Loucretia's

Πέμπτη, Απριλίου 20, 2006

ΞΥΠΝΗΣΑΤΕΕΕΕΕΕ;;;



Την καλημερα μου στα παλιοπαιδα τ’ ατιθασα, σε οσα προλαβα να γνωρισω (καλα ειστε τρομεροι ολοι σας (*) αλλα δεν μπορεσα ν’ ακουσω και να μ΄ακουσουν (χαιρω πολύ, Λουκρητια, α, χαιρομαι που σε γνωριζω Λεσπριτια, ΛΟΥΚΡΗΤΙΑ ειπα, τι;;; Μαρκησια;;;;), ευχαριστω για τα χαμογελα και τις αγκαλιες σας (με συγκινησατε βρωμοπαιδα, θα μου φυγει η μασκαρα και την εχω χρυσοπληρωσει), την καλημερα μου και σε οσα παιδια δεν προλαβα να γνωρισω (αααγκρρρ), την καλημερα μου στον Ηλια που επαιξε (αφου τον παρακαλεσα ευγενικα, με το Καλασνικωφ στο κροταφο) το κομματι του Τζιμη Μακουλη (….) και την καλημερα μου στις απιθανες φατσουλες των Arxedia Media, ειστε απαιχτο team βρε!!

Τα υπολοιπα θα τα διαβασετε σιγουρα από τους αλλους μπλογκερς, εχω κοιμηθει μονο δυο ωρες, αναζητω την blogoπαρεα μου που τους αφησα 5 το πρωι στου Ψυρρη να ψαχνουν για γαλαταδικο κι εκτοτε αγνοειται η τυχη τους, παω να βαψω αυγα (Αλεξανδρε, σου περισσευει κανενα χρωμα;;) και να μαζεψω δυναμεις για το επομενο παρτυ!!!!!!!!!!!

Ακομα κοιμαστε;;;;;; :-ΡΡΡ

(*) όχι εσυ ακατανομαστε, κατσε κατω!!

31 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

Την καλημέρα μου!!!

20/4/06 11:58 π.μ.  
Blogger cheaptalk said...

καλημέρα κι απο μένα :D

μόλις ξύπνησα κι εγώ και ήδη δε προλαβαίνω να μετράω τις ψήφους του verbal :p

20/4/06 12:40 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙΣ ΜΕ ΔΥΟ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!!

Περιμένω μέηλ και ποστ κακομοίρα μου!!

:DD

(άχου τα όλα μια παρέα πλέον αυτά είναι που κάνω κι εγώ, αχταρμάς και ξερό ψωμί :P)

20/4/06 12:45 μ.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΟΣΤ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ! ΕΓΏ ΠΕΡΑΣΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΟΥ ΜΕ ΝΗΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ!

20/4/06 1:07 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΛΟΥΚΡΗΤΙΑ!!!!! Πέρασα όλο το πάρτυ, ψάχνοντας να σας βρω!!!! Γιατί κρυφτήκατε, κόρη Βοργία?!!!

20/4/06 1:08 μ.μ.  
Blogger dystropoppygus said...

Κι εγώ γμτ, πού στο καλό εξαφανιζουά, ως και στις τουαλέτες άφησα σημείωμα, άσε που ο Πρόβατος νόμιζε ότι ήθελα να πάω μαζί σου στις τουαλέτες και με κύταζε περίεργα. Να επαναληφθεί ώστε να τα πούμε. Χρουμφ.

20/4/06 1:49 μ.μ.  
Blogger mindstripper said...

Πολύ καλημέρα σας! :-)
(Τελικώς βρήκατε γαλατάδικο στου Ψυρρή; Με ενδιαφέρει)

Id, άσε τους αχταρμάδες και τις παρενθέσεις! Νόμιζες ότι θα τη γλύτωνες τόσο εύκολα; Περκέ δεν ήρθες ρε γμτ;

20/4/06 2:04 μ.μ.  
Blogger greekgaylolita said...

Καλημέρα και φιλάκι:)

20/4/06 2:14 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Στου Ψυρρή ήταν όλα κλειστά (εκτός από την Ψύρρα που ήταν τίγκα) και αναγκαστήκαμε να ανηφορίσουμε (η γόβα της Κάτιας το ξέρει) προς Κολωνάκι για να καθίσουμε σαν καλοί συνταξιούχοι στο Peros για τοστ (sic).

20/4/06 3:04 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Gelial και spyros, βλεπω ξυπνησατε κεφατοι ;-)

-cheaplog, τι ψηφους καλε;; εφαγε μαυρο;

-Ιdaki μου, τι να πρωτογραψω, θελω ολο το monitor δικο μου για να κανω ανταποκριση, χοχοχοχ!

-Λαμπρουκο μου δε πειραζει, εμεις θα εξακολουθουμε να σχολιαζουμε το σατανικο σου κορμι :-ΡΡ

-dystro, μου λεει ο Προβατος με αγριεμενο ματι, "μη το κουνησεις ρουπι, ερχεται ο dystro να σε γνωρισει", μαρμαρωνω κι εγω στη πιστα, περιμενω, περιμενω, φευ.... :-(((

-Χωσε, χωσε mind μου, που μας κλαιγεται η Id, ολο ταξιδακια κι αγκαλιτσες και μας τη λεει κι απο πανω!! :-ΡΡ

-Αθηναιε dear, και να ηθελα να κρυφτω, λιγακι δυσκολο, δεν κρυβεται η ατιμη η λαμψη :-ΡΡΡ, μαλλον εσεις μου παιζετε κρυφτουλι, ειχα και τον alombar να μου το παιζει μυστηριος, "εδω ο Αθηναιος, εκει ο Αθηναιος, αλλα δε μπορω να πω που", τα ειδα ολα πια η γυναικα!!

-Λολιτακι, πολλα φιλακια και σε σενα!!

-iblog, αγιο ειχα τελικα που δεν ηρθα, χοχοχοχο :-ΡΡ

20/4/06 3:31 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Μα το πάρτι ήταν μετά.

20/4/06 3:44 μ.μ.  
Blogger Melina's Art said...

Πολύ καλησπέρα και απο μένα! :)

Λοιπόν, εγω πάντω βρήκα -τελικά- ποιος μου χρωστάει ένα παντελόνι! Ε, cheaplog??? :p

20/4/06 3:53 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Όλα τα έγραψα Κοκοβιέ για το πάθος που της τρώει τα σωθικά, για σένα!

Χαρτί και καλαμάρι! :DDDDD

Λουκρητία dearest είσαι μια ΘΕΑ!!!

Ματς μουτς! ;-)

20/4/06 4:23 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-e-lawyer, ωραιο παρτυ με τα ΚΑΠΗ του Perou,ευγε, ευγε, τραγουδησε κι η χορωδια του Αλεπορου;;

-καλως το κουρκουμπινι, τι ειναι αυτα που ακουω, cheaplog ξηλωσου κι αποκαταστησε ολες τις ζημιες ΠΑΡΑΥΤΑ!!!

-Επιτελους, ας το μαζεψει καποιος αυτο το λοβοτομημενο το Κοκ, εχει μπερδεψει τα προσωπα και τις αντωνυμιες, για ονομα πια, τι αμαρτιες πληρωνω η Γυναικα!!! :-ΡΡΡΡ
Αντε να σου δωσω λιγα γραμμαρια απο τη λαμψη μου να ησυχασεις για λιγο, φθονερο τερας :-ΡΡΡ

20/4/06 4:31 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Το blog μου το είδες dearest?!
Xoxoxoxoxoxo!

20/4/06 4:32 μ.μ.  
Blogger cheaptalk said...

@loucretia μπαινουν οι groupies του και τον ψηφίζουν μετά μανίας στο poll. και btw νομίζω ότι αν υπήρχε και κάνας blogger να μη σε ξέρει, τωρα μονο ο πεσταόλας έμεινε :p

@iblog team και e-lawyer πότε θα μας πειτε τι έγινε στο άφτερ?

@kourkoubini δικο σου είναι το παντελόνι που βρήκα όταν ξύπνησα? νόμιζα ήταν της λουκρητίας κι έφυγε με το μινι και τις ζαρτιέρες που φοράει συνήθως σπίτι μου :pp

@ypoloipoi: καλά τη ζαχαρώνατε όλο το βράδυ αλλά εγώ έφυγα τελικά με τη λου. και τη ξαδερφη της. χοχοχο που θα 'λεγε κι ο verbal άμα δε ταξίδευε για λευκάδα τώρα

20/4/06 4:37 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Αλεξανδρε αγορι μου, θα κανω τα παντα να σε γλυτωσω απο τα νυχια του ψωνισμενου τερατος που λεγεται Κοκ, αυτο που σου εκανε δε θα περασει ετσι!!!

20/4/06 4:46 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Λοιπόν: ένα από τα after(shave) που ακολούθησαν ήταν το δικό μας.
Εμείς: αρχικά ήμασταν Loucretia με ξαδέρφη, Αλίνα, verbal, iblog, Acid_K, cheaplog, Αλέξανδρος κι εγώ.
Μετά: αφού το γνωστό κέντρο εξουσίας (Μπαϊρακτάρης) εντοπίσθηκε κλειστό, μας άφησαν Loucretia, ξαδέρφη, Μυρσίνη και αποφασίσαμε να συνεχίσουμε προς Ψυρρή.
Υποψήφιοι για φαγητό: iblog & e-lawyer.
Κατάσταση Ψυρρή: κλειστό σύμπαν
Πρόταση Αλέξανδρου: Αιόλου
Κατάσταση Αιόλου: όσα παίρνει ο άνεμος
Πρόταση Acid_K: Κολωνάκι
Υλοποίηση: 2 ταξί
Διαμερισμός επιβατών: α) Acid_K,verbal,iblog, b) Αλέξανδρος, e-lawyer.
Kατάσταση Κολωνάκι: σερβήρουν καφέδες και τοστ δίπλα στο DaCapo
Κατανάλωση: προσωπικά δεδομένα
Λύση: περί τις 6 και κάτι.
Συμπέρασμα: μια χαρά ήταν.

20/4/06 5:19 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

e-lawyer, παρατα τον Μπαϊρακταρη και τα τοστ και σπευσε αμεσως στο μπλογκ του Αλεξανδρου, διασυρομαι αγριως και μονο εσυ, ως εσαει νομικος μου συμβουλος, μπορεις ν' αναλαβεις δραση, επιτελους πρεπει να λαμψει η αληθεια!

20/4/06 5:23 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Done!

20/4/06 6:17 μ.μ.  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Χαίρω πολύ Λουκρητία...ε...Μαρκησία...ε...Λεσπριτία!

αυτό γίνεται όταν μαζεύονται τόσες ντίβες (sic) σε ένα πάρτι! ;-)

χάρηκα πολύ που σε γνώρισα, ελπίζω να τα πούμε ξανά!

ΧΧ

20/4/06 8:07 μ.μ.  
Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

20/4/06 8:07 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Το μυστήριο (άσε τα μάθαμε από τον Αλέξανδρο τα κοκοβίτικα μυστήριά σας) οφείλεται στην εμφάνιση του Αθήναιου, απ' ότι υποψιάζομαι. Του πρότεινα να έρθει με λευκό κοστούμι την επόμενη φορά - ελπίζω να με ακούσει!

20/4/06 8:42 μ.μ.  
Blogger SomeonethatIusedtobe said...

Εγω δεν πρόλαβα να πω καλημέρα αγαπητή μου Λουκρητία, γι'αυτό θα ευχηθώ καληνύχτα!

*Ματς!

20/4/06 11:04 μ.μ.  
Blogger Rodia said...

Ενοιωθα ένα τρόμο εδώ μέσα.. αλλά μετά το πάρτυ μου πέρασε!!!

(από τη μια η Γάτα, από την άλλη οι Βοργίες...)

:-)

21/4/06 4:04 π.μ.  
Blogger cheshire cat said...

fan

21/4/06 4:25 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Βρε Λου τι να σου κάνει και αυτός ο έρημος ο e-lawyer!
Τι να μαζέψει;;;;;;;; Τον αμάζευτο;;;;;!!!!
Αχαχαχαχαχαχαχαχαχ!

Φιλιά!

21/4/06 7:32 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Δυο Ορφαναι, καλως ηρθατε στο μπλογκ της αμαρτιας :-))

-Μαρκησια μου, γι αυτο ηταν επιτυχημενο το παρτυ, συγκεντρωσε ολες τις ντιβες ;-))

-alombar42, μα τι ντυθηκε επιτελους ο Αθηναιος, Μαυρο Θεατρο της Πραγας;;

-Χιονατη μου, ευχησου μας να κοιμηθουμε και λιγο γιατι εχω γινει σαν τον Αη Γιαννη τον Νηστευτη απο την αυπνια (λεμε τωρα) :-Ρ

-Ροδια μου, κακως φοβασαι τις Βοργιες, μονο οι αντρες μας τρεμουν (το μαρτυρουν οι βουρδουλιες στη πλατη τους) ;-))

-Γατουλη μου, μπονζουρρρρρρ ;-)

-Αλεξανδρε, γλυτωσες καλο μου απο τα νυχια του ερεβωδους;;; :-ΡΡΡ

21/4/06 1:36 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Είμαι ακόμα ζωντανός! Αχαχαχαχ!

Βέβαια ίσως να μου λείπει κάποιο νύχι, αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρος! Αχαχαχαχ!

21/4/06 1:45 μ.μ.  
Blogger MoSeS said...

Stamatiste na epititheste sti Louc giati tha sas piasw OLOUS me ena bouti jamon kai tha ginei xamos! Ta Filia mou apo Madrid (anamenontas tin polypothiti ptisi gia Havana). Ante re c Koky kai mazi me ta poura tha sas few kai pipa tis irinis (gia na tin kanete ta dyo sas vre...)
Kali Anastasiiiii

21/4/06 5:23 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Μοζουλινι ιπταμενο μωρο μου, καλα να περασεις, αχ τι θα κανω τοσες μερες χωρις εσενα, γυρνα με το καλο και φερε οχι πιπα αλλα καπνοδοχο ολοκληρη να τη προσγειωσω στο κεφαλι του ειδεχθους ιχθυος :-ΡΡΡ

21/4/06 5:31 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος