρόφισσες αλλά να τις παντρεύονται.

2/9/06 5:46 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Στον καιρό μου, Λούκρη μου, ο Ρήγας είχε τα ωραιότερα και τα πιο σεξουαλικά απελευθερωμένα τεκνά! Ειδικά οι πανελλαδικάριοι και οι δημοκρατικοαγωνιστές της φιλοσοφικής ήσαν να τους πιεις (και όλοι τους έπιναν) στο ποτήρι!

2/9/06 8:22 μ.μ.  
Blogger christina said...

Tι ειναι ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ ??

(τους συνειρμους θελω, οχι τη λεξικογραφικη ερμηνεια)

3/9/06 2:34 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

-cp, μια "κεντροδεξια" παραταξη ηταν, αοσμη κι ανοστη.

-aenae, καλα κανεις και πληρωνεις οσο οσο, γιατι παρολη την ατημελησια μας τοτε, ειμαστε ΚΟΜΜΑτοι! ;-)

3/9/06 6:05 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και τώρα κόμματοι είμαστε, απλά δεν παραμυθιαζόμαστε πια με παρατάξεις !

4/9/06 12:55 μ.μ.  
Blogger MoSeS said...

Το μόνο που μπορώ να βεβαιώσω είναι ότι ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΕΡΜΑ, το τόσο βαμβακένιο και διάφανο, είναι αποτέλεσμα γονιδιακής εξέλιξης και όχι καλλυντικής προστασίας. Άλλοι εξελισσόμενοι γενετικά δεν έχουν φρονιμίτες και κάποιες 'αιώνιες γυναίκες' απλά γίνονται απαλότερες!!!

4/9/06 1:56 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Dwdeka, λετε να το κανω συνθημα αυτο;;

-Κατωσεντονο, καλα το οτι ειμαστε και τωρα κομματοι δε γενναται θεμα, προτιμησα βεβαια να το αποσιωπησω αλλα μας ξεμπροστιασαν οι ειδημονες ;-))

-Moses darling, οταν μιλα η επιστημη εγω κανω τουμπεκι :-ΡΡΡ

4/9/06 6:39 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μου άρεσε το τέλος..
Α να χαθείς ..;')

12/9/06 3:25 π.μ.  
Anonymous anastasia said...

και εγώ έτσι ήμουν αλλά επειδή ντρεπόμουν.. δεν είμαι και η πιο όμορφη κοπέλα του κόσμου κ πιστευα ότι αν εβαζε μακιγιαζ θα ημουν ακόμη πιο τέρας. μέχρι που η μεγάλη μου αδερφή με έπιασε δειλα δειλά από το χέρι και μου έδειξε κάποιες απαλές αποχρώσεις σε lipgloss της loreal σαν κ αυτα http://bit.ly/cewFjB και έτσι ξεθάρρεψα και εγώ λίγο.. μάλλον όλοι θέλουμε λίγη βοήθεια...

9/6/10 12:27 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος