Loucretia's

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 16, 2006

The Age of Aquarius



H μικρη μας ξενιτεμενη, η Id εχει σημερα γενεθλια. Ελεγα να της οργανωσω ένα παιδικο παρτυ (ναι, ναι, στα 20+ είναι, αν είναι δυνατον να υπαρχουν ακομα τετοιες ηλικιες δλδ) αλλα μιας και είναι μακρια στη χωρα των Μυλορδων και δε μπορει να συμμετεχει, σκεφτηκα να της αφησουμε εδώ τις ευχες μας.

Ας ξεκινησω με τις δικες μου:

1) Ευχομαι να επιστρεψεις καποια στιγμη στη μαμα-πατριδα με τα τροπαια σου (και μην αργεις γιατι θα σε βουτηξω από το τσουλουφι και θα σε φερω με το ζορι πισω)

2) Ευχομαι να προσεχεις εκει εξω και να ντυνεσαι καλα (αντε μην ανεβασω τη φωτο με το εξωπλατο-εγκεφαλικο που φορουσες τη Πρωτοχρονια και σε καταγγειλω στους δικους σου)

3) Ευχομαι να γεμισει το μπαλκονι σου με πολλους- πολλους αντρες (όχι όμως πιλοτους, για ν’ αποφυγουμε τα πεταγματα) ;-)

4) Ευχομαι να συμμαζευτεις καμια φορα στο blog και να γραφεις πιο συχνα, αντι να μου γυρνας στη μπλογκοσφαιρα και να συμπαραστεκεσαι στους blogo-φιλους σου (αμαν η ψυχοπονια σου, αμαν, φριττω η Βοργια!)

5) Ευχομαι αποψε να καει το Μαντσεστερ στο παρτυ σου για παρτη σου!!!(και να μαζευτουν ολοι οι μπρατσαραδες πυροσβεστες)

Μικρο μας Υδροχοακι, να εισαι γερη, δυνατη και να γελας πολύ!!

Υ.Γ. στη φωτο ειναι το δωρακι μας για τα γενεθλια σου, ενα ελικοφορο για να πετας παντου (αγνοησε τον τυπο δεξια, ειναι απλως ντεκορ, ασε που τον εχω ηδη καπαρωσει)

21 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Χρόνια πολλά Id!

Ξημερώσαμε μέχρι να σου βρούμε το κατάλληλο lear (που δεν είναι jet) αλλά τα καταφέραμε. :-)

Καλές πτήσεις (γενικώς)!

16/2/06 4:41 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητή μου εκδότρια, σας εύχομαι ολοψύχως υγεία, μακροημέρευση, μακρονυχτέρευση και γενικά μακρύ νά ναι κι ό,τι νά ναι.

(Ακόμη περιμένω την αμοιβή μου για τους αρουραίους, αλλά θα σας την δωρίσω για το γενέθλιό σας).

16/2/06 4:54 π.μ.  
Blogger peftasteri said...

σήμερα έχει γενέθλια; μμμμ...σήκω και απόφαγες Λουκρητία. Είναι ελεύθερο πνεύμα η id, δεν μπαίνει σε καλούπι. Το ελικοφόρο μάλλον θα το χαρίσει, αλλά τον τύπο δεξιά θα τον εκτιμήσει αφάνταστα.

Χρόνια σου πολλά id
χρόνια καλά και δυνατά

16/2/06 9:59 π.μ.  
Blogger Neilys said...

Hronia polla Id! Ki allos udrohoos loipon! Panta to lega ta kalutera paidia einai udrohooi hehe ! Oti epithumeis!

16/2/06 12:11 μ.μ.  
Blogger J95 said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Id!!! :'(

16/2/06 2:35 μ.μ.  
Blogger mindstripper said...

Κορίτσι, χρόνια πολλά και ζουρλά σου εύχομαι. Λουκρητία, να την χαίρεσαι.
Πολλά φιλιά, ν' αγαπάς και να σ' αγαπούν. :-)

Όχι άλλοι πιλότοι, μόνο πια πτήσεις.

16/2/06 4:29 μ.μ.  
Blogger πιτσιρίκος said...

Πες μου μωρό μου πως είσαι Υδροχόος! Τούτου δοθέντος δεν χρειάζονται ευχές, αφού τα έχεις όλα. Μόνο να προσέχεις τη Λουκρητία!

16/2/06 5:03 μ.μ.  
Blogger Xilaren said...

den gnwrizomaste alla sas diavazw kai syxna xamogelaw.

Id, Xronia polla kai kala

16/2/06 7:03 μ.μ.  
Blogger alombar42 said...

Χρόνια ελικοειδή :)

Για να βλέπουμε τι καιρό κάνει και μέσα και έξω.

(Μπράβο μέρα που βρήκα να σας διαβάσω)

16/2/06 7:16 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Ιντριλάκι μάκια και να τα κατοστήσεις (τα μπλογκς)! Είμαι ο πιο παλιός σου εδώ ή όχι;

17/2/06 12:13 π.μ.  
Blogger Idάκι said...

Δόρκιε, ευχαριστώ πολύ για το δώρο, καλές πτήσεις και σε σένα από Σεπτέμβρη ;)

ΡοζιΣαντάλ, θα έχω το νου μου για καλώδια και τηλεγραφόξυλα. Η αμοιβή σου έγινε δωρεά στο Σύλλογο Εκτροφής Αρουραίων Μακρυνίτσας. Σ'ευχαριστούν εκ βάθους τσιχ...εεε καρδίας!

Πεφταστέρι, κι εγώ αυτή τη μοιρασιά είχα στο νου - ευχαριστώ πολύ :)

Γεωργούλη, ευχαριστώ, και οι απόψεις ταυτίζονται ;)

Cocky, η Λουκρητία έγραψε ακριβώς όσα ξέρει. Σιγά μην της έλεγα πόσα κλείνω για να με κάνει βούκινο! Η γνωριμία είναι σε καλό δρόμο και οι ευχές ποτέ δεν θεωρούνται τετριμμένες ;)

J σ' ευχαριστώ αλλά γιατί κλαμμένη φατσούλα;!

Mindstripper, αγόρασα ζουρλομανδύα εψές, θα μου χρειαστεί ε; Σ'ευχαριστώ πολύ :)

Πιτσιρίκο μου τι άλλο θα ήμουν, και αφού το λες εσύ πως τα έχω όλα, σε πιστεύω. Από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια εξάλλου! Φιλιά!

Xilaren, θα στο πω αλλά μυστικά μη μας ακούσει η Λουκρητία: γι' αυτό γράφουμε. Ευχαριστώ!

Alombar, μεταξύ Ρόμπινς και Άνταμς, τέλεια ευχή!!! Χίλια thanks.

e-lawyer, ο πιο παλιός by far, Πλειστόκαινος δεν ήταν; Ωραία χρόνια... Μάκια σου κι εσένα!

Και πάνω απ'όλα, Λουκρητία, συμ-Βοργία μου, εννοείται πως ΔΕΝ θα συμμορφωθώ (καλά θα σκεφτώ αυτό με το μπαλκόνι), σ'ευχαριστώ πολύ για το post που άνοιξε τη μέρα μου, και να μου προσέχεις τα εν Ελλάδι να γυρίσω να βρω τίποτε όρθιο. Α, και οι απανταχού πιλότοι μου ανήκουν γι'αυτό κάτω τα χέρια :-PP Mwah!!

17/2/06 2:34 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

βαλερυ σε πηρα, στο μπαλι θα σε παω!
γλυκια μου χρονια πολλα κ απο δω αφου αργησα λιγο να το παρω χαμπαρι πρεπει να σου λεω ευχες καθε μερα επι ενα μηνα συνεχομενα! αντι αυτου αποφασισα να σε σουργελεψω. ωραιο το δωρο μου ε; υπομονη κ θα στο φερει ο ταχυδρομος!
χαπι μπερθντει μπειμπι
(L)

17/2/06 3:18 π.μ.  
Blogger Λαμπρούκος said...

1) Εύχομαι με μπουνάτσες και μποφόρια να σαλπάρουν τα βαπόρια.
2) Εύχομαι αέρα στα πανιά σου

Και με ένα καλό παιδί (lamproukos@gmail.com - απαντώ όλο το 24ωρο - φωτό με ξώπλατο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ)

17/2/06 11:16 π.μ.  
Blogger kaltsovrako said...

Nα είσαι πάντα καλά, id μας.

Lou, είσαι θυσαυρός.

;)

17/2/06 11:56 π.μ.  
Blogger Idάκι said...

Αλίνα, το Bali πάντα μας περιμένει, και αφού πρόλαβες πριν τα (δικά μου) μεσάνυχτα, απαλλάσσεσαι :-P Το δώρο σου είναι τρελή έκπληξη! Merci beaucoup ma chérie!

Λαμπρούκο, θα σου αποκαλύψω την αγαπημένη μου ευχή της μαμάς μου που πάει μαζί με το "αέρα στα πανιά σου": ώρα καλή κι ο κώλος σου γυαλί! Αν λάβεις email από το blog αυτό, θα είναι από τη Λου που θέλει να με αποκαταστήσει. Ευχαριστώ για τις ευχές και την προθυμία πάντως ;)

Καλτσό, σ'ευχαριστώ πολύ, και έχεις δίκιο φυσικά :))

Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά όλους, κάνατε τη χθεσινή μέρα πανέμορφη!

17/2/06 2:43 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δε σε γνωρίζω προσωπικά αλλά μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις(οκ και ήθελα να μπω και εγώ σε αυτό το δωματιάκι με τα κόμεντς)
Χρόνια σου πολλά..όσα τεκνά επιθυμείς να βρεθούν στα πόδια σου με άπειρες σοκολάτες Παυλίδης γεμιστές με φράουλα..δεν ξέρω τι σου αρέσει οπότε σου εύχομαι μία δική μου φαντασίωση..

Θα με καλέσεις στο πάρτυ σου;Θα είμαι καλή..πες μου αν είναι να ράψω φουστανάκι και να πάρω και ασορτί χρυσό Gucci πεδιλάκι

17/2/06 6:07 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Και η σειρά του καθυστερημένου να ευχηθεί...

Χρόνια δεν είναι ανάγκη πολλά, αλλά απαραίτητα καλά!!!!!!!!!!!

:-*

18/2/06 3:21 μ.μ.  
Blogger nanakos said...

Δηλώνω αδικαιολόγητα απόντας! Αλλά δεν πειράζει, η γιορτή κρατάει 40 μέρες!
Μικρή και ροδαλή Id, να ζεις πολύχρονη, ευτυχισμένη, με γνώση κι ένα χαμόγελο ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ως εκεί πάνω! Το σημαντικότερο: να περστοιχίζεσαι ΠΑΝΤΑ από ανθρώπους με αντίστοιχο χαμόγελο και ανοιχτό βλέμμα! Να ζήσεις!

Λούκρη...τα φιλιά και τα σέβη μου τα ταπεινά! :-))

19/2/06 9:23 μ.μ.  
Blogger Mikrouli said...

Έστω και καθυστερημένα, είδα φως και είπα να κοιτάξω από το παραθύρι σου (βλογ)...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΙD!!!

Με υγεία και χαρά να σου πάει και αυτή η χρονιά στην ξενιτιά!

Ένα ξενιτεμένο μικρούλι...
;0)

22/2/06 3:24 π.μ.  
Blogger Αθήναιος said...

Να μαι κ εγώ, ο καθυστερημένος της μπλογκόσφαιρας. Χρόνια Πολλά αγαπητή μου Id. Εύχομαι υγεία, χαρά κ αγάπη.

22/2/06 11:49 π.μ.  
Blogger Gourouna said...

Χρόνια πολλά Idoυλίνι! Σου εύχομαι να φτάσεις τις ώρες πτήσης και sex που έχω κάνει (σε γη και αιθέρες)!

23/2/06 1:32 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος