Loucretia's

Κυριακή, Μαρτίου 26, 2006

Κυριακατικες σκεψεις ενος "αρρωστου" μυαλου



Τουτη τη βδομαδα εμεινα μεσα, λογοι υγειας –όχι ιδιαιτερα σοβαροι, αλλα ουτε και αμελητεοι- με κρατησαν μακρια από τη δουλεια (όχι κι από το blog όμως)

Ευκαιρια να διαβασω στο monitor οσα δεν ειχα προλαβει, να ξελυσσαξω στα σχολια και να μαλλιοτραβηχτουμε με τον Κοκοβιο και στα υπολοιπα blogs (σορρυ Αλεξανδρε για τα οδοφραγματα που στησαμε αναμεσα στις υπεροχες εικονες σου).

Δεν θα εγραφα αυτό το ποστ, αλλα επρεπε να ευχαριστησω :

•το Idακι μου, που μεσα στην τρελα της δουλειας και των προετοιμασιων ενός ακομη ταξιδιου (αγκρρρ) βρηκε το χρονο να με παρει από Αγγλια για να μαθει πως ειμαι (ψυχοπονιαρικο παιδι τι να πεις, δεν αλλαζει με τιποτα)

•τον αιωνια εξαφανισμενο λογω ερωτος (θα του κανω outing άλλη φορα) αδμινακο μου hpstg, που τηλεφωνουσε διαρκως για τα νεα μου

•τα κωλοπαιδα τ΄ατιθασα που εστελναν μηνυματα ολες αυτές τις μερες για να βγουμε (υπομονη, ερχονται τη Τριτη τα βραβεια Αριων και θα σας ξεφωνησω δεοντως)

•το καλο μου -και σουπερ σεξυ Σκορπιο- φιλαρακι Υ, που καθοτι γιατρος, μου τα εσουρνε μεσω μεηλ (ευτυχως γιατι αν εμενε Ελλαδα, την ειχα βαψει)

•τους αγαπημενους μου bloggers (ονοματα δε λεμε) που ανταλλαξαμε μεηλς και αφησαν comments που μου εφτιαξαν τη διαθεση ;-)

•τη Raffinata για την καλη της μνημη ;-))

•το τρελοπαιδο τον A. που με εσυρε σημερα με το ζορι να πιουμε καφε στη λιακαδα (σμουατς)

Κι αυτή η εβδομαδα κλεινει με ένα πολύ ωραιο τραγουδι που ανεβασε ο Behemoth, τρεξτε να το ακουσετε πριν κατεβει, thanks Βεεμωθ!

Κι επειδη το πενταλεπτο της μεγαθυμιας μου, περασε, τερμα οι καλοσυνες, από Δευτερα πνεει ο γνωστος Λουκρητιος ανεμος (το νου σας Β-οργια!!)

11 Comments:

Blogger Αθήναιος said...

Αγαπητή μου Κόρη Ακαμάτρα, το είχα καταλάβει πως κάτι δεν πήγαινε καλά. Συγκεκριμένα το κατάλαβα τη στιγμή που διαπίστωσα ότι συζητουσατε εσείς, μια κόρη Βοργία, για μαγειρική με τον Αρτ κ τον Ορλάντο!

Δηλαδή από αύριο δουλειά κ όχι άλλη λούφα, έτσι; ;-)

26/3/06 9:40 μ.μ.  
Blogger raffinata said...

εν αναμονή των(Β)οργιαστικών κειμένων σου, σου στέλνω θερμούς αγωνιστικούς χαιρετισμούς και περαστικά σε ό,τι σε ταλαιπώρησε :))

26/3/06 9:46 μ.μ.  
Blogger Alexandros said...

Λουκρητία γλυκειά μου, δεν πειράζει για τα οδοφράγματα. Εξάλλου δεν ξεκίνησες να τα στήνεις εσύ πρώτη! ;-)

Η βεντέτα που έχεις με τον Κοκοβιό θα μείνει σίγουρα στην ιστορία της ελληνικής blogoσφαιρας ως μνημειώδης!

Αλλά από την άλλη έχει φοβερή πλάκα και με κάνετε να γελάω απίστευτα πολύ! Σας λατρεύω και τους δύο πολύ πολύ! :)

Παρακαλώ όπως συνεχίσετε τα μαλλιοτραβήγματά σας πάραυτα!!! :DDDDDDD

Ακόμα σου εύχομαι ταχεία ανάρρωση απ' ότι σε ταλαιπωρεί!

Ελπίζω από αύριο να είσαι και πάλι η φοβερή και τρομερή Β-οργία, που όλοι μας λατρεύουμε και να συνεχίσεις να εκτοξεύεις τα φαρμακερά σου βέλη σε όποιον σε προκαλεί! Χοχοχοχοχο!

Α, και για να μη ξεχνιόμαστε, παραμένω ένα ταπεινός σωματοφύλακας σου! Όποιος σε πειράξει να μου το πείς για να τον τακτοποιήσω αναλόγως! ;-)

ΥΓ. Και για μένα οι τελευταίες μέρες δεν ήταν καθόλου εύκολες... Αύριο ξημερώνει για μένα μια αρκετά δύσκολη μέρα και θα λείψω. θα σας δω ξανά όλους την Τρίτη...

26/3/06 10:16 μ.μ.  
Blogger the ibt said...

Κι ούτε ένα ευχαριστωωωωωω... (Κάνω πρόβες για τα (παπ)Αρίων!)

Φτου σου! Σιδερένια.

P.S. Έχω μάθει πως έχουμε και γαμώ τα θεωρεία. Καθόμαστε -λέει- μεταξύ Ρουβά και Γουρούνας!

26/3/06 10:58 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Καλα βρε τερατα, ουτε ενας δε βρεθηκε να μου πει οτι εκανα τετοια γκαφα κι εγραψα το "αμελητεοι" με ΑΙ, ντροπη μου, ουτε μελιταιο πυρετο να ειχα!!

-Αθηναιε, σας ορκιζομαι δεν θα ξανακανω τετοιο σφαλμα κι υποκλινομαι και παλι στις γνωσεις σου γυρω απο τη γυναικεια ψυχολογια ;-)))

-Raffinata μου, σ'ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου αν και το μονο που με ταλαιπωρει ειναι το πετροκερασο ο Κοκ!

-Καταχθονιε Κοκ, σιγα που θα στο ελεγα, δεν δινουμε ποτε τετοιες χρυσες ευκαιριες στους "ασπονδους φιλους" μας, οπως βλεπεις το (αν)ηθικο μου δεν επεσε ουτε μερα :-ΡΡΡ

-Αλεξανδρε ντ'Ανταρνιαν μου, τι αλλο να μαλλιοτραβηξω πια στον ακατανομαστο, κυκλοφορει πλεον με καουκες σαν τους αφους Κατσαμπα και μου το παιζει προσκοπακι :-ΡΡΡ
Ευχομαι το τελος της αυριανης μερας να σε βρει νικητη,περιμενουμε νεα σου ;-)

-iblog, στα μουτρα σου! :-ΡΡΡ
κι εχω κλεισει θεση διπλα στον Αλεξανδρο Παρθενη ετσι για να σκασει η Γουρουνα!:-ΡΡ

26/3/06 11:24 μ.μ.  
Blogger Ladychill said...

Λουκρητία μου,
δεν άντεξα, έπρεπε να ανακαλύψω την κοπέλα που γράφει αυτά τα απίστευτα comments στου Κοκοβιού, που κάθε φορά με κάνουν να γελάω. Γαμώτο, έπρεπε να σε πετύχω στις καλές σου αλλά και για ολίγον άρρωστη είσαι μια χαρά, εννοώ χωρίς γκρίνια.
Περαστικά σου οτι και νά' ναι!

27/3/06 4:45 μ.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

Αυτό που μ' αρ΄4εσει σε σένα είναι ότι παρά τη μεγαλοψυχία σου, βαθειά μέσα σου παραμένεις μια ΣΚΥΛΑ :)

28/3/06 8:25 π.μ.  
Blogger MoSeS said...

Ρε Λαμπρούκο, ξέχασες την αναφορά στην συχνότητα/ποιότητα/εκτέλεση του σεξ! :PP΄
ή μήπως εδω στο Loucoblog τα κάνεις γαργάρα ε?
'Σιδερένια' νομίζω είναι η ευχή par excellence για σένα καλή μου!

28/3/06 1:18 μ.μ.  
Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said...

περαστικουλια βρε! εμ, τετοιο λουκι περασες στο μεγαρο...
καπου θα "χτυπουσε"....
:)

28/3/06 1:38 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-ladychill, σ' ευχαριστω για τα καλα σου σχολια και κυριως για το "κοπελλα" (ετσι για να σκανε κατι αφροψαρα)

-Acid-aki, νασαι καλα, περισσεψε κανενα κομματι τουρτας;;;;;;

-Λαμπρουκο baby, πες μου κι αλλα τετοια, με φτιαχνεις ;-))

-Moses, εσυ κι αν ξερεις ;-) Θα σε δω το βραδυ darling, φροντισε να εισαι φρεσκος κι ορεξατος :-ΡΡ

-vasiliki, αχαχαχχαα, εχεις δικιο απολυτο, θα κοψω τα αμαρτωλα στεκια ;-))

28/3/06 7:59 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΑΡΙΩΝ ΔΕΝ ΠΗΓΑΤΕ ΕΣΕΙΣ???
Τι να σου κάνω που έχω σοβαρό μπλογκ και δεν μπορώ να γράψω για το Matrix-τρίφτη τυριού. Τρίψε τρίψε τυρί όλο βράδυ, μόνο στην Τσαλιγοπούλου παρατηρήθηκε μία αποφυγή.

30/3/06 3:08 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος