Loucretia's

Δευτέρα, Οκτωβρίου 03, 2005

Τα Παιχνιδια του Monitor

Δε μπορω να μη το σχολιασω γιατι το ειδα και μ'επιασαν τα γελια.

Ετσι οπως δημοσιευονται απανωτα στο monitor οι τιτλοι των αρθρων απο τα blogs, δημιουργουνται διαφοροι αστειοι συσχετισμοι, δειτε λοιπον τι συνεβη σημερα στη σελιδα της 3ης Οκτωβριου 2005:

Γραφει ο fade:

16:32 Είμαι ο Παύλος και (δεν) είμαι καλά!» Diaries of a Lazyman

για να δωσει- αθελα του- την εξηγηση αμεσως μετα ο Tero:

16:41 Μετακομίζω και τρελαίνομαι!» Ανεμομαζώματα



Ποσταρει στη συνεχεια ο Old Boy:

16:47 Το βοϊδίσιο βλέμμα σου.» Old Boy

για να απαντησει εντρομος σε 2 λεπτα ο L'aventura:

16:49 θεέ μου, πόσο άσχημος είμαι» L'aventura


Λιγο πιο κατω συνανταμε την Giramondo να ζητα:

13:40 Λύσε μου αυτήν την απορία...» Dreams and the city

για να παρει κοφτη απαντηση απο τον/την clown:

13:44 Μη Τα Συζητάς» Do you think me a clown?



Κι ενα τελευταιο:

12:56 Ακόμα δεν πάτησα πόδι, ζητάω χάρες!!!» Νοοτροπία

γραφουν στη Νοοτροπια και καπακι ο Χοιροβοσκος τους απονεμει τον τιτλο:

12:58 O Ειρηνιστής Καλοπερασάκιας» ΧΟΙΡΟΒΟΣΚΟΣ