Loucretia's

Κυριακή, Φεβρουαρίου 05, 2006

Πως παμε απο εμμονες;; (τριτη κ' φαρμακερη)



Εχετε εμμονες; Εμμονες με την τελειοτητα, τη καθαριοτητα, τον/την πρωην σας, το σεξ, το φαγητο; Εμμονες με το παρελθον, τον διπλανο σας, με τα χρωματα, τα ψωνια, την ταξη; Πως σας προεκυψαν: Διαρκουν πολύ ή λιγο; ή για παντα; Τι είναι αυτά τα μεγαλα ή μικρα κολληματα που μας κανουν να επιμενουμε σταθερα κ΄αμετακλητα σε κατι, ειτε είναι ουσιωδες ειτε επουσιωδες;

Καλα, μη μου πειτε εμμονη με το blogging, γιατι απ’ αυτό εχουμε ολοι οσοι ειμαστε εδώ.
Τι είναι ομως αυτό που γεννα τις εμμονες; Τι είναι αυτό που τις διωχνει; (όταν τις διωχνει…) Μας κανουν ευτυχισμενους ή δυστυχισμενους; Αν καποιος δεν εχει τις δικες μας εμμονες, είναι αποδεκτος από μας; Ανεχεστε τις εμμονες των αλλων; Γελατε μ΄αυτές ή το βαζετε στα ποδια;

Γιατι τα ρωταω όλα αυτά; Γιατι τα τα τελευταια χρονια διαπιστωνω ολο και πιο συχνα ότι με κυριευουν διαφορες τασεις. Δεν θα τους εδινα σημασια, αλλα η επαναληψιμοτητα τους κ’ η διαρκεια τους με εβαλε σε υποψια ότι προκειται περι εμμονων. Ας πουμε για την τελευταια μου εμμονη, την πιο αστεια κι ανωδυνη.

Ξαφνικα μια μερα αρχιζω να μασαω μαστιχες Χιου. Αυτές τις μαστιχες που θυμομουν από τα παιδικα μου χρονια κι οποτε περιστασιακα τις ετρωγα μου ερχονταν μνημες από αυλες, κηπους και σχολικες ποδιες. (όχι, δεν ειμαι από τη Χιο). Ξεκινησα να παιρνω ένα κουτακι, την επομενη μερα πηρα κ’ δευτερο , την άλλη και τριτο κι αρχισα σιγα σιγα να εθιζομαι. Μεσα σ’ ελαχιστο διαστημα, εβλεπες σκορπισμενα παντου τα χαρακτηριστικα κιτρινοπρασινα κουτακια, στη τσαντα μου, στις τσεπες μου, στο αυτοκινητο, στο γραφειο, στον κομπιουτερ. Δεν ξεκινουσα τη μερα μου χωρις να μασησω μερικα από τ’ αγαπημενα μου κουφετακια. Λατρευα τη πρωτη δαγκωνια που γεμιζε το στομα μου αρωμα κ΄ ζαχαρη. Η τελειοτητα! Μετα τη πετουσα κι επαιρνα άλλη κι άλλη. Εφτανε το βραδι κι εγω ακομα μασουσα, μεχρι να παω για υπνο.
Όταν μου μιλουσαν οι συναδελφοι ή οι φιλοι, εγω εκει, τους απαντουσα παντα μασωντας κουφετακια μαστιχας. Σταυροκοπιοντουσαν οι ανθρωποι, αλλα δεν ελεγαν τιποτα.
Σαρωνα στη κυριολεξια τα ραφια του σουπερμαρκετ και των περιπτερων, προκειμενου να εχω παντα αποθεμα, να μη ξεμεινω. Εφτασα στο σημειο να προτιμω να ξεμεινω από τσιγαρα παρα από τις συγκεκριμενες μαστιχες. Ειχα γινει μια «μαστιχοΧιομανιακ». Λετε να με ειχε επηρεασει η διαφημιση "καλυτερα να μασας παρα να μιλας";

Κρατησε ένα χρονο κ’ κατι αυτή η εμμονη μου. Κι ένα πρωι, τερμα. Ετσι στα καλα καθουμενα. Ξυπνησα και δεν ηθελα πια να μασησω άλλες μαστιχες, ειχα παθει overdose. Πεταξα όλα τα κουτακια που ειχα, δεν ηθελα να τα ξαναδω μπροστα μου.
Τωρα αγοραζω τσιχλες διαφορες, μονο κ’ μονο για να διωχνω τη μυρωδια του τσιγαρου. Κραταω ένα κουτακι για μια βδομαδα, νορμαλ καταναλωση. Ξερω οτι οι ψυχολογοι εχασαν ενα καλο πελατη, αλλα ας μη φοβουνται, οι εμμονες δε τελειωνουν ποτε, ολο και καινουργιες γεννιουνται, τωρα ειμαι σε νεα -πιο αστεια- εμμονη (αλλη φορα θα μιλησω γι αυτη).

Προχθες στη δουλεια, ειχα τη φαεινη εμπνευση να ρωτησω: «εχει κανεις τσιχλα;»
«Περιμενε» μου λεει ενας συναδελφος «εχω εγω και μαλιστα τις καλυτερες».
Κι ερχεται προς το μερος μου κρατωντας …ναι, ναι, σωστα μαντεψατε, ένα κουτι μαστιχες Χιου!!
Το «οοοοοοοοοοοοοχχχχχιιιιιιι» μου ακουστηκε σε ολους τους οροφους. Εμεινε στηλη αλατος να με κοιτα.
Αντε να του εξηγησεις τωρα.
;-)

Y.Γ. το ποστ αυτο ανεβαινει για 2η φορα, το προηγουμενο χαθηκε, ο ευρων ας κρατησει τις τσιχλες....

Υ.Γ.2.αυτη ειναι η 3η προσπαθεια ν΄ανεβει το ποστ (ναι, ξερω, κατι λεγαμε για εμμονες)

Υ.Γ.3. κι οσοι θελατε να μαθετε για τις εμμονες και δεν τολμουσατε να ρωτησετε, καντε μια βολτα απο το blog "Ψυχογνωσια" εχει ενα πολυ ενδιαφερον κειμενο περι εμμονων

16 Comments:

Blogger Loucretia said...

Εμ δε φταις εσυ, το ΠΑΣΟΚ φταιει που τις κατηργησε, αλλιως δεν θακανες τετοιες ερωτησεις :-ΡΡ (μικρο μου αγεννητο το 1981)

5/2/06 1:22 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Kala, apo emones allo tipota. Closer to psychosis!
Mpreite na koimitheite to bradi ston kanape (leme twra) an to trapezi mprosta sas den ine simazemeno? Nai? Egw oxi!
Pernaw oli ti mera sto grafeio mprosta se ena (kai dio kai treis) ipologisti, alla molis girisw spiti prepei na anoiksw to mac i to pc gia na 'dw to email'. Giati? Fuck knows!

Klp klp klp!

K.

5/2/06 3:14 μ.μ.  
Blogger Αθήναιος said...

Το φαγητό,σε καμια περίπτωση δεν συνιστά εμμονή. :-))

5/2/06 7:38 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

η σοκολάτα όμως...

5/2/06 8:29 μ.μ.  
Blogger raffinata said...

-να κάθεσαι πάντα σε μιά συγκεκριμένη πλευρά του τραπεζιού
- να έχεις τη "δική" σου θέση στον καναπέ, στο κρεβάτι, στην καφετέρια, στο λεωφορείο κ.λ.π.

προσωπικά έχω το δικό μου κουτάλι, πηρούνι, ποτήρι (δεν είμαι σιχασιάρα), ξεκινάω το ανέβασμα μιάς σκάλας πάντα με το αριστερό πόδι...

αλλά όλα αυτά δεν είναι εμμονές, είναι ψυχαναγκασμός, όπως να πηγαίνεις στη δουλειά πάντα από τον ίδιο δρόμο, να βγάζεις πρώτα τα παπούτσια σου μόλις γυρνάς στο σπίτι, συνήθειες που γίνονται με το πέρασμα του χρόνου ψυχαναγκαστικές...
ένας γιατρός βρε παιδιά;;;;

6/2/06 8:16 π.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

Εμμονές, τί είναι αυτό; Εγώ ειλικρινά δεν νομίζω ότι πάσχω απο αυτές. Είμαι απλός άνθρωπος, μ αρέσει το φραπέ, το τάβλι, το ΣΕΞ, ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ,ΣΕΞ...

6/2/06 9:41 π.μ.  
Blogger drskafidas said...

εμμονές?
αμέ πολλές!
πχ: ύπνος με ανοιχτή τι-βι (οταν κοιμάμαι μόνος)που να παίζει οπωσδήποτε κάποια πολιτική εκπομπή, ναι ακόμα και καρατζφέρη!!!

6/2/06 12:34 μ.μ.  
Blogger raffinata said...

έλα, εμένα το υπνωτικό μου είναι η νικολούλη κι ο χαρδαβέλλας ;)

6/2/06 1:38 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Σαν το telemarketing, δε βαζω αλλο υπνωτικο!

drskafidas,αυτο δεν ειναι εμμονη, υγιης αντιδραση ειναι!

Raffinata, εισαι το top-10 των εμμονων!ο ανθρωπος που ψαχναμε ;-)))

Κοκ, ακουσα κατι για παπουτσια;; μακρινος συγγενης της Ιμελντα Μαρκος μηπως;;

Kostas, μη μιλατε για υπολογιστη στο σπιτι του κρεμασμ...εεε του blogger ηθελα να πω!

Αθηναιε, εεεετσι, εεεετσι, απενοχοποιειστε μας, θελουμε κι αλλα τετοια τσιτατα!!

Αλινα, καρφωνεσαι... :-Ρ

Λαμπρουκος, για πειτε μας κι αλλα για τη ζωη σας, μας ενδιαφερει (ακαδημαϊκα παντα...)

6/2/06 6:04 μ.μ.  
Blogger MoSeS said...

Οι θέσεις στα θεάματα. Στο σινεμά θα είναι μέση-πίσω προς τα αριστερά (γιατί το δεξί είναι το καλό μου μάτι :P) και μια θέση από το διάδρομο (για τα δίμετρα κανιά μου). Επίσης, εάν χτυπήσει κινητό απλά... το αφαιρώ από τον κάτοχό του (ναι, ναι το εχω κάνει), ενώ χτύπημα μιας μόνο χάντρας κομπολογιού αρκεί για την αποβολή.

Στο θέατρο δεν κάθομαι πέραν των πρώτων 5 θέσεων (πάντα με αριστερή τάση :P), ενώ στα Boeing 737 η 11C είναι η αγαπημένη μου. Τέλος, δεν θέλω κανένα δίπλα μου στα αεροπλάνο (πάντα διάδρομο) για τα έντυπα και το χαρτοφύλακά μου.

Πώς με βλέπετε γιατρέ?

7/2/06 10:05 π.μ.  
Blogger peftasteri said...

προσωπικά τις χωρίζω σε προσωρινές και μόνιμες.

από προσωρινές κατά καιρούς ή και ανά έτος με διάρκεια 30-40 ημέρες
- σοκολάτα υγείας καθ΄εκάστη για πρωϊνό
- μαστίχα χίου (ναι, ναι και γω)
- σαλάτα για μεσημεριανό
- φυστίκια αράπικα για όλες τις ώρες

από μόνιμες,
- πάντα τακτοποιημένο (δεν είπα πεντακαθαρο) σπίτι

σε μεγάλα κέφια, σφουγγαρίζω στα γόνατα με βετέξ!!!

...δεν είναι μόνο εμμονή, κατάρα είναι!

7/2/06 2:25 μ.μ.  
Blogger oneiro said...

aaaaaaaaaxxxxx....emmones...

8/2/06 12:08 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

Moses, μια εξηγηση υπαρχει για τις εμμονες σου, απλως εισαι Ζυγος! :-ΡΡΡ

peftasteri, μεγαλα κεφια, βετεξ, στα γονατα;;;;;; δλδ αμα σε πιανουν τα κεφια σου σε κανενα κεντρο, σφουγγαριζεις την πιστα του;; (αστειακι κανω)

menw ektos, μεσα απ' τα ματια των αλλων;; χμ..δεν ειναι τυχαιο το nick σου ;-)

oneiropagida, γιατι τετοιος αναστεναγμος;;

Παντως, για οσους εχουν αποριες για τις εμμονες, η απαντηση ειναι εδω

8/2/06 6:02 μ.μ.  
Blogger Βεατρικη said...

Kαλώς σε βρήκα Λουκρητία! Πολύ εύστοχο το κείμενό σου και σ'ευχαριστώ για την αφορμή που μου έδωσες να γράψω μερικά σχόλια, διαφωτιστικά ελπίζω, πάνω στο θέμα.
Να είσαι καλά!

8/2/06 8:05 μ.μ.  
Blogger Marina said...

Εμμονές ε? Για να δούμε..αερόμπικ σε βαθμό λιώματος, σέξ, φυστύκια αιγίνης μόνο τον χειμώνα, σοκολάτες, μπλουζάκια, σκυλογατάκια και τάϊσμα αδέσποτων περιοχής, πολυ περπάτημα, shopping therapy, μαστίχες Χίου (εμμονή 2 ετών), ινδικά φαγητά με κάρυ (εμμονή 15 ετών)..
αστα, άστα..μην τα ψάχνεις. Οσο για να τις διώξω τις εμμονές μου ΔΕΝ ΘΕΛΩ να τις διώξω, είναι δικές μου και πολύ τις αγαπώ..

8/2/06 10:01 μ.μ.  
Blogger peftasteri said...

με το βετέξ έχουν συμβεί διάφορα ευτράπελα.

Συγκεκριμένα, ήμουν στο γραφείο και ένοιωθα μια αδιαθεσία, αυτή την ελαφριά ανακατωσούρα, σαν τάση προς έμετο και πήγα στο κουζινάκι να φάω καμμιά φρυγανιά, κάτι...

Βγαίνοντας, πέφτω πάνω σε έναν συνάδελφο την ώρα που μασούλαγα ένα κρακεράκι.

Με κοιτάει.
Τον κοιτάω.
.....

-Δεν είναι τίποτα, του λέω. Για τα υγρά... (και χαιδεύω απαλά το στομαχάκι μου)

- Γιατί δεν τρώς ένα βετέξ; Απορροφά το 80% του βάρους του!!!!

.....

9/2/06 11:24 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος