Loucretia's

Κυριακή, Φεβρουαρίου 05, 2006

Με το Create το φτιαχνω, με το Publish τ' ανεβαζω, τι εχει το ερμο και ψοφα?

Για το post μου λεω, το χθεσινο. Τι ηθελα κι εγω να γραψω για τις εμμονες, οριστε τωρα απεκτησα κι αλλη: "κυνηγωντας-το-χαμενο-post"

Χθες τ' απογευμα τ' ανεβαζω ωραια-ωραια, μετα απο μια ωρα ενω το βλεπω απο το Monitor, στο blog ειναι αφαντο. Το κανει copy η Id απο το monitor και το ανεβαζει παλι. Μετα απο λιγο, ελεγχω το Dashboard, αφαντο το post. Μπαινω απο Explorer (ω, ναι) και το συναντω παλι. Απο Firefox, αφαντο. Τα σχολια δεν λειτουργουν.
Σημερα ουτε απο Firefox, ουτε απο Explorer το βλεπω στα αρχεια μου. Στο blog υπαρχει, οπως κ΄ στο monitor. Τα σχολια εξακολουθουν να μη δουλευουν.
Dear George Nonce, επαθα οτι κι εσυ!

Αν γνωριζει καποιος τι συμβαινει, ας μου στειλει μεηλ μπας και βρω μια ακρη. Αν και η υποθεση μου μοιαζει με την ADSL, τον πρωτο καιρο ολα λειτουργουσαν περιφημα, τωρα συμπεριφερεται χειροτερα κι απο dialup, κι οταν παιρνεις την υποστηριξη, η δικαιολογια ειναι "υπαρχουν πολλοι χρηστες"!!
Λετε να τα επαιξε ο Blogger τωρα που γιναμε πολλοι;; Λεω...

Υ.Γ. επισης χθες το βραδι, κανενα blog απο το Monitor δεν μου ανοιγε, παρατηρησα οτι ανοιγαν μονο blogs που δεν ησαν απο Blogger, καμια ιδεα κανεις για το τι συμβαινει;;

7 Comments:

Blogger javapapo said...

To blogspot ηταν για 5-6 ωρες 'κάτω'. Τα προβλήματα είχα αρχήσει απο χθες το βράδυ δειλά δειλά! Ποιος ξέρει..τεχνικό πρόβλημα, αναβάθμιση...Μπορούσες να δείς τα non- Blogspot blog γιατι απλά αυτά βρίσκοντε σε διαφορετικούς server και οι server αυτοί δεν είχαν κάποιο πρόβλημα.Όταν επεσε ο server του blogspot είναι φυσικό και όλα τα Blog που βρίσκοντε σε αυτόν να 'χαθούν'.

Μάλλον τωρα επανήλθε το σύστημα!

5/2/06 11:05 π.μ.  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Luvretia κι εγώ ομοιοπαθής. Προφανώς το blogger τα έχει παίξει!

Αν και δεν είμαι ειδήμων, όσον αφορά τα χαμένα posts, δύο συμβουλές. Εμάνα μού συνέβη τρεις φορές, και τις δύο η σελίδα εξακολουθούσε να υπάρχει, κάπου στο υπερπέραν. Πήγαινε στον explorer όπου το βλέπεις και ανντίγραψε το link. Αυτό το λινκ μπορείς να το βάλεις σε ένα νέο post όπου θα εξηγείς τι έγινε. Δεύτερον, εγώ πιά στους τίτλους βάζω μόνο λατινικούς χαρακτήρες, δεν ξέρω αν έχει κανένα νόημα, αλλά καλού κακού... και όχι πολύ μεγά;λους τίτλους, ίσως να παίξει κι αυτό κάποιο ρόλο.

Καλημέρα!

5/2/06 11:35 π.μ.  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Μια που τό'φερε η κουβέντα, τι ADSL έχεις; Για να ξέρω να μην την προτιμήσω (όχι ότι οι άλλες θα είναι καλύτερες...)

5/2/06 11:36 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Παρη κ΄ Μαυρε Γατε, ευχαριστω για τις πληροφοριες κ' τις συμβουλες, θα προσπαθησω παλι να ανεβασω το χθεσινο ποστ, αν και βρισκεται ακομη στο monitor του Σαββατου!
Otenet εχω, και σερνεται στη κυριολεξιααααααααααααααααααα! $@$#%@#$@$#

5/2/06 11:53 π.μ.  
Blogger Αθήναιος said...

Ήταν Θείο σημάδι για να μετανοήσουμε όσο είναι καιρός.

5/2/06 7:39 μ.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

Βρε σεις με το Μονιτορ τι ακριβώς παίζει, γιατί δεν έχω καταλάβει...

6/2/06 12:53 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Λαμπρουκος, το Μονιτορ μια χαρα κανει τη δουλεια του, το Blogger τωρα τελευταια εχει κατι αρρυθμιες...

Αθηναιε, το ομολογω, εσφαλα, δεν θα υποκυψω ξανα στο delivery (στο delivery-boy ισως...) ;-)

George, "Κουκλιστικο" το ευχελαιο σου, δε μπορω να πω ;-))

6/2/06 6:10 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος