Loucretia's

Σάββατο, Μαρτίου 04, 2006

Τα αντισταμινικα μου κι ενα μυστρι να φυγω

Εφτασε λεει η Ανοιξη.
Καλα εκανε, σαμπως και θα μας ρωταγε;

Και μαζι της εφερε τις γνωστες αλλεργιες. Και τη δικη μου επισης.
Όχι, δεν εχω αλλεργια με τη γυρη των λουλουδιων ουτε το γρασιδι με ενοχλει ουτε με πιανει ασθμα απο το δηλητηριο των υμενοπτερων (αλλους πιανει απο το δικο μου :-ΡΡ) Μπορει καποτε να εβγαζα καντηλες με τις καμπιες των πευκων αλλα ευτυχως ο "εργολαβοπολιτισμος μας" μας απαλλαξε απο κάθε ειδος χλωριδας τριγυρω μας. Ετσι ησυχασα από το θεαμα της ατελειωτης σερναμενης καμπιοειδους στρατιας που μου προκαλουσε αφορητα εξανθηματα και με οδηγουσε σε ένα τεραστιο κουταλι γεματο με ένα εξισου απεχθες με τις καμπιες σιροπι που με ποτιζαν για να συνελθω.

Η δικη μου αλλεργια είναι άλλη. Προερχεται από την ανοιξιατικη γυρη του ερωτα.
Αυτή που σκορπιζουν στην ατμοσφαιρα οσοι σημειωνουν στο ημερολογιο τους κάθε Μαρτη «να θυμηθω να ερωτευτω», φουσκοδεντριαζουν με το πρωτο πρασινο φυλλαρακι κι αναστεναζουν με το εμπα της αγαπημενης τους εποχης.

Ηδη από προχτες αρχισαν τα πρωτα κρουσματα στο γραφειο:
-«ααχχχ μυρισε…..βαααχχχχ…..η ανοιξη…..»
(πνιγω διακριτικα το πρωτο φταρνισμα)
-«δες πως λαμπει ο ηλιος….ααααχχ ο γαλαζιος ουρανος…»
(βγαζω-καθολου διακριτικα-το πακετο με τα χαρτομαντηλα)
-«θελω να πεταξω, θελω να ερωτευτωωωω»
(ε, δε τη γλυτωνω τη καταρροη...)
Συγχρονως, τα ματια τους γινονται πεταλουδιτσες που ανοιγοκλεινουν τα φτερα τους, το στομα τους μετατρεπεται σε πορφυρουν ροδον που σκορπιζει ροδοπεταλα σε σχημα καρδιας και τα ρουθουνια τους μεταμορφωνονται σε ερωτικες κυψελες που πασχιζουν να αιχμαλωτισουν τις περιρρεουσες φερομονες (τα αντισταμινικα μου γρηγοραααα)

Κι επειδη οι ορδες των ερωτευμενων θα πολλαπλασιαζονται οσο προχωρα η ανοιξη, ετοιμαζω οχυρωματικα εργα. Ζητειται μυστρι και οικοδομος (κατά προτιμηση από πρωην Ανατολικη Γερμανια που ξερουν από καλα τειχη). Κι αρχιτεκτονας που θα εκπονησει τα σχεδια (κατι απλο, σαν του Σινικου τειχους)

14 Comments:

Blogger Λαμπρούκος said...

Βρε κουτό δίνε και συ το τηλέφωνο μου...
Λοιπόν γράφεις?

697800....

Λαμπρούκος: Ο γιατρός του Έρωτα

(Δέ πιστεύω να το δώ σε καμιά τουαλέτα αντρών με το μήνυμα 697800.... "Λαμπρούκος κάνω πίπες σε νταβραντισμένους νταλικέρηδες")

4/3/06 12:58 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητή Τασσώ,
Τα σέβη μου. Είναι πλέον βέβαιον ότι εσείς κρύβεστε πίσω από το αποκαλυπτικό ψευδώνυμο της Λουκρητίας. Θυμηθείτε, πάντως, ότι και εσείς ερωτευθήκατε και θα ερωτευθείτε. Και η άνοιξη είναι το καλύτερο άλλοθι.

4/3/06 1:34 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Λαμπρουκο, σωτηρα μας!θα τυπωσω το τλφ σου σε καρδουλες και θα τις κολλησω παντου,και κυριως εξω απο τα γραφεια του Cosmopolitan!

George, δεν ξερεις ποσο με κολακευεις που με ταυτιζεις με το προτυπο μου, την αφθαστη Τασσω, θεαααα!!

aenaos, πιασε μυστρι και πηλοφορι, θα συναντηθουμε στα χαρακωματα aka γραμμη Μαζινο!!

4/3/06 3:19 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Εσείς μην ερωτεύεστε, δεν πειράζει, είναι της ηλικίας. Αφήστε τα πιπίνια όμως να ερωτεύονται για να έχουν και οι εργένηδες στον ήλιο μοίρα (μοίρες).

:>

4/3/06 3:34 μ.μ.  
Blogger MoSeS said...

Καλέ άσε τις κάτω τις φουσκοδεντριές να ανθίσουν! Είναι τόσο σπάνιες και εύθραυστες οπότε let them be. Και πιάσε και κανα γαμοτράγουδο σεκόντο (μέρες που είναι...)! Ααα και καμιά καλτσοδέτα αν σε κόβει μετα χαράς να χρησιμοποιήσω τα ακονισμένα μου δοντάκια...χεχεχεχεχε

4/3/06 7:23 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Ναι alombar, εμεις σας εμποδιζουμε τωρα (και η ηλικια μας:-ΡΡΡΡ) Τα πιπινια κι ο καθεις μπορει καλλιστα να ερωτευτει, αρκει να μη μας ζαλιζει τον "ερωτα", ωχου

Moses, σιγα τις σπανιες φουσκοδεντριες, βοα ο τοπος γυρω μας, αμαν εσεις οι ρομαντικοι Ζυγοι, τα νευρα μου!!
(και κρυβε λογια για τη καλτσοδετα μου)
:-ΡΡ

4/3/06 9:58 μ.μ.  
Blogger greekgaylolita said...

Δε σκαμπάζω γρι από οχυρωματικά έργα
αλλά σπεύδω να προσφέρω την εθελοντική μου εργασία Loucretia μου για να αναχαιτίσουμε του Έρωτα Το Μέγα Κακό.. (ασχέτως που δε θα τα καταφέρουμε.Σαν το Δούρειο Ίππο έχει περάσει τα τείχη,πριν το καταλάβουμε.Και η ειρωνεία είναι πως τις περισσότερες φορές του ανοίγουμε και μόνοι μας τη πύλη..)

5/3/06 12:07 π.μ.  
Blogger raffinata said...

λουκρητία, ζω ένα δράμα... γιατί έχω αλλεργία και στα φυτά και στη σκόνη και στους "ήρθε άνοιξη ΠΡΕΠΕΙ να ερωτευτώ"... για το συνάχι και τη φαγούρα δεν παίρνω τίποτα πλέον, τα συνήθισα, για τους άλλους έχω πρόχειρη μια εμετοσακούλα κι ένα ειρωνικό μειδίαμα...

5/3/06 7:40 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Lolitaki μου, γιατι εισαι τοσο μελαγχολικο; θα προσλαβω κι αρχιτεκτονα με ειδικευση στις Κερκοπορτες για να μη μου στεναχωριεσαι ;-)

Raffinata μου, το δραμα μας τελος, οπως διαβασες παραπανω αναλαμβανει πλεον ο Λαμπρουκος! ;-)

5/3/06 3:50 μ.μ.  
Blogger NetKerveros said...

Μη μου πεις ότι ανοίγουν και παράθυρα (μέσα στο κέντρο της Αθήνας) και βάζουν Galaxy με τα σιροπιαστά τραγούδια;

5/3/06 6:24 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

netkerveros, μη τους βαζεις ιδεες, αρκετη ηχορρυπανση εχω δεχτει απο τους αναστεναγμους!

Κοκ, υποδικε του ερωτα, σιλανς γιατι θα σε χτισω σα τη γυναικα του πρωτομαστορα για να μου στεριωσει το τειχος μαζι με τα 101 σκυλια να μη σε αφηνουν σε ησυχια :-ΡΡΡ

6/3/06 12:33 π.μ.  
Blogger Idάκι said...

Ευτυχώς που ήξερα για την αλλεργία και είπα να την σεβαστώ και να αφήσω τις Βοργίες καθαρές από τέτοια μιάσματα ;-)

ΜoSeS dear μην της λές τέτοια, γιατί παίρνει η μπάλα όλους τους συνζωδίτες σου και συγχίζομαι!

(τι απέγινε το out & out κράξιμο;! :P)

6/3/06 4:47 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

"ειπες να την σεβαστεις";; αχμχμχμχμχμχμχμχμχμχμχμχμχ
μη προκαλεις γιατι δεν αργω :-ΡΡΡ

6/3/06 6:17 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

και τι εγινε που αναστεναζει ο κοσμος και ερωτευεται?
καλυτερα αυτο παρα οτιδηποτε αλλο...
καλυτερα αυτη η αποβλακωση ..(απο ερωτα εννοω)...παρα ολες οι υπολοιπες...

ετσι νομιζω...

αφρουλα

22/3/06 1:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος