Loucretia's

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 09, 2006

Μη πατας τη Κοκκινη Γραμμη….


Σκηνη 1η: γυριζω μεσημερι με το μετρο, κατεβαινω στη σταση “Χαλανδρι» κι ακουω από το μεγαφωνο τις γνωστες οδηγιες που ηχουν ολη μερα: «παρακαλειστε να στεκεστε στη δεξια πλευρα της κυλιομενης σκαλας, να χρησιμοποιειτε τη χειρολαβη, μπλα, μπλα, μπλα…»
Σηκωνω τα ματια μου και βλεπω ανθρωπους, πειθηνια τοποθετημενους στη δεξια πλευρα της σκαλας ν’ανεβαινουν σιωπηλα. Μια ατελειωτη ουρα υποταγμενη στα δεξια. Σαν προβατα επι σφαγη, σκεφτομαι. Αυθορμητα παω και καθομαι από την αριστερη πλευρα της κυλιομενης (σιγα την επανασταση δλδ) και χεστηκα για τις ηχογραφημενες οδηγιες, κι αν εμποδιζω τη διελευση των βιαστικων επισης χεστηκα, το εχω δει και το εχω μετρησει, ξερεις ποσο κερδιζεις εσυ που βιαζεσαι κι ανεβαινεις τρεχοντας; 3 σκαλια, 3 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΣΚΑΛΙΑ ρε γμτ, 3 σκαλια με προσπερνας μονο, αξιζει τοσο τρεξιμο, σπρωξιμο και γκρινια;;
Και το μεγαφωνο συνεχιζει να δινει οδηγιες, απροσωπη μεταλλικη φωνη κατω από ένα γυαλινο ουρανο με σιδεριες….ριπες παγωμενου αερα με ζωνουν από παντου…που ειμαι ρε γμτ αναρωτιεμαι….που ειμαι…σαν στρατοπεδο συγκεντρωσης είναι εδώ μεσα….φωνες μας κατευθυνουν, φωνες μας νουθετουν, φωνες μας προειδοποιουν….κι εμεις σιωπηλοι, ανεβαινουμε, κατεβαινουμε, χτυπαμε εισιτηρια, περιμενουμε….περιμενουμε το επομενο μηνυμα από το μεγαφωνο….

Σκηνη 2η: απογευμα, χτυπα το τηλεφωνο στο σπιτι. Σκεφτομαι πριν το σηκωσω. Το εχω μελετησει στατιστικα το θεμα, όταν σε καλουν 6-8 το απογευμα, σπανιως είναι για καλο. Το 90% είναι για να σου υπενθυμισουν ληγμενους λογαριασμους και το 10% από ανθρωπους που εχεις κάθε λογο να τους αποφυγεις (θειαδες που εχουν ορεξη για κουβεντα κι επισκεψη, γνωστοι από το υπερπεραν που σε θυμηθηκαν κι εντελως συμπτωματικα σου ζητανε και μια εξυπηρετησουλα από τη δουλεια σου, φιλοι σε κριση υστεριας κλπ). Σε μια παρορμηση γενναιοτητας, σηκωνω το τηλεφωνο. Ακουω ηχογραφημενο μηνυμα του ΟΤΕ που εμμεσως πλην σαφως μου υποδεικνυει ότι «εχω προβλημα» με τον λογαριασμο μου (σε απλα ελληνικα, εχω καθυστερησει τη πληρωμη, μα τι διαολο, ουτε 10 μερες δε περασαν) κι επισης σε απλα ελληνικα αυτό σημαινει ότι εντος ολιγου θα κοπει η συνδεση. Κλεινω συγχισμενη το τηλεφωνο και μετα από λιγο σηκωνω το ακουστικο….το μηνυμα εξακολουθουσε να μεταδιδεται!! Φρικαρω εντελως, να θες να κανεις ένα τηλεφωνημα και η φωνη-ρομποτ να σου υπενθυμιζει διαρκως τις οφειλες σου!!

Σκηνη 3η: δεν περνανε λιγα λεπτα, κι ακουω τον χαρακτηριστικο ηχο του sms. Τρεχω ολο περιεργεια να δω ποιος με θυμηθηκε……ω ναι, η αγαπημενη μας εταιρεια, υπενθυμιση κι αυτή να τακτοποιησω τον λογαριασμο του κινητου που εληξε πριν 9 μερες……πεταω τη συσκευη ολο νευρα, τι στο καλο γινεται, από παντου με ζωνουν φωνες, μεγαφωνα, ηχογραφημενα μηνυματα, να δεις που σε λιγο θα προβαλει από καμια γωνια του ταβανιου ενας τεραστιος ηλεκτρονικος οφθαλμος που θα περιστρεφεται γυρω από κάθε κινηση μου και θαχει ένα θεορατο μεταλλικο στομα ν΄ανοιγοκλεινει κάθε λιγο και λιγακι, «κατσε στη δεξια πλευρα» «πληρωσες το τηλεφωνο;» «αυριο δε θαχεις ρευμα» «καθυστερησες τη δοση της καρτας» «μη καπνιζεις» «μη τρως» «μη πατας τη κοκκινη γραμμη»
Φοβαμαι ν΄ανοιξω τον υπολογιστη, ειμαι σιγουρη ότι θα τον εχουν ενεργοποιησει να μου στελνει popups με τις υποχρεωσεις και τις οφειλες μου, σε λιγο θα ανακαλυψουν ότι εχω blog και θα μου αφηνουν comments, o OTE, η ΔΕΗ, η τραπεζα, η εφορια, «πληρωσε, πληρωσε, πληρωσε»
Τα εχω ξαναπει και τα εχω ξαναγραψει αυτά με τους λογαριασμους, όμως αυτή τη φορα η απορια μου είναι:

Γιατι ακουω μονο φωνες και δε βλεπω ανθρωπους;

Εφιαλτικο μου μοιαζει αυτό το σκηνικο, ολο παραγγελματα, οδηγιες, υπενθυμισεις, όλα μεσα από απροσωπες φωνες, η τεχνολογια που σε κυνηγα, η τεχνολογια που σε εντοπιζει, η τεχνολογια που σε καθοδηγει, η τεχνολογια που σε υπνωτιζει. Σιγα την ανακαλυψη θα μου πεις. Λες και δε ξερουμε το Μεγαλο Ματι που είναι εκει ψηλα, εκει ψηλα (και δεν εννοω τον Υμηττο)

Ετσι όπως παμε θ’ αρχισω να νοσταλγω τον αστυφυλακα που εκανε κάθε τρεις και λιγο επισκεψεις στο σπιτι μας και τσιριζε η μανα μου «τι θες κι ανακατευεσαι με τα πολιτικα, κοριτσι πραμα», ειχε ένα προσωπο τουλαχιστον, ηταν εκει ζωντανος μπροστα σου, τον εβλεπες, τον αντιμετωπιζες, τωρα ποιον να βρισεις, το μεγαφωνο, τη καμερα, το sms, τον αυτοματο τηλεφωνητη;;;

-«Μη πατατε τη κοκκινη γραμμη»
-«Θα τη πατησω ρε»

20 Comments:

Blogger Μαύρος Γάτος said...

Λουκρητία μου, επειδή ταιριάζει πάρα πολύ σαν απάντηση, σε παραπέμπω στο post μου

ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΡΟΜΠΟΤ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Μαύρος (προφανώς καμμία σχέση με τον Καστράτο) Γάτος

Σ;)

9/2/06 11:19 μ.μ.  
Blogger MoSeS said...

Ξέρεις τι κάνω σε όσους στέκονται αριστερά στις κυλιόμενες της ανόδου, ε?
ΠΕΦΤΩ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ (ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ χεχεχεχεχε)
(καλά εσύ πάλι θα πεις ότι είμαι Zυγός, αλλά φαντάσου έναν ΒΙΑΣΤΙΚΟ ΖΥΓΟ στο μετρό...)

9/2/06 11:50 μ.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

Εσύ ήσουν η ενοχλητικιά προχθές που ακθόταν από τα αριστερά στη σκάλα στο Χαλάνδρι και δε με άφηνες να ανέβω???

10/2/06 8:49 π.μ.  
Blogger MoSeS said...

@Γιδα κτλπ.
καλά δεν έχεις ακούσει αυτό που λένε στο μπλογκοχωριό μου? 'Πρώτα σου βγαίνει η ψυχή και μετά το nick' :P

10/2/06 9:27 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τι θα γίνει μαντάμ με εκείνον το λογαριασμό; Έχει ανοίξει η μέση μας να περιμένουμε την εξόφληση. Εν τω μεταξύ οι τόκοι τρέχουν, χώρια το πρόστιμο και τα τέλη επανασύνδεσης που θα πληρώσετε. Πήγατε να μεταθέσετε ένα έξοδο και στο τέλος θα πληρώσετε τα διπλά. Μα καλά, ντιπ ξανθιά είσαστε;

10/2/06 11:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Προς κα Λουκρητία, ενταύθα.
Σας υπενθυμίζουμε, πως αν δεν τακτοποιήσετε την οφειλή σας έως το μεσημέρι της σήμερον, θα σας φάει το μαύρο σκοτάδι.
Μην πάτε στο σούπερ μάρκετ για τα ψώνια του Σαββατοκύριακου, θα χαλάσουν χωρις ψυγείο. Αντ' αυτών, σας προτείνω να αγοράσετε άφθονα κεριά. Θα κάνετε και ατμόσφαιρα.
Κουτούτσικο!

10/2/06 11:03 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σας ενημερώνουμε πως το κλιμάκιο που θα κάνει εκτίμηση του διαμερίσματός σας για να προχωρήσει στον πλειστηριασμό, θα περάσει από το σπίτι σας τη Δευτέρα στις 9 το πρωί.
Παρακαλούμε να είστε εκεί για να βοηθήσετε τους υπαλλήλους και μην αλυσοδεθείτε πάλι στο μπαλκόνι με το μπιτόνι της βενζίνης δίπλα σας. Όσα κανάλια και να φωνάξετε, ή θα μας δώσετε ως την Δευτέρα τα 9870 ευρώ που μας χρωστάτε, ή ψάξτε από τώρα για να βρείτε πού θα μείνετε.
Με τιμή
Η Τράπεζα που σας προσέχει

10/2/06 11:07 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Κυρία Λουκρητία
Η εταιρεία μας άκουσε τα δίκαια παράπονά σας (έννοια σας, ξέρουμε εμείς) και αποφασίσαμε να σας ειδοποιήσουμε μέσω του μπλογκ σας για να είμαστε σίγουροι πως αυτήν τη φορά δεν θα σκίσετε την εκατοστή ειδοποίησή μας.
Σας καλούμε λοιπόν να εξοφλήσετε το συντομότερο δυνατόν την οφειλή των τελευταίων 4 μηνών, ειδάλλως τη Δευτέρα θα χτυπήσει την πόρτα σας ο δικηγόρος της εταιρείας μας. Παρακαλούμε, ΜΗΝ τον παρενοχλήσετε σεξουαλικά προκειμένου να κερδίσετε λίγο χρόνο ακόμα. Αυτήν τη φορά θα σας στείλουμε γκέι.
Ευχαριστούμε.

10/2/06 11:13 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Τι θα γίνει ρε κοκόνα μου; Από τον Αύγουστο με έχεις φεσώσει στο βερεσέ. Σου έχω δώσει όλο το ζαρζαβάτι της γης, κι ένα ευρώ δεν είδα ακόμα. Με τα ευχαριστώ όμως, ούτε νοίκι πληρώνω, ούτε εφορία.
Κανόνισε βρε κορίτσι μου να το κοιτάξεις λίγο γιατί κι εγώ μεροκαματιάρης άνθρωπος είμαι, δεν έχω περιθώρια για τζίρο. Μας έχει φάει κι εμάς η κρίση, κι έχω και πέντε στόματα να θρέψω. Προς το παρόν, τρέφω αυτά της οικογένειάς σου!
Λοιπόν, περιμένω, ε; 1180 ευρώ είναι ο λογαριασμός. Άντε κορίτσι μου, καλό να'χεις.

10/2/06 11:18 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λουκρητάκι, ζουμπουρλούδικο, ένα σου λέω:
Έτσι και ξαναπεράσεις πάλι από τη γειτονιά και αλλάξεις δρόμο σφυρίζοντας αδιάφορα όταν βγαίνω απ' το μαγαζί για να σου θυμίσω τα χρέη σου, θα μιλήσουν οι μπαλτάδες.
Φιλιά
Ο χασάπης σου ο μοβόρος (και φεσωμένος)

10/2/06 11:21 π.μ.  
Blogger Kyrios Elefantas said...

πάτα τη
αλλα mind the gap
:)

10/2/06 1:54 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

αχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!

Ειστε απιστευτοι ολοι σας, απο το μετεριζι του 18 σκαλιου της κυλιομενης (απο αριστερα παντα) στελνω αγωνιστικους χαιρετισμους, μεινετε συντονισμενοι, ετοιμαζουμε προσυγκεντρωση στον σταθμο Σεπολιων.

Εμπρος της γης οι κυλιομενοι!!
:-Ρ

10/2/06 5:14 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Οι κύριοι με τους λογαριασμούς είχαν προ πολλού ειδοποιηθεί από το γραφείο μας ότι πρέπει να ανακοινώνουν τις υποτιθέμενες απαιτήσεις τους με εμπιστευτικότητα. Τώρα όμως που παραβίασαν όλες τις διατάξεις του νόμου για την προστασία προσωπικών δεδομένων οφείλουν καθένας την οφειλή της Λουκ προσαυξημένη κατά 15%, για χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθική βλάβη. Μπορείτε να περάσετε από το γραφείο μου για τις αποζημιώσεις και μετά για "καφεδάκι" από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων.

10/2/06 5:26 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Λατρειααααα!

Να δεις που στο τελος θα συμπαθησω τους δικηγορους!!

10/2/06 6:27 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αναλαμβάνουμε πάσης είδους εξόντωση και ψεκασμό από παράσιτα δημοσίου και ιδιωτικού (κατ' εξαίρεσιν) τομέα. Ειδικότις μας ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΙΚΑ και ΔΟΥ. Ξυλοκόπημα, πετροβολισμοί, καρτέρια, σμπρώξιμο από σκάλες, απειλή με μαχαίρι/μπιστόλι: τιμαί λογικαί. Χημικά are on the house, αρκεί να μην έχει αποδημήσει εν τόπω χλοερώ ο φύλακας.

Λουκρητίες μη μασάτε. Σας αγαπάμε κι ας μην έχετε προίκα.

11/2/06 1:01 μ.μ.  
Blogger ellinida said...

Πάτα τη ! Πάτα τη !
Δύσκολοι καιροί κι'αυτοί οι λογαριασμοί όλο φουσκωμένοι έρχονται . Κόρη μου , να σε βοηθήσω δεν μπορώ οικονομικά , αλλά τουλάχιστον μπορώ να σου δώσω κάποιες ιδέες .

Οδηγός επιβίωσης

ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ
Κόψε την σύνδεση και πάρε καρτοκινητό . Οταν τελειώσει η κάρτα δεν θα μπορείς να πάρεις άλλα . Οπότε θ'αναγκάζονται να σε παίρνουνε όσοι θέλουν να σε βρουν . Βρες και μιά αληθοφανή δικαιολογία ... πχ έχει χαλάσει κάτι στα πλήκτρα ... μην γίνεις και ξεφτίλα στους γνωστούς .
ΟΤΕ
Κάνε και μιά σύνδεση σε Lannet ή άλλη εταιρία . Ετσι κόβεται ο λογαριασμός στα δύο . Δεν σε πολυπρήζουν οι ιδιωτικές εταιρίες και δεν σου το κόβουνε . Οπότε θα πληρώνεις εγκαίρως τον ΟΤΕ που θα έρχονται μόνο τα πάγια . Τους άλλους και ένα τρίμηνο να τους καθυστερήσεις δεν τρέχει και τίποτα . Ασε που μπορείς να δώσεις και έναντι όσα έχεις .
Ειδάλλως κατέβα στα κουτιά της πολυκατοικίας και ένωσε την γραμμή σου σε άλλο ένοικο . Θα φροντίζεις να χρησιμοποιείς την γραμμή όταν εκείνοι λείπουν ή κοιμούνται . Παλιά γινόταν , τώρα με τα καινούργια συστήματα δεν ξέρω .
ΔΕΗ
Αν σου κόψουν το ρεύμα υπάρχει κόλπο να ξανανοίξεις το ρολόι μέχρι να μαζέψεις λεφτά να τον πληρώσεις . Πρέπει να σπάσεις την σφραγιδούλα όμως , θα το δουν οι Δεητζήδες όταν θα έρθουν να κάνουν επανασύνδεση . Εκεί θα ποιήσεις την νήσσαν . Εγώ κορίτσι πράγμα , δεν ξέρω από τέτοια πράγματα . Δεν σου κάνουν τίποτα πάντως !
Αλλιώς πήγαινε στον διευθυντή , βάλε κανένα μινάκι ή καμμιά μαντήλα και παντόφλα . Η θα σε λιμπιστεί ή θα σε λυπηθεί .
Ειδάλλως υπάρχει πάντα η λύση , κλοπή από το διπλανό διαμέρισμα . Ενας φίλος ηλεκτρολόγος θα βοηθούσε . Αν δεν έχεις , φρόντισε να αποκτήσεις .
ΜΠΑΚΑΛΗΣ ή ΧΑΣΑΠΗΣ
Αν είναι νοστιμούλης μπορείς να τον πληρώσεις σε είδος . Αλλιώς καλό θα ήταν να πιάσεις παρτίδες με την 17Ν να του κάψουν το μαγαζί και τα κιτάπια μαζί .
ΕθΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Αυτούς δεν τους γλυτώνεις μέχρι να πιούν και την τελευταία ρανίδα του αίματος σου . Σου έχω όμως μιά λύση για αναβολή του πληστηριασμού . Τηλεφωνείς για ύπαρξη βόμβας , από θάλαμο ε ... πρόσεχε . Βάλε και κανένα γαντάκι καλού κακού .
Μην ξεχάσεις ν'αφήσεις σακούλες ή δέματα περίεργα στο κτίριο . Μέχρι να έρθουν , μέχρι να τελειώσουν οι πυροτεχνουργοί ...
17Ν
Νομίζω ότι θα χρειαζόταν φρέσκο αίμα αγωνιστών . Μην διστάσεις να γίνεις μέλος .

Πολλά είπα . Λέτε να χτυπήσει η πόρτα τα ξημερώματα ? Κάτι μου λέει ότι δεν θα είναι ο γαλατάς .

Υ.Γ. Α ξέχασα την ΕΥΔΑΠ . Λοιπόν , υπάρχει ένα κόλπο και για εκεί . Ενώνεις μιά σωλήνα πριν το ρολόι , κόφτης λέγεται . Παίρνεις το νεράκι πριν περάσει από το ρολόι .
Τουλάχιστον έναν φίλο υδραυλικό ελπίζω να τον έχεις !

11/2/06 8:19 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Ελληνιδα, δε παιζεσαι! εχεις κανει "ανταρτικο των καταναλωτων" παιδι μου;; δεν ηξερα οτι σας μαθαιναν και τετοια στο Κολλεγιο ;-)
Παντως το προβλημα μου με τους λογ/σμους, δεν ειναι τοσο να τους πληρωσω -που θα τους πληρωσω ουτως ή αλλως- οσο οτι απεχθανομαι τα deadlines και τις επιμονες οχλησεις με καθε τροπο.

11/2/06 9:06 μ.μ.  
Blogger Epicuros said...

Αυτά που έγραψες, συνειρμικά με παραπέμπουν στις απρόσωπες μεγαφωνικές ανακοινώσεις που, όμως, περιέργως, εκφράζουν "συναισθήματα": Π.χ. Η φωνή που σου λέει στο αεροπλάνο ότι σ' ευχαριστούν που πέταξες με την εταιρία κι "ελπίζουν σύντομα να σε ξαναδούν στις πτήσεις τους"! Ε, κάθε φορά που το ακούω αυτό ασυναίσθητα και πάντα στερεότυπα σκέφτομαι: "Ναι, μ' αυτήν την αγωνία ζεις κοπέλλα μου: Πότε θα ξαναδείς εμένα στις πτήσεις της εταιρίας σου!". Ξέρω, είναι χαζό αλλά δεν μπορώ να συνειδητοπποιήσω πώς μιά εταιρία μπορεί να χαίρεται, να ελπίζει, να ευχαριστεί (κι αυτό συναίσθημα εκφράζει). Αυτά!

12/2/06 10:22 π.μ.  
Blogger ellinida said...

Τα άνωθεν ήταν μία κοινωνική προσφορά του blogspot της Ελληνίδας (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει).
Οσο για το μετρό , για να μην ταλαιπωρείσαι , βάλε και κανένα μαξιλαράκι στην κοιλιά , να σε περνάνε για έγκυο και να κάθεσαι .
Καλημέρα !!

12/2/06 4:11 μ.μ.  
Blogger Yannis H said...

Είχα παραγγείλει πριν χρόνια (Χριστούγεννα) Pizza Hat. Με ρώτησαν αν θέλω την απλή ή τη Santa Claus. Λέω, Χριστούγεννα είναι, φέρε τη Santa Claus να δούμε τι είναι. Ήταν η ίδια πίτσα με έναν αγιοβασίλη 1,5 μέτρο και 10 ευρώ παραπάνω.

Για τρία χρόνια δεν ξαναπαρήγγειλα από αυτούς. Μέχρι πρόσφατα. Παίρνω τηλέφωνο, μου απαντάνε (χωρίς γεια): ‘Ο κύριος τάδε;’ (το όνομά μου). ‘Ναι’ απαντώ αποσβολωμένος. ‘Οδός τάδε αριθμός τάδε;’ ‘Ναι’, λέω. ‘Δεύτερος όροφος;’ ‘Ναι’ λέω. ‘Και τώρα, θα μου πείτε και τι θέλω’ τους λέω. Εκεί τελείωσε η κουβέντα.

19/3/06 10:09 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος