Loucretia's

Παρασκευή, Οκτωβρίου 14, 2005

Δεν μιλας ποτε για τον εαυτο σου


...μου λενε συνεχεια οι φιλοι μου, αναφερομενοι στο blog αλλα και στις μεταξυ μας συζητησεις.

Όχι, δε μιλαω, ή τουλαχιστον μιλαω για μενα εμμεσως γιατι είναι επιλογη μου.
Αυτό σε ότι αφορα στο blog.

Σε ότι αφορα στις προσωπικες σχεσεις, επειδη δεν μου αρεσουν οι μονολογοι, προτρεπω παντα οποιον θελει να μαθει κατι παραπανω ή κατι ουσιαστικοτερο για μενα, απλως να με ρωτησει.

Κι αν πραγματικα θελεις να γνωρισεις καποιον, μαθε να κανεις τις καταλληλες ερωτησεις (χωρις να εχεις αναμμενη τη λαμπα της ανακρισης)

Και μαθε να διαβαζεις το προσωπο του όταν απαντα, ν’ ακους τον ηχο της φωνης του, να παρατηρεις τη σταση του σωματος του, την εκφραση των ματιων του.

Κι εκει θα βρεις τις περισσοτερες απαντησεις.

(και στα γραπτα του, αν τα διαβασεις προσεκτικα)

(και για να πω και την αμαρτια μου, μου αρεσει ν’ ακουω τους αλλους να μιλανε γιατι εχω ολο το χρονο να παρατηρω με την ανεση μου όλα οσα ανεφερα πιο πανω, είναι απιστευτο το ποσα πραγματα μαθαινεις)

6 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητή Lou συμφωνώ!
Let the others do the talking...

15/10/05 11:47 π.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

H αλήθεια είναι ότι εμείς οι φίλοι σου είμαστε ένα τόσο μεγάλο μέρος της ζωής σου που -και λόγω επιστημονικού όγκου- έχουμε ψιλοεκτοπίσει τα άλλα, οπότε, ναι, θα έπρεπε να αρχίσεις να μας μιλάς λίγο περισσότερο για σένα (και μην ξεχάσεις να με αναφέρεις).

15/10/05 7:26 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Ψωνάρα e-lawyer :PPP

15/10/05 7:44 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Τωρα που το σκεφτομαι, δεν εχω και κανενα φιλο που να μην ειναι ψωναρα (αναρωτιεμαι γιατι...):-ΡΡΡΡ

16/10/05 9:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Keep up the good work Zoloft withdrawal racing heart Bmw x5 le mans

6/2/07 3:50 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

What a great site palmar botox injection muscle weakness Taking ativan in small doses during pregnancy http://www.depakote-er-and-online-pharmacy-and-no-prescription.info security car alarm reviews comments Dot ws domain names Asphalt driveway 100 feet cost price Courses in import2fexport management

22/2/07 4:18 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος