Loucretia's

Σάββατο, Απριλίου 01, 2006

Σ' ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ...



Ξημερώνει η μέρα,
φασαρία φωνές
μουσική στον αέρα,
τα κορμιά μηχανές
Στην καρδιά μου μια τρύπα,
μια πληγή ανοιχτή
χθες το βράδυ στο είπα,

Σ' έχω ερωτευθεί
Σ' έχω ερωτευθεί
Σ' έχω ερωτευθεί

Μεσημέρι θλιμμένο,
το μυαλό αδειανό
πες μου τι περιμένω
και δεν τηλεφωνώ
Δεν μπορείς να μιλήσεις,
κάπου θα 'χεις κρυφτεί
μην ζητάς εξηγήσεις,


Σ' έχω ερωτευτεί
Σ' έχω ερωτευτεί
Σ' έχω ερωτευτεί
είσαι ό,τι έχω σκεφτεί,
ότι έχω ονειρευτεί,
Σ' έχω ερωτευτεί

Το απόγευμα σβήνει,
και η νύχτα θα 'ρθει
όποιος ξέρει να δίνει,
μόνο αυτός θα σωθεί
Μπερδεμένες οι σκέψεις,
η ανάσα καυτή,
μην ζητάς εξηγήσεις,

Σ' έχω ερωτευτεί


Και για να μη παει ο νου σας στο κακο... αντε καλο μηνα και καλη Πρωταπριλια!!! :-ΡΡΡ

22 Comments:

Blogger Alpha said...

τέλειο!

1/4/06 6:55 π.μ.  
Blogger Star_Cat said...

σε κάνω κέφι. Τα λες ωραία. keep going....

1/4/06 9:52 π.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

Ax bre Loucre μου ο έρωτας μας δε μπορεί να έχει μέλλον (όχι ότι είχε και παρελθόν δηλαδή), αλλά να είναι που δε μπορώ να σου δωθώ απολειστικά, καταλαβαίνεις.

Θα είσαι πάντα όμως μια γλυκιά ανάμνηση στο πιθηκίσιο μυαλό μου.
Επί τη ευκαιρία σου αφιερώνων μια μεγάλη μου επιτυχία το "Θα σου κάνω μακαρόνια με κυμά για να φάς"!

1/4/06 11:29 π.μ.  
Blogger Alexandros said...

Αχαχαχαχα! Λουκρητία dearest, είσαι αποθέωση! :DDDD

Επί τη ευκαιρία (ακολουθώντας το άνωθεν παράδειγμα της ξανθιάς μαϊμούς), θέλω κι εγώ να σου αφιερώσω (έτσι για να σκάσουν μερικοί-μερικοί) το γνωστό λαϊκό άσμα "Για τα μάτια σου τα δυό τα έκανα όλα ρημαδιό"!! ;-)

1/4/06 3:02 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

--mosaic, welcome ;-)

--star-cat, σ' ευχαριστουμε :-)

--Λαμπρουκος baby, μη φυγεις θα φαρμακωθω :-ΡΡ (αληθεια, η μεγαλη σου επιτυχια με τι τυρι συνοδευεται;)

--Αλεξανδρε, ανταποδιδω την αφιερωση:
"Είκοσι χρόνια στο μπερντέ κρυφά παραμονεύω
και πίσω απ' τον Αλέξανδρο το φίδι αγριεύω" ;-))
(οπου φιδι, βαλε οτι ψαρικο θες,χεχε)

1/4/06 3:50 μ.μ.  
Blogger MoSeS said...

Αυτό το 'οποιος ξέρει να δίνει μόνο αυτός θα σωθεί΄ με τις προφανείς εσχατολογο-θρησκευτικές του αναφορές σε φανέρωσε Louc μου.
Να το πω?
Η LOUCRETIA είναι η ΚΥΡΙΑ ΛΟΥΚΑ!
Η LOUCRETIA είναι η ΚΥΡΙΑ ΛΟΥΚΑ!
Η LOUCRETIA είναι η ΚΥΡΙΑ ΛΟΥΚΑ!
Η LOUCRETIA είναι η ΚΥΡΙΑ ΛΟΥΚΑ!
Η LOUCRETIA είναι η ΚΥΡΙΑ ΛΟΥΚΑ!
Η LOUCRETIA είναι η ΚΥΡΙΑ ΛΟΥΚΑ!
Η LOUCRETIA είναι η ΚΥΡΙΑ ΛΟΥΚΑ!
Ουφ ξαλάφρωσα τώρα...

1/4/06 5:52 μ.μ.  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said...

Sakisssssss......
γντουπ.....
;PP

1/4/06 6:29 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

--orlando καλε μου, ο ερωτας μονο ως πρωταπριλιατικο αστειο επιτρεπεται σ΄αυτο το blog ;-)

--moses, steamy boy, ξελαφρωσες;; αντε μη σε καταραστω και παθει νοσο των πτηνων η μπεκατσα της ζωνης σου :-ΡΡΡ

1/4/06 6:29 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

vasiliki, κατα λαθος προσγειωθηκες πανω στον Λαμπρουκο και του ΄πεσε κι η μακαροναδα απο τα χερια :-ΡΡ

1/4/06 6:35 μ.μ.  
Blogger cheaptalk said...

moses μη παραπλανείς τους επισκέπτες. η loucretia είναι η μάγια η μέλισσα. και πάει από λουλουδάκι σε λουλουδάκι. την άνοιξη. ως γνωστό.

1/4/06 7:14 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Χαχαχαχα! Μακράν το πιο έξυπνο και εμπνευσμένο Πρωταπριλιάτικο της blogόσφαιρας!

Congrats.

1/4/06 7:48 μ.μ.  
Blogger Neilys said...

min anarwtieste! se mena to afierwse i loucretia!

1/4/06 8:00 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-cheaplog παλιοΣκορπιε, ασε τα κεντρια γιατι εσενα η ανοιξη ειναι η αγαπημενη σου εποχη (το γραφει κ' η μπλουζα σου αλλωστε):-ΡΡΡ

-iblog, ευχαριστω, σας αξιζω :-ΡΡ

-giorgie, αν θυμαμαι καλα, εσυ δε μοιαζεις του Γεωργουλη? ;-))

1/4/06 8:16 μ.μ.  
Blogger ellinida said...

Axxxxx Sakissssssssss
SAKIS
SAKIS
SAKIS
SAKIS
SAKISSSSSSSSSSSSSSSSS
Είμαι πολύ φαν του καλέ ! Τον λατρεύω ! ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ !
Ε πρωταπριλιά , να μην κάνω κι'εγώ κανένα αστείο ! :))))

2/4/06 7:21 μ.μ.  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said...

εχω εκτοπισμα....
αλλα τι να κανω η καψερη?...
ειδα Σακηηηηηηη και λλλλαλλλλησα!!
;))

2/4/06 7:21 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Είσαι ΘΕΑ Λου... μ'ένα σμπάρο πολλά πιτσ... εεε τρυγόνια!!!

;-P

2/4/06 9:47 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Θέλω πια να γλιτώσω

Από σένα καιρό

Αλλά πρέπει να δώσω

Όσο έχω ρευστό

Για να μπεις μεσ' τον Χόντο

Να ψωνίσεις τρελά

Να μην κάνεις πια σκόντο

Στα δικά μου λεφτά

Σε έχω βαρεθεί

Θέλω μια Ουκρανή

Μια αλλοδαπή

Ίσως μια μουγγή

Να μη μου μιλά

Τ'@ρχ ... μη μου σπά

Δεν σ' αντέχω πια...

Θέλω να βλέπω μπάλα

Μα με διώχνεις εσύ

Και αντί για τον Βάλλα

Βλέπω βέρα στο δεξί

Όταν έχεις περίοδο

Είσαι μέσα στο νεύρο

Και με κάνεις να νιώθω

Σαν φαντάρος στον Έβρο

Σε έχω βαρεθεί

Θέλω μια Ουκρανή

Μια αλλοδαπή

Ίσως μια μουγγή

Να μη μου μιλά

Τ'@ρχ ... μη μου σπά

Δεν σ' αντέχω πια...

Θέλω πια να γλιτώσω

Από σένα καιρό

Όση ώρα εσύ κάνεις

Μανικιούρ γαλλικό

Και ξημερωβραδιάζεις

Με τον γκέι κομμωτή

Με ταλέντο αδειάζεις

(τη δική μου) την πιστωτική

Σε έχω βαρεθεί

Θέλω μια Ουκρανή

Μια αλλοδαπή

Ίσως μια μουγγή

Να μη μου μιλά

Τ'@ρχ ... μη μου σπά

Δεν σ' αντέχω πια...

-για την αντιγραφή, Ίακχος

3/4/06 4:26 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

Το ξες βέβαια ότι το ζευγάρι που έχεις στη φωτογραφία είναι Ινδοί σταρ του Bollywood…;!

3/4/06 3:51 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

--ellinida, εγω ειμαι φαν των κοιλιακων του, αααχχχ!

--vasiliki, ολα τα δικια του κοσμου εχεις!

--Idακι, ξερεις τι λες εσυ, αλλα εννοια σου, ερχεται η σειρα σου!!

--Ιακχε, απλα τελειο, ααααχαχχαχα!

--gelial, επρεπε να το ειχα καταλαβει, τοσο παθος και συννεφακι!!

3/4/06 6:25 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Αθωο μου ψαριδιο, λυπαμαι αν σου ξυπνησα μνημες απο το παρελθον, δε φταιω εγω που ολες σου οι πρωην φωναζαν "I'm in love with an alien!"
:-PPPP

3/4/06 7:37 μ.μ.  
Blogger Dellaporta said...

Για να σας πω ... λίγα τα λόγια σας για τον Σάκη.

Για δείτε τον καλά και μετά μου λέτε:

Σ' έχω ερωτευτεί αλλά όχι εσένα Λουκρητία γιατί με ειρωνέυεσαι.

4/4/06 4:53 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Excellent, love it! Mg circuit breaker extra long mattress pad Six grid bingo card for kids how to fix outgoing greeting answering machine tape Candlelight collection wedding invitations http://www.bodybuilding-advertisements.info Production tamiflu How do i mba on my business card car polish and detailing Association defense florida lawyer Hair loss medication uk http://www.states-with-caps-on-medical-malpractice-awards.info/Medical-malpractice-for-physician.html answering machine free ware Years of college to be a plastic surgeon http://www.paintballsilencer.info homeowners insurance in fulton county answering machine program menu system modem Bupropion tramadol interactions Art van furniture model

3/3/07 1:57 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος