Loucretia's

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 06, 2005

ΜΠΑΦΙΑΣΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΩΤΕΣ ΣΑΣ

Μα τι επιδημια είναι κι αυτή παλι;;;

Καλα ολοι τον Σεπτεμβριο περιμενατε για να ερωτευτειτε;
Χαθηκε ο Ιουνιος, ο Ιουλιος, ο Αυγουστος, μηνες που επιβαλλεται να φλερταρεις, να διασκεδασεις, να βρεις παρεα για τις διακοπες σου και να ξεστραβωθεις να δεις τη Πανσεληνο παρεα με το αμορε;

Τσαμπα εφυγε το καλοκαιρι δηλαδη; Τι στο καλο κανατε τοσο καιρο στις παραλιες; Προσεχατε τις "καρετα-καρετα" ή παριστανατε τις "μοναχους-μοναχους";

Αυτες τις μερες προχωρω με δυσκολια στο δρομο. Κολλαει ο τοπος παντου μελια. Τι διαολο, ερωτα εβρεξε; Αλλιως τα ηξερα εγω τα πρωτοβροχια, αλλιως μας ηρθαν.

Και για να καταλαβετε τι εννοω:

1)Παρασκευη βραδυ.

Παω σε γιορτη φιλων. Εμφανιζεται φιλη μου αλα μπρατσετα με τυπο διμετρο.
Κοιταζονταν συνεχεια στα ματια (πως βρηκαν το δρομο κι ηρθαν, μονο αυτοι ξερουν) και χαζογελουσαν διαρκως. Με πλευριζει η φιλενας και μου σκαει το παραμυθι :
-«Ειμαι φουλ ερωτευμενη»
-«Ε, περαστικα σου»
-«Δεν καταλαβες, αυτή τη φορα είναι ο αντρας της ζωης μου»
-«Ποτε προλαβες μαρη, τη περασμενη εβδομαδα που μιλησαμε μου εγκωμιαζες τη Κιρκη που μεταμορφωσε τους αντρες σε γουρουνια»
-«Κεραυνοβολος ερωτας, που να στα λεω»


(Όχι να μη μου πεις, να θυμηθω μονο να σου χαρισω στα γενεθλια σου ένα αλεξικεραυνο)

2)Σαββατο απογευμα.

Καταφτανει η ξαδερφη σπιτι μου με αινιγματικο χαμογελο, μετα από ολιγοημερες διακοπες σε νησι.
-«Φτιαξε καφε» μου λεει κι αναβει τσιγαρο.
-«Μονο φραππε εχω κι από ότι ξερω, κανεις δε λεει το ποτηρι»
-«Ότι ναναι φτιαξε, γιατι εχω νεα να σου πω» (νατα νατα τα μαντατα)
-«Μη μου πεις κι εσυ….»
-«Ναι….»
-«Ναι;;;;; μα 4 μερες ελειψες, τι στο καλο, στη προβλητα σε περιμενε με το που κατεβηκες από το πλοιο;;;»
-«Γνωριστηκαμε σε μια παραλια, τη δευτερα μερα, βρεθηκαμε σε παρεα κοινων φιλων κι από τοτε ειμαστε αχωριστοι»

(καλα, φροντιστε μη πιασετε κοριους μονο)

3)Κυριακη πρωι.

Εχω ξυπνησει μια λογικη ωρα (12), απολαμβανω το καφεδακι μου (διπλο παντα), κανω το πρωτο τσιγαρο κι ανοιγω τον υπολογιστη για μια γρηγορη (λεμε τωρα) ενημερωση. Περναω απο το blog και τι να δω:

Φατσα-καρτα ενας μπρατσωμενος να μου ποζαρει αγκαλια με ένα τιγρακι, ασορτι με το σωβρακο του!!!
(μπα, σε λαθος blog θα μπηκα)

Βγαινω και ξαναμπαινω.
Ο μπρατσωμενος, εκει, να με κοιταει.
Ριχνω μια ματια στο post.
-«Α, της Id τα καμωματα, το χρυσο μου, είναι ολοφανερο ότι αρχισε κιολας να της λειπει η Ελλαδα!»
Συνεχιζω το διαβασμα και μου ΄ρχεται μια ελαφρια σκοτοδινη.
Τι γαλλικα ταγκο, τι αφιερωσεις, τι βολτες με ξεσκεπα αμαξια, τι ο κοσμος μας ανηκει, τι γελια κι αστειακια….επηξε στη γλυκοζη το blog!!

(Εεεε όχι βρε αδμινα, ΚΙ ΕΣΥ ΒΡΟΥΤΕ;;;;;;;)

4)Κυριακη βραδυ αργα.

Χτυπαει το τηλεφωνο, ο κολλητος.
-«Ελα» του λεω «τι επαθες;»
-«Την αγαπω» μου λεει «δε μπορω, τη σκεφτομαι συνεχεια»

ΜΠΑΑΑΑΜ κοπαναω το ακουστικο στη συσκευη.
Με ξαναπαιρνει.

-«Ελα» μου λεει « τι εγινε, επεσε η γραμμη;;»
-«Δεν επεσε η γραμμη, ΕΠΕΣΑΝ ΚΑΝΤΗΛΙΑ» του απαντω.
-«Μα τι σ’ επιασε….»
-«ΒΡΕ ΑΕΙ ΠΑΡΑΤΑΤΕ ΜΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΙΑ!!»

(Υ.Γ. να ζησετε, να ευτυχησετε, να φαμε και κουφετα, με ολοκληρο αμυγδαλο παρακαλω, οχι μισιακα πραγματα, εγω παω να δειρω τον Καστρατο τωρα γιατι ολο αφηρημενο τον βλεπω τον τελευταιο καιρο και υποπτευομαι οτι κολλησε κι αυτος...)

19 Comments:

Blogger Stefanos said...

Κοίτα, ναι, δηλαδή, αχεμ.. παρόλα αυτά, γκουχ, ..εεε.. έχω και εγώ κάτι να σου πω.. ΜΗ ΟΧΙ ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ

6/9/05 1:20 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Μολογα αθλιε ερωτευμενε!!!

(Κατω το εχω το μαχαιρι...κατω στον τροχο) :-ΡΡΡ

6/9/05 1:28 μ.μ.  
Blogger Stefanos said...

Ναι ομολογώ.. την δάγκωσα τη λαμαρίνα!
Μόνο ευτυχώς πρόλαβα και δεν μπήκε Σεπτέμβρης.. τσίμα τσίμα στο τέλος Αυγούστου..
χτύπα! χώσε το μαχαίρι βαθιά!

6/9/05 1:49 μ.μ.  
Blogger dgalanis said...

αγαπητή μου Λουκρέτια συμφωνώ απολύτως ... τα ερωτικά των άλλων είναι πολύ βαρετά

6/9/05 2:40 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Μωρε εσεις δε θελετε μαχαιρι, σιδηροπριονο θελετε να σας ξεκολλησουμε τη λαμαρινα απο τα δοντια :-ΡΡ

Φιλτατε newmanifesto, γραψατε τον καλυτερο επιλογο στο κειμενο ;-)))

6/9/05 4:57 μ.μ.  
Blogger e-Lawyer said...

Παλι καλά που εμείς αφοσιωθήκαμε στην επιστήμη.

6/9/05 5:49 μ.μ.  
Blogger Oneiros said...

Χεχε, busted! Εμένα πάλι, καθόλου δε με χαλάει, ας χαίρεται κι ας χαμογελά ο κόσμος κι ας μη ξέρω το γιατί. Κι έτσι που ήρθαν οι εποχές άνω κάτω, τρέχα βρες την Άνοιξη για να προγραμματίσεις ρομάντζο.

6/9/05 5:51 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

-Mourning Blade, καλως την αμαρτωλη, στη λιστα κι εσυ για την πυρα!! :-))

-Ε-lawyer, να παιδι, να μαλαμα!!

-Oneiros, οσο χαμογελουν και χαιρονται οι ερωτευμενοι καλα ειναι, οταν ερχονται οι χωρισμοι ομως (πραγμα που απευχομαι) αρχιζουν οι ποταμοι εξομολογησεων και αναλυσεων στο τι δε πηγε καλα και κει να δω τι αντοχες θα εχεις ;-)) (φυσικα παντα για τους αλλους μιλαμε, τα δικα μας ειναι υπερανω αχαχαχχα)

-macmanus, ο ερως σταθμους δε κοιτα!! ποιος ειναι ο GIST?

7/9/05 12:52 μ.μ.  
Blogger Michael Tsopeis said...

Έχει δίκιο η Loucretia. Έχει παραγίνει το κακό


:-Ρ

7/9/05 1:26 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

E oxi re hpstg kai kako piaaaaaa :)
Kalwshr8es sthn parea mas, Borgie!!

A kai Louc den pianomai egw gia Septemvrh prolava 5 oloklhres kalokairines meres :p

macmanus dear, akouw Sfaira logw dia8eshs,oxi omws toso syxna oso ton Erwtiko ths 8essalonikhs - kai ton GIST den ton ka8olou akousta!

e-lawyer, alla 3erw egw...

mourning blade, h xazoxaroumeniash xreiazetai na mas ypen8ymizei poso mporei na mas vgalei ena 3afniko apo ta programmata kai tis routines, kai tis megales idees gia ton eauto mas - enjoy it while it lasts :D

PS.Sygxwrhste ta greeklish alla akomh na mou valoun ellhnika edw pera :@

7/9/05 2:08 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λοιπον, για να βάλουμε μια επιστημονική βάση στις ανησυχίες σου Λερναία Louc, το φθινόπωρο η libido σε μας τους άντρες αυξάνει: παράγεται ποιοτικότερο σπέρμα (δείτε τα μιλιούνια των Διδύμων around και θα καταλάβετε) μιας και οι υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού κάνουν μεν τα σπερματοζωάρια κινητικότερα, αλλά λιγότερο γόνιμα.
Επίσης, η υποσυνείδητη τάση για οργάνωση και προγραμματισμό έναντι του επερχόμενου χειμώνα δημιουργεί ευνοικά ψυχογενή ανακλαστικά για συμβίωση και αλληλοπροστασία.

Σας κάλυψα ή να σας αραδιάσω κανα...καψουροτράγουδο για να το κάνω λιανό?

7/9/05 2:11 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Mprrrr ftou makrya apo mas oi anaparagwges!! mh me anatrixiazeis vre Moses twra...

7/9/05 2:18 μ.μ.  
Blogger Loucretia said...

Α, ωραια, δλδ Moses θες να πεις οτι οι Διδυμοι ειναι παιδια "ενος ποιοτικου σπερματος";;;;;
Τωρα ειναι που θα μας παρουν φαλαγγι με την φλυαρια τους!!!

7/9/05 3:04 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

mpaaaaaaaa

(PS :$ :$ :$ :$ nai kai ego...)

7/9/05 8:21 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

mpaaaaaaaa

(PS :$ :$ :$ :$ nai kai ego...)




PS ego eimai aftos...

7/9/05 8:24 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Εσύ?!?!?!?

Πάει χάλασε ο κόσμος...

Α και btw τι ρωτούσες σε κείνον τον καφέ τα "κορίτσια σου"; Γιατί δεν.......
Μπορεί και να χεις δίκιο τελικά ;)

8/9/05 2:10 π.μ.  
Blogger kaltsovrako said...

... μπερδεύτηκα.
: [

9/9/05 6:37 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

a spoume pos htan inside afto kaltsovrako

(asxeto alla alitheia pos se forane esena? eisai san kleisth pytzama apo kato kapos?)

kai synexizoume na milame gia Lovvvv

9/9/05 8:43 μ.μ.  
Blogger Idάκι said...

Ας πούμε ναι γιατί αν ανοίξει το στόμα του ο D ψάχνουμε χώρα στην Αφρική να μετακομίσουμε μόνιμα :Pppp

Καλωσήρθες στη βίλα των (Β)οργίων :))))

10/9/05 10:27 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Κύρια Είσοδος