Loucretia's

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 12, 2005

Ανηκω στο 5% του Ελληνικου πληθυσμου....



-Μανα, το ξερεις οτι ανηκουμε στο 5% του Ελληνικου πληθυσμου;;;
-Μπα, τι λες πουλακι μου, ποτε πληθυναμε εμεις οι ωραιοι κι εξυπνοι και φτασαμε στο 5% κιολας;;
-Μανα, κοψε τις αηδιες, εννοω οτι ειμαστε μεσα στο 5% που χρησιμοποιει ADSL...
-Αχα, δηλαδη μας εχουν ονομαστικα και με τις φωτογραφιες μας;;
-Θα σοβαρευτεις καμια φορα;; Οριστε, εδω το λεει καθαρα, στο ΒΗΜΑ της περασμενης Κυριακης, μονο 5 % των Ελληνων, δλδ 30.000 χρηστες εχουν ADSL...
-Λαθος διατυπωση καμαρι μου, θελουν να πουν οτι το 5% των Ελληνων ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ για την ADSL, ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ !!!
-Τι εννοεις;;
-Τι εννοω;;;;; τη μια οι ταχυτητες συναγωνιζονται τη βολτα του σαλιγγαριου μετα τη βροχη (τυφλα ναχει το dialup), την αλλη μας κοβουν το τλφ και μετα απο λιγο μας κοβουν και την Adsl, παρολο που εχουμε ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΙ το παγιο τελος, την αλλη χαλαει η συνδεση κι αφου εχω καπνισει 2 πακετα τσιγαρα, εχω περασει 3 στρωσεις μανικιουρ κι εχω ανοιξει 12 φυλλα για πιτα, περιμενοντας στο ακουστικο να μου απαντησει η τεχνικη υποστηριξη, μου ανακοινωνουν οτι η βλαβη θα αποκατασταθει εντος 3 εργασιμων ημερων, χωρις αυτο να σημαινει βεβαια οτι οι ημερες που ειμαι χωρις παροχη Adsl, θα αφαιρεθουν απο το παγιο τελος των 50 ευρω!!!

Στο 5% δεν ειπες οτι ειμαστε;; ε, παρε κι αλλα πεντε να γινουν ΔΕΚΑ !!!

12 Comments:

Blogger S G said...

μωρε καλα κανεις και γκρινιαζεις, αλλα εχεις λιγα λαθακια :-)

α) 5% των 11 εκ. κατοικων ειναι 30.000?

β) 30.00 συνδεσεις ισον 30.000 σπιτια+γραφεια. Δηλαδη αρκετα παραπανω απο 30.000 ατομα εχουν προσβαση σε ΔΣΛ... Δεν ειναι σαν το κινητο που ο καθενας εχει ενα, ειναι πιο πολυ σαν το νερο που καθε οικογενεια/γραφειο εχει μονο μια συνδεση...

12/12/05 12:24 π.μ.  
Blogger MoSeS said...

Χώστα Louc Χώστα!
Aυτή την OTIτιδα να την δεις πάντως... Μου φαίνεται ότι γυρίζει σε Ιδιοπαθή Ψυχαναγκαστική Διαταραχή! :PPPP
Να μη σου πω ότι μου το πληρώνουν άλλοι το Home ADSL και δεν μου ξαναμιλήσεις λοιπον...
ΥΓ: Πως είναι η δωδεκάφυλλη πίτα?

12/12/05 12:25 π.μ.  
Blogger Loucretia said...

->SG, εχεις απολυτο δικιο για τις 30.000, κι εμενα μ' απασχολησε αυτο το νουμερο, αλλα στο αρθρο ηταν ακριβως ετσι γραμμενο!!!!!!

-> Moses, πως ειναι η δωδεκαφυλλη πιτα;;;
-ΚΑΜΜΕΝΗ!!!
:-Ρ

12/12/05 12:46 π.μ.  
Blogger kaltsovrako said...

Παιδί μου, εδώ πληρώνουμε ΕΡΤ στον λογαριασμό του ρεύματος και ανάθεμά με έχω να δω τηλεόραση απο την εποχή που έκανε η Τζίνα Βαρώνη διαφημιστικά για το μασαζοκαλτσον Slim.

12/12/05 3:39 μ.μ.  
Blogger S G said...

χαχαχα η Τζινα Βαρωνη, που την θυμηθηκες?

12/12/05 4:17 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Καλτσόβρακο, και αν μια μέρα σου καυλώσει να μάθεις πώς ζευγαρώνουν οι μπαμπουίνοι, πώς θα τα καταφέρεις αν δεν πληρώνεις ΕΡΤ, ε; Ε;

s g, ρωτώ συνεχώς ποια είναι τέλος πάντων αυτή η Τζίνα Βαρώνη, και όλοι με κοιτούν με οίκτο και μου απαντούν "πω πω, είσαι μικρή". Μιας και σου λέει κάτι το όνομα δεν με διαφωτίζεις;

Και τέλος Λου, έχω εφιάλτες από τότε που διάβασα το άρθρο σου, με κόκκινα νύχια και πλάστες και τεράστιες καπνιστές δωδεκάφυλλες πίτες με γέμιση από μέλη της γνωστής Ρωμαϊκής οικογένειας... άλλη φορά να μην είσαι τόσο παραστατική!!
:PPP

12/12/05 9:38 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Λυπαμαι, αλλα δεν κανω διαλογο με οσους δεν ξερουν την Τζινα Βαρωνη!!!!

:-ΡΡΡΡΡ

13/12/05 1:33 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Δε μπα να μην κάνεις. (νια νια νια νια νια)

Εγώ πάλι έχω dsl ένα χρόνο και τέσσερεις μήνες και δεν είχα πρόβλημα ούτε ΜΙΑ φορά.
ΧΑ!

ΧΑΧΑ!

ΧΑΧΑΧΑ! :D

13/12/05 11:02 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Φυλαξε μου μισο κιλο απο την αλαζονεια σου, θαρθω ν΄αγορασω στις εκπτωσεις :-ΡΡΡ

14/12/05 4:39 μ.μ.  
Blogger iPol said...

Σημειωτέον ότι οι μεγάλες ταχύτητες της ελληνικής dsl είναι οι πιο μικρές της Ευρώπης, όπου dsl εννοείται πενταπλάσια περίπου ταχύτητα από τη "γρήγορη" δική μας.
Πάντως η Ε.Ρ.Τ. μας τα χώνει μέσω ΔΕΗ, αλλά όλα τα κρατικά κανάλια έχουν κάποιο τρόπο είσπραξης της συνδρομής τους. Είτε πας και τους τα σκας άπαξ ετησίως είτε με κάποιο παρεμφερή τρόπο.
Μόνο που αλλού στην κρατική τηλεόραση τα σκας και έχεις ανταποδοτικά οφέλη όπως καλές παραγωγές σε σειρές, ντοκιμαντέρ, ρεπορτάζ κλπ. Ενώ εδώ η κρατική υπάρχει σχεδόν για να περιγράφει πόσο καλά κυβερνά η εκάστοτε κυβέρνηση...

15/12/05 7:39 μ.μ.  
Blogger Neilys said...

Χμ νέος στο DSL αλλά κανένα σοβαρό πρόβλημα ως τώρα ... μόνο κολλάει καμιά φορά, δε μπαίνει , αργούν οι σελίδες, μλέκουν τα p2p και δεν ανοίγουν οι σελίδες αυτά..
τον οτε τους μέσα

15/12/05 8:08 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Φυλαξε μου μισο κιλο απο την αλαζονεια σου, θαρθω ν΄αγορασω στις εκπτωσεις :-ΡΡΡ

Είναι η αλαζονία της εικοσαετούς πασοκικής λαίλαπας. Ευτυχώς καθαρίσαμε.

22/12/05 12:11 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος