Loucretia's

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 19, 2005

ΝΥΧΤΕΣ ΖΑΡΤΙΕΡΑΣ


Καλα πιστεψατε οτι ειναι ποτε δυνατον μια Βοργια να τρεχει σε Νυχτες Πρεμιερας;

Δεν ειμαστε καλα.

Δε φτανει που όλα τα εντυπα, θεωρουν απαραιτητο να μας βομβαρδιζουν βδομαδες πριν με αναλυτικα προγραμματα και ενδελεχεις αναφορες στις ταινιες που προκειται να προβληθουν, εχω και τους εντιμοτατους σινεφιλ φιλους μου.

Εξαφανιζονται ολο αυτό το διαστημα, ξεροσταλιαζουν με τις ωρες στις ουρες, ριχνουν μερικους ξεγυρισμενους υπνους στις αιθουσες , αναλωνονται σε ατελειωτες συζητησεις κι αναλυσεις για τον Ταδε Μαντζουριανο σκηνοθετη κι επιστρεφουν περιχαρεις και κεφατοι λες και ψωνισαν από του Βεροπουλου, κραδαινοντας ως τροπαιο τη καρτα διαπιστευσης και λοιπα αναμνηστικα.

(τωρα που το σκεφτομαι, καπου πρεπει να εχω βαλει κι εγω τα αναμνηστικα κορδονακια λαιμου και τα στυλο που μας μοιραζε περισυ γνωστη μαρκα τσιγαρων, η οποια ελπιζω και φετος να μοιραζει κουτες για να εχουμε αποθεμα για το χειμωνα, εκει που 'φτασε το πετρελαιο, ολα τα υπολογιζεις)

Κι αμα τους ρωτησεις «τι εγινε ρε παιδια, θα παμε για κανα ποτακι;» σου απαντουν «ααα δε μπορω, εχω να παραδωσω κειμενο, να γραψω κριτικη, να στειλω ανταποκριση» και σου αραδιαζουν ένα σωρο αγνωστα ονοματα (που κανουν τον Ομηρο Ευστρατιαδη να φανταζει Ορσον Ουελλες)

Φετος όμως το αποφασισα.

Δε πα να φωναζουν ολοι «μη το χασετε» «δειτε το οπωσδηποτε» εγω δε παω πουθενα.

Ακομα θυμαμαι με τρομο να μου περιγραφουν τις συνθηκες προβολης του «Καπνου» του Τζαρμους (στιβαγμενοι θεατες, αφορητη ζεστη, κλειστα αιρκοντισιον) την οποια προβολη γλυτωσα στο παραπεντε και δε πηγα.

Οποτε σκεφτομαι αυτό το διαστημα να οργανωσω για αντιπραξη τις Νυχτες Ζαρτιερας.

Το αφιερωμα θα περιλαμβανει:

1) ΠΡΕΜΙΕΡΑ :"Τσακισμένα Κρεβατια"

2) ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ: Εισηγησεις με τις ερωτικες επιδοσεις των προσφατως ερωτευμενων φιλεναδων και φιλων (θα ακολουθησει συζητηση για ενημερωση κι εμπεδωση νεων στασεων του σεξ)

3) MΟΥΣΙΚΗ & ΦΙΛΜ: ΤΕΝΤΩΣΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ: Επιδειξη εσωρουχων Victoria’s secret με τη συνοδεια ασματων π.χ. «ερωτα μου τοκογλυφε, το κορμι μου γλυφε»

4) NTOKIMANTEP:"Γεννημένες στα Spa" (μια περιηγηση στον κοσμο του φυκιου, της λασπης και του Ταϋλανδεζικου μασαζ)

5) ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ : «Πηνελοπη των Υδατων» του Β.Σωτηροπουλου

6) ANEΞAPTHTOI ΜΟΓΓΟΛΟΙ: Προβολη ερωτικων dvd (π.χ. Η Ιστορια της Καμηλας που Δακρυσε)

7) ΣΙΝΕΜΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ: "Τρυπα στη Αυτια"

8) ΠANOPAMA:
Εκθεση με γυμνες φωτο του Μπραντ Πιτ, του Πιτσιρίκου, του Estarian και των συντακτων του Cine.gr

9) MΕΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ (σεξ. τι άλλο;)

10) ΛΗΞΗ: Απονομη της «Χρυσης Ζαρτιερας»- η εκδηλωση θα κλεισει με δειπνο στου «Τελη» παρουσια του Ντανιελ Ντει Λιουις και του Ντανυ ντε Βιτο.

12 Comments:

Blogger dystropoppygus said...

Ωραιό-τα-το.

Θα σε δω στην απονομή.

20/9/05 9:14 π.μ.  
Blogger verbal said...

Μμμμ σιγά, είπε κι ο Αγγελόπουλος πως θα κάνει αντιφεστιβάλ, είδες τι πήρε...

20/9/05 10:02 π.μ.  
Blogger Stefanos said...

Προλαβαίνω να καταθέσω και εγώ το επικό αριστούργημά μου, το κύκνειό μου άσμα με τίτλο "Ο λάγνος ξυλοκόπος #2 - Άρπα το ματσούκι μου" ? Σας παρακαλώ δεχτείτε με..

20/9/05 10:06 π.μ.  
Blogger Idάκι said...

Mporw parakalw na kleisw to krevati #26, auto to king size sto kentro ths ai8ousas? Na exei to prwi leuka lina sentonia kai to vrady maura saten, euxaristw!

PS. Re Louc den sou eipa oti auth h photo mou den einai gia to blog?

20/9/05 12:56 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-> dystro, ok, θα σε περιμενουμε, ποσα μπριζολακια να φυλαξω;;

-> Verbal, τολμας να με συγκρινεις με τον Αγγελοπουλο;;;

-> Estarian, θα μπεις στη κατηγορια "Ξυλανθρακες στο Κορμι της"

-> Id, θες να πεις οτι δεν αναγνωρισες τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΟΔΙΑ;;;;; (παλι greeklish μαρη, τι ειπαμεεεε;;;)

20/9/05 7:03 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Μα δεν έχουν αξιωθεί να ενεργοποιήσουν τα ελληνικά στο γραφείο ακόμη και αφού μου ήρθε, να μην το πω;;;

Τα δικά σου είναι ε; Φταίει μάλλον η ταύτιση, μπερδεύτηκα :))

21/9/05 2:30 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Correction: "Έρωτά μου τοκογλύφε, γλύφε το κορμί μου γλύφε" είναι το σωστό. Η επανάληψη, ως εκφραστικό μέσο, είναι σημαντική.

21/9/05 3:23 π.μ.  
Blogger mindstripper said...

Τέσσερα ποπ-κορν μεγάλα, δύο Φάντα μπλε και ένα ζευγάρι γυαλιά 3-D παρακαλώ (αυτά με τον κόκκινο σκελετό, αναδεικνύουν το φον-ντε-τεν μου). Αν υπάρχει διαρκείας, θα ήθελα ένα στη Θύρα 38.
Ευχαριστώ. ;-)

21/9/05 3:45 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Αχαχαχχαα, τελικα αυτο το blog εχει προβλημα, πιο αστεια ειναι τα comments απο τα κειμενα, εχω πεσει κατω απο τα γελια (παντα με προσοχη ομως, μη μου φυγουν οι ποντοι απο τις ζαρτιερες :-ΡΡΡΡ)

21/9/05 6:10 μ.μ.  
Blogger eryx-t said...

Συγχαρητήρια για το ωραίο σας φεστιβάλ! Φαντάζομαι είναι αργά πια για το διαγωνιστικό μέρος, αλλά αν θέτε κάποιον για κανα ντουμπλάρισμα, τιποτα βαριές δουλειές (αλλαγή ζαρτιερών, έλεγχος επιπέδου διαφθοράς), κλπ. ευχαρίστως! ...


[το BED WARS / EPISODE X πότε παίζει; άκουσα ότι ο καλός ιεραπόστολος σε αυτό το επισοδειο περνάει από την πίσω πλευρά, πρέπει να είναι συγκλονιστικό!]

22/9/05 1:30 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

eliosa Louc
yperoxo to keimeno

23/9/05 2:28 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Spy ware spyware http://www.carcdchangerinstallation.info aquamarine jewelry sets bdsm movie refinancing Training management schoen Porsche boxster 2 K-9 car alarm manual Free blackberry 7520 software Affordable conference calling plans Oasis denim jacket H.264+video+conferencing+protocols http://www.pay-bill-92.info http://www.backpacks-7.info leather wing chairs new or used charleston southern soccer California incorporation state Brabus mercedes 24 hour surveillance devices uk

24/4/07 1:15 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος