Loucretia's

Παρασκευή, Μαΐου 12, 2006

Vissi live 15 euros



Πριν από μια βδομάδα ήμουν στις Βρυξέλλες και η φίλη μου που θα με φιλοξενούσε μου το είχε ξεκαθαρίσει: «το βράδυ θα πάμε με μια παρέα να δούμε τη Βίσση». Στην αρχή έβριζα γιατί νόμιζα πως ήταν η μέρα της Eurovision και εγώ θα την περνούσα στην Ευρωβουλή. Μετά όμως το διπλοξανασκέφτηκα και λέω «α, θα είναι για το promotion του Everything». E, και πήγαμε. Αυτά. Α, ναι: το εισιτήριο είχε 15 ευρώ.

(το κείμενο είναι παραγγελία και αφιερωμένο στη Loucretia, η οποία ζήτησε ένα σύντομο ενσταντανέ από το live της Βίσση που παρακολούθησα στις Βρυξέλλες. Να μάθεις να λες ότι δεν μπορώ να γράψω μικρά κείμενα.)

Υπογραφη:E-Lawyer




Διευκρινηση:
Το παραπανω κειμενο οντως το ζητησα απο τον e-lawyer, οταν εμαθα οτι ειχε το "ατυχες" αυτο γεγονος το προηγουμενο Σαββατοκυριακο στις Βρυξελλες. Περιμενα οτι θα εγραφε οσα μας ειχε διηγηθει με το γνωστο γλαφυρο και σαρκαστικο του υφος. Ομως μου κραταει "μουτρα" επειδη σε προσφατο σχολιο μου στα ΜΟΥΤΡΑ αναφερθηκα (σας ορκιζομαι, πολυ διακριτικα) στα ολιγον μακροσκελη του κειμενα.....

Τωρα θα μου πειτε, κι εμας τι μας νοιαζει. Φυσικα και δεν σας νοιαζει. Νοιαζει ομως εμας γιατι μπορει ο κ. Τσαγκαρουσιανος ν΄ αλλαξει αποψη και να ξανανοιξει την στηλη των blogs στην Lifo, οποτε πρεπει να ειμαστε στις επαλξεις του monitor για παν ενδεχομενον ;-)

12 Comments:

Blogger un certain plume said...

Να συγχαρούμε τον E-lawyer για την υφολογική του μεταστροφή. Η λακωνικότητα είναι πάντα μια κίνηση αβρότητας προς τον αναγνώστη.

12/5/06 9:27 μ.μ.  
Blogger raffinata said...

μα αυτό δεν ήτο σεντόνι, χαλάκι, πατάκι ήτουνε (όχι ΠΑΤΑΚΗ)!!!

12/5/06 10:27 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Φαντάζομαι να προσέξατε πάντως ότι το έδωσα εδώ πέρα, ενώ στο δικό μου διατηρώ μια υφολογική συνοχή.

12/5/06 10:33 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Τι διατηρεις λεει;;;

12/5/06 10:36 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Μια υφολογική συνοχή που λατρεύουν οι αναγνώστες μου. (Φταίει κι αυτή η εμμονή τους με το καλτ).

12/5/06 10:42 μ.μ.  
Blogger raffinata said...

τώρα αυτό είναι καλό; η υφολογική συνοχή... αν είναι, να το κοιτάξω περαιτέρω!

12/5/06 11:56 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Κοιτάξτε, οι συστεμιστές όπως ο Luhmann και ο Teubner έχουν καταδείξει ότι το πολυσυγκειμενικό δεν προϋποθέτει την αποδόμηση,όπως πρεσβεύουν εμβληματικοί (όσο και ξεπερασμένοι) μεταμοντερνιστές. Μπορείς να έχεις σκέρτσο χωρίς να ασχημονείς επί του context.

13/5/06 12:28 π.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Αντιθέτως, αγαπητέ Κοκοβιέ. Ενώ σκεπτόμουν να ανοίξω άλλο ένα blog για να βγάζω κι εγώ τα σώψυχά μου όπως όλοι σας (οκ, sorry e-doctor), τελικά αποφάσισα ότι θα με φιλοξενεί η Look. Απλώς προσπαθώ να της το φέρω με τρόπο και να μην την αποπάρω με τέντες (ποια σεντόνια;) με το καλημέρα.

13/5/06 12:44 π.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

απαπαπα τι είστε εσείς εδώ μπρε!

13/5/06 11:32 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Κοκο-σαλεμενο, ακομα εξω κυκλοφορεις;;;

:-ΡΡΡΡ

13/5/06 4:53 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Αν είναι εύκολο προσαρμώστε τις βρισιές σας σε κάτι αντιληπτό και για όσους γεννήθηκαν μετά τη Μεταπολίτευση-ευχαριστώ.

13/5/06 5:31 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Κοκοσαλεμενο, μιλας εσυ για Σινουρη που εχουν ολοκληρη πτερυγα στο ονομα σου;;;
και δε ντρεπεσαι κοτζαμ αντρας να κυκλοφορεις με ταπερ;; παλι με δανεικα τη βγαζεις;; :-ΡΡΡΡ

-e-lawyer, διαβασε και κανενα Θουκυδιδη, ολα απο μας τα περιμενεις πια;;

-Amelie, θα μαλωσω τον e-lawyer που αμελησε να σε ενημερωσει για την αφιξη του (διοτι προφανως αυτο θα εννοεις κοσμοϊστορικο γεγονος..)

13/5/06 11:05 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος