Loucretia's

Παρασκευή, Αυγούστου 25, 2006

Ποιος φταίει μη ρωτάς



Κάποια λόγια γίναν τύψεις
μείναν δίχως απαντήσεις
κάποια λόγια που χαθήκαν
και στο χρόνο βυθιστήκαν

Τις στιγμές μας που μας λένε
για τα λάθη που μας καίνε
τις αφήσαμε στη μέση
δεν τις είχαμε πιστέψει

Ποιός φταίει μη ρωτάς
στο χτες μας μη γυρνάς
παλιές πληγές ανοίγεις
Ποιός φταίει μη ρωτάς
πες μου πως μ' αγαπάς
και φίλα με πριν φύγεις

Κάποιες νύχτες είναι αστέρια
που μας πέσαν απ' τα χέρια
κάποιες νύχτες προσπερνάνε
και στον ώμο μας σκουντάνε


Αφιερωμένο

29 Comments:

Blogger Loucretia said...

Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις, που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω ότι:

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΡΔΙΕΣ, ΑΣΜΑΤΑ ΚΙ ΑΓΑΠΕΣ!!

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΡΔΙΕΣ, ΑΣΜΑΤΑ ΚΙ ΑΓΑΠΕΣ!!

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΡΔΙΕΣ, ΑΣΜΑΤΑ ΚΙ ΑΓΑΠΕΣ!!

25/8/06 3:32 π.μ.  
Blogger Michael Tsopeis said...

Το ξέρω, είπα μπας και βοηθήσω να στρώσεις :p

25/8/06 3:34 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!

(Hpstg και που να ήξερες!!!)

25/8/06 10:19 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Loucretia dearest αφιερωμένο:

"Από κορμί είμαι η best
Κι από προσόντα είμαι first
Μ' αυτό στους άντρες κάνω test
Για να διαλέξω.
Μπες όπως όλοι στη γραμμή
Ασε τα μα, τα μου, τα μη
Πέρνα λοιπόν τη δοκιμή
Και ίσως σε επιλέξω"

Από τραγούδι της Δήμητρας Γαλάνη!

25/8/06 10:36 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Κι άλλο ένα για σένα Duchessa μου από τη θεά Πόπη Τσεσμελή!

"Σκανδαλίζομαι, μονάχη μου αγγίζομαι
με μια γραβάτα σου ερεθίζομαι"

"Αν θέλεις να ανοίξουν της καρδούλας μου οι πόρτες,
βγάλε όλα τα ρούχα σου κι έλα με τις μπότες"

25/8/06 10:37 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Το καλύτερο όμως είναι της Άντζελας Ρέμπη!

"Αν είχανε φωνή οι γκαρσονιέρες,
θα πέφταν σαν ξερόφυλλα οι βέρες"

25/8/06 10:39 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Άλλο ένα!

Νίκος Μπάος

Μ' αγαπάς ή τσάμπα πίνω
Μ' αγαπάς ή ciao bambino!!!

25/8/06 10:41 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Και τέλος δεν θα μπορούσα να μην σου αφιερώσω το άσμα της θεσπέσιας Έφης Θώδη!

"Θα κάνω ότι μου ζητήσεις, θα κάνω ότι μου ζητήσεις.
Θέλω να ευχαριστηθείς και να με ευχαριστήσεις"

25/8/06 10:42 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Εννοείται ότι έχω και άλλα διαμάντια να σου αφιερώσω Dearest! Θες;;;!

Χοχοχοχοχοχοχοχο! ;-)))

25/8/06 10:44 π.μ.  
Blogger NinaC said...

Μέχρι να δω την υπογραφή στο ποστ, λαχτάρησα.... Λέω μετά τα χτεσινοβραδινά, αυτό της ήρθε να ανεβάσει?

Όχι τίποτ' άλλο, αλλά θα σε έστελνα γραμμή στο ντιβάνι του Προζάκη!

:ppppppppppppppp

25/8/06 11:41 π.μ.  
Blogger Κοκοβιός said...

Πώς φαίνεται το Cambridge, όμως!
Φωνάζει η κουλτούρα, Αλέξανδρε!
Κραυγές υστερίας βγάζει! :-ΡΡΡΡ


Άντε βρε, πάντα τέτοια. Πώς λέμε Κέλλυ Κελεκίδου? Ε, ακόμα πιο χαμηλά!

:-ΡΡΡΡ

25/8/06 12:00 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Κοκοσαλεμένε, Έφη Σαρρή που σου χρειάζεται! Ξέρεις εσύ!

"Εκεί που καίγομαι πολύ
θέλω να νιώσω το φιλί
να κατεβαίνει χαμηλά!
Πιο χαμηλά!
Πιο χαμηλά!"

Βρε ούστ! :PPPP

25/8/06 12:56 μ.μ.  
Blogger kyrallina said...

Τι θέλει να πει ο ποιητής;

25/8/06 6:44 μ.μ.  
Blogger MoSeS said...

Καλά και εγώ νόμιζα πως χθες βράδυ που την άφησα ασυνόδευτη της την πέσανε τίποτα αχρείοι πρίν πέσουν τα αστέρια απ τα χέρια... αλλά thanks συνθετική κούκλα, ΤΩΡΑ ΗΡΕΜΗΣΑ.

26/8/06 12:03 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Τελικα παρολες τις υπευθυνες δηλωσεις που εκανα, ουδεις τις ελαβε υποψη του, οποτε θα αναγκαστω να προβω σε σκληρα μετρα για να επιβαλω τη ταξη:

-Αλεξανδρε, τιμωρεισαι με 48ωρο εγκλεισμο στην Εθνικη Πινακοθηκη μεχρι να εμπεδωσεις τα εργα του Μποτερο διοτι υπεπεσες στο ολεθριο σφαλμα να γραψεις οτι το "Εκει που καιγομαι πολυ" ειναι της Εφης Σαρρη ενω ειναι τοις πασι γνωστο οτι αποτελει κορυφαια στιγμη στην καριερα της Αντζυ Σαμιου :-ΡΡΡ

-Ντολυ, μηπως να με εστελνες καλυτερα σε κανενα αλλο ντιβανι ;-))))) (πως λεμε Διβανη-Οτελ)

-Κοκοσαλεμενο, μη δεις εσυ κουλτουρα, αμεσως να βγεις με τον Μπαχ υπο μαλης :-ΡΡΡΡΡ

-Κυραλλινα μου, ζητω συντετριμμενα συγγνωμη για την κατασταση που παρουσιαζουν τα σχολια στο ποστ και θελω να σας ευχαριστησω διοτι ειστε η μονη που προφανως το διαβασε εξ ου και το καιριο σχολιο σας (Hpstg θα απαντησεις καμια φορα;;)

-Κυριε Προζακη, πρεπει να σας πω οτι ο συνδυασμος Κρητικου και ψυχολογου με σκοτωνει, οποτε τζαμπα θεραπεια θα κανετε (γιατι θεε μου ολοι σε μενα;; μα μελι εχω;;;):-ΡΡΡΡΡΡ

-Αχ Moses μου, μονο ενα 24ωρο περασε και μου λειπουν ηδη τα λευκα δερματινα θερμαινομενα καθισματα του αυτοκινητου σου ;-))))))

26/8/06 1:34 π.μ.  
Blogger Michael Tsopeis said...

Α, ναι, δεν ξέρω αν το πρόσεξε κανείς, αλλά δεν είπα ΠΟΥ είναι αφιερωμένο.

Αλλά έτσι είναι, καμιά φορά οι άνθρωποι του πνεύματος δεν προσέχουν και πολύ τα πρακτικότερα πράγματα στη ζωή... :-Ρ

26/8/06 2:14 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

...και του οινοπνευματος;

:-ΡΡ

26/8/06 2:21 π.μ.  
Blogger Ektwras said...

ηρθα να δω αν ειναι ολα καλα!

26/8/06 2:37 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

ο Προζακης σας εστειλε;;;;

26/8/06 2:56 π.μ.  
Blogger Michael Tsopeis said...

Έκτωρα ωραίος είσαι, θέλεις να τα φτιάξουμε;









:-Ρ

26/8/06 2:59 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Δεν ειναι κατασταση αυτη εδω μεσα, μη δειτε εναν νορμαλ ανθρωπο να μπει, ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΩΞΕΤΕ!!!!

(Μεινετε Εκτωρα, αν κι ειστε Ζυγος, θα σας συμπαθησουμε)

26/8/06 3:05 π.μ.  
Blogger Michael Tsopeis said...

(και μετά μπορεί και να σας κρατήσουμε)













(χο χο χο χο :-Ρ )

26/8/06 3:09 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Να σου λειπει ο πληθυντικος!!!!

:-ΡΡΡΡ

26/8/06 3:16 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ζυγός Ζυγό Εζήλεψεν.

26/8/06 3:46 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Πάλι καλά που δεν μου πήρες και το κεφάλι dearest! :P

Τις μπέρδεψα τις φωνάρες!

Θέλω δημόσια να ζητήσω συγγνώμη από τον ογκόλιθο της σύγχρονης ελληνικής μουσικής που ακούει στο όνομα Άντζυ Σαμίου, που απέδωσα το άσμα της σε άλλη!

26/8/06 3:50 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΠΟΥ το αφιερώνεις λοιπόν ?

29/8/06 12:50 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Loucretia said...
Δεν ειναι κατασταση αυτη εδω μεσα, μη δειτε εναν νορμαλ ανθρωπο να μπει, ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΩΞΕΤΕ!!!!

(Μεινετε Εκτωρα, αν κι ειστε Ζυγος, θα σας συμπαθησουμε)


ΝΟΡΜΑΛ και ΖΥΓΟΣ ?!?!?
Δεν παίζει αυτό κοπελιά !

29/8/06 12:52 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Δεν γνωρίζετε την έννοια του νορμάλ, αγαπητό κατωσέντονο. Είναι προφανές.

29/8/06 7:13 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όπως κι εσείς αγνοείτε την έννοια του παρανόρμαλ αγαπητή id...

30/8/06 4:45 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος