Loucretia's

Πέμπτη, Απριλίου 27, 2006

CATCH BULL AT FOUR



Σημερα εχω γενεθλια.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ:

• Tα καταναγκαστικα δωρα: «ουφ-ας-της-παρουμε-κατι-να-ξεμπερδευουμε-θα-μας-φαει
-με-τη-γκρινια-της-η-καργια»
• Τα ανεμπνευστα δωρα ( βιβλια του Γιαλομ, μαντηλια, κολωνιες, βιοι αγιων, λουλουδια από τον Πακιστανο στα φαναρια)
• Τα σχολια κατω των 20 λεξεων
• Τα σχολια που δεν περιεχουν τη λεξη ΘΕΑ
• Οι δηθεν αθωες ερωτησεις του στυλ «τα ποσα κλεινεις ειπαμε;»
• Τα κακοβουλα σχολια περι αντικαταστασης των κεριων της τουρτας με μανουαλια της Μητροπολης
• Οι ξεπετες ευχες μεσω sms “xronia polla”, “oti epithymeis”
• Τα τραγουδια-αφιερωσεις από δισκους των 78 στροφων
• Τα spam email με τη διευθυνση του Φουστανου και τα νεα προϊοντα bottox
• Τα τηλεφωνα-απολογιες «αχ ηθελα να σου ευχηθω αλλα δεν προλαβα»
• Οι ερωτικες εξομολογησεις (ας κανουμε κι ένα διαλειμμα, βρε αδερφε)
• Οι βιντεο-φοβικες συζητησεις
• Οι βιντεο-υπερθεματικες συζητησεις
• Τα ευχετηρια τηλεγραφηματα από την Αρχη Προστασιας Προσωπικων Δεδομενων

Αν απορειτε γιατι γλενταω τα γενεθλια μου, υπενθυμιζω ότι η μερα που γεννιομαστε είναι μοναδικη για ολους μας, μας ανηκει εξ’ ολοκληρου και δεν θελω κλαψες και μιζεριες για τον χρονο που περναει, χαιρομαι το δωρο της ζωης κι ειμαι πανευτυχης που μπορω ακομα να χαμογελω ;-)
(ακομα και με καινουργια οδοντοστοιχια που λεει ο Art Attack, αχαχαχαχα)

Κι επειδη ειμαι παιδι (δε θελω σχολια) του Απριλη, που προερχεται από την Λατινική λέξη Aprilis/Aprilius-aperio, ire (=ανοίγω), με αλλα λογια, ανοιγει η καρδια σας όταν με βλεπετε (ειπες κατι, ακατανομαστε;) γι αυτό κι εσεις, «επωνυμοι» κι «ανωνυμοι» ανοιξτε τα πληκτρολογια σας να μου ευχηθειτε!!!

Υ.Γ.1 παρακαλουνται οι Nylon.gr να φωτογραφισουν και να βιντεοσκοπησουν το παρτυ των γενεθλιων μου και ν΄ αναρτησουν τα σχετικα ντοκουμεντα στο ιντερνετ μετα από 30 χρονια (τοτε θα εχουν τελειωσει οι σχετικες συζητησεις ) :-ΡΡΡ

Y.Γ.2 τις ευχαριστιες μας στον iblog για τη κινεζοκαρτα που μας εφτιαξε.

Υ.Γ.3 το διαγγελμα που σας υποσχεθηκα, βρισκεται στο σχολιο 107, αξιζει ομως να διαβασετε τα προηγουμενα 106 σχολια, ειναι ολα τα λεφτα!!!

107 Comments:

Blogger alximist said...

我祝你生日快乐!dear goddess Lu!

27/4/06 2:25 π.μ.  
Blogger the ibt said...

Χρόνια Πολλά! Χρόνια Πολλά! Πολλά Πολλά! Πολλά Πολλά Πολλά! Χρονιά Πολλα Πολλά Πολλά, Χρόνια Πολλά και Πολλά. Επίσης, Χρόνια Πολλά. (Ok τις πιάσαμε τις 20 λέξεις.)

Α ξέχασα: Θεά.

27/4/06 2:29 π.μ.  
Blogger the ibt said...

P.S. Τι ταλαντούχος αυτός ο εικονογράφος σας!

(Δε μπορούσα να μην το πω.)

27/4/06 2:32 π.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων σας εύχεται xronia polla kai o,ti epithimeite, κι αυτό επειδή έμαθε ότι η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών ζητά να της επιστρέψετε τα μανουάλια από τη Μητρόπολη, γιατί ένας βιντεάς γάμου σας πήρε με την κάμερα όταν τα μετατοπίζατε.
Ωστόσο ο Αρχιεπίσκοπος έμαθε ότι είχατε γενέθλια, και θέλει να σας ευχηθεί αλλά δεν προλαβαίνει, παρ' όλο που έχει δηλώσει καταγοητευμένος (χωρίς να χρησιμοποιήσει τον κωδικό "θεά")και θέλει να σας στήλει ένα αντίγραφο από την ποιητική του συλλογή και να σας αφιερώσει την "Άνοιξη" των Μικρούτσικου-Βόσσου, από το αυθεντικό βινύλιο 78 στροφών.
Και του χρόνου!!!

Υ.Γ. Πόσα κλείνεις είπαμε;

27/4/06 2:54 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια πολλά, Λουκρητία -μάτια καστανά-και ό,τι επιθυμείς.

ΧΧΧ
ΤΕΡΑΣ

-Υ.Γ.

http://www.cosmeticsurgery.com/view_photos/cosmetic-surgery/BOTOX®-Cosmetic/

27/4/06 3:31 π.μ.  
Blogger Rodia said...

Εμ, έτσι εξηγείται! Ιδια μέρα με την αγαπημένη μανούλα! Για τούτο σε φοβόμουν:-Ρ χεχε..
Χρόνια Πολλά μικρό μου λοιπόν.. με Πολλή Πολλή Χαρά!
..και πολλή και καλή θέα, ε, μη το ξεχνάω αυτό.. θέα δεν ζήτησες;

σμουτς! σμουτς! σμουτς! και ξανασμουτς!

:-)))))

(και ό,τι είναι για καλό)

27/4/06 3:46 π.μ.  
Blogger raffinata said...

στην ΚαλλιΘΕΑ είπες ότι μένεις; για να ξέρω που να στείλω τη νταλίκα με την τούρτα:Ρ
Να ζήσεις όπως γουστάρεις :)))

27/4/06 7:19 π.μ.  
Blogger Αθήναιος said...

Λουκρητίτσα μου, μελαγχροινό μου λουκουμάκι, να τα εκατοστήσετε!!

27/4/06 8:48 π.μ.  
Blogger Mirandolina said...

Χρόνια πολλά κι ευτυχή, κυρία Θεά μου, κι ότι ποθείτε στην αγκαλιά σας ή στο πιάτο σας να το βρείτε.

27/4/06 9:51 π.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

Αγάπη μου είσαι ΘΕΑ και θα το λέω ακόμα κι αν αυτή είναι η τελευταία από τις 20.000.000.000 λέξεις που αναμένεται να προφέρω σε αυτή τη ρημαδοζωή!

Δε μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό να σου κάνω ερωτική εξομολόγηση αλλά σεβόμενος την επιθυμία σου θα πνίξω βουβά τον πόνο μου και τον πόθο μου στο καπηλιό του Μαύρου στο Κερατσίνι.

Να είσαι χιλιόχρονη και εκκατομυριόγραφη για να σε απολαμβάνουμε σε όλες τις στάσεις (για να μη παρεξηγηθώ εννοούσα ότι σε τυπώνω και σε διαβάζω στο λεωφορείο)!

Φιλιά στη ΘΕΑ!
Λαμπρούκος

27/4/06 10:32 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

TIMH KAI ΔΟΞΑ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΑ BLOGGER!

27/4/06 11:16 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

27/4/06 11:34 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Kamia dekaetia prin, egrafa arketa elaborate pragmatakia se kartes genethliwn. Pleon, kathe fora pou mou xwnoun mia karta katw apo tin mouri mou, I get stage fright. Kanw mumble/scrible dio tria koinotipa kai tin pasarw ston epomeno.

Xronia polla! Anti gia parti, kane kati gia sena (bungi jumping?), kati na se kanei na xesteis apo ton fobo sou gia na niwseis efxaristisi pou ise zwntani, estw kai ena xrono megaliteri!

K.

27/4/06 11:41 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρονια πολλα και με υγεια!
:)

27/4/06 11:46 π.μ.  
Blogger Πατουσίτσα said...

Χρόνια Πολλά Λουκρητία. Δεν ρωτάμε τα πόσα κλείνεις αφού απαγορεύεται. Να χαίρεσαι πάντα το δώρο της ζωής όπως εσύ ξέρεις και να χαμογελάς πάντα.Είσαι Θεά. (οκ έπιασα τις 20 λέξεις και ελπίζω ότι τα 'έβαλα όλα ??)

Seriously now Φιλιά πολλά και χιλιόχρονη

27/4/06 11:49 π.μ.  
Blogger alex said...

Χρόνια όμορφα μικρή Θεά!

27/4/06 1:30 μ.μ.  
Blogger SomeonethatIusedtobe said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ(όσα θέλεις), υγειέστατα, έγχρωμα, απολαυστικά, νόστιμα, γλυκά, δυνατά, σοφά, ελπιδοφόρα, ανθισμένα, σέξι, τρελά, έξυπνα..
Παρέα με εκείνους που αγαπάς και σ'αγαπάνε, εκείνους που συμπαθείς ή θαυμάζεις, εκείνους που "μισείς" ή σε "μισούνε"(για να μη βαριέσαι :P), με εκείνους που εκτιμάς και σε εκτιμάνε και με όποιον άλλον θες!

*Ααα..και την καλύτερη θέση στον Όλυμπο..αυτή που αρμόζει ΣΤΗΝ ΘΕΑ!

27/4/06 2:57 μ.μ.  
Blogger SomeonethatIusedtobe said...

P.S
Ξέχασα τον κατα-πληκτικό εικονογράφο σας.. :P
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΝΕΑΡΕ!! (ψωνάρα) :P

*Mats-Smoutchhhh!

27/4/06 3:00 μ.μ.  
Blogger nanakos said...

Λατρεμένη μου, Λουκρητίτσα μου... θεά των μπλόγκς, των πάρτυς και της ανακατωσούρας "γιορτάζεις σήμερα, γιορτάζεις σήμερα/ κι εγώ ανάμεσα σε αποτσίγαρα"! Χιλιάδες γλυκά φιλιά, χιλιάδες ευχές ευτυχισμένης ευτυχίας με όλη μου την αγάπη...και το δέος βεβαίως, βεβαίως!

27/4/06 3:31 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Χρόνια Πολλά και Καλά Λουκρητία dearest!!!

Ματς μουτς! Ματς μουτς! Ματς μουτς! Ματς μουτς! Ματς μουτς! Ματς μουτς! Ματς μουτς! Ματς μουτς! Ματς μουτς! Ματς μουτς! Ματς μουτς! Ματς μουτς!

Είσαι η απόλυτη ΘΕΑ και η Ύψιστη Μούσα της Τέχνης! Όπου βρεθώ και όπου σταθώ το φωνάζω!

Εύχομαι ότι ποθείς να το πάθεις! Και να συνεχίσεις να Β-οργιάζεις για πολλά πολλά έτη!
;-)))))

27/4/06 3:41 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Χρόνια σου Άφθονα, Μεστά και Πλήρη, Μεγαλειοτάτη των Βοργίων!!
Με τρέλα, κορδέλα (γαλάζια), πιπεράτα σχόλια, πειράγματα, υψηλές συζητήσεις, και πολλή πολλή αγάπη κι ευτυχία!

Θεά δεν θα σε πω... ΘΕΑΡΑ!!!!


ΥΓ. Είπα να φτάσεις τα όσα σχόλια είχα κι εγώ και μετά να ευχηθώ μουαχαχαχχα :-ΡΡΡΡΡ
ΥΓ2. Είδες τι παθαίνει όποια αρνείται να πει την ημερομηνία γέννησής της;;;;Αναγκάζεται να ανακοινώσει τα γενέθλιά της η ίδια!!!
ΥΓ3. Έκλεισες τα 27;; ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ!!!!!!!!!

27/4/06 4:01 μ.μ.  
Blogger mauvais garçon said...

Να ζήσεις, να σε χαίρονται εκείνοι που σ' έχουν και να σ'ορέγονται εκείνοι που φτύνεις!

27/4/06 5:09 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια Πολλά.

......που είπαμε ότι κάνεις το πάρτυ γενεθλίων σου?

27/4/06 5:44 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

A Wish : May all your enemies suffer sudden death.!!

27/4/06 5:54 μ.μ.  
Blogger greekgaylolita said...

Χρόνια πολλά και καλά Lou μου
Με υγεία το κυριότερο
Να τα κατοστήσεις
(άν δεν έχεις δαγκώσει
τη γλώσσα σου μέχρι τότε;D)
Φιλάκι

27/4/06 6:37 μ.μ.  
Blogger An-Lu said...

Αγαπητή ΘΕΑ,
σήμερα (και κάθε μέρα αλλά σήμερα πιο πολύ) έχεις το δικαίωμα να κάνεις Ο,ΤΙ σου κατέβει και να περνάς ΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ γίνεται!
ΥΓ Θα έχετε και παρτάκι μαμζέλ ΘΕΑ?

27/4/06 6:37 μ.μ.  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Αγαπημένη ΘΕΑ,

πολλές ΘΕΙΚΕΣ ευχές για αυτή την εποχή του χρόνου που είναι ΘΕΙΚΗ και έχει την τιμή να φιλοξενεί μια ΘΕΑ σαν σένα! να περάσεις ΘΕΙΚΑ όπως σου αξίζει!

πολλά φιλιά και ό,τι ποθείς
ΧΧΧ

27/4/06 8:32 μ.μ.  
Blogger Melina's Art said...

Χρόνια Καλά, Πολλά και Ευτυχισμένα! :)

27/4/06 11:43 μ.μ.  
Blogger cheaptalk said...

χρονια πολλά ταυρουλα ΘΕΑ της γονιμότητας :D

28/4/06 4:19 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Υπενθυμιζω οτι θ' αποβληθουν οσοι γραφουν το ΘΕΑ με μικρα γραμματα (ναι iblog, εσενα λεω)
Οταν φτασουν τα 100 comments θα απευθυνω διαγγελμα :-ΡΡΡ

28/4/06 11:14 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια πολλα!! Σήμερα το είδα :(

28/4/06 12:18 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

κι εγώ σήμερα το είδα...!
Χρόνια Καλά!
εύχομαι Υγεία, Πολλά λεφτά και Καλό Σεξ!

28/4/06 1:00 μ.μ.  
Blogger ralou said...

Το πετραδάκι μου στον αγώνα για να φτάσουν τα 100 τα comments.
Ανυπομονώ για το διάγγελμα.

Αλλά κυρίως για να ευχηθώ και γω Χρόνια Πολλά και κυρίως Καλά!

28/4/06 2:23 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Εκατό comments μέχρι το διάγγελμα ε;
O.K. !!! ;-))))

28/4/06 2:58 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

37

28/4/06 2:58 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

38

28/4/06 2:59 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

39

28/4/06 2:59 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

40

28/4/06 2:59 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

41

28/4/06 2:59 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

42

28/4/06 2:59 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

43

28/4/06 2:59 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

44

28/4/06 2:59 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

45

28/4/06 2:59 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

46

28/4/06 2:59 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

47

28/4/06 2:59 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

48

28/4/06 3:00 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

49

28/4/06 3:00 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

50!!! Ουφ βαρέθηκα! Άντε να κάνει και κανένας άλλος τα επόμενα 50 σχόλια, να διαβάσουμε το διάγγελμα! :P

28/4/06 3:04 μ.μ.  
Blogger Xilaren said...

Αρχίζω λοιπόν: 51

Χρόνια πολλά και καλά, ολίγον καθυστερημένη!

28/4/06 3:14 μ.μ.  
Blogger Neilys said...

52 kai vgika! xexe Xronia polla !

28/4/06 6:18 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Ο άνεμος θα καίει στη γή του Νείλου
μια αρχαία μυρωδιά θα μας μεθά
στον τροπικό όπως θα 'σαι του Καρκίνου
μέσα σου θα γεννιέται μια θεά

Μ' άγιο καπνό θα υφάνεις το χρησμό σου
για να μου δώσεις όταν θα ζητώ
να μπώ ιεροφάντης στο ναό σου
να σ' ερμηνεύσω και να ερμηνευτώ

Στην αγορά του Αλ Χαλίλι
θα πουλάν τα δυο σου χείλη
δυο περιουσίες και άλλη μια
τέσσερις εγώ θα δώσω
θα πληρώσω όσο όσο
να μου κάνουν μια μελανιά

28/4/06 11:14 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Θα σου αγοράσω στο Καρνάκ μπακίρια
με καλλιτέχνες θα τα πούμε ιθαγενείς
τις νύχτες θα σου κάνω τα χατίρια
όσα ποτέ σου δε σου έκανε κανείς

Θα 'μαι η πηγή στην όαση της Σίβας
θα είσαι ο διαμαντένιος ουρανός
Θα γίνεις η βασίλισσα της Θήβας
κι εγώ ένας μαγεμένος Φαραώ

Στην αγορά του Αλ Χαλίλι
θα πουλάν τα δυο σου χείλη
δυο περιουσίες και άλλη μια
τέσσερις εγώ θα δώσω
θα πληρώσω όσο όσο
να μου κάνουν μια μελανιά

(56)

28/4/06 11:19 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Σε θραύσμα Λουκρητίας βρίσκεται και σε μαστίγιο Καλιγούλα εκείνο που εννοώ:
θέλει να χε άγριες ****ες ο Αύγουστος για να ζητάει μελτέμι,
ώστε στο φρύδι να αφήνει λιγο αλάτι και στον ουρανό

ένα μπλε

που μέσα στα πολλά το ακούς ευώνυμο
στο βάθος όμως είναι μπλέ Λουκρητίας

(παράφραση του γνωστού ποιήματος "σε μπλε Ιουλίτας", από το έργο Δυτική της Στ.. εεε της Λύπης)

Πόσα πιάσαμε;

28/4/06 11:38 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Αργειτε χαρακτηριστικα.

Το διαγγελμα μου θα περιλαμβανει μεταξυ αλλων τις γνωστες ευχαριστιες προς ολους (σε Λουκρητεια μεταφραση: θα σας αλλαξω τα φωτα!!) :-ΡΡΡ

29/4/06 1:09 π.μ.  
Blogger un certain plume said...

Χρόνια πολλά και ΘΕΑρεστα.

29/4/06 2:32 π.μ.  
Blogger un certain plume said...

...και κυρίως αΘΕΑτα.

29/4/06 2:35 π.μ.  
Blogger Maria said...

Λουκρητία , κάθε σου «μελαχρινή» επιθυμία… ευχή μου!

29/4/06 3:06 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αγάπη μου να τα χιλιάσεις... μα πόσες μέρες τα γιορτάζεις; Ούτε τότε που κάναμε τις εκπομπές στη Σύρο τόση ολονυκτία. Φιλιά!

29/4/06 4:37 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

geia soy lucritia. se eyxaristo gia to iperoxo mathima scuba diving. Eisai pio thea kai apo ti natalia

29/4/06 4:38 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Να ευχηθουμε κι εμεις με τη σειρα μας καλη χρονια και ευτυχισμενος ο καινουργιος χρονος.


Θεές.

29/4/06 4:39 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

sas eyxaristw poly gia tin ypostiriksi poy deixnete sto nini kai tous pinakes moy. Sas eida stin ekthesi toy panagioti kai sas thumithika. Makiaaaaaa kai na ta ekatostisete ta sxolia grigoraaaaaaa

Vera

29/4/06 4:42 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Είμαι ο τελευταίος αρσενικός επι γης. Θα σου αφιερώσω ένα post μου, μια μέρα. Όταν βγάλεις free press.

29/4/06 4:44 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρυσό μου, ποια νομίζεις πως είσαι;

Χρόνια πολλά τέλος πάντων...

29/4/06 4:45 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τις θερμότερες ευχές μου για την πιο ιστορική blogger του κυβερνοχώρου.

29/4/06 4:48 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Έχεις ταλέντο, είσαι σταρ.
Πειράζει που είσαι μεγάλη φίρμα;
Μερικές ίσως.
Εγώ θα σου ευχηθώ να γίνεις ακόμη μεγαλύτερη.
Γιατι χρειαζόμαστε ανταγωνίστριες, χρυσό μου. Ακόμη και -γιατί όχι- θεες.

29/4/06 4:50 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σου εύχομαι να πάρεις τα χρόνια μου. Και τα comments μου, επίσης.

29/4/06 4:50 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δε γίνονται πράγματα στην Ελλάδα...

(εκτός από τα γεννέθλιά σου)

29/4/06 4:51 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Η ελληνική μπλογκόσφαιρα σας χρειάζετε.
Ο έλληνας πολίτης σας διαβάζει και τον εμπνέετε.
Συνεχίστε έτσι και που ξέρεις; Μάζευε κι ας ειν' και ρώγες.
Χρόνια πολλά και να είστε πάντα θεά.

29/4/06 4:52 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Νε.

Χαχαχαχαχα.

29/4/06 4:54 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Υποφέρω,
Υποφέρω,
Υποφέερω,
Υποφέρω,
πολύ.
Έχεις φύγει,
έχεις φύγει,
έχει μείνει η ζωή μου
μισή.

Αλλα επειδή:
Στά δωσα όλα κι έμεινα στον Τάσο
να ευχηθώ χριστούγεννα ευτυχισμένα δεν γίνονται χωρίς εσένα (και τον iblog που έρχεται στα secret concerts μου).
Θεά.

29/4/06 4:55 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ο Αμοιράς, η Δώρα, η Ρεγγίνα (rosas amat), εγώ και όλοι οι τεχνικοί της Βέρας (Έλενα Ακρίτα) σας εύχονται καλή σεζόν!

29/4/06 4:58 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ευειδεστάτη δεσποσύνη, όπως έλεγε και ο Σαίξπηρ, είθε η μελωδία της άνοιξης να ευωδιάζει τα χρόνια των εβένινων μαλλιών σας. (Σοννέτα, ΙΙ, στ. 212)

29/4/06 5:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια Πολλά Λουκρητίσιον μου!

Η Νατάσσα μου είχε τάξει μια βλεφαροπλαστική στον Ανδρέα αλλά τώρα με τα διαζύγια στη χαρίζω γλυκιά μου.

29/4/06 5:01 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

To bi or to straight?

29/4/06 5:01 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

H Alexa Stamatis (TM) σας εύχεται πολλά hits!

29/4/06 5:02 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

You're his lover
undercover,
θα σε ξεμαλλιάσω και θα βρω another!

Αλλά παρ' όλ' αυτά, επειδή αναγνωρίζουμε την πορεία σου στα χώρο, και θέλω παρα πολυ να μοιάσω και σε σένα και στην κ. Μουσχουρη και στην κ. Μαρινέλλα, δηλαδή σε όλες τις θεές, μία βαθειά υπόκλιση, από το σουηδικό ελληνισμό!

29/4/06 5:03 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

... και στην Κυρία ΕΡΤ φυσικά!

29/4/06 5:07 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Άντε και δήμαρχος!

29/4/06 5:08 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

τι έγινε; μου ειπαν ότι είναι μια κουλή που γιορτάζει εδώ. Πελάτισσα είναι; Όχι; Ά, ειμαι εγώ πελάτης της, καλά. Λοιπόν: οι άντρες δεν πρέπει να κάνουν μανικιούρ. Να διατηρήσουμε και ορισμένα προπύργια ρε παιδάκι μου. Δεν μπορεί να υπάρχει αυτή η ισοπέδωση πάντού. Προχτές άκουσα ότι ο Χριστόδουλος περνάει το μούσι με conditioner πριν το πιστολάκι και ανατρίχιασα. Τον έχω εις θέση να βάζει μέχρι και ρόλει. Όσο για μένα, μόνο ως αρλεκίνος θα μπορούσα να εμφανιστώ στο πάρτυ μιας θεάς οπως η Λεσπρίτια. Εεεε, η Λουκρητία. Του Αρκά, εννοούμε έτσι; Του Αρκά. Δεν έχει άλλη. Μακια μούκια, μωρό μου. Και του χρονου,με τσάντα κροκόδειλο από μένα. Φέτος το δώρο μου ειναι ενα φακιόλι Γιάλομ.

29/4/06 5:11 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ο ξάδελφος του Ρακιτζή και ο Ερρίκος Πετιλόν σου στέλνουν τα φιλιά τους.

29/4/06 5:11 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Louc, είσαι θεΆρα. Όχι απο τώρα, απο πάντα. Αγκαλιά. Φιλί. Σταμ

29/4/06 5:13 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια καυτά, μωρό μου.

Το πρώτο μου CD κυκλοφορεί στις 23 Μαίου με τίτλο "ΦΤΟΥ ΣΚΟΡΔΟΥ" από την Garlic Records!

29/4/06 5:14 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

σε μισώ

29/4/06 5:14 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

γιατί:

όλα σε σένα Ταυρίκα
είμαι ευτυχισμένος
κάτι πιο πάνω
από ευτυχισμένος

Στην αγαπημένη μου Ταυρίκα, Λουκρητία. Εμείς τα λιονταράκια, είμαστε λίγο πιο μουρτζούφλικα, αλλα σας αγαπάμε. Το "θεά" δεν μου βγαίνει.

29/4/06 5:17 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αγάπι μου, πρέπει να είσε πολύ περίφανη που η Λέδη του ελληνικού πενταχράμου σου εύχετε χρόνια πολά!

Στο χόρο άλη δεν είνε τόσα χρώνια αναλύοτη. Μόνο εγώ.

Η Αντζελα σου.

29/4/06 5:18 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λουκρητίτσα μου, θεουλίνι μου, χρόνια σου πολλάκια!
Κι αν προκύψει κανα θεματάκι με τη συνταξίτσα σου, εμείς είμαστε εδώ! Μη φοβάσαι τίποτα! Φιλουνάκια πολλά!

29/4/06 5:18 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

To ζεύγος Λάλα - Δρούζα - Οικονόμου - ΔΟΛ , σας εύχεται Χρόνια Πολλά.

29/4/06 5:20 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σ' έχω κανει ΘΕΑ
μια φορά να σε ΔΑ
να σε ΠΑ γύρνα ΠΙΣΑ!

29/4/06 5:22 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Άλλο Λουκρητία κι άλλο... Λεσπριτία.

Άλλο Λουκρητία κι άλλο... αμαρτία.

ΆΛλο Λουκρητία κι άλλο... δοξασία.

Άλλο Λουκρητία κι άλλο... παραλία.

Άλλο Λουκρητία κι άλλο... μαλα*ια!

29/4/06 5:26 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λουκρητία μου, συγνώμη που σου γράφω τώρα (μετά από όλα αυτά τα Ιερά Τέρατα) αλλά είχα φωτογραφίσεις σε Μιλάνο, Ντίσελντορφ και Λαμία όλη τη μέρα. Γόβα δεν έβαλα κάτω...

29/4/06 5:34 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πλίτς

29/4/06 5:39 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ε όχι μωρή αγράμματη που θα μου πεις πως είσαι του '52. Δε θυμάσαι που ήμασταν συμμαθήτριες στο Κολλέγιο Αθηνών; Μέχρι σουτιέν ανταλλάζαμε.

Απλώς άλλες δε γεράσαμε...

29/4/06 5:41 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Καλά τι έγινε εδώ; Έχω ζαλιστείιιι...

Πωπω! Τι glamourous fan club είναι αυτό που έχεις Λουκρητία dearest!

Ε, βέβαια αγάπη ακόμα και η Πέπη Τσεσμελή προσκυνά την Μητέρα της Αμαρτίας!

Άντε δύο σχόλια έμειναν μέχρι το διάγγελμα! Αναμένω με αγωνία! ;-))))

29/4/06 1:55 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

29/4/06 1:55 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

καλά 100 comment
die νίκο δήμου die

29/4/06 3:53 μ.μ.  
Blogger Gourouna said...

Λουκρητίνι μουυυ! Σόρρυ που άργησα γλυκιά μου να σου ευχυθώ αλλά έκανα κοσμοπολίτικο τουρισμό στην Ύδρα και που μυαλό για Internet...

Να ζήσεις γλυκιά μου, να μικραίνεις κάθε χρόνο και περισσότερο και οι γκόμενοι να σου έρχονται όπως οι λογαριασμοί της ΔΕΗ και της Vodafone. Να μου μοιάσεις.

Πολλά πολλά φιλούνια!

Η Πριγκίπισσα της Ελληνική Blogόσφαιρας.

Μιτς Ματς!

29/4/06 3:57 μ.μ.  
Blogger Gourouna said...

Αχ βρε Gelialίνι!!! Κάναμε ταυτόχρονα το σχολιάκι και μου έκλεψες τη δόξα του εκατοστού comment!

Τι προσβολή για μία πριγκίπισσα!

29/4/06 4:01 μ.μ.  
Blogger Περαστικός said...

Χρόνια πολλά βεβαίως, βεβαίως, πάντα καθυστερημένος εγώ.

29/4/06 4:25 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

TI ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΚΕΙΝΟ ΤΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ?
(Πόσες περούκες ακόμη;....)

29/4/06 4:58 μ.μ.  
Blogger verbal said...

Όταν γύρισα τον καρκινοπαθή σκύλο μου απ' τον γιατρό που καθυστέρησε να έρθει γιατί έμπλεξε με ένα αυτοκινητιστικό, μου έφαγε το κινητό που είχε τη λίστα με τις ημερομηνίες γενεθλίων, και μετά απο πέντε μέρες που το ανέσυρα από το κουφάρι του, ανακάλυψα ότι όλες οι σημειώσεις του ημερολογίου είχαν μετατεθεί κατά 69 ώρες, οπότε καθυστέρησα λίγο να βρω τα γενέθλιά σου.

Επειδή ξέρω όμως πως οι δικαιολογίες δε φτάνουν για να με καλύψουν, αυτοτιμωρηθηκα ήδη, βλέποντας 78 φορές το Τσίου... σε επανάληψη.

Χάπι Birthday και όταν έρθει η ώρα σου, εύχομαι να σου βρουν την καλύτερα Θ Έ Α.

Φιλώ σας.

29/4/06 5:45 μ.μ.  
Blogger verbal said...

(έβαλα και τον τόνο στο 'Ε' γιατί προφανώς οι προλαλήσαντες παρανόησαν)

29/4/06 5:47 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ

Blogoσφαιριτες και Blogoσφαιριτισσες,

Κυματα συγκινησης με πλημμυριζουν από την αυθορμητη προσελευση σας (οκ Ιβαν, κατεβασε το Καλασνικωφ, φτασαμε τα 100 comments) και από τις αγνες κι αδολες ευχες σας (αμα πιασω αυτόν που μου εστειλε τη δ/νση για τα bottox, θα τον λιανισω).

Βεβαια σημειωθηκαν και μερικες τρανταχτες απουσιες (οι υπολοιποι 957 bloggers) αλλα θα τους συγυρισω κι αυτους με τον καιρο.

Σε λιγες μερες κλεινω ένα χρονο στη blogoσφαιρα, μια εισοδος που συνοδευτηκε από κανονιοβολισμους στον Λυκαβηττο και 3 σχολια σε κάθε ποστ (τα 2 της Id). Σ’ αυτό το χρονο μεσα, εμαθα, διαβασα και γνωρισα πολλους και πολλα. Απεκτησα συν-admins, Βοργια και Βοργιο (την εξοχη Id και τον shadow hpstg), απεκτησα ορκισμενους φιλους που πινουν ποτασσα στ’ ονομα μου (βλ. Κοκοβιος), εγινα ποστ (βλ. Manifesto), εγινα αφιερωση με τραγουδι (ατιμε Art Attack που σβηνεις τα αρχεια σου), εγινα Μενου για Ακαματρες Κορες (βλ. Αθηναιος), εγινα παρουσιαστρια των ΜπλογκοΚαλλιστειων (βλ. Λαμπρουκος), εγινα σκηνοθετης του Bollywood (βλ. Vague Tourist), απενειμα βραβειο στα Γουρουνοβραβεια (βλ. Γουρουνα), εγινα βιντεο (βλ. Nylon.gr), εγινα το τοπ 2 στη λιστα των τοπ 10 του παρτυ (βλ. Νανακος, αθλιε iblog μου εφαγες τη 1η θεση ) και τελος τελος, εγινα η Μουσα του πολυταλαντου Αλεξανδρου, ο οποιος μου ετοιμαζει αφιερωμα τις επομενες μερες (ελπιζω ότι κι εκει θα προσελθετε το ιδιο ενθουσιωδως κι αυθορμητως). Τι άλλο πια να επιθυμει μια σεμνη και ταπεινη blogger υστερα από τετοια λαμπρη και πολυποικιλη καριερα;;;

Μετα την αρση της ανωνυμιας μου και την προσελευση μου στο περιφημο παρτυ των bloggers (αρκετοι εκ των οποιων διεκομισθησαν με το 166 μολις με αντικρυσαν) σκεφτηκα ότι εκλεισε αυτος ο blogoκυκλος και είναι καιρος πλεον ν΄ αποσυρθω. (ΑΚΟΥΣΑ ΑΛΛΑΛΑΓΜΟΥΣ ΧΑΡΑΣ;;)

Από την άλλη όμως, σκεφτηκα ότι το gmail μου δεν θα χωρεσει τα χιλιαδες email διαμαρτυριας για την απουσια μου και παρακλησεων για την επιστροφη μου, οποτε αποφασισα να σας κανω τη χαρη και να παραμεινω στις επαλξεις του blog μου. Θα ηθελα όμως να διαλυσω καποιες φημες που κυκλοφορουν γυρω από το προσωπο μου.
Οσοι ακουσατε ότι ειμαι μια Βοργιωδης ιδιοσυγκρασια, καταχθονια προσωπικοτης με τη κακια κουβεντα παντα στο στομα, λυπαμαι που θα σας διαψευσω.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΣΑΣ, ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ :-ΡΡΡΡΡ

Κλεινοντας, θα ηθελα να ευχαριστησω ολες κι ολους τους bloggers που παρεκαμψαν τις ανωτερω φημες και προσηλθαν με γενναιοτητα να μου ευχηθουν, τηρωντας με ευλαβικη συνεπεια και μεγαλοψυχια τις σεμνες μου επιθυμιες καθως και το εγχωριο star system που εσπευσε εντρομο μες τα χαραματα να μου υποβαλει τις ευχες του και δεσμευομαι ενωπιον σας για πολλα πολλα ακομα (αθλια) ποστ μου κι ακομα πιο φαρμακερα σχολια στα blog σας. Τα χειροτερα ερχονται!!!!

Περαστε στο βαθος (κηπος) για γλυκο και ποτο (σερβιρει ο Κοκοβιος)

Ευχαριστω,
ΣΑΣ ΑΞΙΖΩ

(Ιβαν, βαλε τη κασσετα με τα χειροκροτηματα!)

29/4/06 6:26 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Ομορφα!!

Πάρε και το δωράκι σου, εδώ :)))

29/4/06 9:29 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ta ellhnika strata (OLA OMOS) sas efxontai Xronia Kala....


PS den hthelan na kanoun enas enas post tha steiloun mail sto gmail sas enas enas omos... parakalo xekinhste na kanete xoro...

PS2 SmatS

29/4/06 11:19 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Your days are numbered, bimbo!

30/4/06 2:46 π.μ.  
Blogger JustAnotherGoneOff said...

Ούτω και με αποκαλέσατε "κωλοπαίδιον" εις την εορτή των ιστολόγων ως καλωσόρισμα, ουδέν προσεβλήθησε ο υποφαινόμενος καθώς η ευχάριστος αντίκρυσις της θέας - και θεϊκής - της ρόδιου παρειάς σας μετά από τόσα έτη, ήτο ευλογία - κι εblogια - η ευφρόσυνος, κι υπερόχως ζωντανή εκτός του διαδικτύου αναθυμίασις, της σατανικής παρουσίας σας.

Επιτρέψατέ μοι να υποβάλλω σωματικώς τα σέβη μου, εις στάσιν η οποία προσιδοιάζει γεωμετρικώς την οξείαν γωνίαν, ουχί από κρυψίνοιαν πρόθεσιν να ηφανώ γλείφτης ωσάν οι λειτουργοί της κρατικής μηχανής, αλλά από ειλικρινήν πρόθεσην να προσάψω εις το προσωπείον σας το σεβασμό και την παραδοχήν δια την ευλογαστική ανωτερότητά σας.

Εκαθυστέρησα να ευχηθώ προ του διαγγέλματός σας, αύτη η καθυστέρησις οφείλετο εις ιδικήν μου απουσίαν εις τα επίκαιρον διαδικτυακά δρώμενα και ουδέν σκοπόν είχον να μειώσει την Αυτού Υπεροχότητά σας.

Σας εύχομαι εκ βαθέων, από τα μέλανα άντρα των χριστιανών απολογητών της Σαλαμίνος οπού εβρίσκομαι δια τας τρειήμερα διακοπάς μου, και με όλη μου την ειλικρινήν πρόθεσις η ευχήν τοιαύτη, να τα χιλιάσετε και να τα εκατομμυριάσετε τα διαδικτυακά πόστια σας, καθώς αποτρέψατε από ημάς την ηλικιακήν επίγνωση του σαρκίου σας - οπότε και δεν δυνόμαστε να σας ευχηθούμε αναλόγως ως προς το ηλικιακό ετούτο σκέλος.

Άλλοι σαλτάρουν εις πόστια, άλλοι εις το κενόν, αλλά επιτρέψατέ μοι να σαλτάρωμε νοητικώς και φιλικώς προς την Αυτού Υπεροχότης σας. Διατί να το κρύψωμεν άλλωστε; Είσασθε μίαν δαιμονισμένη θεά, το άκρως αντίθετο του Δανού Βραούνου που εξιδανικεύει μίαν ανεπίληπτην θρησκευτικήν εικόνα, εις το Κώδικα Δα Βίντσιον, ενώ εσείς είσαστε αυθεντικώς το κλέος της γλυκητάτης διαφθοράς.

Με όλας τας ευχάς μου.

1/5/06 12:36 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Αυτο κι αν ειναι διαγγελμα!!!! :-))

1/5/06 3:15 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος