Loucretia's

Δευτέρα, Νοεμβρίου 21, 2005

ΠΑΡΤΑ ....



...ΟΤΕ !!!

(ξερει αυτος)

8 Comments:

Blogger nanakos said...

TEΛEIO!!!

21/11/05 11:35 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Καρφώνεσαι. Θα αρκούσε ένα "μπα που να στα φάει η ΕΕΤΤ!"

22/11/05 1:14 π.μ.  
Blogger Maria said...

Μου άρεσε πολύ ο τίτλος!Στην αρχή νόμισα πως θα είχε σχέση με το τραγούδι του Ρουβά... παααααααααρτα... αλλά αφού είναι για τον ΟΤΕ ξαναπάαααααααρτα!!!!!
Αυτά έχει το μονοπώλιο.

22/11/05 2:04 π.μ.  
Blogger Ο Φοβερός said...

LOL :-)
Fovero to post

22/11/05 5:13 π.μ.  
Blogger MoSeS said...

Και από εμένα ΠΑΡΤΑΑΑΑΑΑΑΑ
(να μην στα χρωσταω), που θα με βαλεις να υποστηρίξω ετσιθελικά την 'εθελούσια έξοδο' (My ass).

Αλλα ειλικρινά, η δήλωση για τις 'αναπροσαρμογές' στις τιμές θα μείνει στην ιστορία όπως και οι ρήσεις της Αντουανέττας περί παντεσπανιού, σαν δείγματα απύθμενης έλλειψης αίσθησης αυτού που λέμε 'κοινό αίσθημα'...

22/11/05 10:09 π.μ.  
Blogger Idάκι said...

Κι αν σας πω πως το ποστ δεν έχει να κάνει απαραίτητα με τις τιμολογιακές αναπροσαρμογές;;

:pp

22/11/05 12:37 μ.μ.  
Blogger Maria said...

Δε ξέρω για σας αλλά εγώ δε μιλάω για τις αυξήσεις στα τιμολόγια αλλά για τον πρόσφατο λογαριασμό που μου ήρθε!!! Και δε φτάνει αυτό, έχω να απαντάω και στα καθημερινά τηλεφωνήματα από ιδιωτικές εταιρίες! Και της λέω,όλα καλά όλα ωραία κυρία μου...από το νέο έτος όπως λέτε,δε θα πληρώνω κανένα πάγιο ,ούτε στον ΟΤΕ ούτε στη δική σας εταιρία... αφού όμως δεν το γράφει το συμβόλαιο πως θα το διασφαλίσω αυτό; Θα το ρισκάρετε, μου λέει!!
Εκείνη την ώρα αν την είχα μπροστά μου θα της έριχνα ένα φούσκο που θα ήταν όλο δικό της. Μισή ώρα μιλούσα στο τηλε΄φωνο μαζί της και εξαιτίας της καθυστέρησα στο ραντεβού μου!

23/11/05 1:28 π.μ.  
Blogger Neilys said...

Να προσθέσω και εγώ ότι δεν είχα ίντερνετ όλη τη μέρα και κανένας δεν με εξυπηρετούσε??
Ας μουτζώσουμε λοιπόν όλοι μαζί!!!

24/11/05 2:58 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος