Loucretia's

Σάββατο, Αυγούστου 12, 2006

Διακο-πες το και τελειωνε!



Τα σουρτα-φερτα μου τη δινουν. Κάθε blogger που σεβεται τον εαυτο του θεωρει καθηκον του να μας ενημερωσει ποτε θα φυγει, ποσες βδομαδες,μερες, ωρες, λεπτα, δευτερολεπτα, νανοσεκοντ εχουν μεινει για να φυγει, που θα παει, με ποιους θα παει, τι θα παρει μαζι του, ποτε επιβιβαστηκε, ποτε αποβιβαστηκε, ποσες παραλιες ειδε ή θα δει, ποσες τσουχτρες τον τσιμπησαν, ποσα μποφωρ τον φυσηξαν, ποσα φεγγαρια ρεμβασε, ποσα τοπια φωτογραφισε, ποσους ορκους αγαπης ανταλλαξε. Κι όλα αυτά να εχουν ξεκινησει από τον Μαϊο, να συνεχιζουν ολο το καλοκαιρι και να προβλεπεται να τελειωσουν λιαν επιεικως μεσα Νοεμβριου, ισα για να ξαναρχισουμε το ιδιο βιολι με τις διακοπες των Χριστουγεννων.

Τωρα θα μου πειτε, ημερολογιο μας είναι κι ότι γουσταρουμε γραφουμε. Ναι αλλα κι εμενα, πειραζει που με συγχιζουν όλα αυτά; Τα διαβασα μια, τα διαβασα δυο, τα διαβασα χιλιες σαρανταδυο, εγκωσα πια. Ανετα ανοιγω ταξιδιωτικο γραφειο με τοσες γνωσεις που απεκτησα. Χωρια οι φωτογραφιες. Παραλιες από δω, παραλιες από κει, παραλιες παραπερα, με επιασε φταρνισμα με τοση αμμο γυρω μου.

Για να μη πω ότι μολις φτασει ο Σεπτεμβρης θα αρχισει η ομαδικη κλαψα για το καλοκαιρι που τελειωσε και που θα κανει τοσους μηνες να ξαναρθει και πως θα αντεξουμε ολο αυτό το διαστημα χωρις τα γαλανα νερα που μολις αποχωριστηκαμε και δος του αναστεναγμοι κι αχ βαχ.
Αμα σας λειπει η θαλασσα, να γινετε και χειμερινοι κολυμβητες.
Αμα θελετε αμμουδιες, γεματη είναι η Αττικη, πηγαινετε να τις ανακαλυψετε.
Αμα θελετε φεγγαραδα (μη ξερασω) εχει κάθε μηνα, στηθειτε στο μπαλκονι σας και χαζεψτε την.
Αμα δεν εχετε μπαλκονι, εχει ωραια μπαρ με ταρατσα στην Αθηνα, ανοιξτε μια εφημεριδα ή περιοδικο και βρειτε τα.
Και τα νησια στη θεση τους είναι, δεν μετακομιζουν τις άλλες εποχες. Αμα τ΄αποζητατε τοσο πολύ, παρτε τα πλοια τα Σαββατοκυριακα κι ωρα καλη. Ασε που τοτε θα φευγουν και στην ωρα τους.

ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ;

Παντως, οσον αφορα στο δικο μου blog, δεν προκειται να γραψω λεξη για το που πηγα ή προκειται να παω. Ετσι, γιατι εχω στριντζιασει κι επιπλεον δεν θεωρω ότι εκανα κατι πρωτοτυπο ή μοναδικο ώστε να χρειαζεται να το κοινοποιησω. Και μην ακουσω κουβεντα ότι δε περασα καλα, γιατι και καλα περασα κ’ διασκεδασα και σκοπευω να το επαναλαβω συντομως. Και κυριως να ταλαιπωρησω μερικες ψυχες ακομα γιατι εχω την εντυπωση ότι δεν ταλαιπωρηθηκαν και πολύ (σαρδονιο χαμογελο).
Για τους υπολοιπους contributors δεν παιρνω ορκο, ετσι ερωτοχτυπημενοι και φεγγαροσαλεμενοι που είναι, ολο και καποιο ρομαντζοειδες ποστ θα σκαρωσουν ισα-ισα για να μου ανεβασουν τη πιεση στο Μιτσικελι.

Προς το παρον, για να ξεφυγουμε λιγο από το κλιμα των διακοπων που εχει αρχισει και γινεται αφορητα επαναλαμβανομενο, σας προτεινω να διαβασετε το ποστ του iblog «Η γλώσσα του αδελφού μου», ένα κειμενο που ειμαι σιγουρη ότι κάθε τρεντυ εφημεριδα και περιοδικο θα εκοβε φλεβες να το δημοσιευσει. Ο μικρος, 20ετης πλεον, τσογλανος, εγραψε παλι. Σιχαινομαι που το λεω αλλα ετσι είναι, μου εχουν μεινει κατι υπολοιπα μεγαθυμιας κι αναγκαζομαι να παραδεχτω δημοσιως ποσο πολύ μου αρεσε.

Βαριεμαι να κανω επιλογο.

UPDATE 13/8/2006: Επειδη γκρινιαζα πιο πανω οτι θελω να διαβασω κατι διαφορετικο, φαινεται οτι με ακουσε ο απο μπλογκοσφαιρας θεος και με ερριξε, ενω σερφαριζα στο monitor, πανω στο κειμενο "Η Γυναικα Θελει Ξυλο" που το διαβασα με μια ανασα. Αγαπητε EggGod, τα σεβη μου.

26 Comments:

Blogger e-Lawyer said...

Duchessa μου, αυτό το "δος του" με ταξίδεψε σε μια αλήστου προστακτική του δίδωμι. Πως φαίνεται ότι περάσατε (αν και δεν αγγίξατε) από αρχαία θέατρα! Όλο το κείμενο σας ενέχει κρυπτικές αναφορές στις απέραντες διακοπές σας!

12/8/06 5:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά, με γέμισες ενοχές! Είπα κι εγώ να πληροφορήσω το πολυπληθές (3 κι ο κούκος) κοινό μου ότι φεύγω και θα λείψω δύο εβδομάδες, για να μην ανησυχούν που δεν θα έγραφα, αλλά τώρα που μας τα έψαλες σκέφτομαι ότι καλλίτερα να μην το είχα κάνει... Αλλά, δεν μπορείς να πεις, φωτογραφίες με αμουδιές δεν έβαλα...

12/8/06 6:30 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

--e-lawyer, επειδη ειμαι καλος ανθρωπος δεν θα πω οτι στη παρασταση της Ορεστειας ξεκανες ανερυθριαστα ολοκληρο κουτι με γεμιστα μπισκοτα Παπαδοπουλου!

--heliotypon, εννοειται οτι εξαιρουνται οι κατοικοι εξωτερικου (και με το δικιο τους), οσο για την υπολοιπη κριτικη μου, μη σκας, τα ιδια γραφω καθε χρονο!!!
(ακομα γελαω με το φοβερο ονομα που διαλεξες για blog, αχαχαχαχχαχα)

12/8/06 6:50 μ.μ.  
Blogger Αθήναιος said...

Και εγώ που είχα αποφασίσει να γράψω ένα ποστ " γιατί θα μείνω φέτος το Δεκαπενταύγουστο εδώ και το γουσταρω τρελλά γιατί μέχρι τώρα περνάω τέλεια"...

Ο iblog είναι σεσημασμένο ταλέντο της σφαίρας.

12/8/06 6:54 μ.μ.  
Blogger NinaC said...

Ουστ, καλέ! Που θα μας την πεις κιόλας!!!

12/8/06 6:54 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

--Αθηναιε και το συζητατε; να το γραψετε παραυτα το ποστ μηπως παρουμε και καμια καλη ιδεα εμεις οι τουριστες του Λεκανοπεδιου ;-)

--Ντολυ, για bloggers-τουριστες μιλαω, οχι για bloggers-ξενοδοχους :-ΡΡΡ
(σκεφτομαι να σε επισκεφτω ξανα μπας καταφερω αυτη τη φορα κ' φαω το σοκολατακι ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΥΛΑΞΕΙ)

12/8/06 7:11 μ.μ.  
Blogger cheaptalk said...

Οι διακοπές είναι σαν τον καιρό. Μια σχετικά αποδεκτή σύμβαση για να ανοίξεις μια συζήτηση - που θα πας, που πήγες, τι.. καιρό έκανε κτλ.

Επειδή έχει μέσα και το εγώ, οι περισσότεροι αδυνατούν να σταματήσουν άμα αρχίσουν. Και η συζήτηση καταντάει τόσο βαρετή όσο και να σου λέει ο άλλος πότε άναψε και έκλεισε (και γιατί) το ερκοντίσιον σπίτι του τον τελευταίο μήνα.

Όσο για τους bloggers που γράφουν για τις διακοπές τους σπό τη μια είναι γνωστό ότι τον υπόλοιπο χρόνο γράφουν για τον καιρό. Και από την άλλη έχουμε βαρεθεί επίσης και τα blogs που γράφουν για τα άλλα blogs :PPP

Που θα πας διακοπές είπαμε?

12/8/06 8:18 μ.μ.  
Blogger Κοκοβιός said...

Καλά, δεν ήταν ανάγκη να πετάξεις τόσο δηλητήριο μόνο και μόνο επειδή δεν έχεις τι να μας διηγηθείς από τις διακοπές σου στη Λούτσα! :-ΡΡΡΡ
Άντε βρε, και του χρόνου Σαλαμίνα σού εύχομαι!!! :-ΡΡΡΡ

ΥΓ: Και ρίξε καμμιά φωτογραφία από τις διακοπές σου, να ζηλέψουμε λίγο... :-ΡΡΡΡ

12/8/06 9:13 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

--cheaplog, θα σου πω που θα παω διακοπες μολις σταματησεις να μιλας για το αιρκοντισιον σου :-ΡΡΡ

--Κοκοσαλεμενο, εννοειται πως θα ειμαι του χρονου Σαλαμινα, ξεχασες οτι με καλεσες στο εξοχικο σου στα Παλουκια;; :-ΡΡΡΡ
(και τραβα να παρεις εκεινο το ψυγειο που λεγαμε-οχι του παγου βρε- γιατι εδω και 3 μερες μας ξεφωνιζει σε ολη την ΑργοΝαυπλια η Ντολυ)

12/8/06 10:07 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Μπα, δεν είμαι του εξωτερικού. Εδώ, μαζί με όλους εσάς είμαι. Στο ίδιο (περίπου) καζάνι βράζω αλλά είμαι από σκληρό κρλεας και δεν βράζω εύκολα...

Χαίρομαι που σε διασκέδασε το όνομα του Blog μου. Υπάρχει λέξη με γλυκύτερο ήχο (και γεύση, άλλωστε...!). Ελπίζω να διάβασες το πρώτο ποστ που εξηγεί...

13/8/06 1:40 π.μ.  
Blogger raffinata said...

Moυ επιτρέπεις να γράψω έκθεση, να κρεμάσω πανώ στο μπαλκόνι μου, να γεμίσω με σχόλια τα αγαπημένα μου και μη blogs, όταν και ΑΝ ποτέ πάω διακοπές; εκτός αν με καλέσει κι εμένα ο κοκό στην έπαυλη στα Παλούκια ;)

13/8/06 7:20 π.μ.  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

"Στην έπαυλη στα Παλούκια;;;;" βρε από τότε που με παράτησες για εκέινον τον πλάνο και σε παράτησε κι αυτός κα πήγε στη ζούγκλα όπου πάντα ανήκε έχεις ξεφύγει! Άκου στα Παλούκια με τον Κοκό! Τεσπά δεν δικαιούμαι να ομιλώ αφού δεν είμαι παρά ένας πρώην και δη παρατημένος...

Βοργοπούλα μου εσύ τα χειρότερα είναι με τα γενέθλια. Σκέψου 1400 blog στο monitor δια 365 μέρες που έχει ο χρόνος (να και μια από τις ελάχιστες σταθερές στη ζωή μας) ίσον τέσσερα παρά κάτι γενέθλια την ημέρα. Αν προσθέσεις γενέθλια συγγενών φίλων και ετέρων ήμισυ, γατιών σκυλιών και blog, χαμός σου λέω!!!!!!!!!

Εγώ πάντως γιόρτασα δεόντως τα δικά μου, της αδερφής μου, της γνωριμίας μου με την τέως μου, (όχι την ανωτέρω, την προηγούμενη Σ;0), του χωρισμού μου με την τέως (όχι την ανωτέρω, την προηγούμενη Σ:))))) κτλ κτλ. Μίσησέ με όσο θέλεις αλλά μη βαράς και μη μού κάνεις βουντού, έχω αλλεργία Σ;))))))))))))))

13/8/06 11:36 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, Μαυρε Γατε εριξα τον καφε παλι στο πληκτρολογιο απο τα γελια, για τα γενεθλια παντως δε λεω κουβεντα, ειναι η αγαπημενη μου γιορτη, οποτε γιορταστε τα ελευθερως (ασε που ολο κ' καποιο κομματι τουρτας θα μεινει κ΄για μας)

--Raffinata, οχι μονο εκθεση αλλα κ' πρωτοσελιδο να γραψεις στο ΒΗΜΑ, ασε δε που ετσι κι επιβιωσεις απο την επαυλη του Κοκο, θα ειναι σαν να εχεις παιξει στο "Survivor"!!

--Αenaos, ειπες οτι θα φυγεις; ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ;;;;

13/8/06 2:22 μ.μ.  
Blogger Χαρτοπόντικας said...

Εγώ πάντως, γνωστός τζαναμπέτης, θα συμφωνήσω μαζί οσυ :)

13/8/06 2:40 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τα σέβη μου...

13/8/06 3:27 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Το σίγουρο είναι ότι τον Αύγουστο μέσα στην Αθήνα, ξεχωρίζουν τα πιο ωραία μουτράκια σαν την αφεντιά σας Ποταπή Λουκρητία :-P
Και ναι, θα παραμείνω κι εγώ εντός κλεινού άστεως διότι οι καλύτερες κυρίως ειπείν διακοπές είναι πριν και μετά τον Αύγουστο.

ΥΓ Έχω ξετρελλαθεί με το καινούριο ποταπό look του ιστολογίου σας. Το δείχνω δεξιά-αριστερά και όλοι χάνουν τη μιλιά τους! Εύγε στον Αλέξανδρο.
ΥΓ E-lawyer, που την βρήκες αυτή τη γραμματοσειρά που έβαλες στο χρυσόβουλον πάπυρον;

13/8/06 3:47 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

--Χαρτοποντικα, εισαι και γνωστος τριβιαλιστας, οποτε καλα θα κανεις την επομενη φορα να παιξεις με τη δικη μας ομαδα κι οχι "με εκεινους τους ασχετους" :-ΡΡ

--Παραφωνε, καλωσορισατε :-))

--JustAnother, οπως το ειπες, πριν και μετα τον Αυγουστο, οι καλυτερες διακοπες!! (αλλα ας μη το φωναζουμε κ' το παρουν πρεφα ολοι). Οσο για το template μας, οπως καταλαβαινεις καθε συνεπες Β-οργιο θελει τον εικαστικο του και τον νομικο του για να μεινει στην Ιστορια :-ΡΡ

13/8/06 5:00 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Το επόμενό μου post θα έχει τίτλο: "Οι διακοπές της γλώσσας του αδελφού μου".

Πρωτότυπο ε;

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. (Μήπως να μαζευόμασταν λίγο; Γιατί η γλώσσα του αδελφού μου, εκτός από Ντότα, έχει αρχίσει και λέει και τη λέξη "ΠΑΡΑΓΚΑ".)

13/8/06 6:57 μ.μ.  
Blogger I.I said...

Έτσι όπως τα λες είναι Λουκ!
Η πρωτοτυπία στο μεγαλείο της!

Φιλιά από Ναύπλιο. (Μπορούμε να λέμε πάντως από που γράφουμε, έτσι δεν είναι;;;)

15/8/06 11:05 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Να στη σπάσω πιο πολύ;;;; Εγώ φεύγω όταν οι άλλοι έρχονται....
σαν το Johnny Walker ένα πράμα!!!!

16/8/06 11:44 π.μ.  
Blogger Thelksinoe said...

λουκρητία,
εγώ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου γι'αυτό δεν πρόκειται ποτέ να γράψω για την κρουαζιέρα που θα κάνω με την θαλαμηγό μου συνοδευόμενη από έναν μελαχροινό καλογυμνασμένο νέο με πράσινα μάτια να αλείφει sun tan lotion στο κατα 20 κιλά πιο αδύνατό κορμί μου κάτω απο το φεγγαρόφως όταν θα κερδίσω το jogger ...
προς το παρόν αν και είμαι σε άδεια παραμένω Αθήνα άντε το πολύ πολύ να πάω Σαλαμίνα στην Κίριζα λίγο πιο κάτω από τα Παλούκια...

16/8/06 6:53 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

--Ιουδα, ΟΧΙ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΛΕΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ!!(χοχοχο, ειναι να μη με πιασουν τα διαολια μου) :-ΡΡΡ

--Χαραλαμπαινα, καλα να περασεις, μια χαρα επιλογη εκανες (αρκει να μην εισαι πολυ περιγραφικη οταν επιστρεψεις) :-ΡΡ

--Θελξινοη, ακυρη η περιγραφη, δεν αναφερεις ποσους βαθμους προστασιας ειναι το sun tan lotion :-ΡΡ

16/8/06 10:21 μ.μ.  
Blogger NetKerveros said...

Πέστα χρυσόστομη, πέστα, έχω λιώσει στην Αθήνα να διαβάζω για τις διακοπές των άλλων. Σε άλλη μια βουρκο-παραλία της Αττικής αν πάω θα φρίξω. (ο iblog όντως έγραψε)

17/8/06 3:28 μ.μ.  
Blogger tassoula said...

και μόνο που σκέφτομαι ότι μέσα Σεπτέμβρη γυρνάω απο Χανιά....

17/8/06 8:41 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Netkervere, ευχομαι να φυγεις το συντομοτερο, αλλα και να μη φυγεις υπαρχουν ακομα παραλιες στην Αττικη που με λιγο σωστο timing τις απολαμβανεις και σχεδον μονος σου!

-Tassoula, προκαλεις!! :-ΡΡ

18/8/06 5:30 μ.μ.  
Blogger Zissis said...

Η ανιωθίαση μου δεν μου επέτρεψε παρά να δω το comment σου ΧΤΕΣ! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το setup της σελίδας σας σκίζει!

19/12/06 5:35 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος